abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89589204
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 15:24 schreef eriksd het volgende:

[..]

Frits schetst de tendens die nu gaande is, en wat het gevolg daarvan is. Hij is het er niet mee eens.
Juist, daar was ik ondertussen ook achter. En nu geef je een net zo'n normaal antwoord als Halve_Maen ^O^

Dus wat hun zeggen TEM en kan je ook vinden op wiki door zijn achtergrond te lezen.
quote:
Daarbij wees hij op de schaduwkanten van de multiculturele samenleving. Een voorbeeld is de uitspraak dat naar zijn mening kinderen van illegalen geen onderwijs zouden mogen volgen in Nederland. In 1997 publiceerde hij het boek Moslim in de polder, over zijn dialogen met vooraanstaande moslims over hun integratie in de Nederlandse samenleving.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  maandag 6 december 2010 @ 15:32:11 #127
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_89589245
Marokkaanse straatschofjes, de Hitler jugend anno 2010
pi_89589540
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 15:29 schreef Tem het volgende:

[..]

No shit sherlock!

Maar waarom geeft hij dan een verkapt advies? wat wil hij ermee bereiken en waarom alleen aangaande Joden? Het is een algemeen probleem van intolerantie waar wat aan gedaan zou moeten worden
Ik vind die vraag eigenlijk niet eens zo gek. VVD heb ik wel vaker mee gesproken. Mail die vraag. Ik kreeg elke keer een antwoord. Itt tot andere partijen :)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  maandag 6 december 2010 @ 15:40:09 #129
139330 TNA
For the stars that shine
pi_89589609
Een voorstel met een ongekend hoge mate van achterlijkheid. Juweliers moeten zeker ook een andere baan nemen omdat er nou eenmaal overvallers rondlopen? Klootzakken moet je aanpakken i.p.v. de slachtoffers vragen te emigreren.
pi_89589703
quote:
13s.gif Op maandag 6 december 2010 15:40 schreef TNA het volgende:
Een voorstel met een ongekend hoge mate van achterlijkheid. Juweliers moeten zeker ook een andere baan nemen omdat er nou eenmaal overvallers rondlopen? Klootzakken moet je aanpakken i.p.v. de slachtoffers vragen te emigreren.
Psst, hij meent het niet serieus denk ik, meer een uitspraak om de boel op scherp te zetten.
Vandaar dat ik ook wel benieuwd ben naar een reactie van hem op dit inteview.

P.S.
Zou ook kunnen dat hij ondertussen echt dement is natuurlijk.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_89589741
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 15:38 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik vind die vraag eigenlijk niet eens zo gek. VVD heb ik wel vaker mee gesproken. Mail die vraag. Ik kreeg elke keer een antwoord. Itt tot andere partijen :)
Ik ga eens een poging wagen :) als ze maar niet met Lokjoden aankomen....oh nee dat was van de PvdA
  maandag 6 december 2010 @ 15:45:05 #132
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_89589797
quote:
14s.gif Op maandag 6 december 2010 13:35 schreef Ringo het volgende:
Het is slim en handig van Bolkestein. Hij is erin geslaagd om zelfs Femke Halsema te laten zeggen wat hij zelf al dacht, maar verpakte in een retorische omdraaiïng, die inderdaad cynisch is bedoeld. Hij heeft iedereen precies waar hij iedereen wilde hebben.
Wat DroogDok al vroeg: hoe kom je er in vredesnaam bij dat Halsema (of welke persoon dan ook ter linkerzijde van het politieke spectrum) níét tegen discriminatie zou zijn?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 december 2010 @ 15:45:41 #133
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_89589822
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Die opmerking was in de jaren negentig al niet grappig meer.
En helaas meer dan 20 jaar later nog steeds actueel.
  Moderator maandag 6 december 2010 @ 15:55:52 #134
249559 crew  Lavenderr
pi_89590312
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:26 schreef Sarkar het volgende:
Begrijpend lezen is zeker een zeldzaamheid geworden in Nederland, hij zegt niet dat ze moeten verhuizen omdat hij dat wil maar omdat de politiek niks kan doen tegen de haat van Marokkanen jegens ''bewuste joden''. Helaas moeten wij constateren dat ''bewuste joden'' behalve in de VS en Israël niet meer over straat kunnen zonder lastig gevallen worden door mensen van Noord Afrikaanse/ Arabische achtergrond. In feite is dit een aanklacht tegen de Nederlandse politiek die niet voor een bepaalde groep burgers opkomt en hun kan beschermen.
pi_89590610
quote:
Marokkaans netwerk haalt uit naar Bolkestein

AMSTERDAM - Stemmingmakerij, zo betitelt het Centrum Informatie en Documentatie Marokko (CIDM) de uitspraken van oud VVD-leider Frits Bolkestein. Die zei maandag in dagblad De Pers dat orthodoxe joden beter naar Amerika of Israël kunnen emigreren vanwege het toenemend antisemitisme.

Frits Bolkestein.

Voor bewuste joden is er geen toekomst in Nederland, aldus Bolkestein, vanwege het antisemitisme onder vooral Marokkaanse Nederlanders, die in aantal blijven toenemen.

Ervan uitgaande dat de uitlatingen van de heer Bolkestein niet daadwerkelijk bedoeld zijn om een emigratie van Joodse Nederlanders tot stand te doen komen, kunnen ze ons inziens niet anders worden uitgelegd dan een zoveelste generaliserende belediging aan het adres van Marokkaanse Nederlanders, aldus het CIDM.
Telegraaf.nl
Eens met de reactie van die Marokkaanse organisatie in deze kwestie . Motivatie van de uitspraak van Bolkenstein deugt van geen kanten .
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_89590661
quote:
DEN HAAG - PvdA-leider Job Cohen vindt dat oud-VVD-leider Frits Bolkestein „de verkeerde afslag neemt” als hij vindt dat vrome joden maar moeten emigreren. „Die opvatting is precies in strijd met de westerse waarden waar wij voor staan. Wij zijn en blijven de fiere natie die iedereen beschermt tegen inbreuken op zijn of haar identiteit. Ik zou zeggen: niet weglopen, nooit weglopen maar het probleem oplossen”, aldus Cohen in een reactie.
Bron

Die problemen in de Diamantbuurt loste Cohen op door de treiteraars er te laten wonen, de getreiterden moesten maar verhuizen.
  maandag 6 december 2010 @ 16:07:15 #137
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_89590737
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 16:03 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Eens met de reactie van die Marokkaanse organisatie in deze kwestie . Motivatie van de uitspraak van Bolkenstein deugt van geen kanten .
Ah, het altijd gezaghebbende Centrum Informatie en Documentatie Marokko. :'). Hebben die hun scooterrijdende en bontkraagdragende achterban voor de zekerheid geraadpleegd of zuigt men maar wat vredelievends uit de duim?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_89590932
quote:
10s.gif Op maandag 6 december 2010 16:07 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ah, het altijd gezaghebbende Centrum Informatie en Documentatie Marokko. :'). Hebben die hun scooterrijdende en bontkraagdragende achterban voor de zekerheid geraadpleegd of zuigt men maar wat vredelievends uit de duim?
Ga eens in op de kern van de materie en loopt niet te stigmatiseren blaag .
Ben je het ja/nee eens met hun reactie in deze kwestie ?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 6 december 2010 @ 16:12:48 #139
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_89590971
quote:
10s.gif Op maandag 6 december 2010 16:07 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dat is hun achterban niet.
  maandag 6 december 2010 @ 16:13:21 #140
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_89591000
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 16:12 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ga eens in op de kern van de materie en loopt niet te stigmatiseren blaag .
Ben je het ja/nee eens met hun reactie in deze kwestie ?
Nee.
pi_89591051
quote:
6s.gif Op maandag 6 december 2010 16:13 schreef Ringo het volgende:

[..]

Nee.
Omdat ... ?
Groetjes, Ezio.
  maandag 6 december 2010 @ 16:15:59 #142
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_89591099
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 16:14 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Omdat ... ?
[A] alle Marokkanen stinken
[B] klap op je gat
[C] iets anders, nl. ....
pi_89591138
quote:
6s.gif Op maandag 6 december 2010 16:15 schreef Ringo het volgende:

[..]

[A] alle Marokkanen stinken
[B] klap op je gat
[C] iets anders, nl. ....
Triest mannetje ben je .
Groetjes, Ezio.
  Moderator maandag 6 december 2010 @ 16:19:18 #144
249559 crew  Lavenderr
pi_89591220
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 16:05 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Bron

Die problemen in de Diamantbuurt loste Cohen op door de treiteraars er te laten wonen, de getreiterden moesten maar verhuizen.
Ja, het IS een oplossing, alleen de omgekeerde wereld, maar dat zijn we zo langzamerhand gewend :')
pi_89591226
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:26 schreef Sarkar het volgende:
Begrijpend lezen is zeker een zeldzaamheid geworden in Nederland, hij zegt niet dat ze moeten verhuizen omdat hij dat wil maar omdat de politiek niks kan doen tegen de haat van Marokkanen jegens ''bewuste joden''. Helaas moeten wij constateren dat ''bewuste joden'' behalve in de VS en Israël niet meer over straat kunnen zonder lastig gevallen worden door mensen van Noord Afrikaanse/ Arabische achtergrond.
Zo helaas vinden velen dat niet, de zionisten niet en andere moslimhaters constateren dat maar wat graag. Maar vertel eens, hoe ben jij/jullie tot die constatering gekomen?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 6 december 2010 @ 16:22:47 #146
165633 eriksd
The grand facade...
pi_89591363
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 16:19 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Zo helaas vinden velen dat niet, de zionisten niet en andere moslimhaters constateren dat maar wat graag. Maar vertel eens, hoe ben jij/jullie tot die constatering gekomen?
Zionisten :')
_O- _O-
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_89591818
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 16:19 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Jij vindt het niet erg dat Orthodoxe Joden oprotten uit Nederland?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_89592033
quote:
14s.gif Op maandag 6 december 2010 09:22 schreef Scorpie het volgende:
Tja, an sich heeft hij een punt. De joden, homo`s, lesbienne`s en alle andere groepen die door de islam aangemerkt zijn als duivelsgebroed gaan het slecht krijgen in Nederland de aankomende 30 jaar. Ik zou ook niet graag tot 1 van die groepen willen horen, je bent doelwit van asociale kutventjes die ook nog eens gebombardeerd worden tot slachtoffer :')
Ben je niet-moslim? Want dan heb je ook pech.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_89592274
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
Die opmerking was in de jaren negentig al niet grappig meer.
Hij is ook niet grappig, maar kan realiteit worden
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_89592280
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 16:35 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Jij vindt het niet erg dat Orthodoxe Joden oprotten uit Nederland?
Ik vind het in het algemeen niet erg dat orthodoxe gelovigen oprotten, of ophouden orthodox gelovig te zijn. Dus op zich graag, probleem met orthodoze joden is dat ze naar Israel zullen gaan om daar iemand van een wat minder uitverkoren ras van zijn land te verjagen. Het is hier immers zo gevaarlijk met al dat antisemitisme dat ze wel Palestijnen met bulldozers en helicopters te lijf moeten. Stel je voor dat er geen antisemitisme meer is, dan is het idee dat het ene ras om die reden recht heeft op het land van een ander van een inferieur ras de enige basis voor de staat Israel.

Maar waar komt nou die constatering vandaan dat het hier te gevaarlijk is? De laatste orthodoxe jood die groot onrecht werd aangedaan was de damschreeuwer volgens mij.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')