abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90298984
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 15:01 schreef Kist het volgende:
Aangaande Homoseksualitiet, dat is zeker een zonde. Niet alleen is het een vernietigende activiteit voor je lichaam, het is ook tegen de orde van de schepping in. Het is ook een fabeltje dat men geboren wordt als homosexueel. Homosexualiteit is een gevolg van dingen uit de jeugd. Vaak ligt er of kindermisbruik of een hele slechte relatie met een ouder van hetzelfde geslacht aan ten gronde.
Dat zijn regelrechte leugens.

En op die religieuze onzin ga ik al helemaal niet in.
pi_90299012
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 16:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Meeste mensen willen niet weten dat de bijbel helemaal niet oud is, maar een propagandawerk is van de communistische sovjets.
Je ziet het terug in bv Genesis, Adam en Eva hadden niets om aan te trekken, alleen een appel om te eten en toch werd ze verteld dat ze in het paradijs leefden.
:') Hier moest ik als linkschmens toch wel om lachen.
pi_90299233
quote:
3s.gif Op donderdag 16 december 2010 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Op zich maakt het voor mijzelf niet bijzonder veel uit of het nou daadwerkelijk aangeboren is, of ik het door invloeden in mijn jeugd ontwikkeld heb, of van mijn part bij de geboorte op de grond gestuiterd ben.
Wat ik wel weet is dat het geen vrije keus is. Ik kan niet sturen op wie mijn hersenen/lichaam reageert, en daarom vind ik het ook oneerlijk als mensen (zoals gelovigen) mij verantwoordelijk houden voor iets waar ik niets aan kan doen (en wat niemand schaadt, en hun al helemaal niet).

En om het dan te baseren op wat bijbelteksten uit het oude testament... staat in de bijbel ook niet dat je geen kleding mag dragen van twee verschillende stoffen? Of meerdere gewassen op één akker mag verbouwen? Of geen schaaldieren mag eten?
Precies. _O_
Er zijn ook geen rationele redenen te bedenken waarom homofilie/homoseksualiteit niet zou mogen. Waarom iemand verbieden om met instemming van een gelijke uit gevoelens van liefde of lust, waar je zelf geen controle over hebt, de liefde te bedrijven. Waarom zouden de gevoelens van een hetero persoon meer waard moeten zijn dan die van een homo, terwijl beiden niemand kwaad doen en hooguit mensen ongemakkelijk doen voelen.
pi_90305876
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 18:20 schreef Amicitia het volgende:

[..]

Precies. _O_
Er zijn ook geen rationele redenen te bedenken waarom homofilie/homoseksualiteit niet zou mogen. Waarom iemand verbieden om met instemming van een gelijke uit gevoelens van liefde of lust, waar je zelf geen controle over hebt, de liefde te bedrijven. Waarom zouden de gevoelens van een hetero persoon meer waard moeten zijn dan die van een homo, terwijl beiden niemand kwaad doen en hooguit mensen ongemakkelijk doen voelen.
Omdat mijn denkbeeldige vriend dat helemaal niet leuk vind!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')