1) Mass Effect 2 (PC)
Een game die me weer helemaal meesleurde. Gewoon een boeiend verhaal (anderen moeten niet zeiken), mooie graphics, goeie score die echt in dienst stond van de gameplay. Maar de echte kracht zat 'm toch in de vele geloofwaardige karakters, teamleden of niet. Plus nog (tot nu toe) 2 fantastische dlc's, Overlord en LotS.
2) Fallout: New Vegas (PC)De 3d-versie van Fallout 1 en 2. Ondanks de, in mijn geval, vele bugs/crashes mag dit een meesterwerk genoemd worden. Goed geschreven conversaties, karakters (companions) en de toevoeging van een deel van de soundtrack van Mark Morgan (

). Alles klopte voor mijn gevoel. Het intrige-gevoel en spanning tussen de verschillende facties kwam goed over. En ook nog de verslavende gameplay met veel nieuwe opties. Top!
3) Heavy Rain (PS3)Zeker de vermelding waard. Een mooie, emotionele ervaring. Ik vond de QTE's toch op een originele manier geïmplementeerd. Niet echt zo revolutionair als van te voren werd beloofd, maar ze kunnen trots zeggen dat er geen enkele andere game is als HR. De enige game die in de buurt komt, is hun eigen game van 5 jr ervoor.
4) Bioshock 2 (PC)(
5) Dragon Age: Awakening (PC) - uitbreiding Dragon Age - Origins )
Heb deze maar even tussen haakjes gezet. Is van Mrt '10. Maar weet niet of die meegeteld kan worden.Meer heb ik niet gespeeld dit jaar. Tenminste, niet GotY waardig.
[ Bericht 0% gewijzigd door The_Substitute op 10-12-2010 20:55:39 ]