Kloptquote:Op zondag 12 december 2010 11:53 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Sorry. Echt, sorry.
Ik weet dat het pijn doen als je zo'n groot ego hebt.
Porsche1 mag wel maar AP niet?quote:
Ik heb je alleen bij '5. Wie is de grootste 'dorpsgek' van FOK!?' nog maar eigenlijk.quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 13:10 schreef Faux. het volgende:
Door die prachtige video van Paul heb ik toch maar op hem gestemd.
Dat zowiezo.quote:Op zondag 12 december 2010 13:10 schreef Faux. het volgende:
Door die prachtige video van Paul heb ik toch maar op hem gestemd.
quote:Op zondag 12 december 2010 13:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat zowiezo.
Paul is een held, een FOK!icoon, het boegbeeld van FOK!. Dat is een gegeven, een feit.
Geef hem nog een paar jaar, dan is 'ie Dandy Bleu 2.0!quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 13:20 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je eigen kloon een sukkel vinden, sad
quote:Op zondag 12 december 2010 13:20 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik stem ook op jou hoor. Als 1 van de betere PR-medewerkers.
Nee hoor. Ik hoef ze niet eens. Daarom vind ik je nog wel een kut kneusje.quote:Op zondag 12 december 2010 13:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Je bent jaloers omdat ik de loser-awards voor je wegkaap
Jou zie ik vaak posten en je lijkt me wel een aardige user.quote:Op zondag 12 december 2010 13:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]Ik ben er nog niet zo lang bij hoor, er zijn veel betere kanjers daar om op te stemmen.
SuperwormJim krijgt van mij 1 stem: slechtste mod.quote:Op zondag 12 december 2010 13:20 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je eigen kloon een sukkel vinden, sad
Wat ik dan wel weer kneuzig vind inderdaad is dat die oortjes van de konijntjes in z'n sig niet kloppen.quote:Op zondag 12 december 2010 13:22 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik hoef ze niet eens. Daarom vind ik je nog wel een kut kneusje.
quote:Op zondag 12 december 2010 13:30 schreef shiznuts het volgende:
Oh Paul. Ik had je ook nog bij '8. Beste mogelijke kandidaat voor moderator' trouwens zie ik.
IK WIL DAT OOKquote:Op zondag 12 december 2010 13:31 schreef SuperwormJim het volgende:
Paul, als ik ooit stop als mod in ONZ wil jou als mijn opvolger.
Als je een topic met elke note bij jou als post zou aanmaken, zou 'ie bijna vol zitten.quote:
Fan-notes.quote:Op zondag 12 december 2010 13:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Als je een topic met elke note bij jou als post zou aanmaken, zou 'ie bijna vol zitten.
Ik dacht dat wij al een deal hadden?quote:Op zondag 12 december 2010 13:31 schreef SuperwormJim het volgende:
Paul, als ik ooit stop als mod in ONZ wil jou als mijn opvolger.
Ik heb op jou gestemdquote:Op zondag 12 december 2010 13:39 schreef Pheno het volgende:
Ben ik al genoemd? Als beste stadsgids voor FOK!ers?
Je wilde hem als slechtste modje stemmen.quote:Op zondag 12 december 2010 13:35 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij al een deal hadden?
die zijn er niet eensquote:Op zondag 12 december 2010 13:44 schreef PiRANiA het volgende:
Ik maak geen kans in de categorieën: Irritantste FoBomod en leukste wikimod.
quote:Op zondag 12 december 2010 13:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat zowiezo.
Paul is een held, een FOK!icoon, het boegbeeld van FOK!. Dat is een gegeven, een feit.
Ik voel me zo verrukt van binnenquote:Op zondag 12 december 2010 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]PR kan wel stoppen, met zo'n visitekaartje als Paul!
Hey! Jij bent die ene die mij toen geholpen heeft met dat FOK!-shirt. Jij krijgt sowieso ook een positieve stem van mij! Even zien waar maar je krijgt 'm sowieso!quote:Op zondag 12 december 2010 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]PR kan wel stoppen, met zo'n visitekaartje als Paul!
Truequote:Op zondag 12 december 2010 15:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Liever niet, het eerste wat ie dan doet is mij naar de eeuwige jachtvelden sturen
Ik nomineer je voor de Dries Roelvink award.quote:
Die mag Juicyhil wel.quote:Op zondag 12 december 2010 15:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik nomineer je voor de Dries Roelvink award.
quote:
Dit is de huidige stand van zaken (na een aantal revisies):quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
quote:Op zondag 12 december 2010 15:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dit is de huidige stand van zaken (na een aantal revisies):Die Shiz nomineerd mij niet eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb alleen nog openstaan:quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 17:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog openstaan:
19. Irritantste user en 26. Grootste FOK!Slet
Kies maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |