Bij Amerikaanse bedden heb ik meteen het idee, veel kussens netjes op een rijtje, fluffy dekbed met glanshoes en dikke sprei.quote:Op zondag 5 december 2010 23:16 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind trouwens dat Amerikanen hun bedden altijd zo tof opmaken. Daar kunnen wij nog wat van leren. Van de week zag ik een documentaire over een stel met het syndroom van Down dat ging trouwen. Zij was lichtelijk neurotisch en het opmaken van haar bed kwam heel nauw kijken. Toen ze waren getrouwd gingen ze 's ochtends bij het ontwaken samen kussens symmetrisch neerleggen in bijzondere formatie.
quote:Op zondag 5 december 2010 23:16 schreef Stiemie het volgende:
Wat een meisjeskamer zonder roze *Stiemie valt bijna flauw* Bestaan die dan????![]()
Toch maar eens ter sprake brengen hier
quote:Op maandag 6 december 2010 09:49 schreef Poppedein het volgende:
Oeeeeh SC, goed bezig zijn!! Wat een heerlijke inspiratieplaatjes! Ik ben gisteravond ook een beetje aan het denken geslagen, en nu heb ik behangaftrekkriebels![]()
Dat is het ook vooral Poppedein, voor mijn gevoel is het behang dermate druk dat ik met goed fatsoen niets meer aan de muur kan hangen omdat dat dan pure overkill is. En ik ben een echte grijs-freak, in combinatie met roze vind ik dat heel stijlvol. Niet met knalroze, maar met wat lichter-roze.quote:Op maandag 6 december 2010 09:50 schreef Poppedein het volgende:
Vind ik ook een heeele mooie combi TM!! En is, afhankelijk van de manier van combineren ook wel rustiger denk ik, waardoor je met de meubeltjes en accesoires weer wat meer kan..
Die Expedit heb je zo gesloopt en in elkaar gezet!quote:Op maandag 6 december 2010 09:55 schreef Poppedein het volgende:
Nouhouuuuu...om behang te kunnen trekken móet er eerst een kast ruimte maken in t a.s kamertje...dus eigenlijk wil ik dat NOE! dus ik denk dat óók de kast mijn klusje gaat wordenGevalletje expedit uit elkaar slopen en in elkaar zetten...
Maar goed, ik heb deze week eigenlijk nog veel te veel andere klussen liggen die ook werkelijk deze week af moeten, dus ik verwacht nog weinig actie hoor
Snap ik, en ik vind dat het met accesoires ook echt al gauw drukker wordt. Meestal nog niet zolang jij het helemaal zelf en naar eigen zin ingericht en opnieuw ingericht en vooral nog een keer ingericht en verschoven hebt, maar wel als daar nog een overkill aan knuffels, schilderijtjes en muziekdoosjes overheen komen die de kraamvisites voor je meeneemt...dan wordt t kamertje al gauw veel bonter. En als je kijkt naar het allereerste plaatje op deze pagina; daar zijn de muren zelfs tegen het witte aan gehouden, rustiger kan niet zou je denken, maar bekijk je de onderkant van de kamer, dan zie je dat de verdere aankleding het echt al veel drukker en bonter maakt! Al komt dat daar ook vooral door de open commode volgens mij..quote:Op maandag 6 december 2010 09:54 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dat is het ook vooral Poppedein, voor mijn gevoel is het behang dermate druk dat ik met goed fatsoen niets meer aan de muur kan hangen omdat dat dan pure overkill is. En ik ben een echte grijs-freak, in combinatie met roze vind ik dat heel stijlvol. Niet met knalroze, maar met wat lichter-roze.
Voor het behang Clau, de houten meubeltjes blijven houtkleur of worden geverfd in een grijsachtige tint (niet te donker). Welke commode we willen weten we zeker, alleen het bedje nog niet helemaal (ja hoor, ook daar twijfelquote:Op maandag 6 december 2010 09:55 schreef Claudia_x het volgende:
Wil je roze met grijs voor de hele kamer of ook voor het behang, TM? (Dan kan ik even op zoek.)
Gewoon zorgen dat je op the point of no return belandtquote:Op maandag 6 december 2010 09:59 schreef Poppedein het volgende:
I know claudia! Daarom wordt t ook lekker mn eigen klusjes...maar tis vooral het verhuizen en het herorganiseren van de inhoud waar ik dan weer tegenop zie
quote:Op maandag 6 december 2010 10:00 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je op the point of no return belandt.
Ik vind de commode al een behoorlijke eyecatcher! Vooral straks met leuke, lieve spulletjes erin. Ik ga even naar behang kijken!quote:Op maandag 6 december 2010 09:59 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Voor het behang Clau, de houten meubeltjes blijven houtkleur of worden geverfd in een grijsachtige tint (niet te donker). Welke commode we willen weten we zeker, alleen het bedje nog niet helemaal (ja hoor, ook daar twijfel). We hebben nog een antieke linnenkast die we op de babykamer gaan gebruiken.
Ik vind het pipbehang heel leuk, maar ben erop afgeknapt toen ik zag dat bijna iedereen het had.quote:Op maandag 6 december 2010 10:03 schreef Juud79 het volgende:
@TM
Dan zou ik gewoon deze doen, grijs met vleugjes roze...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 december 2010 10:08 schreef Poppedein het volgende:
Kijk nou wat een leuk idee!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 december 2010 10:13 schreef Poppedein het volgende:
En t leuke is...ik móet dit kunnen, want de meeste kasten die ik zelf heb gebouwd op zolder zagen er onbewust ook zo uit
quote:Op maandag 6 december 2010 10:13 schreef Poppedein het volgende:
En t leuke is...ik móet dit kunnen, want de meeste kasten die ik zelf heb gebouwd op zolder zagen er onbewust ook zo uit
Hij is van Esta for Kids uit de collectie Hearts and Heroes (naam: floritme). Ik vind dat Esta sowieso wel leuk spul heeft; was een tip van SC indertijd.quote:Op maandag 6 december 2010 10:09 schreef twentemeisje het volgende:
Ik vind jouw roze behang trouwens ook erg mooi Claudia. Ik ben 'm vorige week in een van de boeken die ik mee naar huis had tegengekomen, maar weet niet meer welke.
Och, het kan erger: je kunt hem ook de kamer eerst laten behangen en dan alsnog besluiten dat je het niks vindt.quote:Mijn lief zal inmiddels wel gestoord van me worden, met al dat getwijfel, maar hij laat het niet merken, de schat![]()
.
Ik ben er ook van overtuigd dat ik in ons nieuwe huis de muren wil laten stucen in plaats van behangen. Een geverfde muur kun je nog eens bijstippen, maar behang raakt gewoon beschadigd als je eens onvoorzichtig bent.quote:Op maandag 6 december 2010 10:25 schreef Juud79 het volgende:
Ik ben blij dat ik geen keuze moest maken wat betreft behang. In ons huis zit overal spack spuitwerk op de muren. Dat is op de babykamer nu weer spierwit geverfd.
Bedoel je deze sfeer (d.w.z., de Fabler-serie?):quote:Ik zag net dit dekentje van Ikea, dat is ongeveer de sfeer die ik wil op t kamertje. Moeilijk om dat op andere waaronder man over te brengen. Het zit al aardig in mijn hoofd hoe het eruit gaat zien..
[ afbeelding ]
Dit vind ik een hele mooie combi, grijs mag lichter maar hoeft niet.quote:Op maandag 6 december 2010 10:29 schreef Poppedein het volgende:
TM, bedoel je een beetje deze kleurcombinatie, of wil je een lichtere/zachtere kleur grijs?
[ afbeelding ]
Het grijs/wit/zwart komt op mij juist heel 'nadrukkelijk' over en zou mij gauw gaan vervelen.quote:Op maandag 6 december 2010 10:29 schreef SacreCoeur het volgende:
De gele versie van de pip vogeltjes behang is ook heel stoer.
Maar ik zou altijd als basis grijs nemen en het roze alleen in de dekentjes, accessoires enzo.
Komt omdat 't mij snel zou gaan vervelen, een speciale kleur op de muur waar ik dan aan vastzit.
Dus ik kies altijd voor grijs, wit, zwart.
Ja ik vind dat zo leuk hoe verschillend dat bij iedereen is.quote:Op maandag 6 december 2010 10:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het grijs/wit/zwart komt op mij juist heel 'nadrukkelijk' over en zou mij gauw gaan vervelen.De meeste mensen kiezen voor wit als ze op veilig gaan. Ik ben zelf dol op kleuren en probeer altijd wel een wandje een leuke kleur te geven. Die kleuren word ik niet zat. Sterker nog: ik moet mezelf ervan weerhouden niet dezelfde kleuren te gebruiken als we kamers omgooien of gaan verhuizen. En als ik een muurkleur wel zat zou worden zou ik een uurtje (of twee) uittrekken om er een nieuwe kleur tegenaan te gooien.
Juist met dure accessoires zou ik heel voorzichtig zijn. Een mooi ledikantdekentje zou ik nu bijvoorbeeld liever in een rustige kleur kiezen dan in een uitgesproken kleur.
Ja! Ik vind hem nog steeds erg gaaf.quote:
Nou, dan maak je een collage van die serie en dan zeg je dat je 'zoiets' wilt.quote:Op maandag 6 december 2010 10:40 schreef Juud79 het volgende:
Ja, Claudia, de spullen van die serie vind ik over het algemeen wel leuk.
Maar ik wil geen kamertje in het totaal van een serie, want saai en makkelijk.
Maar de sfeer geeft het wel aardig weer.
Grappig, ik kies altijd voor licht hout en wit, als veilige kleuren.quote:Op maandag 6 december 2010 10:36 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja ik vind dat zo leuk hoe verschillend dat bij iedereen is.
Als ik iets duurs koop en op safe wil gaan dan kies ik zwart of grijs![]()
M'n moeder en zusje ook, zal wel in de famillie zitten
Maar als ik moet kiezen qua muurkleur dan kies ik oudblauw.
En wij mijden hout juist als de pest. Onze 'comfortzone' is hoogglans.quote:Op maandag 6 december 2010 10:42 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Grappig, ik kies altijd voor licht hout en wit, als veilige kleuren.
Ik zal echt nooit iets kopen in grijs of wit. Zegt niet dat ik het niet mooi vind hoor, maar het past niet bij mij en bij ons huis.
Wit zijn bijna alle meubelen.. op de slaapkamer van ons na.quote:Op maandag 6 december 2010 10:42 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Grappig, ik kies altijd voor licht hout en wit, als veilige kleuren.
Ik zal echt nooit iets kopen in grijs of wit. Zegt niet dat ik het niet mooi vind hoor, maar het past niet bij mij en bij ons huis.
quote:Op maandag 6 december 2010 10:56 schreef Claudia_x het volgende:
Oh ja, jullie keuken kwam ik pas in je klustopic tegen! Daar wou ik nog allerlei vragen over stellen (maar toen begon Ivan te zeuren en kwam het er niet meer van). Wat een onwijs gave keuken! Jullie huis is sowieso belachelijk tof.
Ik zou 'm ook niet voor de hele kamer willen, das too much inderdaad. Maar hij is wel erg leuk!quote:Op maandag 6 december 2010 10:57 schreef SacreCoeur het volgende:
Die wil ik dus in het zwart/wit voor op de babykamer.
En dan niet helemaal èèn en al vogel, de andere kant wordt lekker diep zwart.
Als je maar weet dat ik héél jaloers ben. De manier waarop jullie het huis inrichten is wat ik ooit hoop te bereiken, als ik groot en volwassen en succesvol ben.quote:Op maandag 6 december 2010 11:00 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
![]()
. We vinden 'm zelf ook zo onwijs mooi
. Volgende week krijgen we trouwens voor het nieuwe blad erop (3e sinds augustus 2009), twee keer beton dat niet lekker uit de mal kwam en nu gaan we voor grijs (hoe kan het ook anders) terrazzo, maar daarover meer in het betreffende topique
. Ge vraagt maar raak Claudia! Je maakt me verlegen
.
43 euro voor een aankleedkussen? Kan je niet beter een standaard ding kopen en zelf een hoes maken met wat stof?quote:Op maandag 6 december 2010 13:12 schreef SacreCoeur het volgende:
http://www.baby-dump.nl/i(...)ep_id=1408&merk=1418
quote:Op maandag 6 december 2010 12:17 schreef SacreCoeur het volgende:
Voor hoeveel hebben jullie het gekocht dan als ik vragen mag?
Nu ben ik nieuwsgierig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah dan zit je op hetzelfde.quote:Op maandag 6 december 2010 14:31 schreef richardrahl het volgende:
[..]
43 euro voor een aankleedkussen? Kan je niet beter een standaard ding kopen en zelf een hoes maken met wat stof?
Ik moet ook maar eens in de babyspullen gaan, de winstmarges die men daar maakt
Wij wonen in Friesland, aan de zee en hebben een huis met 5 slaapkamers en tuin midden in het centrum voor een prijs waar je in de randstad een schuur voor hebt. En ik ben sneller in Amsterdam dan als ik in Utrecht zou wonenquote:Op maandag 6 december 2010 15:27 schreef ik80lll het volgende:
Ja ooit gaan wij ook verhuizen,
als ik dat zo hoor moeten wij ook veel groter kunnen wonen...
quote:Op maandag 6 december 2010 15:23 schreef twentemeisje het volgende:
[..]En dat is dan nog een huis in Nieuw-West, wat verre van een toplocatie is. Sterker nog, het ligt zelfs buiten de ring! Doe er een ton bovenop en je kunt er nog niet eens ons huidige appartement voor kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oeke, ik vind het behang gaaf! Jij bent een echte behangfan, he? Vind je het dan niet jammer dat het zo snel stuk gaat of onherstelbaar vies wordt?I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Waar heb je deze foto's vandaan geplukt? Ben benieuwd naar nog meer van dit soort foto's!quote:Op zondag 5 december 2010 23:15 schreef SacreCoeur het volgende:
Zo ik ga het topic vol spammen met inspiratie die ik tof vind
de tafel..
[ afbeelding ]
Die commode werd
[ afbeelding ]
Ja, dat kun je wel zeggen, ik heb zelfs eens een vloer behangen. En daarna tig lagen parketlak eroverheen. Was voor een voorstelling dus hoefde niet eeuwig mee.quote:Op maandag 6 december 2010 19:59 schreef Claudia_x het volgende:
Oeke, ik vind het behang gaaf! Jij bent een echte behangfan, he? Vind je het dan niet jammer dat het zo snel stuk gaat of onherstelbaar vies wordt?
Ik google (afbeeldingen) op namen, kleuren, motieven etc.quote:Op maandag 6 december 2010 20:25 schreef Cyan het volgende:
[..]
Waar heb je deze foto's vandaan geplukt? Ben benieuwd naar nog meer van dit soort foto's!
Daarvoor hebben we afwasbaar behang.quote:Op maandag 6 december 2010 19:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En dat is dan nog een huis in Nieuw-West, wat verre van een toplocatie is. Sterker nog, het ligt zelfs buiten de ring! Doe er een ton bovenop en je kunt er nog niet eens ons huidige appartement voor kopen.![]()
Oeke, ik vind het behang gaaf! Jij bent een echte behangfan, he? Vind je het dan niet jammer dat het zo snel stuk gaat of onherstelbaar vies wordt?
Dat doe ik ook. En ik sla ze ook op in mijn map met inspiratie. Ga even zoeken op pimpelwit! Thnx!quote:Op maandag 6 december 2010 20:38 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik google (afbeeldingen) op namen, kleuren, motieven etc.
Daar heb ik alle foto's vandaan.
Ook kwam ik een nieuwe site tegen 'pimpelwit' met leuke tips en inspiratie.
quote:Op maandag 6 december 2010 19:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En dat is dan nog een huis in Nieuw-West, wat verre van een toplocatie is. Sterker nog, het ligt zelfs buiten de ring! Doe er een ton bovenop en je kunt er nog niet eens ons huidige appartement voor kopen.![]()
Haha ja, ik heb ook speciale mapjesquote:Op maandag 6 december 2010 20:48 schreef Cyan het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. En ik sla ze ook op in mijn map met inspiratie. Ga even zoeken op pimpelwit! Thnx!
Kijk eens op marktplaats! Of bij www.vandijkenko.nlquote:Op maandag 6 december 2010 20:54 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Haha ja, ik heb ook speciale mapjes
Heeft er hier iemand een ijzeren ledikant?
Ik weet geen goede winkels waar ze mooie verkopen.
Dan kan ik kijken of ik het wat vind.
Nou dat ligt er ook maar aan. Wij wonen klein en zouden niks kunnen met het uitschuifgedeelte.quote:Op maandag 6 december 2010 21:00 schreef SacreCoeur het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk voor als je niet zo groot woont.
[ afbeelding ]
Ja da's ook waar, ligt er maar net aan.quote:Op maandag 6 december 2010 21:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou dat ligt er ook maar aan. Wij wonen klein en zouden niks kunnen met het uitschuifgedeelte.
Terwijl een ingeklapte badstandaard prima in de gangkast past.
Verder heeft de commode weinig bergruimte wat ik ook onhandig vind juist als je moet schipperen met de ruimte in je huis.
Hier nog wel een site: http://www.villa-vrolijk.(...)dijzeren-ledikantjes.quote:Op maandag 6 december 2010 21:09 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Oh daar zit mooi spul tussen.
Vooral de kasten!
En @ TM, daarom twijfel ik ook.
Is denk ik een uitschuif bedje.quote:Op maandag 6 december 2010 21:26 schreef richardrahl het volgende:
dat laatste bedje met dat rendier erop, dat is toch niet praktisch? Het lijkt een klein bed?
Maar waarom ik post, die kast die in die hoek staat, heb je daar ook een foto van? Die met dat wiel eronder?
Daar is de print die Juud leuk vind!quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 10:18 schreef Juud79 het volgende:
Ik vind zoiets ook enorm schattig, geen idee waar het te krijgen is.
We hebben een oplettende kijkerquote:Op maandag 6 december 2010 21:29 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Daar is de print die Juud leuk vind!
[..]
Wat leuk!!! Ik houd me zeker aanbevolen voor een close-upje als het niet teveel moeite is!quote:Op maandag 6 december 2010 21:30 schreef Cyan het volgende:
Joehoe TM!![]()
Ik heb een fotootje gevonden van dat Pipbehangetje op de 9 maandenbeurs. Zij had alle plaatjes uitgeknipt (je kunt ook Flow nr 3 van 2009 nabestellen. Daar zit inpakpapier bij met dit printje) en op dat grijze behangetje (je zou ook stof Aina van Ikea kunnen gebruiken op een paneel) vastgespeld met mooie speldjes en knopjes.![]()
Als je een close upje wilt ga ik deze week even tussen mijn afgedrukte foto's zoeken want die heb ik niet op mijn Mac staan.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 december 2010 21:27 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Is denk ik een uitschuif bedje.
Zo'n meegroei geval.
Ik post gewoon wat ik zie en leuk vind
quote:Op maandag 6 december 2010 21:33 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
We hebben een oplettende kijker
http://www.nubie.co.uk/category/catalog/nursery
Dan vind je de Leander vast ook leuk!quote:Op maandag 6 december 2010 21:45 schreef SacreCoeur het volgende:
Duur joh dat ledikantje.
Ik vind 't ledikantje van bloom ook erg leuk.
Echt totaal iets anders dan een ijzeren.
Over welke kast met wielen heb je het? plaats even de foto opnieuw.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:06 schreef richardrahl het volgende:
Dat dino bed is echt top! Echt een mannenbed
Maar dat uitschuifbed, 1000 euro
Maar weet iemand welke kast er op die foto staat (die kast met wielen eronder)? Ik zoek nog een kast en als die niet meer dan 600 euro kost... al ben ik bang dat gezien de prijs van dat bedje de kast helemaal onbetaalbaar is.
Trieste bedoeNing!quote:Op maandag 6 december 2010 22:35 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n trieste bedoeling gezien
@richardrahl, dat kamertje is van het merk 'Sebra'.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:27 schreef richardrahl het volgende:
ik wil graag weten welke kast hier in de hoek staat:
[ afbeelding ]
Dat lijkt me namelijk een kast die echt goed in onze kamer past (autokamer).
Echt een leuk idee, een klerenkast op wielen. Hij heeft nu al op zijn kamer van Flexa bakken op wielen en dit zou er heel goed bijpassen.
Zelf heb ik weleens geprobeerd wielen ergens onder te zetten (bij bijv. de box), maar dan ging het hout toch splijten, ondanks voorboren. Dus zelf proberen vind ik wat te riskant.
Dat heb ik gedaan met onze box en toen lag een spijl in 2 stukken, dat doe ik maar niet meer met mijn 2 linkerhandjesquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:41 schreef huuphuup het volgende:
Als je per se een kast op wielen wilt kun je eventueel zelf misschien ook wel iets klussen met van die bouw-wieltjes eronder? Koop je van die 600 euro gewoon een mooie kast en haal je bij de bouwmarkt voor een paar tientjes nog een 4 of 6-tal wieltjes.
Het was als kind mijn hobby om behang van de muur in mijn slaapkamer te scheuren.quote:Op maandag 6 december 2010 21:30 schreef oeke het volgende:
Claudia, ik ben toch nog benieuwd of je ervaring hebt met behang dat snel stuk gaat of vies wordt. Sneller dan een geverfde muur bv.
Waarom je er huiverig voor bent.
Jep, en dat ging ook splijten maar dat was toen ik niet voorgeboord had. Met wat voorboren van een gat dat groot genoeg was ging het prima! Ik zou het dus gewoon proberen, richardrahl.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:41 schreef huuphuup het volgende:
Als je per se een kast op wielen wilt kun je eventueel zelf misschien ook wel iets klussen met van die bouw-wieltjes eronder? Koop je van die 600 euro gewoon een mooie kast en haal je bij de bouwmarkt voor een paar tientjes nog een 4 of 6-tal wieltjes.
Claudia jij had de box toch ook op wieltjes gezet?
Wij hebben een Malm-ladekast maar ik ben er niet kapot van. De lades gaan prima open en dicht, maar ik vind het geen eyecatcher of zo. Het was meer een kast die we niet afgrijselijk lelijk of idioot duur vonden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:44 schreef SacreCoeur het volgende:
Vind heel simpel 2 witte malm (hoogte 100) ook mooi naast elkaar.
Heb je een commode van 2x4 lades & 160 lang.
Nah de commode hoeft juist geen eyecatcher te zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wij hebben een Malm-ladekast maar ik ben er niet kapot van. De lades gaan prima open en dicht, maar ik vind het geen eyecatcher of zo. Het was meer een kast die we niet afgrijselijk lelijk of idioot duur vonden.
We hebben er nog steeds spijt van dat we een exemplaar met 3 lades hebben genomen in plaats van 4 lades. En ik vind het naast elkaar zetten van twee van die ladekasten een goed idee!
Laat me raden: bevallen in het ziekenhuis en maar meteen de ontbijtkar meegenomen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:35 schreef SacreCoeur het volgende:
Dit dan, ook erg uhh apart.
Niet mijn ding.
[ afbeelding ]
lol! ik vind het echt zo lelijk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Laat me raden: bevallen in het ziekenhuis en maar meteen de ontbijtkar meegenomen?
Ja, die wil ik ook!quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:24 schreef SacreCoeur het volgende:
Nah de commode hoeft juist geen eyecatcher te zijn.
Ik neem dat vogeltjesbehang dus wil de meubeltjes rustig houden.
Wel MOET er een eames rocker in het kamertje komen.
Da's denk ik wel weer eyecatcher
Je voelt wel dat het geen zware kwaliteit is, maar ik vind de Malm stevig genoeg en handig in gebruik. Het enige onhandige is dat wij er maar één hebben en er net genoeg ruimte is op het blad voor een verschoningskussen.quote:Maar de malm is dus wel handig in gebruik verder?
Omdat er geen knopjes of iets opzitten?
En is de versie van 3 lades niet te laag?
Niet dat ik zo lang ben hoor, maar ik heb wel snel rugpijn
Haha, wij wilden juist kleine, bescheiden wieltjes! En er zit geen rem op, maar die mis ik ook niet. Ik zou niet weten hoe Ivan de box in beweging krijgt als hij erin zit.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:25 schreef mefke79 het volgende:
En wij hebben zelf ook wielen onder de box gezet. Van die grote stoere met rem erop.
Mooi vooral, het komt in zijn autokamer en een kast op wielen is natuurlijk dan heel passend.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:25 schreef mefke79 het volgende:
Ga je em serieus verplaatsen? Of alleen voor de mooi?
Ik vind de commode leuk (zou wel voor de witte gaanquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:48 schreef twentemeisje het volgende:
Wat vinden jullie bijvoorbeeld van deze grijs-roze combi's?
(de stof aan de binnenzijde van de commode wordt natuurlijk niet blauw)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hebben jullie anders nog suggesties voor de roze kant?
Wij gaan nu een kerstboom halen, ben benieuwd naar jullie mening als ik terugkom!
OMG, wat gaaf! Dit is helemaal mijn smaak.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:07 schreef SacreCoeur het volgende:
Met een grijs (ik denk) eland:
[ afbeelding ]
gewoon lekker een stel boeken mee en thuis rustig bekijken, enige nadeel is dat die dingen zo zwaar zijn als je er meer dan 4 moet tillen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:29 schreef twentemeisje het volgende:
Nog eens even verder zoeken, ik durf de behangzaak namelijk niet meer in zonder een vastomlijnd idee in mijn hoofd.
'Probleem' (in mijn hoofd) is dat ik dit al drie keer heb gedaanquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:19 schreef richardrahl het volgende:
[..]
gewoon lekker een stel boeken mee en thuis rustig bekijken, enige nadeel is dat die dingen zo zwaar zijn als je er meer dan 4 moet tillen.
Mijn lief kijkt er net ook nog eens naar en die vind het gewone roze ruitje ook het mooist (dus gewoon het blokje, bedoel jij ook of niet?).quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:12 schreef Lishe het volgende:
Twentemeisje, ik vind een gewoon roze ruitje het mooist. Met een grijze muursticker erop.
Optie 2 vind ik de beste, alleen is het niet eerlijk dat die glans heeft op de foto, lijkt zo veel frisser dan de andere 2!
wij gaan die waarschijnlijk halen voor beneden, of onze slaapkamerquote:
Zo'n stoel op de slaapkamer geeft wel risico op wat klussen voor een nieuwe babykamer over 9 maand...quote:
Je moet ook even denken wat je over 2 a 3 jaar wilt. Dan gaat de babykamer een kinderkamer worden en daar kan je nu al wat rekening mee houden. Of je hebt hetzelfde als ik hier had en je moet het hele behang er gaan afkrabben en dan gaan verven...quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:12 schreef twentemeisje het volgende:
Ik denk dat ik de eerste optie het mooist vind. Dat behang is namelijk effen grijs, het heeft een relief en dus geen lichtgrijs streepje erdoor. Daar kan ik dan leuke dingen aan de muur maken...
mwa, het begin is leuk, het afmaken vind ik altijd minderquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:53 schreef SacreCoeur het volgende:
1 kamer onderhanden nemen is toch niet zoveel werk?
Is zo'n 'doorzichtig' lint.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:23 schreef richardrahl het volgende:
Dat bedje met zo'n kussentje om de spijlen te verbergen is volgens mij niet geheel conform de richtlijnen in Nederland
Muurstickers passen wel erg erg leuk bij de vlindertjes, zouden die daar hangen aan touwtjes?
Baaah, ik dacht even dat je dat kamertje met die vreselijke panty-vlinders bedoelde! Ik snapte er al helemaal niks van!quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:04 schreef Claudia_x het volgende:
OMG, wat gaaf! Dit is helemaal mijn smaak.
Haha, dat zijn precies de twee dingen die ik ook anders zou doen: geen dood beest op de grond en helemaal geen hout.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:33 schreef oeke het volgende:
Maar dat kamertje met die bomen is ook precies mijn smaak.
Op 2 dingen na, het dooie beest op de grond en geen houten meubelair.![]()
Nou,als je je kamer zo weet in te richten dan heb je helemaal niks te klagen want dit is gewoon strak en mooi ingericht.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:17 schreef SacreCoeur het volgende:
Voor mij het bewijs dat een ledikant & commode niet lelijk staat naast elkaar.
Dat idee had ik altijd.
Is dat wel een bedje?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:17 schreef SacreCoeur het volgende:
Voor mij het bewijs dat een ledikant & commode niet lelijk staat naast elkaar.
Dat idee had ik altijd.
[ afbeelding ]
nee hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:45 schreef Stiemie het volgende:
Ik ben altijd bang dat je over zo'n los kleed/vachtding struikelt. Of ben ik hier de enige motorisch minder begaafde![]()
Ja is wel een bedje denk.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Is dat wel een bedje?![]()
Misschien ligt het aan de lens waar de foto mee gemaakt is maar het lijkt zo bijna wel meer de afmetingen van onze box te hebben dan van een bedje. Qua breedte x diepte zeg maar, net niet vierkant.
Er ligt dan wel een matras in zo te zien maar ook dat ligt wel op een beetje onconventionele manier ofzo, lijken wel 2 matrassen op elkaar?
Oeh wel een idee voor een tweeling eigenlijkom ze dan zo saampjes in bed te leggen de eerste maanden ofzo. Ik smelt altijd zo enorm van die foto's van tweelingkindjes die zo naar elkaar toegeschuifeld zijn zodat ze net als in de buik liggen.
![]()
*tweelingrammel*
oh leukquote:Op woensdag 8 december 2010 15:26 schreef SacreCoeur het volgende:
En ik wil een meubel uit de Stuva serie voor Isa haar kamer.
Als we die weer opnieuw gaan behangen.
Ze wilt graag zwart ( net als mama he) en ze heeft me overgehaald.
En ze heeft nu een hensvik kast & 4 lack plakken + 3 apa opberg gevallen.
Daar wil ik vanaf, ze wordt groter dus zoveel ruimte besparen als mogelijk wil ik deze:
[ afbeelding ]
Ja ik wil heel veel
Nu maar eens plannen wat eerst.
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:47 schreef seilram het volgende:
Ow Twentemeisje, maak je niet druk over je behangKies waar je je goed bij voelt, je kindje maakt het toch niets uit. Moet ik nodig zeggen met mijn getwijfel... hehehe
Pfieuw, blij dat ik niet de enige ben, regelmatig kijken mensen me raar aan...quote:Op donderdag 9 december 2010 17:23 schreef mefke79 het volgende:
juud, vorige keer was ik ook ongeveer zo vroeg klaar. Lukt deze keer helaas niet.
Neuh, ik koop het toch niet, kwam het toevallig tegen. :-)quote:Op donderdag 9 december 2010 18:01 schreef twentemeisje het volgende:
Best cool Juud! Maar heb je die prijzen gezien?
ik vind m wel leuk eigenlijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:18 schreef SacreCoeur het volgende:
Ligt het aan mij of is dit een afschuwelijk enge boom voor op een kinderkamer?
[ afbeelding ]
Hmm online heb ik geen ideequote:Op vrijdag 10 december 2010 19:50 schreef Sandous het volgende:
Serie hiervan is toch gaaf in lijstjes!
[ afbeelding ]
Ik ben op zoek naar hippe plaatjes (bloem met ruitjes achterkant, knalroze bloemetjes, rode appeltjes.. ) Ik heb een roze muur en wil hier allemaal lijstjes ophangen met knallende kleurtjes hartjes, bloemetjes enzo. Weten jullie waar ik zulke dingen online kan vinden (denk dat aan stijl van hema, lief, pip etc)
Heb je zoiets niet als achtergrond plaatjes (die ik dan zelf op maat kan knippen etc)
En anders gewoon bij een boer vragen.quote:Op zondag 12 december 2010 18:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
zoeken op bollenkist of fruitkist op marktplaats en er zelf wielen onder schroeven?
Meestal krijg je ze nog gratis ook, net als zo'n verhuishondje.quote:Op zondag 12 december 2010 18:42 schreef moussy het volgende:
[..]
En anders gewoon bij een boer vragen.
crimineelquote:Op zondag 12 december 2010 21:40 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Meestal krijg je ze nog gratis ook, net als zo'n verhuishondje.
Alleen pallets geven ze niet snel weg, dus die moest ik helaas s'avonds van de bouwplaats jatten
stoer...quote:Op zondag 12 december 2010 21:40 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Meestal krijg je ze nog gratis ook, net als zo'n verhuishondje.
Alleen pallets geven ze niet snel weg, dus die moest ik helaas s'avonds van de bouwplaats jatten
quote:Op zondag 12 december 2010 22:01 schreef moussy het volgende:
[..]
stoer...![]()
Dat komt, omdat op veel pallets statiegeld zit. Als je bijv bij de praxis gaat vragen, die heeft wel pallets zonder statiegeld.
en omdat je daar te gierig voor bent, jat je ze op een bouwplaats.quote:Op zondag 12 december 2010 22:29 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
.. maar ik wilde speciaal een afgeragde europallet hebben.
Stonden toen niet op MP.. nu inmiddels wel.
En betaal ik voor 6 pallets 40 euro, om een bed te maken.
goshquote:Op maandag 13 december 2010 08:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en omdat je daar te gierig voor bent, jat je ze op een bouwplaats.
tja
Ik heb er ook echt geen woorden voor. Hoe kan je het bedenken, gaan stelen voor een kinderkamer?quote:Op maandag 13 december 2010 08:57 schreef SacreCoeur het volgende:
gosh
Omdat ik waar te gierig voor ben?
Ik heb er 1 gepakt van een bouwplaats, omdat ze niet op MP stonden.
quote:Op maandag 13 december 2010 15:27 schreef richardrahl het volgende:
[..]
Ik heb er ook echt geen woorden voor. Hoe kan je het bedenken, gaan stelen voor een kinderkamer?
Wat ga je straks doen als je kind een snoepje meeneemt uit de winkel en je komt er thuis achter? Vertellen dat het niet erg is en dat mama en papa ook weleens wat stelen als het niet gelijk lukt om het te kopen?
Bah, het hele plezier om hier onze kinderkamer die nu bijna af was te gaan showen is er wel af. Dat laat ik dus maar achterwege. Dank je SacreCoeur![]()
Maar je hebt nergens groen in de kamertjes toch? waarom eigenlijk niet?quote:Op maandag 13 december 2010 15:42 schreef huuphuup het volgende:
je plankje/schapje/kapstokje!ik ben er jaloers op
wat mooi!
oh die kleur groen ookik heb het al een miljoen keer gezegd
maar ik vind het zo'n mooie kleur groen <3
En die uil-spullen zijn echt heel erg leukmooie kleuren ook.
Ohhhh, het gaat weer zo'n mooi kamertje worden, dat zie ik nu alquote:Op maandag 13 december 2010 15:37 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
En dan deze quilt over de rand van het bed:
[ afbeelding ]
en dit kussen:
[ afbeelding ]
Deze krijg ik voor kerst:
[ afbeelding ]
deze mand vind ik ook erg leuk voor op de commode:
[ afbeelding ]
En deze wandlampjes al vind mijn vriend ze afschuwelijk:
[ afbeelding ]
Ten eerste omdat B. het geen mooie kleur vindt, en ten tweede eigenlijk omdat ik niets binnen mijn budget tegen ben gekomen in die kleur dat ik geschikt vond enzo. En om nou te gaan verven mja ik weet niet.quote:Op maandag 13 december 2010 15:44 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Maar je hebt nergens groen in de kamertjes toch? waarom eigenlijk niet?
Het is een donkerblauwe commode, gebeitst. De kleur is niet op camera vast te leggen, tenminste niet met mijn iPhone, de volgende foto's maak ik wel gewoon met een normale camera.quote:Op maandag 13 december 2010 15:37 schreef SacreCoeur het volgende:
'Weleens wat stelen' ja minimaal 2 keer p/m anders kom ik niet aan m'n trekken![]()
En ook niet voor een kinderkamer.
Maar alright, ik heb er 1 gepakt toen ze voor de deur lagen...
gepakt is gepakt... maar je kan het overdrijven![]()
Die uiltjes zijn leuk!!
En is dat nou een zwarte of blauwe commode?
Hij heeft een blauwe gloed?
Thanks! Ik had een ander kussen in gedachte, maar in de winkel vond ik die niet zo en te dun. Deze kan lekker over de leuning en dan kan het kindje erop liggen, voor als ik daar wil voeden. Daarnaast vond ik hem bijpassend bij de stoel en de rest. Voor die 20 eurie zou ik het niet laten, hij kan daarna nog op de bank ofzoquote:Op maandag 13 december 2010 15:37 schreef huuphuup het volgende:
Ik vind die met die uiltjes ook best kunnen voor een meisjeskamer![]()
leuk behangt VT! <3
Leuk so far Juudik vind dat kussen zo mooi, heb er al honderd keer mee in mn handen gestaan.
RR ik sluit me bij trui aan, overdrijven is ook een vak hoor jeumig
Wat een leuke behangetjes (ik wilde die onderste eerst ook voor onze babykamer, maar dan kwam ik op 417 euro voor 1 muur uit... dat werd me een beetje te zotquote:Op maandag 13 december 2010 15:19 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Dat ziet er gezellig uit Juud!
Ik ben stiekem ook alweer een beetje aan het rondkijken, als alles goed gaat en het is een jongetje wil ik dit behang :
[ afbeelding ]
En als het een meisje is, wil ik dit behang:
[ afbeelding ]
Beide op een wand, de rest word betimmerd met planken en in de krijtverf gezet. Ik heb alweer mapjes vol dingen die ik echt kopen moet als we het geslacht weten!
Was wel een tijdje terug maar hier in de AH liggen ze nog voor 14,99 ipv 19,99.quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:23 schreef mrien het volgende:
Die zijn leuk! Was dat onlangs in de bonus folder? AH kom ik als het goed is van de week nog
Oeh das een leuk idee zo met dat lampjequote:Op dinsdag 14 december 2010 08:58 schreef SacreCoeur het volgende:
Lampje wat ik op de slaapkamer heb staan geeft geweldig soort licht.
Is gewoon dat 2,50 lampje van de Ikea.
Oh en ik heb nog een lamp van de HEMA (alleen dan hele witte kap) en die is ook![]()
[ afbeelding ]
En nog een vraagje tussendoor, iemand hier had Verner Panton stoelen.
Wie was dat? (wil wat vragen over de achterkant van de stoel)
Oh jij was dat! ik stuur even een pm met m'n vraagquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:34 schreef ik80lll het volgende:
Wij hebben verner stoelen (Nep variant, niet van echt te onderscheiden)
Kwam het per toeval tegen omdat ik een plaatje zocht van het lampjequote:Op dinsdag 14 december 2010 09:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oeh das een leuk idee zo met dat lampje
Misschien komt dat wel omdat ik bij de politie werk? En ben je een moraalridder als je dingen jatten voor een kinderkamer echt te erg vind? Volgens mij is er wat mis met jullie waarden en normen als je dit te moraalriddering vindt.quote:Op maandag 13 december 2010 15:37 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind het ook not done, maar deze reactie vind ik van een zeldzaam moraalridder gehalte.
Dus dan moet je maar meteen de huilie uit gaan hangen en je eigen knutsels niet posten? Slaat toch nergens op want daar is dit topic niet eens voorquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:26 schreef richardrahl het volgende:
[..]
Misschien komt dat wel omdat ik bij de politie werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |