Nee, als het goed is zullen alle heirlooms maar tot 80 werken.quote:Op maandag 6 december 2010 17:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Er zullen wel nieuwe heirlooms komen met Cata die wel t/m lvl 85 meegaan toch?
Die ringen, capes enzo werken toch ook maar tot 80?quote:Op maandag 6 december 2010 17:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, via het guildsystem(guildrep, guildlvl etc)
Dank uquote:Op maandag 6 december 2010 17:48 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
http://db.mmo-champion.com/q/25371/the-abyssal-ride/
Ohja, en hoe kom je in Vashj'ir? Kan het niet vindenquote:Op maandag 6 december 2010 17:48 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
http://db.mmo-champion.com/q/25371/the-abyssal-ride/
Dunno, neem aan dat er bij het bord vanavond 2 quests komen. Een voor Hyjal en een voor Vashj'ir. Schijnt een onderzeeboot te zijn ook.quote:Op maandag 6 december 2010 17:50 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ohja, en hoe kom je in Vashj'ir? Kan het niet vinden
Nouja het zal allemaal wel.quote:Op maandag 6 december 2010 17:52 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Dunno, neem aan dat er bij het bord vanavond 2 quests komen. Een voor Hyjal en een voor Vashj'ir. Schijnt een onderzeeboot te zijn ook.
Er staat een Questgiver in orgrimmar en in stormwind. Die geven de quests om door te gaan.quote:Op maandag 6 december 2010 17:50 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ohja, en hoe kom je in Vashj'ir? Kan het niet vinden
De tijd gaat snelquote:Op maandag 6 december 2010 17:54 schreef Bienelientjee het volgende:
Sow, ik heb even drie uurtjes een beetje liggen dutten, klein beetje geslapen! En meteen is het vorige topic helemaal vol!![]()
Nog maar een paar uurtjes!
Wel een goed idee. We moeten vannacht immers doorhalen!quote:Op maandag 6 december 2010 17:54 schreef Bienelientjee het volgende:
Sow, ik heb even drie uurtjes een beetje liggen dutten, klein beetje geslapen! En meteen is het vorige topic helemaal vol!![]()
Nog maar een paar uurtjes!
Beter Deepholmquote:Op maandag 6 december 2010 17:55 schreef Smoofie het volgende:
Beginnen in Hyjal en dan naar vashjir en vervolgens naar twilight/deepholm.
quote:Op maandag 6 december 2010 18:16 schreef stbabylon het volgende:
He, ik ben nu revered met de trollen, en een troll, dus epic raptor.
Daarnaast exalted met de goblins, dus epic trike.
Morgen ga ik mijn troll omzetten naar goblin, kan ik dan nog raptor rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |