Meen je niet!quote:Op maandag 6 december 2010 15:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ben weer in Breda. Mijn werk welke ik heel kortstondig had? Ben er uitgejorist op een lullige manier.
he wat? waarom?quote:Op maandag 6 december 2010 15:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ben weer in Breda. Mijn werk welke ik heel kortstondig had? Ben er uitgejorist op een lullige manier.
Ik wist niet dat er nog een tweede jongere inwerker zat. Ze verkozen hem dus boven mij, omdat ik ouder ben en dus wellicht duurder ben.quote:
Goede instelling in ieder gevalquote:Op maandag 6 december 2010 15:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Maar goed, kop op!!! En doorgaan met werk zoeken!!
De wereld vergaat niet door enkel dit.
Semper idem, Semper penis!quote:Op maandag 6 december 2010 16:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Idd, ik laat me niet zo gemakkelijk uit het veld slaan!!
Alles sal reg kom!!
Wat een naaistreek...quote:Op maandag 6 december 2010 15:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er nog een tweede jongere inwerker zat. Ze verkozen hem dus boven mij, omdat ik ouder ben en dus wellicht duurder ben.
Idd een naaistreek. Maar goed, met enkel jammeren schiet ik niks op. Het is vooruitkijken naar iets anders. Al moet ik heel eerlijk zeggen dat het totaal onverwachts was.quote:
Ach, keep on walking hè?quote:
Dan zal ik het beschrijven: Bier en Tieten.quote:
uhmmmm, ok danquote:Op maandag 6 december 2010 18:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan zal ik het beschrijven: Bier en Tieten.
Woensdag krijg je weer tieten schatje!quote:
I knowquote:Op maandag 6 december 2010 18:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Woensdag krijg je weer tieten schatje!![]()
Waren ER's ballen gisteren lekker?quote:Op maandag 6 december 2010 18:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Woensdag krijg je weer tieten schatje!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |