(Alliance) als je naar sw hardbor loopt net voor je naar beneden gaat krijg je een quest en daarna neem je een boot(die komt bij de boot naar borean)quote:Op maandag 6 december 2010 20:21 schreef HansvanOchten het volgende:
Hoe kom je eigenlijk in vash'jir?
Driekwart van de mensen die hier posten spelen horde, aangezien het de superieure faction is.quote:Op maandag 6 december 2010 20:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
(Alliance) als je naar sw hardbor loopt net voor je naar beneden gaat krijg je een quest en daarna neem je een boot(die komt bij de boot naar borean)
(Horde) Who the fuck cares
Komt door de hersenbeschadiging van de stankquote:Op maandag 6 december 2010 20:28 schreef Ezio het volgende:
[..]
Driekwart van de mensen die hier posten spelen horde, aangezien het de superieure faction is.
Superieur? Waarinquote:Op maandag 6 december 2010 20:28 schreef Ezio het volgende:
[..]
Driekwart van de mensen die hier posten spelen horde, aangezien het de superieure faction is.
Ik ben ooit eens gebeten door een bulldog, die hapte nog minder hard dan jijquote:
En jij ookquote:Op maandag 6 december 2010 20:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zie het ook niet zitten om als rottend lijk rond te lopen maarja
QFTquote:Op maandag 6 december 2010 20:28 schreef Ezio het volgende:
[..]
Maar echt:quote:Op maandag 6 december 2010 20:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ach moet toch wat tegen de verveling doen he
Gnome: Fucking cutequote:Op maandag 6 december 2010 20:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
Maar echt:
Gnome:STERF
Night Elf:STERF NU
Human: Zo saai en voorspelbaar
Dwarf: Kenkertof![]()
Draenei: Lomp, wel tof wanneer female
Fixed.quote:Op maandag 6 december 2010 20:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
Maar echt:
Gnome:STERF
Night Elf:STERF NU Saai en voorspelbaar
Human: Zo saai en voorspelbaarSTERF GISTEREN!
![]()
Hoe kun je gnomes nou cute vinden. Als ik die dingen tegenkom op mijn server gaan ze zonder pardon kapot. Mijn haat voor gnomes kan niet in tekst worden uitgedruktquote:Op maandag 6 december 2010 20:35 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Gnome: Fucking cute
Nelf: Mwah. Niet lelijk.
Human: Jezus f*cking bananas, why?
Dwarf:![]()
![]()
![]()
Draenei: Male:Female:
Dunno, ze zijn zo klein, zo cute, zo schattig.quote:Op maandag 6 december 2010 20:36 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hoe kun je gnomes nou cute vinden. Als ik die dingen tegenkom op mijn server gaan ze zonder pardon kapot. Mijn haat voor gnomes kan niet in tekst worden uitgedrukt
Wellicht. Het enige wat ik geweldig vind aan gnomes is dat sterfgeluid. Dat laat ik zo vaak mogelijk door mijn speakers klinkenquote:Op maandag 6 december 2010 20:37 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Dunno, ze zijn zo klein, zo cute, zo schattig.
De females dan eh, ik speel geen male.
Mijn man was een gnome, zou dat 't zijn?
Mannen die klein geschapen zijnquote:Op maandag 6 december 2010 20:37 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Dunno, ze zijn zo klein, zo cute, zo schattig.
De females dan eh, ik speel geen male.
Mijn man was een gnome, zou dat 't zijn?
Wacht maar tot je xxtwilightjacobxoxo ziet lopenquote:Op maandag 6 december 2010 20:38 schreef Dibble het volgende:
Srsly, horde stinkt. Ik baal ervan dat m'n main daar zit maar het is even niet anders.
Binnenkort is Alliance weer de topdog..
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
keus lijkt me duidelijk![]()
![]()
Mannen die conclusies trekken op basis van een wow-karakterquote:Op maandag 6 december 2010 20:38 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Mannen die klein geschapen zijn
Ik als horde vind de worgen zelfs VEEL cooler dan de goblins. Maar ook de Goblin heeft wel wat. Leuk van lelijkheidquote:Op maandag 6 december 2010 20:38 schreef Dibble het volgende:
Srsly, horde stinkt. Ik baal ervan dat m'n main daar zit maar het is even niet anders.
Binnenkort is Alliance weer de topdog..
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
keus lijkt me duidelijk![]()
![]()
Ik denk dat het vies tegen gaat vallen hoor, Heb verschillende polls gezien waar goblins duidelijk in de meerderheid waren.quote:Op maandag 6 december 2010 20:41 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik als horde vind de worgen zelfs VEEL cooler dan de goblins. Maar ook de Goblin heeft wel wat. Leuk van lelijkheid
Hmm, nou ja, IK vind de Worgen toch wel heel cool.quote:Op maandag 6 december 2010 20:41 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik denk dat het vies tegen gaat vallen hoor, Heb verschillende polls gezien waar goblins duidelijk in de meerderheid waren.
Fixed*quote:Op maandag 6 december 2010 20:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
Maar echt:
Gnome:STERF PIJNLIJK
Night Elf: Pre-WoW fucking amazing! In WoW, minder, maar nog steeds top.
Human: Tsja, lekkere rep racial zal ik maar zeggen.
Dwarf: Zijn altijd leuk.
Draenei: Squids = not cool. Period.
Worgen: Hell yeah!
Tauren:
Orcs: Ach.
Forsaken: Kan er mee door.
Blood Elves:
Trolls: Niet mijn ding.
Goblins:STERF PIJNLIJK
Het zijn gewoon kutcharactersquote:Op maandag 6 december 2010 20:44 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat je iets tegen lilliputters hebt.
Nu weet ik dat het fantasy is, maar Gnome melee classes gaat er gewoon niet in bij mij. Dat vind ik toch echt weer een stap te ver. Zie het probleem sowieso niet met wat meer class/race restrictions, maar goed. En ze zijn zo lelijk, het juiste woord daarvoor is; FUBAR.quote:Op maandag 6 december 2010 20:44 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat je iets tegen lilliputters hebt.
Ik heb altijd het gevoel gehad: Hoe de neuQ kan een Gnome warrior zijn?quote:Op maandag 6 december 2010 20:54 schreef Migwi het volgende:
[..]
Nu weet ik dat het fantasy is, maar Gnome melee classes gaat er gewoon niet in bij mij. Dat vind ik toch echt weer een stap te ver. Zie het probleem sowieso niet met wat meer class/race restrictions, maar goed. En ze zijn zo lelijk, het juiste woord daarvoor is; FUBAR.
Goblins, tsja, zelfde, die zien er ook al niet uit vind ik. Misschien had ik ze wel leuk gevonden of iig minder gehaat () als ze in mijn ogen beter vormgegeven waren.
Ik zie al wat voor soort speler jij bentquote:Op maandag 6 december 2010 20:51 schreef Bartcoah het volgende:
OMG OMG OMG ALLES ligt erit. :< ik kan niet inloggen.
ZE SMELTEN DE KAZEN!!!
maarja worgen rogue FTWWWW!!!!!!!!!
Ik verlies ook nooit van gnomes, is misschien 1 keer gebeurd in de 4 jaar dat ik nu speelquote:Op maandag 6 december 2010 20:57 schreef ufopiloot het volgende:
Ik heb ook nog nooit een gnome warrior gezien die iemand z'n main isHet is meer iets dat je maakt voor de grap als alt.
Ja, wat ik zei, dat gaat mij dan echt te ver.quote:Op maandag 6 december 2010 20:56 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel gehad: Hoe de neuQ kan een Gnome warrior zijn?
Maar goed, ik ga voor een goblin shaman
quote:Op maandag 6 december 2010 20:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
Maar echt:
Ja, ik heb er eigenlijk nooit echt confirmatie van gezien, maar er werd altijd gezegd dat Gnomes meer toegevoegd waren als komisch iets en niet al te serieus.quote:Op maandag 6 december 2010 20:57 schreef ufopiloot het volgende:
Ik heb ook nog nooit een gnome warrior gezien die iemand z'n main isHet is meer iets dat je maakt voor de grap als alt.
Dat klopt ook, ze hadden een 4e ras nodig voor alliance destijds en toen na veel tobben zijn dat maar gnomes geworden omdat ze een klein rolletje hadden in eerdere Warcraft games. Face it gnome spelers, jullie zijn laatste keusquote:Op maandag 6 december 2010 21:00 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ja, ik heb er eigenlijk nooit echt confirmatie van gezien, maar er werd altijd gezegd dat Gnomes meer toegevoegd waren als komisch iets en niet al te serieus.
[flameshield]quote:Op maandag 6 december 2010 21:02 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat klopt ook, ze hadden een 4e ras nodig voor alliance destijds en toen na veel tobben zijn dat maar gnomes geworden omdat ze een klein rolletje hadden in eerdere Warcraft games. Face it gnome spelers, jullie zijn laatste keus
Dan nog zou het een beetje een kopie-ras zijn. Zonde. Veel beter dat ze unieke rassen hebben.quote:Op maandag 6 december 2010 21:04 schreef Migwi het volgende:
[..]
[flameshield]
Ze hadden beter High Elves kunnen doen. Echt, ik zie het hele probleem niet met dat er Blood Elves en High Elves in game zouden zijn.
Maar ze lijken zo op elkaar is altijd het argument. Ja, en de één heeft een rode tag en de ander een ehm, groene. Meer heb je toch niet nodig?
[/flameshield]
Alleen gnome priest en dwarf shaman voor de rest boeit het nietquote:Op maandag 6 december 2010 20:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
Maar echt:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |