Ik heb nergens beweerd dat ik een Herman Finkers fan ben.quote:
Dat kan. Dan ben je niet op tijd begonnen met jezelf te beschermenquote:Op zondag 5 december 2010 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JongFles, ik ben wel jonger als jij, maar durf te wedden dat mijn hart vaker gebroken is
Dat is echt niet op mijn 2 handen en 2 voeten te tellen
quote:Op zondag 5 december 2010 23:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb nergens beweerd dat ik een Herman Finkers fan ben.Ik vind zijn stukjes vermakelijk, dat wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Nou en, dan gaan we niet naar Haarlem maar naar jouquote:Op zondag 5 december 2010 23:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou dat hoeft nou ook weer niet, haarlem hoorn is ook zo weer een uur rijden
Of ze is gelukkig niet vergeten te levenquote:Op zondag 5 december 2010 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan. Dan ben je niet op tijd begonnen met jezelf te beschermen
Welterusten TFMquote:Op zondag 5 december 2010 23:32 schreef TheFamousMan het volgende:
En 23:30 geweest! Over een uurtje zal ik ook wel slapen
Doeisels en dagsels, en slaap lekker lieve kijkbuiskindertjes![]()
Ja, of ik heb iets te veel vriendjes gehadquote:Op zondag 5 december 2010 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ligt ook aan de behoefte aan die bescherming he.quote:Op zondag 5 december 2010 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 december 2010 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]Dank je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
Doei TFMiequote:Op zondag 5 december 2010 23:32 schreef TheFamousMan het volgende:
Slaap lekker beroemde meneerquote:Op zondag 5 december 2010 23:32 schreef TheFamousMan het volgende:
Slaap zequote:Op zondag 5 december 2010 23:32 schreef TheFamousMan het volgende:
Die kop is scheefquote:Op zondag 5 december 2010 23:34 schreef PeZu het volgende:
die rot kop van jimmy wales verpest het alt x-en op wiki
slaap lekker snuitjequote:Op zondag 5 december 2010 23:32 schreef TheFamousMan het volgende:
echt heh en kon die pauper zich niet scheren of denkt hij dat die zwerve rlook mee rgeld in het laatje brengtquote:
Dat kan ookquote:Op zondag 5 december 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of ze is gelukkig niet vergeten te leven
en als ik dan lunch verzorg?quote:Op zondag 5 december 2010 23:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou en, dan gaan we niet naar Haarlem maar naar jou
Hij kijkt of hij moet poepenquote:Op zondag 5 december 2010 23:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
echt heh en kon die pauper zich niet scheren of denkt hij dat die zwerve rlook mee rgeld in het laatje brengt
Wat doet Alt X volgens jou?quote:Op zondag 5 december 2010 23:34 schreef PeZu het volgende:
die rot kop van jimmy wales verpest het alt x-en op wiki
Het is net hoe je het bekijktquote:Op zondag 5 december 2010 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan ookMaar hoe je het wendt of keert, het wordt toch een kosten-baten verhaal op en bepaald moment. En dan komt er een moment dat je ophoudt met investeren als je moet vaststellen dat het helemaal niets oplevert
Tot nog toe is hetgeen het opgeleverd heeft me de 'investering' elke keer waard geweestquote:Op zondag 5 december 2010 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan ookMaar hoe je het wendt of keert, het wordt toch een kosten-baten verhaal op en bepaald moment. En dan komt er een moment dat je ophoudt met investeren als je moet vaststellen dat het helemaal niets oplevert
Vind ik zelf een super gezellig ideequote:Op zondag 5 december 2010 23:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en als ik dan lunch verzorg?niet te gek hoor maar gewoon lekkere broodjes en beleg
![]()
Kijk maar hoef geen rekening te houden met mij, of als ik niet kan, dan is het gewoon jammer.
Uk is weer stil... Gaat een lange nacht worden vrees ik. Dus oogjes dicht. Truste
quote:Op zondag 5 december 2010 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja wist ikquote:Op zondag 5 december 2010 23:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij kijkt of hij moet poepen
[ afbeelding ]
Wist je dat als je op andere talen klikt je soms een andere foto krijgt?![]()
random artikelenquote:
Sweet dreams Lovelyquote:Op zondag 5 december 2010 23:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en als ik dan lunch verzorg?niet te gek hoor maar gewoon lekkere broodjes en beleg
![]()
Kijk maar hoef geen rekening te houden met mij, of als ik niet kan, dan is het gewoon jammer.
Uk is weer stil... Gaat een lange nacht worden vrees ik. Dus oogjes dicht. Truste
Slaap lekker LovelyLadyquote:Op zondag 5 december 2010 23:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Slaap lekker dichterbij-dan-ik-dacht-wonend RockNijntjequote:Op zondag 5 december 2010 23:38 schreef RockNijntje het volgende:
RockNijntje gaat slapen
Doei (bijna-)nachtelijkFok!![]()
Slaap ze en een stille nacht toegewenst.quote:Op zondag 5 december 2010 23:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Slaap ze.quote:Op zondag 5 december 2010 23:38 schreef RockNijntje het volgende:
RockNijntje gaat slapen
Dan prijs ik je gelukkigquote:Op zondag 5 december 2010 23:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Tot nog toe is hetgeen het opgeleverd heeft me de 'investering' elke keer waard geweest.
Hoezo?quote:Op zondag 5 december 2010 23:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is net hoe je het bekijkt
Welterustenquote:Op zondag 5 december 2010 23:38 schreef RockNijntje het volgende:
RockNijntje gaat slapen
Sweet dreams Marijkequote:Op zondag 5 december 2010 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik moest ook maar eens gaan slapen, anders komt het morgen niet goed
Dus welterusten lieve mensen
Slaap lekker.quote:Op zondag 5 december 2010 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slaap lekker Liebchenquote:Op zondag 5 december 2010 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kan rocknijntje ook nog over zichzelf praten in de ik-vorm?quote:Op zondag 5 december 2010 23:38 schreef RockNijntje het volgende:
RockNijntje gaat slapen
Misschien als je haar in de jij-vorm aanspreektquote:Op zondag 5 december 2010 23:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kan rocknijntje ook nog over zichzelf praten in de ik-vorm?
Slaap lekker
Ondanks dat het je iets kost, levert het vaak ook iets op. Is het niet liefde, dan is het wel een andere les... En niet geschoten is altijd mis toch? Het leven is nou eenmaal met vallen en opstaan, en gezien het traject waarin ik al jaren zit kan ik voldoende zeggen over dat vallenquote:
Misschien wel zegquote:Op zondag 5 december 2010 23:42 schreef MPG het volgende:
Misschien als je haar in de jij-vorm aanspreekt...
juist wel hardquote:Op zondag 5 december 2010 23:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Nog één kantje schrijven en dan ga ik ook naar bed.
En de cd waar dit nummer vandaan komt gaat me erdoorheen slepen.
Voor de luisteraars, zet je muziek niet al te hard want dat middenstukje zul je dan niet zo waarderen.
quote:Op zondag 5 december 2010 23:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ondanks dat het je iets kost, levert het vaak ook iets op. Is het niet liefde, dan is het wel een andere les... En niet geschoten is altijd mis toch? Het leven is nou eenmaal met vallen en opstaan, en gezien het traject waarin ik al jaren zit kan ik voldoende zeggen over dat vallenEn ondanks dat probeer ik maar positief te blijven, met een negatieve houding is het imho bij voorbaat al zo goed als gedoemd te mislukken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |