Als ik die foto zo zie verbaast me dat niks.quote:Op maandag 6 december 2010 13:45 schreef raptorix het volgende:
Volgens onbevestigde bronnen zouden er doden gevallen zijn.
Stadsverwarming kost je een godsvermogen en elektrisch koken is een drama .quote:Op maandag 6 december 2010 13:42 schreef Onnoman het volgende:
en dan te bedenken dat elk huis zonder gas kan
Alphen aan den Rijn - #2quote:Op maandag 6 december 2010 13:45 schreef JufMariska het volgende:
Het nieuws gaat (weer es) sneller op Twitter
Op andere sites lees ik: vuurwerk...quote:Op maandag 6 december 2010 13:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Gevalletje gasleiding inderdaad.. triest nieuws.
Inductie-koken vind ik heerlijk! En we zijn met stadsverwarming minder geld kwijt dat met gas voorheen.quote:Op maandag 6 december 2010 13:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Stadsverwarming kost je een godsvermogen en elektrisch koken is een drama .
Ik zou meteen tekenen als ik weer gas kon krijgen .
Bron?quote:Op maandag 6 december 2010 13:45 schreef raptorix het volgende:
Volgens onbevestigde bronnen zouden er doden gevallen zijn.
quote:Op maandag 6 december 2010 13:46 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Op andere sites lees ik: vuurwerk...
TV West schijnt dat te melden. Maar las ook her en der dat de betreffende bewoner aan het klussen was.quote:
Wat een trieste bedoening die website van TV West, alsof er zojuist een kernbom is ontploft op het binnenhof.quote:Op maandag 6 december 2010 13:55 schreef PiRANiA het volgende:
TV west maar eens opzoeken over 5 minuten
http://www.westonline.nl/quote:De website van Omroep West is door omstandigheden tijdelijk vervangen door dit bericht. De reguliere website zal zo spoedig mogelijk weer beschikbaar zijn.
De site had het nogal zwaarquote:Op maandag 6 december 2010 13:56 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Wat een trieste bedoening die website van TV West, alsof er zojuist een kernbom is ontploft op het binnenhof.
[..]
http://www.westonline.nl/
Dat is een fallback pagina omdat de "dynamische" website geen 5000 concurrent users trekt.quote:Op maandag 6 december 2010 13:56 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Wat een trieste bedoening die website van TV West, alsof er zojuist een kernbom is ontploft op het binnenhof.
[..]
http://www.westonline.nl/
Die 'dynamische' site van ze trekt nog geen 10 concurrent users, blijkbaar zijn ze bang dat het opvalt.quote:Op maandag 6 december 2010 13:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is een fallback pagina omdat de "dynamische" website geen 5000 concurrent users trekt.
Dat doet 90 procent van de sites nietquote:Op maandag 6 december 2010 13:58 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Die 'dynamische' site van ze trekt nog geen 10 concurrent users, blijkbaar zijn ze bang dat het opvalt.
Stadsverwarming kan niet overal. Wanneer je te ver van een elektriciteitscentrale zit, gaat het alleen maar geld kosten omdat er zwaar moet worden bijgestookt.quote:Op maandag 6 december 2010 13:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Inductie-koken vind ik heerlijk! En we zijn met stadsverwarming minder geld kwijt dat met gas voorheen.
Bovendien is het dus duidelijk veiliger.
Nieuwbouw zou idd. volledig op zonnepanelen/warmtepomp kunnen draaien, maar bestaande bouw niet. Dat ombouwen zou onbetaalbaar zijn.quote:Op maandag 6 december 2010 13:42 schreef Onnoman het volgende:
en dan te bedenken dat elk huis zonder gas kan
Thnx. Bah, net gehoord dat er mensen naar beneden gevallen zouden zijn? Zou me niets verbazen, die hele pui ligt er uit. Om 3 uur een nieuwe uitzending iig.quote:Op maandag 6 december 2010 14:00 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Die faalhazen zijn trouwens wel online te bekijken.
http://www.westonline.nl/stream/1
[TV West rant]quote:Op maandag 6 december 2010 14:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Thnx. Bah, net gehoord dat er mensen naar beneden gevallen zouden zijn? Zou me niets verbazen, die hele pui ligt er uit. Om 3 uur een nieuwe uitzending iig.
Televaagquote:Explosie in Alphen aan den Rijn
ALPHEN AAN DEN RIJN - In Alphen aan de Rijn is na een gasexplosie een grote brand in een flat aan de Argostraat ontstaan. Volgens omwonenden zouden er meerdere doden zijn gevallen, maar de politie kan dat nog niet bevestigen.
Er zouden tien woningen in de flat verwoest zijn, meldt RTV West. De alarmdiensten zijn met groot materieel uitgerukt. Ook een Traumahelikopter is naar de onheilsplek onderweg.
Over de oorzaak van de explosie is nog niets bekend. De brand brak rond 13.00 uur uit.
LATER MEER
Ik ken TVWest verder niet, hoe dan ook, het is best griezelig om te zien.quote:Op maandag 6 december 2010 14:08 schreef Wokkel het volgende:
[..]
[TV West rant]
Het zou me niets verbazen als de politie heeft gezegd 'er zijn slachtoffers gevallen' en dat de verslaggever dat vervolgens letterlijk heeft opgevat.
[/TV West rant]
Wij hebben een toeslag op het verbruik van 'warmte' (zo heet het produkt hier), zodat we evenveel betalen als iemand die geen 'warmte' afneemt.quote:Op maandag 6 december 2010 14:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Stadsverwarming kan niet overal. Wanneer je te ver van een elektriciteitscentrale zit, gaat het alleen maar geld kosten omdat er zwaar moet worden bijgestookt.
Elektrisch koken en stoken is 3x duurder dan op gas stoken en koken.
[..]
Dank.quote:Op maandag 6 december 2010 14:13 schreef kahaarin het volgende:
Nu hier uitzending: http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
28, volgens p2000:quote:Op maandag 6 december 2010 14:15 schreef Boze_Appel het volgende:
Weet iemand op welk nummer die explosie was?
Dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 6 december 2010 14:06 schreef Paul-89 het volgende:
Als het maar niet weer zo'n geval is als je de afgelopen maanden vaker hebt gehoord.
Huur niet meer kunnen betalen of andere schulden hebben en dan de zaak maar opblazen.
Bah, dat komt wel dichtbij. Griezelig.quote:Op maandag 6 december 2010 14:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook
Creche gebeld, 1 van mn kinderen zit er nu een steenworp vanaf, daar stonden de betonnen muren te trillen.
quote:eliasdh @omroepwest meldt: tenminste 1 dode en er is instortingsgevaar bij de flat in Alphen aan de Rijn.
4 minutes ago reply
En allemaal irritante retweets. Waardeloos kutmedium.quote:Op maandag 6 december 2010 14:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Die twitterfeed met #alphen gaat echt snel. 60 nieuwe results per 10 seconde. Allemaal over de brand.
flikr posten nu!quote:Op maandag 6 december 2010 14:28 schreef Bastard het volgende:
Ik krijg net een foto doorgezonden van iemand terplekke.. er missen gewoon flats aan de bovenzijde nu... gewoon weg
andere zijde, andere flat, andere stad.. maar goed.. we leven in hetzelfde landquote:Op maandag 6 december 2010 14:29 schreef Katinkat het volgende:
Brrr..ik heb vrienden wonen op de bovenste verdieping van die flat. Gelukkig wel aan de andere zijde maar toch....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |