Wat een leuke behangetjes (ik wilde die onderste eerst ook voor onze babykamer, maar dan kwam ik op 417 euro voor 1 muur uit... dat werd me een beetje te zotquote:Op maandag 13 december 2010 15:19 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Dat ziet er gezellig uit Juud!
Ik ben stiekem ook alweer een beetje aan het rondkijken, als alles goed gaat en het is een jongetje wil ik dit behang :
[ afbeelding ]
En als het een meisje is, wil ik dit behang:
[ afbeelding ]
Beide op een wand, de rest word betimmerd met planken en in de krijtverf gezet. Ik heb alweer mapjes vol dingen die ik echt kopen moet als we het geslacht weten!
Was wel een tijdje terug maar hier in de AH liggen ze nog voor 14,99 ipv 19,99.quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:23 schreef mrien het volgende:
Die zijn leuk! Was dat onlangs in de bonus folder? AH kom ik als het goed is van de week nog
Oeh das een leuk idee zo met dat lampjequote:Op dinsdag 14 december 2010 08:58 schreef SacreCoeur het volgende:
Lampje wat ik op de slaapkamer heb staan geeft geweldig soort licht.
Is gewoon dat 2,50 lampje van de Ikea.
Oh en ik heb nog een lamp van de HEMA (alleen dan hele witte kap) en die is ook![]()
[ afbeelding ]
En nog een vraagje tussendoor, iemand hier had Verner Panton stoelen.
Wie was dat? (wil wat vragen over de achterkant van de stoel)
Oh jij was dat! ik stuur even een pm met m'n vraagquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:34 schreef ik80lll het volgende:
Wij hebben verner stoelen (Nep variant, niet van echt te onderscheiden)
Kwam het per toeval tegen omdat ik een plaatje zocht van het lampjequote:Op dinsdag 14 december 2010 09:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oeh das een leuk idee zo met dat lampje
Misschien komt dat wel omdat ik bij de politie werk? En ben je een moraalridder als je dingen jatten voor een kinderkamer echt te erg vind? Volgens mij is er wat mis met jullie waarden en normen als je dit te moraalriddering vindt.quote:Op maandag 13 december 2010 15:37 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind het ook not done, maar deze reactie vind ik van een zeldzaam moraalridder gehalte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |