Top 10 gijs!quote:Op maandag 6 december 2010 22:50 schreef Cyberia18 het volgende:
1. Uncharted 2
2. Uncharted 2
3. Uncharted 2
Oh shit, dat was vorig jaar hé. Zal mijn top 5 morgen wel plaatsen.
Hij heeft het over GOTY hé? Niet over de slechtste games van het afgelopen jaarquote:Op maandag 6 december 2010 21:09 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
01. Gran Turismo 5
Eindelijk weer moeite doen voor een racegame.
02. Joe Danger
Controllerslopend door tergende gameplay
03. Super Mario Galaxy 2
Voortborduren op een meesterwerk.
04. Need for Speed: Hot Pursuit
05. Donkey Kong Country Returns
06. F1 2010
07. LEGO Harry Potter
08. Split/Second
09. Blur
10. Epic Mickey
smaken verschillen en ik heb jouw fantastische lijstje hier niet gezien nogquote:Op maandag 6 december 2010 22:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hij heeft het over GOTY hé? Niet over de slechtste games van het afgelopen jaar
Komt er ook niet want ik kan nog geen 10 games verzinnen die GOTY moeten worden, aangezien het de laatste tijd bagger is. (Tenzij je 16- bent)quote:Op maandag 6 december 2010 22:55 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
smaken verschillen en ik heb jouw fantastische lijstje hier niet gezien nog
Dat ligt er natuurlijk aan wat jij een GOTY vindt. De een houdt wel van uitdaging en vind dat juist tof, terwijl de ander liever overal doorheen wandelt en meer waarde hecht aan het verhaal en de sfeer.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Komt er ook niet want ik kan nog geen 10 games verzinnen die GOTY moeten worden, aangezien het de laatste tijd bagger is. (Tenzij je 16- bent)
Bovendien sla je met de opmerking: Controllerslopende tergende gameplay
ook best wel de plank mis als je het over GOTY hebt.
Nee neen mijn waerde Koeiin, ik zeg alleen dat ik geen top 10 van GOTY's kan maken voor dit jaar!quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:15 schreef koei het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk aan wat jij een GOTY vindt. De een houdt wel van uitdaging en vind dat juist tof, terwijl de ander liever overal doorheen wandelt en meer waarde hecht aan het verhaal en de sfeer.
Maar jij hebt dit jaar dus enkel baggergames gespeeld? Dan denk ik toch dat het tijd wordt voor een andere hobby aangezien er wel degelijk topgames zijn verschenen dit jaar. Als geen enkele game daarvan jou heeft kunnen vermaken dan vraag ik me af waarom je uberhaupt nog gamet, een hobby moet wel leuk zijn natuurlijk!
Ja sorry, ik word inderdaad een beetje verzuurd van het feit dat die spellen tegenwoordig zo simplistisch zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:15 schreef koei het volgende:
Als geen enkele game daarvan jou heeft kunnen vermaken dan vraag ik me af waarom je uberhaupt nog gamet, een hobby moet wel leuk zijn natuurlijk!
De singleplayer is flink beter dan MW2 en best tof en origineel verteld, De zombiemaps zijn fantastisch en de MP is wel aardigquote:
Omdat 13 in dozijn en popcorn gamequote:Op woensdag 8 december 2010 11:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De singleplayer is flink beter dan MW2 en best tof en origineel verteld, De zombiemaps zijn fantastisch en de MP is wel aardig
Dus, why not?
EN dat is per definitie slecht?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:24 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Omdat 13 in dozijn en popcorn game
Fruit je faaltquote:Op woensdag 8 december 2010 11:24 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Omdat 13 in dozijn en popcorn game
Zelfde als Fifa11 in je GOTY gooienNog zoiets. Elke jaar een nieuwe Fifa MAAR NEUH DEZE IS ECHT GOTY OMG BBQ SUPERGAAF
Nee absoluut niet. Ik vond COD:BO een prima game, maar bij LANGE NA geen GOTY.quote:
Uiteraardquote:
Tis mijn GOTY henkquote:Op woensdag 8 december 2010 13:16 schreef Rossdale het volgende:
Heavy Rain was (ik heb alleen de techdemo gespeeld) wel tof, maar een game die aan elkaar hangt van godgruwelijkbaggerirritantkolere-QTE's mag wat mij betreft nooit en te nimmer een GOTY worden
Maak dan gewoon een sitenieuwtje op FOK!games met een link naar dit topic. En maak dit topic een sticky want dan valt hij wat beter opquote:
Wat mij betreft wel, en nu ?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:16 schreef Rossdale het volgende:
Heavy Rain was (ik heb alleen de techdemo gespeeld) wel tof, maar een game die aan elkaar hangt van godgruwelijkbaggerirritantkolere-QTE's mag wat mij betreft nooit en te nimmer een GOTY worden
I have no powersquote:Op woensdag 8 december 2010 16:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Maak dan gewoon een sitenieuwtje op FOK!games met een link naar dit topic. En maak dit topic een sticky want dan valt hij wat beter op
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:22 schreef FreezePop het volgende:
5. Miles Edgeworth: Perfect Prosecutor
Haters gaan waarschijnlijk haten.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:36 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Ja, mijn beste RickoKun, dat vind ik dus totaal geen leuke games
BioShock 2 was dan naar mijn mening ook een flop tegenover deel 1.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:56 schreef Noray het volgende:
Opvallendheden: Nog nul keer Darksiders, Bayonetta en Bioshock 2 voorbij zien komen. Kennelijk zien die games van vroeg in het jaar minder goed bijgebleven/minder bevallen dan bijvoorbeeld Mass Effect 2, die het goed doet.
Nu hebben we verschillende meningen en dat is primaquote:Op woensdag 8 december 2010 16:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, en nu ?
Dat zeggen ze. 2009 was best hoopvol met een toename in RPG's. Sindsdien is het weer snel achteruit gegaan. In de afgelopen 10 jaar kan ik maar 2 goede games jaren herinneren.quote:Gelukkig wordt 2011 een meesterlijk jaar.
Kijk even naar de titels die in 1e helft van het jaar zullen verschijnen.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:05 schreef Falstyr het volgende:
[..]
Dat zeggen ze. 2009 was best hoopvol met een toename in RPG's. Sindsdien is het weer snel achteruit gegaan. In de afgelopen 10 jaar kan ik maar 2 goede games jaren herinneren.
Titels lijken elk jaar belovend. Betekend niet dat ze naderhand ook daadwerkelijk wat geleverd hebben. 2010 leek ook veel belovend met 15 titels die ik vooraf wilde hebben en waar maar een stuk of 4-5 echt iets geleverd hebben.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kijk even naar de titels die in 1e helft van het jaar zullen verschijnen.
Alleen Batman en Marvel vs capcom is dan interessant .quote:Op donderdag 9 december 2010 12:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kijk even naar de titels die in 1e helft van het jaar zullen verschijnen.
Jij speelt zeker niet vaak echte games of wel soms?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alleen Batman en Marvel vs capcom is dan interessant .
Alle games die je opnoemt komen ook zo'n beetje op de pc. Voor mij zijn het bij voorbaat al slechte games. Is zoals blij zijn met een dode vis...quote:Op donderdag 9 december 2010 15:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Bioshock Infinite verschijnt immers in 2012.
Kijkend naar je genoemde titels is dit vanuit het perspectief van een PC-bezitter. Ja geen wonder dat je dan over een teleurstellend jaar (2010) spreekt.![]()
Kwestie van smaak zullen we maar zeggen, dat blijkt ook wel. Van jouw lijstje is alleen Deus Ex voor mij een interessante titel, de rest kan me gestolen worden. Typische PC games.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:41 schreef Falstyr het volgende:
[..]
Alle games die je opnoemt komen ook zo'n beetje op de pc. Voor mij zijn het bij voorbaat al slechte games. Is zoals blij zijn met een dode vis...
als xbox bezitter is het net zo rampzalig.
En voor de ps3 is het ook niet veel beter.
Voor beiden consoles is mijn lijstje net zo kort als niet korter.
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:41 schreef Falstyr het volgende:
[..]
Alle games die je opnoemt komen ook zo'n beetje op de pc. Voor mij zijn het bij voorbaat al slechte games. Is zoals blij zijn met een dode vis...
als xbox bezitter is het net zo rampzalig.
En voor de ps3 is het ook niet veel beter.
Voor beiden consoles is mijn lijstje net zo kort als niet korter.
Uncharted.. goede game hoor maar zo overhypedquote:Op donderdag 9 december 2010 18:48 schreef FinalD87 het volgende:
Ik wil alvast Uncharted 3 nomineren voor Game of the forever.
Zo, ben nu wel even klaar met U3 spammen
Lijkt me niet echt nog nooooooit van gehoordquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:15 schreef Arhodus het volgende:
1. Mount and Blade: Warband
2. Mount and Blade: Warband
3. Mount and Blade: Warband
4. Mount and Blade: Warband
5. Mount and Blade: Warband
6. Mount and Blade: Warband
7. Mount and Blade: Warband
8. Mount and Blade: Warband
9. Mount and Blade: Warband
10. Mount and Blade: Warband
Ja, want games waar jij nog nooit van gehoord hebt zijn meteen kut. Was anders best een tof spel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt nog nooooooit van gehoord
quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:39 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ja, want games waar jij nog nooit van gehoord hebt zijn meteen kut. Was anders best een tof spel.
Minecraft staat ook hoog in de lijstjes bij mensen en dat ziet er nog kutter uit. Jouw punt is dus omdat het spel er kut uitziet het meteen een kutgame is?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja echt topper 2011 potentie dit
Nee maar geen topper voor 2011 . Toppers zijn de games die aan het einde van het jaar het hoogst in de charts staan. Red Dead Redemption. Call of Duty , Assassins Creed , GTA dat zijn toppers.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:54 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Minecraft staat ook hoog in de lijstjes bij mensen en dat ziet er nog kutter uit. Jouw punt is dus omdat het spel er kut uitziet het meteen een kutgame is?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja echt topper 2011 potentie dit
Pfff, Al die bovengenoemde games zijn overrated.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee maar geen topper voor 2011 . Toppers zijn de games die aan het einde van het jaar het hoogst in de charts staan. Red Dead Redemption. Call of Duty , Assassins Creed , GTA dat zijn toppers.
Geen games die door een handje vol nerds wordt gespeeld.
Populariteitswedstrijdenquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee maar geen topper voor 2011 . Toppers zijn de games die aan het einde van het jaar het hoogst in de charts staan. Red Dead Redemption. Call of Duty , Assassins Creed , GTA dat zijn toppers.
Geen games die door een handje vol nerds wordt gespeeld.
Oei die ben ik vergeten.quote:Op maandag 13 december 2010 19:05 schreef zombieater het volgende:
6. Transformers: War for Cybertron
Beste RPG van 2010 vind ik Divinity II - Dragon Knight Saga.quote:3. Mass Effect 2
Beste RPG van 2010 imho
Oktober.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:24 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ben ik dit jaar gaan spelenwist de release datum niet
Ja dat was echt een topper..quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:48 schreef Koko_Banana het volgende:
Verdomme, stembussen al gesloten.
Toch zijn mijn GoTYs:
1. Pure Futbol
2. Pure Futbol
3. Pure Futbol
4. Pure Futbol
5. Pure Futbol
6. Pure Futbol
7. Pure Futbol
8. Pure Futbol
9. Pure Futbol
10. Pure Futbol
Beste game van de afgelopen 20 jaren.
en 15 euro is nòg te duur voor een dergelijke baggergamequote:Op vrijdag 31 december 2010 19:45 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja dat was echt een topper..
zag hem gisteren voor 15 euro in de grabbel bak liggen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |