Altijd weer die Joden, nu gooien ze weer haaien in de zeequote:Egyptian official: Mossad responsible for Sini shark attacks
Shark attacks on tourists in the Red Sea have triggered a flurry of speculation as to what could have caused them, with suggestions ranging from overfishing to an Israeli plot to harm Egyptian tourism.
The body of a 70-year-old German woman washed up on the shore at Egypt's Sharm el-Sheikh on the Red Sea after an attack on Sunday.
The government has invited international experts to help locate the killer shark but officials were at loss as to what could have caused its behavior.
Some of them suggested it could have been part of a secret plot by Israel's Mossad intelligence agency. "What is being said about the Mossad throwing the deadly shark (in the sea) to hit tourism in Egypt is not out of the question, but it needs time to confirm," South Sinai Governor Mohamed Abdel Fadil Shousha was quoted as saying by state news site egynews.net. (Reuters)
Niemand heeft het over de Joden, behalve jij, anti-semiet.quote:Op maandag 6 december 2010 18:08 schreef Roi het volgende:
[..]
Altijd weer die Joden, nu gooien ze weer haaien in de zee! Ze zaten ook al achter de rellen in Egypte waarbij een Christen vermoord is!
anders ga je er even serieus op in gefrustreerde driftkikkerquote:Op maandag 6 december 2010 19:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niemand heeft het over de Joden, behalve jij, anti-semiet.
Duidelijk Mossad agenten! Moet je die grote neus van die onderste agent eens zien!quote:
Marokkaanse Mossad agenten die onderste is lichtgetintquote:Op maandag 6 december 2010 20:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Duidelijk Mossad agenten! Moet je die grote neus van die onderste agent eens zien!
Een jood is een jood.quote:Op maandag 6 december 2010 20:16 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Marokkaanse Mossad agenten die onderste is lichtgetint
Er zijn heel veel Marokkaanse Israeliers, dus dat zou goed kunnen.quote:Op maandag 6 december 2010 20:16 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Marokkaanse Mossad agenten die onderste is lichtgetint
kloptquote:Op maandag 6 december 2010 20:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er zijn heel veel Marokkaanse Israeliers, dus dat zou goed kunnen.
lolquote:Op maandag 6 december 2010 20:29 schreef Politicoloog het volgende:
De Mossad kan best hierachter zitten. Israël doet er alles aan om zijn buurlanden te verzwakken. De oorlogen in Afghanistan en Irak worden ook voor Israël gevoerd. Net zoals de hetze tegen Iran van Israël afkomstig is. Ik ben tot de conclusie gekomen dat Israël de bron van al het kwaad is.
Koosjere makrelen, hanghaaien, what's next? Zelfmoordgarnalen?quote:Op maandag 6 december 2010 18:22 schreef Stokstaart het volgende:
Die haaien plegen aanvallen vanwege klimatologische veranderingen . Het water is daar bijzonder koud voor de tijd van het jaar , waardoor het grote scholen makreel aantrekt . Deze zijn op hun beurt weer reden voor die haaien om daar te blijven hangen .
das ook toevallig, ik kom net tot de conclusie dat er bij jou een steekje los zit.quote:Op maandag 6 december 2010 20:29 schreef Politicoloog het volgende:
De Mossad kan best hierachter zitten. Israël doet er alles aan om zijn buurlanden te verzwakken. De oorlogen in Afghanistan en Irak worden ook voor Israël gevoerd. Net zoals de hetze tegen Iran van Israël afkomstig is. Ik ben tot de conclusie gekomen dat Israël de bron van al het kwaad is.
kom nou zegquote:Op maandag 6 december 2010 21:53 schreef Politicoloog het volgende:
[..]
Het zou idd grappig zijn als het niet waar was. Helaas.
Was dat maar waar dat ze zelf oorlog voerden. Maar dat doen ze dus niet. Ze gaan sluw te werk en gebruiken de VS om hun oorlogen te voeren. De meeste architecten van de Irak-oorlog hadden naast hun Amerikaanse paspoorten ook nog een Israëlisch paspoort. De zionisten domineren de Amerikaanse politiek, media en de banken. De reden voor de oorlog in Afghanistan zijn de Pakistaanse kernwapens. Die islamitische nukes vormen een bedreiging voor Israël, en de Afghanistan-oorlog wordt steeds meer in Pakistan uitgevochten. Chaos in Pakistan is waar de zionisten op uit zijn.quote:Op maandag 6 december 2010 21:57 schreef sp3c het volgende:
kom nou zeg
hoe voeren ze in vredesnaam oorlog in Afghanistan ... en waarom
Waarom zou een land als Pakistan Israël aan zijn reet roesten als ze vlakbij veel leukere tijdbommetjes hebben?quote:Op maandag 6 december 2010 22:07 schreef Politicoloog het volgende:
[..]
Was dat maar waar dat ze zelf oorlog voerden. Maar dat doen ze dus niet. Ze gaan sluw te werk en gebruiken de VS om hun oorlogen te voeren. De meeste architecten van de Irak-oorlog hadden naast hun Amerikaanse paspoorten ook nog een Israëlisch paspoort. De zionisten domineren de Amerikaanse politiek, media en de banken. De reden voor de oorlog in Afghanistan zijn de Pakistaanse kernwapens. Die islamitische nukes vormen een bedreiging voor Israël, en de Afghanistan-oorlog wordt steeds meer in Pakistan uitgevochten. Chaos in Pakistan is waar de zionisten op uit zijn.
Er zijn geen tijdbommetjes vlakbij, dat is een leugen en dankzij Wikileaks weet iedereen nu dat Israël de Arabische dictators in zijn zakken heeft zitten. Iran en Pakistan zijn de echte tijdbommen waar Israël zich druk over maakt.quote:Op maandag 6 december 2010 22:09 schreef Mwanatabu het volgende:
Waarom zou een land als Pakistan Israël aan zijn reet roesten als ze vlakbij veel leukere tijdbommetjes hebben?
Daar heb je een punt; in Iran wonen over het algemeen beschaafde en ontwikkelde mensen, maar onder de knoet van een stel fascisten. In Pakistan woont vooral boerenlullenvolk, maar het zijn er wel heel veel en daar weer veel van zijn makkelijk manipuleerbaar. En natuurlijk hebben ze beide kernwapens of aspiraties in die richting.quote:Op maandag 6 december 2010 22:14 schreef Politicoloog het volgende:
[..]
Er zijn geen tijdbommetjes vlakbij, dat is een leugen en dankzij Wikileaks weet iedereen nu dat Israël de Arabische dictators in zijn zakken heeft zitten. Iran en Pakistan zijn de echte tijdbommen waar Israël zich druk over maakt.
Israël en India zijn openlijk vrienden van elkaar.quote:Op maandag 6 december 2010 23:07 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zou Israel inmiddels stiekem toenadering tot India hebben gezocht?
Toch wel liev van je dat zendingschristenen geen kruisvaarders zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:25 schreef Politicoloog het volgende:
[..]
Israël en India zijn openlijk vrienden van elkaar.
Er is sprake van een kruisvaarders/zionisten/hindoes-alliantie.
Orthodoxe christenen en anderen tel ik niet mee bij de kruisvaarders.
Niet mijn mening, orthodoxe christenen hebben een bloedhekel aan het Vaticaan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 07:00 schreef PhysicsRules het volgende:
Toch wel liev van je dat zendingschristenen geen kruisvaarders zijn
Geen van beide. Maar ik weet wel wat jij bent. Nuff said.quote:Ben jij nu een alu-hoedje of gebrainwasht door een haat-imam?
Toch fijn dat je mij daarop beoordeeltquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:08 schreef Politicoloog het volgende:
[..]
Niet mijn mening, orthodoxe christenen hebben een bloedhekel aan het Vaticaan.
En zendingschristenen kunnen geen kwaad, niemand zal hun religie omarmen omdat de islam de waarheid is.
[..]
Geen van beide. Maar ik weet wel wat jij bent. Nuff said.
Je gedraagt je net als de staat Israël.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:13 schreef PhysicsRules het volgende:
Toch fijn dat je mij daarop beoordeelt![]()
Maar gelukkig is Islam vrede, dus heb ik niets van jou te vrezen
Wat doe ik dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:17 schreef Politicoloog het volgende:
[..]
Je gedraagt je net als de staat Israël.
Kritiek uiten op anderen terwijl je vervolgens hetzelfde doet.
Lolquote:Op maandag 6 december 2010 21:24 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat een amateurs die Mossad, dan pakken de amerikanen het met hun aardbevingsmachine toch wat groter aan
Nee, ik beoordeel je aan de hand van je complottheorieën en was alleen nieuwsgierig naar de achtergrond daarvan. De complottheorieën die in de Islamitische wereld rondgaan hebben vaak een andere achtergrond dan de gemiddelde aluhoedjes die je hier op Fok! tegenkomt. Meer niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:41 schreef Politicoloog het volgende:
[..]
Mij beoordelen aan de hand van mijn religie. Duh.
Het probleem is dat het geen complottheorieën zijn. Alles wat ik in dit topic heb gezegd is met feiten te onderbouwen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:47 schreef PhysicsRules het volgende:
Nee, ik beoordeel je aan de hand van je complottheorieën en was alleen nieuwsgierig naar de achtergrond daarvan. De complottheorieën die in de Islamitische wereld rondgaan hebben vaak een andere achtergrond dan de gemiddelde aluhoedjes die je hier op Fok! tegenkomt. Meer niet.
Mijn letterlijke woorden waren:quote:maar kom op zeg, je gelooft toch niet echt dat de Mossad haaien gaat trainen om toeristen in een badplaats aan te vallen. Een badplaats waar nota bene veel Israëli op vakantie gaan.
Waarom zou Israel Egypte aanvallen? Het is een van hun bondgenoten in die regio, slimmerik. Ze hebben zelfs de grens met Gaza gesloten omdat de Palestijnen o.a. te veel wapens smokkelden via die route.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:54 schreef Politicoloog het volgende:
[..]
Het probleem is dat het geen complottheorieën zijn. Alles wat ik in dit topic heb gezegd is met feiten te onderbouwen.
[..]
Mijn letterlijke woorden waren:
"De Mossad kan best hierachter zitten."
Ik heb niet gezegd dat ze er 100% achter zitten.
Er is een verschil tussen de dictator van Egypte, en het Egyptische volk, slimmerik.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:57 schreef Krantenman het volgende:
Waarom zou Israel Egypte aanvallen? Het is een van hun bondgenoten in die regio, slimmerik. Ze hebben zelfs de grens met Gaza gesloten omdat de Palestijnen o.a. te veel wapens smokkelden via die route.
Oh, en daar gaan een paar haaien in de zee zeker wel bij helpen volgens jou. Seriouslyquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:58 schreef Politicoloog het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen de dictator van Egypte, en het Egyptische volk, slimmerik.
Israël heeft er baat bij om zijn buurlanden zwak te houden met het oog op een toekomstige oorlog.
Wel als het toerisme een grote bron van inkomsten is van Egypte. Geen geld betekent geen macht.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:01 schreef Krantenman het volgende:
Oh, en daar gaan een paar haaien in de zee zeker wel bij helpen volgens jou. Seriously
doe is?quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:54 schreef Politicoloog het volgende:
[..]
Het probleem is dat het geen complottheorieën zijn. Alles wat ik in dit topic heb gezegd is met feiten te onderbouwen.
HOAX. Dit is het werk van de Mossad.quote:Op maandag 6 december 2010 18:22 schreef Stokstaart het volgende:
Die haaien plegen aanvallen vanwege klimatologische veranderingen . Het water is daar bijzonder koud voor de tijd van het jaar , waardoor het grote scholen makreel aantrekt . Deze zijn op hun beurt weer reden voor die haaien om daar te blijven hangen .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |