De reputations van je oude en nieuwe race worden omgewisseld. Vanaf morgen ben je revered bij de Goblins en exalted bij de Trolls.quote:Op maandag 6 december 2010 18:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met de goblins ja, maar niet met de trollen, en morgen ben ik geen troll meer
Vashj'ir of Hyjalquote:Op maandag 6 december 2010 18:27 schreef Dibble het volgende:
Welk gebied moet je nou als 80 heen om te levellen?
Kijk, heb ik dat toch goed gepland :-Dquote:Op maandag 6 december 2010 18:24 schreef Rikketik het volgende:
[..]
De reputations van je oude en nieuwe race worden omgewisseld. Vanaf morgen ben je revered bij de Goblins en exalted bij de Trolls.
daar weg bent.quote:Op maandag 6 december 2010 18:50 schreef Smoofie het volgende:
Dat kan niet. De goblin start quests zijn op lost isle, die je niet meer kunt bereiken nadat je
Oeh snel een ninjaedit he!quote:Op maandag 6 december 2010 18:50 schreef Smoofie het volgende:
Dat kan niet. De goblin start quests zijn op lost isle, die je niet meer kunt bereiken nadat je ze hebt verlaten.
Ik ben nou eenmaal vliegensvlug, dat heb je ook nodig als fulltime pvp held.quote:Op maandag 6 december 2010 18:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was er mee bezig toen jij met je post kwam
Ze stoppen op 80. Ook de stats.quote:Op maandag 6 december 2010 18:55 schreef leeell het volgende:
de heirlooms geven toch nog wel stats tot 85?
of de stats van 80 tot en met 85 dus veranderen ze niet ?
dus ik kan ze wel blijven dragen voor de 80 stats ?quote:
Dat lijkt me wel, zie niet in waaromquote:Op maandag 6 december 2010 18:57 schreef leeell het volgende:
[..]
dus ik kan ze wel blijven dragen voor de 80 stats ?
Bij mij nog geen halve minuutquote:Op maandag 6 december 2010 18:58 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik heb zojuist de digitale versie besteld via de WoW EU site met iDEAL. Weet iemand toevallig hoe lang het duurt voordat de order status van "Pending" naar "Processed" veranderd?
die van mij ookquote:Op maandag 6 december 2010 17:35 schreef hans1988 het volgende:
De mijne is vandaag rond 3 uur bij 12game de deur uit gegaan
En dan is het zo gigantisch druk dat de winkel zonder cata komt te zitten.quote:Op maandag 6 december 2010 19:06 schreef leeell het volgende:
vanavond gewoon old-school naar de winkel crossen, niks bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |