abonnement Unibet Coolblue
pi_89578243
quote:
7s.gif Op maandag 6 december 2010 08:45 schreef Pheno het volgende:
Zijn er nog mensen die vragen hebben voor twee medewerkers (John Lagrave en Gary Platner) van Blizzard? De pers mag morgen deze medewerkers gaan interviewen, en wij dus ook :)
Nog eentje dan; waarom denken jullie dat Bosses in PvP zones een goed idee zijn? Jullie weten zelf toch wel dat de verhouding Horde:Alliance op genoeg servers totall FUBAR is?
pi_89578286
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 09:54 schreef Migwi het volgende:

[..]

Nog eentje dan; waarom denken jullie dat Bosses in PvP zones een goed idee zijn? Jullie weten zelf toch wel dat de verhouding Horde:Alliance op genoeg servers totall FUBAR is?
Daarom hebben ze er in een van de laatste patches een limiet op gezet? :P Na 3.3.5 ofzo kreeg ik heel vaak dat Wintergrasp al vol zat. Dat was voorheen niet zo :)
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  maandag 6 december 2010 @ 09:57:16 #53
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_89578319
"
quote:
Is it true that GM's all have a "Ghostcrawler Pony" ?
"
pi_89578384
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 09:56 schreef Metonae het volgende:

[..]

Daarom hebben ze er in een van de laatste patches een limiet op gezet? :P Na 3.3.5 ofzo kreeg ik heel vaak dat Wintergrasp al vol zat. Dat was voorheen niet zo :)
Mij maakt het ook niet uit, maar na al dat gejank over world bosses en dat het niet eerlijk was komen ze met bosses in PvP zones die je factie moet winnen. Same deal imo.
pi_89578628
Moet nog even een plan trekken voor vannacht. Denk dat het het slimst is om eerst een rondje Blackrock Caverns te runnen voordat ik met met de massa op het startgebied stort. Blackrock Caverns heeft best mooie quests en veel xp volgens mij, en dan ben ik rond 1:00 klaar, dus dan gaan er toch al wat mensen slapen en is het wat rustiger in de startgebieden.
pi_89578789
Wil ik mijn cataclysm pre-order annuleren bij bol.com krijg ik de hele tijd een melding dat ze er onderhoud bezig is :') Ze willen gewoon niet dat ik een bestelling annuleer.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_89578831
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 09:42 schreef Migwi het volgende:

[..]

1. Waarom krijgen de Goblins een hele zone en stad terwijl de Worgen na hun start gebiedje zo goed als niet meer aanwezig zijn?

2. Wat gaat er met The Horde gebeuren nu dat de Forsaken feitelijk Scourge 2.0 zijn geworden en de Tauren zonder enige reden ook een draai van 180 graden hebben gemaakt als het op hun leefwijze aankomt? Leuk voor game mechanics, maar wat gaat er met het echte verhaal gebeuren?

3. Maestra's Post, you know what I mean.

4. En bedank ze maar voor het feit dat we die lamlendige neutral main cities niet meer hebben :Y

5. Staan er nog patches klaar waarin we de wereld vooruit zien gaan, Stormwind gerepareerd, Orgrimaar klaar met bouwen, etc etc?

Zo, dat was het wel even, top of my head :)
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 09:54 schreef Migwi het volgende:

[..]

Nog eentje dan; waarom denken jullie dat Bosses in PvP zones een goed idee zijn? Jullie weten zelf toch wel dat de verhouding Horde:Alliance op genoeg servers totall FUBAR is?
Ah, tofheid en zo !
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 6 december 2010 @ 10:29:43 #58
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_89579013
Gisteren weer eens gepvpéd als tank. Altijd leuk. :D En Iron Man gehaald zonder te proberen, altijd leuk. En nog twee EotS achievements. Ben blij dat er rated battlegrounds komen!
pi_89579228
Tehehe ik heb woensdag in me hoofd voor cata, maar kan hem morgen al in de winkel halen whoohoo.
pi_89579508
Heb op mn lvl 35 rogue al 6 dagen /played :P
Maar die heeft al wel 1010 achievement points :P
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_89579518
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 10:50 schreef Zokunen het volgende:
Heb op mn lvl 35 rogue al 6 dagen /played :P
Maar die heeft al wel 1010 achievement points :P
Geen zin om door te levelen? :D
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_89579698
quote:
7s.gif Op maandag 6 december 2010 10:50 schreef internal het volgende:

[..]

Geen zin om door te levelen? :D
Wou een keer wat anders doen, al is dit projectje nu wel redelijk idle. Wou gewoon gedurende het lvlen zo veel mogelijk achievement points halen. Het is een ally rogue en heb bijvoorbeeld die rare fish uit org al en RFC gesoloed, en die corpse runs waren niet leuk :P
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_89579768
die nieuwe site ziet er vet uit!
En ik ga stiekem toch weer spelen met cata... vanavond om 00:00 gaat de locale e-plaza open, ik koop hem wel even dan... :@
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_89579839
TerugVindCataclysm
pi_89579974
In een dungeon, tijdens het levellen, pulled de tank ten allen tijden. True or False.

Mijn mening: False

Over het algemeen doet de tank dat ja. Bazen sowieso. Echter. Als er ergens een enkele mob loopt en je zit in het einde van de bracket voor die dungeon, zie ik geen probleem om die als DPS te pullen. Als DPS kun je die nml. best een tijdje 'tanken', zelfs met cloth aan. Het tempo gaat daardoor net dat ene beetje omhoog.

Ik doe dit echter alleen als ik tank tref die normaal al 2~3 groups pulled. Als het een figuur is die per group pulled (angstig?), dan laat ik het. Maar bij een goeie tank, krijg je zo een veel dynamischere group.
pi_89580036
quote:
Op maandag 6 december 2010 11:07 schreef stbabylon het volgende:
In een dungeon, tijdens het levellen, pulled de tank ten allen tijden. True or False.

Mijn mening: False

Over het algemeen doet de tank dat ja. Bazen sowieso. Echter. Als er ergens een enkele mob loopt en je zit in het einde van de bracket voor die dungeon, zie ik geen probleem om die als DPS te pullen. Als DPS kun je die nml. best een tijdje 'tanken', zelfs met cloth aan. Het tempo gaat daardoor net dat ene beetje omhoog.

Ik doe dit echter alleen als ik tank tref die normaal al 2~3 groups pulled. Als het een figuur is die per group pulled (angstig?), dan laat ik het. Maar bij een goeie tank, krijg je zo een veel dynamischere group.
Als jij in mijn groep zit en ik ben tank óf healer dan ga ik er even rustig voor zitten en kijk ik hoe jij in elkaar wordt gepeerd.
pi_89580047
quote:
99s.gif Op maandag 6 december 2010 11:07 schreef stbabylon het volgende:
In een dungeon, tijdens het levellen, pulled de tank ten allen tijden. True or False.

Mijn mening: False

Over het algemeen doet de tank dat ja. Bazen sowieso. Echter. Als er ergens een enkele mob loopt en je zit in het einde van de bracket voor die dungeon, zie ik geen probleem om die als DPS te pullen. Als DPS kun je die nml. best een tijdje 'tanken', zelfs met cloth aan. Het tempo gaat daardoor net dat ene beetje omhoog.

Ik doe dit echter alleen als ik tank tref die normaal al 2~3 groups pulled. Als het een figuur is die per group pulled (angstig?), dan laat ik het. Maar bij een goeie tank, krijg je zo een veel dynamischere group.
Ik pull altijd per groep. Niet omdat ik het niet aan zou kunnen maar omdat DPS'ers meteen beginnen met nuken. Als ik dan vrolijk doorloop naar een volgende groep mobs dan raak ik de eerste groep kwijt tenzij ik ze direct thunderclap.... maar dan kan ik de volgende groep weer niet thunderclappen :P
pi_89580054
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:09 schreef Stranger het volgende:

[..]

Als jij in mijn groep zit en ik ben tank óf healer dan ga ik er even rustig voor zitten en kijk ik hoe jij in elkaar wordt gepeerd.
Ik was iets langers aan het typen :P Maar dit volstaat.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_89580123
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:09 schreef Stranger het volgende:

[..]

Als jij in mijn groep zit en ik ben tank óf healer dan ga ik er even rustig voor zitten en kijk ik hoe jij in elkaar wordt gepeerd.
Dan hoop ik niet in jouw groep te zitten. De tank is niet de baas. De tank bepaalt niet ten aller tijden het tempo. Dat werkt twee kanten op. Als de tank weer naar voren rushed terwijl de healer zit te drinken, blijf ik bij de healer staan. Andersom, als de tank nog even een mob staat te looten, kan een dps best de volgende group ophalen voor de tank.
  maandag 6 december 2010 @ 11:13:54 #70
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_89580137
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 00:51 schreef drumstickNL het volgende:
Ik zie dat ik met mijn level 35 warrior met een dag played aardig gemiddeld zit :P
1-60 21uur player.
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_89580147
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:10 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik pull altijd per groep. Niet omdat ik het niet aan zou kunnen maar omdat DPS'ers meteen beginnen met nuken. Als ik dan vrolijk doorloop naar een volgende groep mobs dan raak ik de eerste groep kwijt tenzij ik ze direct thunderclap.... maar dan kan ik de volgende groep weer niet thunderclappen :P
Ik tref dan ws. vrijwel altijd goeie groepen/tanks, maar ik merk het niet, dat een tank de aggro echt kwijt raakt, en als dat wel gebeurt dat er dan mensen dood gaan.
pi_89580164
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:13 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

1-60 21uur player.
Mijn paladin is nu 62 met 3 dagen en 14 uur played :@
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
  Moderator maandag 6 december 2010 @ 11:15:28 #73
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_89580167
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:09 schreef Stranger het volgende:

[..]

Als jij in mijn groep zit en ik ben tank óf healer dan ga ik er even rustig voor zitten en kijk ik hoe jij in elkaar wordt gepeerd.
^O^

Merkte dat ook zo vaak op mijn (inmiddels 55) Dr00d healer, dpsers vlogen alle kanten op, pullden wat ze konden en de enige waar ik op lette was de tank. Heb regelmatig gezeik van die lui gehad, maar dan hebben ze toch echt even pech!
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_89580168
Trouwens, is er laatst een patch geweest die warrior aggro heeft verbeterd?
Doe nu sinds een paar dagen TBC Heroics maar heb het idee dat aggro houden me wat minder moeite kost dan eerder... maar kan aan mij liggen.
pi_89580175
Overigens, als level 34 mage, kan ik prima ende best een enkele level 30 elite mob afmaken, dus, je mag van mij als healer/tank rustig blijven zitten :Y)
pi_89580201
quote:
Op maandag 6 december 2010 11:13 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dan hoop ik niet in jouw groep te zitten. De tank is niet de baas. De tank bepaalt niet ten aller tijden het tempo. Dat werkt twee kanten op. Als de tank weer naar voren rushed terwijl de healer zit te drinken, blijf ik bij de healer staan. Andersom, als de tank nog even een mob staat te looten, kan een dps best de volgende group ophalen voor de tank.
Heb je ooit tank gespeeld? Achter mobs aan rennen om ze van de dps af te taunten is nou niet echt het leukste er aan. Wat jij zegt over als de healer die drinkt doe ik trouwens ook, en als ik healer ben en ik drink en de tank pulled dan ga ik hem niet healen voordat ik full mana ben. Dikke pech voor de tank, ik blijf waarschijnlijk uit combat.
pi_89580242
quote:
99s.gif Op maandag 6 december 2010 11:13 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dan hoop ik niet in jouw groep te zitten. De tank is niet de baas. De tank bepaalt niet ten aller tijden het tempo. Dat werkt twee kanten op. Als de tank weer naar voren rushed terwijl de healer zit te drinken, blijf ik bij de healer staan. Andersom, als de tank nog even een mob staat te looten, kan een dps best de volgende group ophalen voor de tank.
Voor een warrior kan zo'n DPS trouwens echt gruwelijk irritant zijn. Vooral als je geen rage hebt en je shouts op cooldown staan. Dan duurt het gelijk 3 keer zo lang voordat je de aggro van de hele mob pack op je hebt.
pi_89580260
Waar ik ook een hekel aan heb is een warlock die in lowbie dungeons zonder te vragen om de 10 seconden gaat life tappen :') Is het nou zo moeilijk om het eventjes in de party chat te vragen? En anders ga je maar lekker drinken.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_89580279
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:16 schreef Stranger het volgende:

[..]

Heb je ooit tank gespeeld? Achter mobs aan rennen om ze van de dps af te taunten is nou niet echt het leukste er aan. Wat jij zegt over als de healer die drinkt doe ik trouwens ook, en als ik healer ben en ik drink en de tank pulled dan ga ik hem niet healen voordat ik full mana ben. Dikke pech voor de tank, ik blijf waarschijnlijk uit combat.
Ik heb alleen als semi-tank gespeeld. Dungeons en raids ge-(main)-tanked met mijn pet :) En ik ken het ook de andere kant op, dat als je als dps aggro krijgt, die je niet kunt handelen, wat je dan moet doen. Naar de tank toe gaan :)

Ik ben echt geen nub die niet weet wat hij doet. Ik ga niet 6 elite mobs van mijn level pullen zonder op te letten wat de healer, de tank of de rest van de dps aan het doen is. Maar ik ben ook geen onderdanige volger. Daarvoor heb ik net iets te veel raids gelead. Het is niet zo dat wat de tank zegt, de waarheid is, en de rest moet maar luisteren, ook de tank kan luisteren :)
pi_89580301
quote:
7s.gif Op maandag 6 december 2010 11:19 schreef internal het volgende:
Waar ik ook een hekel aan heb is een warlock die in lowbie dungeons zonder te vragen om de 10 seconden gaat life tappen :') Is het nou zo moeilijk om het eventjes in de party chat te vragen? En anders ga je maar lekker drinken.
Dat hoort gewoon bij de class. Hij heeft life-tap, dus maakt ie er gebruik van. Dat vind ik nu echt totaal geen probleem.
Ik leg alleen wel altijd uit, dat het geen prio heeft om gehealed te worden, dus dat ze het beter niet tijdens een groot gevecht kunnen doen.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_89580310
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:18 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Voor een warrior kan zo'n DPS trouwens echt gruwelijk irritant zijn. Vooral als je geen rage hebt en je shouts op cooldown staan. Dan duurt het gelijk 3 keer zo lang voordat je de aggro van de hele mob pack op je hebt.
Zoals ik zei, gaat het om situaties waar de warrior niet perse aggro moet hebben op elke mob :)
pi_89580311
quote:
99s.gif Op maandag 6 december 2010 11:13 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dan hoop ik niet in jouw groep te zitten. De tank is niet de baas. De tank bepaalt niet ten aller tijden het tempo. Dat werkt twee kanten op. Als de tank weer naar voren rushed terwijl de healer zit te drinken, blijf ik bij de healer staan. Andersom, als de tank nog even een mob staat te looten, kan een dps best de volgende group ophalen voor de tank.
Tank doet de pulls, healer bepaalt de snelheid afhankelijk van mana regen, DPS heeft zich maar aan te passen.

Met een goede tank/healer combo ga je dan als een trein.
  maandag 6 december 2010 @ 11:21:02 #83
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_89580317
quote:
99s.gif Op maandag 6 december 2010 09:07 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Je bent me voor en we hebben maar 15 minuten ongeveer jongens... dus niet al te uitgebreide vragen :P
Krijgen we meer character slots. 12 of 15 .
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_89580320
quote:
Op maandag 6 december 2010 11:19 schreef internal het volgende:
Waar ik ook een hekel aan heb is een warlock die in lowbie dungeons zonder te vragen om de 10 seconden gaat life tappen :') Is het nou zo moeilijk om het eventjes in de party chat te vragen? En anders ga je maar lekker drinken.
Die mag van mij al zijn health er weer aan life drainen.

Haha dat ik als healer niet vaker uit een dungeongroep werd gezet :P
pi_89580331
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:20 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Dat hoort gewoon bij de class. Hij heeft life-tap, dus maakt ie er gebruik van. Dat vind ik nu echt totaal geen probleem.
Ik leg alleen wel altijd uit, dat het geen prio heeft om gehealed te worden, dus dat ze het beter niet tijdens een groot gevecht kunnen doen.
Maar is het dan echt zo moeilijk om aan de healer te vragen of het ok is? Ook een warlock kan gewoon gaan zitten en lekker je sweet nectar gaan drinken.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
  maandag 6 december 2010 @ 11:22:38 #86
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_89580363
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:21 schreef Stranger het volgende:

[..]

Die mag van mij al zijn health er weer aan life drainen.

Haha dat ik als healer niet vaker uit een dungeongroep werd gezet :P
Je bent healer. Oh wat erg dat je iemand healed lekker boeiend dat hij spirit tap gebruikt.
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_89580394
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:20 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Tank doet de pulls, healer bepaalt de snelheid afhankelijk van mana regen, DPS heeft zich maar aan te passen.

Met een goede tank/healer combo ga je dan als een trein.
Nou ben ik als 5+ jarige hunter van mening dat de hunter pulled, maar dat geldt meer voor raids :6

En een goede tank/healer combo is nog steeds afhankelijk van de DPS. Het is een groep, en elk onderdeel is even belangrijk.
pi_89580446
quote:
99s.gif Op maandag 6 december 2010 11:23 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nou ben ik als 5+ jarige hunter van mening dat de hunter pulled, maar dat geldt meer voor raids :6

En een goede tank/healer combo is nog steeds afhankelijk van de DPS. Het is een groep, en elk onderdeel is even belangrijk.
Op een laag level? Niet echt lijkt mij. Alle tanks doen meer DPS dan de DPSers zelf.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_89580460
quote:
99s.gif Op maandag 6 december 2010 11:23 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nou ben ik als 5+ jarige hunter van mening dat de hunter pulled, maar dat geldt meer voor raids :6

En een goede tank/healer combo is nog steeds afhankelijk van de DPS. Het is een groep, en elk onderdeel is even belangrijk.
Natuurlijk, met crap DPS schiet je nog niets op, maar naar mijn mening is DPS nog altijd ondergeschikt aan de wil en het kunnen van tank/healer. Misschien komt dat ook omdat ik al jaren healer speel, dus ik ben bevooroordeeld.

Het is natuurlijk anders wanneer CC in het spel komt, dan is DPS vaak de betere om te pullen. Zij bepalen dan met hun CC hoe die pull verloopt.
pi_89580507
quote:
7s.gif Op maandag 6 december 2010 11:25 schreef internal het volgende:

[..]

Op een laag level? Niet echt lijkt mij. Alle tanks doen meer DPS dan de DPSers zelf.
Maar niet genoeg om een baas neer te halen, of een dungeon te clearen :)
pi_89580523
quote:
99s.gif Op maandag 6 december 2010 11:27 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Maar niet genoeg om een baas neer te halen, of een dungeon te clearen :)
Ik heb toch regelmatig dungeons gecleared met alleen een tank en een healer.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_89580586
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:26 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Natuurlijk, met crap DPS schiet je nog niets op, maar naar mijn mening is DPS nog altijd ondergeschikt aan de wil en het kunnen van tank/healer. Misschien komt dat ook omdat ik al jaren healer speel, dus ik ben bevooroordeeld.

Het is natuurlijk anders wanneer CC in het spel komt, dan is DPS vaak de betere om te pullen. Zij bepalen dan met hun CC hoe die pull verloopt.
Als jij als healer, full mana hebt, er staat 3 man DPS gretig te wachten op de volgende groep, maar de tank zit nog van het uitzicht te genieten, help ik die tank een beetje als DPS. Zeker als het maar om 1 mob gaat, waarvan ik weet dat ik genoeg truukjes heb, om die zonder hulp van tank/healer om te leggen.

Een baas begin ik niet aan, een groep van 4 elites ook niet. Maar een enkele elite, 2 elites waarvan ik er 1 kan CC-en, een groep non-elites, waarvan ik allemaal weet dat ik die kan omleggen, zonder ook maar 1 heal, ik zie het probleem niet waarom ik die de tank moet laten pullen. Dus als de tank niet doorloopt, niet opschiet, dan help ik de groep aan een beetje tempo.

Ik zeg niet dat het altijd zo zou moeten gaan, lang niet iedereen weet waar hij/zij aan begint, of kan dat handlen.
pi_89580590
quote:
7s.gif Op maandag 6 december 2010 11:28 schreef internal het volgende:

[..]

Ik heb toch regelmatig dungeons gecleared met alleen een tank en een healer.
En ik regelmatig met alleen mijn hunter, what's your point?
  maandag 6 december 2010 @ 11:32:13 #94
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_89580613
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:09 schreef Stranger het volgende:

[..]

Als jij in mijn groep zit en ik ben tank óf healer dan ga ik er even rustig voor zitten en kijk ik hoe jij in elkaar wordt gepeerd.
Same.

Gruwelijk irritant vind ik het.
  maandag 6 december 2010 @ 11:33:52 #95
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_89580658
Toastjes met spread! Wat energiedrank! En nootjes! Hoeft niet allemaal op, maar ik zit klaar!

Nu effe Darkshore afmaken qua questjes!
pi_89580687
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:32 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Same.

Gruwelijk irritant vind ik het.
Je mag blijven zitten als ik zoiets doe, ik overleef het wel :)

Je mag ook iets minder elitair doen, en dan gewoon mee knokken :)
  maandag 6 december 2010 @ 11:36:22 #97
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_89580725
Weet je wat het is. Je hebt maar 2 taunts als pally, nou twee en een half met AS. Maar het is gruwelijk irritant om weg te moeten rennen als je taunts op cd zijn, om iets van een clothy te halen, dan weer terug te rennen omdat de rest de eerste mob staat te nuken, en je daar dus weer aggro kwijt van raakt. Kortom, je blijft als een debiel heen en weer rennen.

Ook iets waar ik me enorm aan stoor, pushbacks van shamans of whatever, dat vind ik nog irritanter dan een ninjapuller.
  maandag 6 december 2010 @ 11:36:22 #98
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_89580726
quote:
99s.gif Op maandag 6 december 2010 11:34 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Je mag blijven zitten als ik zoiets doe, ik overleef het wel :)

Je mag ook iets minder elitair doen, en dan gewoon mee knokken :)
Ik heb nog geen 1 tank gezien die meer dps deed dan mij. Op welk level dan ook.
Je kan me vinden bij de bloemist
  maandag 6 december 2010 @ 11:38:29 #99
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_89580783
Oh als healer boeit het me niet zo. Ben een druid dus A) nooit oom en B) gewend multiple targets te healen.
pi_89580800
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:36 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Ik heb nog geen 1 tank gezien die meer dps deed dan mij. Op welk level dan ook.
Dan doet die tank iets fout :) Ik doe zelfs nu op level 62 nog steeds meer dps dan de meeste DPSers.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')