(Alliance) als je naar sw hardbor loopt net voor je naar beneden gaat krijg je een quest en daarna neem je een boot(die komt bij de boot naar borean)quote:Op maandag 6 december 2010 20:21 schreef HansvanOchten het volgende:
Hoe kom je eigenlijk in vash'jir?
Driekwart van de mensen die hier posten spelen horde, aangezien het de superieure faction is.quote:Op maandag 6 december 2010 20:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
(Alliance) als je naar sw hardbor loopt net voor je naar beneden gaat krijg je een quest en daarna neem je een boot(die komt bij de boot naar borean)
(Horde) Who the fuck cares
Komt door de hersenbeschadiging van de stankquote:Op maandag 6 december 2010 20:28 schreef Ezio het volgende:
[..]
Driekwart van de mensen die hier posten spelen horde, aangezien het de superieure faction is.
Superieur? Waarinquote:Op maandag 6 december 2010 20:28 schreef Ezio het volgende:
[..]
Driekwart van de mensen die hier posten spelen horde, aangezien het de superieure faction is.
Ik ben ooit eens gebeten door een bulldog, die hapte nog minder hard dan jijquote:
En jij ookquote:Op maandag 6 december 2010 20:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zie het ook niet zitten om als rottend lijk rond te lopen maarja
QFTquote:Op maandag 6 december 2010 20:28 schreef Ezio het volgende:
[..]
Maar echt:quote:Op maandag 6 december 2010 20:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ach moet toch wat tegen de verveling doen he
Gnome: Fucking cutequote:Op maandag 6 december 2010 20:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
Maar echt:
Gnome:STERF
Night Elf:STERF NU
Human: Zo saai en voorspelbaar
Dwarf: Kenkertof![]()
Draenei: Lomp, wel tof wanneer female
Fixed.quote:Op maandag 6 december 2010 20:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
Maar echt:
Gnome:STERF
Night Elf:STERF NU Saai en voorspelbaar
Human: Zo saai en voorspelbaarSTERF GISTEREN!
Dwarf: Kenkertof![]()
![]()
Draenei: Lomp, wel tof wanneer female
Hoe kun je gnomes nou cute vinden. Als ik die dingen tegenkom op mijn server gaan ze zonder pardon kapot. Mijn haat voor gnomes kan niet in tekst worden uitgedruktquote:Op maandag 6 december 2010 20:35 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Gnome: Fucking cute
Nelf: Mwah. Niet lelijk.
Human: Jezus f*cking bananas, why?
Dwarf:![]()
![]()
![]()
Draenei: Male:Female:
Dunno, ze zijn zo klein, zo cute, zo schattig.quote:Op maandag 6 december 2010 20:36 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hoe kun je gnomes nou cute vinden. Als ik die dingen tegenkom op mijn server gaan ze zonder pardon kapot. Mijn haat voor gnomes kan niet in tekst worden uitgedrukt
Wellicht. Het enige wat ik geweldig vind aan gnomes is dat sterfgeluid. Dat laat ik zo vaak mogelijk door mijn speakers klinkenquote:Op maandag 6 december 2010 20:37 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Dunno, ze zijn zo klein, zo cute, zo schattig.
De females dan eh, ik speel geen male.
Mijn man was een gnome, zou dat 't zijn?
Mannen die klein geschapen zijnquote:Op maandag 6 december 2010 20:37 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Dunno, ze zijn zo klein, zo cute, zo schattig.
De females dan eh, ik speel geen male.
Mijn man was een gnome, zou dat 't zijn?
Wacht maar tot je xxtwilightjacobxoxo ziet lopenquote:Op maandag 6 december 2010 20:38 schreef Dibble het volgende:
Srsly, horde stinkt. Ik baal ervan dat m'n main daar zit maar het is even niet anders.
Binnenkort is Alliance weer de topdog..
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
keus lijkt me duidelijk![]()
![]()
Mannen die conclusies trekken op basis van een wow-karakterquote:Op maandag 6 december 2010 20:38 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Mannen die klein geschapen zijn
Ik als horde vind de worgen zelfs VEEL cooler dan de goblins. Maar ook de Goblin heeft wel wat. Leuk van lelijkheidquote:Op maandag 6 december 2010 20:38 schreef Dibble het volgende:
Srsly, horde stinkt. Ik baal ervan dat m'n main daar zit maar het is even niet anders.
Binnenkort is Alliance weer de topdog..
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
keus lijkt me duidelijk![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |