Doe er dan een PI of smiley bij ofzo.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:57 schreef Frag_adder het volgende:
Dit was geen fanservice meer, dat zou nog wat aan de fantasie over laten :p
Hyakka Ryouyan is dan helemaal niets voor mij maak ik hieruit op.
Een kop koffie en een croissantje?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:37 schreef Xaryna het volgende:
Het is vijf uur 's ochtends, wat verwacht je van me?
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:44 schreef Xaryna het volgende:
Ik moet nog slapen
Ga dat maar eens doen, denk ik. Doeg
Ik volg van dit seizoen Bakuman (matige OP, ED wel ok), Index S2 (beide moa), Ika Musume (leuke OP & ED), OreImo (leuke OP) en uhh. Dat was het dacht ik? Ik volgde Otome Youkai Zakuro maar liep op een gegeven moment te ver achter. Ga 't later wel kijken als ik meer tijd heb, 't is best leuk!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik volg alleen Bakuman, Yotsuga no Sora en Index S2 dit seizoen dus ik heb geen idee of er echt goede openigs of endings zijn. Die van de series die ik kijk zijn vrij matig...
Voor...quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:28 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom heb jij een scherm van 2.5 meter?
en je tilt je een breuk aan de laptopquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:02 schreef wdn het volgende:
Onderweg gebruik ik een 17.4" notebook (groter hadden ze toen nog niet)
Ik ga de volgende keer hoe dan ook een laptop halen met een numpad. Zo een netbook is nutteloos,licht maar baggerspecs. Net of die 3 kilo wat uitmaakt die die meer weegt. Ik gebruik em liever in plaats van een desktop tegenwoordigquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:04 schreef mschol het volgende:
[..]
en je tilt je een breuk aan de laptop
MM is VEEL en VEELS te duur.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:06 schreef mschol het volgende:
ik zag in de MM wer een divers aanbod aan anime liggen.. o.a. nana, bleach en soul eater
ook summer wars, die leek wel aardig maarja: nl,fr subs+audio, japan audio
ik wil heulmaal geen nl shit
dus zo maar even googlene
Valt mee. Ik doe alles met OV. dus paar meter naar bus, trein, bus en werk en 's-avonds terug. Ik til die tas niet meer dan 15 minuten op een dag denk ik.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:04 schreef mschol het volgende:
[..]
en je tilt je een breuk aan de laptop
Damn.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Voor...
PS3
BD films
Beamer aan de wand en scherm aan de andere kant![]()
Kostte me mijn vakantiegeld en een groot deel van mijn maandsalarisquote:
is de serie net zo fout als de opening van samurai girls ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:38 schreef .Cake. het volgende:
[..]
ED van Arakawa is iig goed, hoewel ik de eerste versie leuker vond (andere beeld, zelfde liedje)
OP weet ik niet, skip ik meestal. Die van Hyakka Ryouran Samurai Girls is wel geinig.
EDIT:
De meest hysterische is echter die van Shinryaku! Ika Musume:
![]()
absoluutquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
is de serie net zo fout als de opening van samurai girls ?
pics dood...quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:23 schreef wdn het volgende:
[..]
absoluutNiks mis mee
Tenenenbenensabbelfetish --->
[ afbeelding ]
2nd hand nudity met censor --->
[ afbeelding ]
Eerlijk delen he. SP idealen. Dus geef maar een metertje aan mijquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Voor...
PS3
BD films
Beamer aan de wand en scherm aan de andere kant![]()
En de afleveringen van Bleach zijn met VEELS te snel voorbij. Wat een heerlijke episode was dit weer
doe mij er ook maar een metertje doorsnee bij, zit ik op de 2 meter doorsneequote:Op dinsdag 7 december 2010 21:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Eerlijk delen he. SP idealen. Dus geef maar een metertje aan mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |