SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 december 2010 22:19 schreef Lutte het volgende:
Verkapte spam in de TT!
SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, die lol was dan van korte duurquote:Op zondag 5 december 2010 22:17 schreef Lutte het volgende:
HT is er niet, eindelijk eens leuk lapohuntennnn!
Kort maar intens!quote:Op zondag 5 december 2010 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, die lol was dan van korte duur
ohwquote:Op zondag 5 december 2010 22:19 schreef Oceanview het volgende:
Ow en zet mij in het lijstje van de meet bij niet:
ik ben bang voor meetsquote:Op zondag 5 december 2010 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
ohw
Je staat erbij en mezelf heb ik er ook maar bij gezet
Nog altijd de voetbal PI zie ikquote:
Nee kben te jong en mag denk ik niet van mijn ouders enzoquote:
Tuuuuurlijkquote:Op zondag 5 december 2010 22:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ik ga meeten en ik ben bang, houd je dan ook mijn handje vast?
Hoe oud ben je dan?quote:Op zondag 5 december 2010 22:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee kben te jong en mag denk ik niet van mijn ouders enzo
Mits housequote:Op zondag 5 december 2010 22:27 schreef Michhas het volgende:
Niemand heeft gereageerd op mijn muziekWat is er met jullie man
Omdat het niet helemaal mijn muziekstyle isquote:Op zondag 5 december 2010 22:27 schreef Michhas het volgende:
Niemand heeft gereageerd op mijn muziekWat is er met jullie man
Ook nie als je je vriendje meeneemt?quote:Op zondag 5 december 2010 22:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Das ook mijn probleem, mag dat niet zo gauw denk ik...
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 5 december 2010 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat het niet helemaal mijn muziekstyle is
Goed plan. Kan ik wel eens vragen. Zien jullie Thomas ook meteen!quote:Op zondag 5 december 2010 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook nie als je je vriendje meeneemt?
Ik ben dan ook de link kwijtquote:Op zondag 5 december 2010 22:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?Je hebt niet eens geluisterd
Ohw, ik dacht dat het een of andere 'vette beat' zou zijnquote:Op zondag 5 december 2010 22:30 schreef Michhas het volgende:
http://www.2shared.com/audio/CeXJ0w4S/Goede_met_orch.html
Luister maar evenHet is nog een concept
Christus wat slechtquote:Op zondag 5 december 2010 22:31 schreef Oceanview het volgende:
Dit liedjen is tof
en owja let maar niet op de achtergrond
Wat voor vette beat dacht je aan?quote:Op zondag 5 december 2010 22:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht dat het een of andere 'vette beat' zou zijn![]()
Klinkt wel netjes
Oh nee... Daar ben ik niet zo vanquote:Op zondag 5 december 2010 22:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Met jou UI denk ik toch wel aan metal of rock
Ja over die van jouquote:Op zondag 5 december 2010 22:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die van mij?
Ja het origineel is klassiekCanon in D
Hahaha ik zit hier met een dikke installatie, dus heb daar geen last vanquote:Op zondag 5 december 2010 22:41 schreef Oceanview het volgende:
Wat een zachte muziek moet mijn speakers harder draaien en dan vergeet ik ze terug te draaien en dan ineens die harde muziek in huis
Even weer terug draaien voordat ik het vergeetquote:Op zondag 5 december 2010 22:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hahaha ik zit hier met een dikke installatie, dus heb daar geen last van
Deze klinkt beter dan die ander..quote:Op zondag 5 december 2010 22:39 schreef Michhas het volgende:
http://www.2shared.com/audio/Y3zaWC_l/Dania.html
BAM! Dit was mijn eerste projectjeNog steeds mee bezig, even een korte versie voor mijn geliefde GRTDOJW'ers in elkaar geflanst
QFTquote:Op zondag 5 december 2010 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deze klinkt beter dan die ander..
En toch had ik deze style niet bij je verwacht
Ik heb ook een beugelquote:Op zondag 5 december 2010 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tanden van jongeren die helemaal naar de kloten zijn
Ik heb zo'n idee dat je na het zien van die aflevering van vanavond blij bent dat je dat in je mond hebtquote:
Die stijl is ook niet echt gedefinieerd, het is geen klassiek, het is geen pop ofzo..quote:Op zondag 5 december 2010 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deze klinkt beter dan die ander..
En toch had ik deze style niet bij je verwacht
kan welquote:Op zondag 5 december 2010 22:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat je na het zien van die aflevering van vanavond blij bent dat je dat in je mond hebt
Sowieso geen klassiek iets...quote:Op zondag 5 december 2010 22:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die stijl is ook niet echt gedefinieerd, het is geen klassiek, het is geen pop ofzo..
Beetje modern klassiek ofzo denk ik..
Wat had je dan wel verwacht
GMTAquote:Op zondag 5 december 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sowieso geen klassiek iets...
Iets van Metal ofzo
je UIquote:Op zondag 5 december 2010 22:50 schreef Michhas het volgende:
Ik hou helemaal niet van metal, ik haat het bijna
Waarom denkt men dat
Gewoon, gewoon... ik weet het eigenlijk nietquote:Op zondag 5 december 2010 22:50 schreef Michhas het volgende:
Ik hou helemaal niet van metal, ik haat het bijna
Waarom denkt men dat
Bosquote:Op zondag 5 december 2010 23:03 schreef Bos81 het volgende:
Koen![]()
De sint overleefd?, Of geloven de kids niet meer?
Mooiquote:Op zondag 5 december 2010 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bos
Jawel, ze geloven allebei nog, 't was een heel leuke dag
Te lang met elkaar omgaan is ook niet goed voor het postaantalquote:Op zondag 5 december 2010 23:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
het was kort maar krachtig Benny
Ik vind kerst ook altijd wel gezelliequote:Op zondag 5 december 2010 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi![]()
En nu op naar Kerst. Stiekem heb ik er dit jaar best wel zin in. Veel meer dan vorig jaar, toen had ik vooral een slechte tweede kerstdag, maar nu het weer beter met me gaat, kijk ik er best wel naar uit.![]()
En jij?
Okee, ja kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik heb ook weer helemaal niks met Koninginnedag en Valentijnsdag..quote:Op zondag 5 december 2010 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vind kerst ook altijd wel gezellie
Vrouwlief wat minder, die ziet het altijd als iets dat "moet" en daar is ze wars van
wheheehehehehquote:Op zondag 5 december 2010 23:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Pas je op dat je het zeepje niet laat vallen?
Valentijsdag is allemaal commercieel ge-oh, Koninginnedag is ook wel leuk af en toe, alleem met het koiningshuis heb ik niksquote:Op zondag 5 december 2010 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik heb ook weer helemaal niks met Koninginnedag en Valentijnsdag..
quote:Op zondag 5 december 2010 23:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jeweetztoch humor in de achterzak
School en werk morgen hequote:Op zondag 5 december 2010 23:13 schreef Koen66 het volgende:
de rust keert terug in GRTDOJW.
Zal morgen overdag wel weer anders zijn
Ik ben hier voor het eerst. Misschien morgen weer terug. moet nog even kijken. Ik zit al in zoveel SC's tegenwoordigquote:Op zondag 5 december 2010 23:13 schreef Koen66 het volgende:
de rust keert terug in GRTDOJW.
Zal morgen overdag wel weer anders zijn
wat bracht jou hier eigenlijk?quote:Op zondag 5 december 2010 23:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben hier voor het eerst. Misschien morgen weer terug. moet nog even kijken. Ik zit al in zoveel SC's tegenwoordig
Ik zocht het awardsstemtopic, toen ik deTT zag, en dacht hierin moet ik posten, want Lutte is tofquote:
quote:Op zondag 5 december 2010 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zocht het awardsstemtopic, toen ik deTT zag, en dacht hierin moet ik posten, want Lutte is tof
Okee, wel te rustenquote:Op zondag 5 december 2010 23:29 schreef Michhas het volgende:
Ik heb lang geleden deze SC nieuw leven in geblazen met wat luiJa je hoort het goed, 1 van de founding fathers
Ik ga slapen![]()
Hihi, yes!quote:Op zondag 5 december 2010 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zocht het awardsstemtopic, toen ik deTT zag, en dacht hierin moet ik posten, want Lutte is tof
Heb ik gedaan. ook een puntje voor jou, overigensquote:Op zondag 5 december 2010 23:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hihi, yes!
En de avatarwedstrijd loopt ook nog een half uurtje, dus als je nog niet gestemd hebt:
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! SINT AVATAR 2010
Rauzer avatar moet winnen trouwens, maar als iemand een puntje voor mij over heeft.
Ik zag het, had je in de TAL SC al bedankt geloof ik en anders bij deze.quote:Op zondag 5 december 2010 23:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. ook een puntje voor jou, overigens
quote:Op zondag 5 december 2010 23:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zag het, had je in de TAL SC al bedankt geloof ik en anders bij deze.
Om stemmen bedelen is meestal niet mijn ding, maar ik heb met een paintje van vijf minuten al 25 punten binnen gehaald dus wie weet!
3 voor Rauzer, 2 voor jou en 1 voor L.noquote:Op zondag 5 december 2010 23:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hihi, yes!
En de avatarwedstrijd loopt ook nog een half uurtje, dus als je nog niet gestemd hebt:
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! SINT AVATAR 2010
Rauzer avatar moet winnen trouwens, maar als iemand een puntje voor mij over heeft.
Welterusten alvast Koen en sorry voor de absurd late reactiequote:Op zondag 5 december 2010 23:27 schreef Koen66 het volgende:
DAMN.... ik moest nog iets voor m'n werk doen.
Ga ik nu maar ff doen dan
Misschien nog tot straks, en anders
quote:Op zondag 5 december 2010 23:49 schreef Michhas het volgende:
Ik had ook al gestemdmaar weet niet op wie
Hier ook ja, ik moest echt heeeel voorzichtig doen op de weg!quote:
ik zette een stap buiten en gleed al bijna uitquote:Op maandag 6 december 2010 07:53 schreef NBT het volgende:
[..]
Hier ook ja, ik moest echt heeeel voorzichtig doen op de weg!
doe je goed...quote:Op maandag 6 december 2010 08:05 schreef Michhas het volgende:
Ik blijf nog een dag thuis, voel me echt bagger
Het is niet!quote:Op maandag 6 december 2010 08:47 schreef Ezechielk het volgende:
Heerlijk weertje jongens, is het niet?
Alohaquote:
Ik heb nog gekeken of ik een bekend gezicht zag, maar dat was niet het gevalquote:Op maandag 6 december 2010 08:51 schreef NBT het volgende:
[..]
Het is niet!
En jammer dat ik je donderdag ben misgelopen, als hebben we wel tegelijk in het rookshok gestaan!
Ja ik ook, maar je zal er wel anders uitzien als op je fotoquote:Op maandag 6 december 2010 09:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb nog gekeken of ik een bekend gezicht zag, maar dat was niet het geval
Ja, HeatWave heb ik nog even kort mee staan babbelen.
Je weet welk t-shirt ik aanhad toch?quote:Op maandag 6 december 2010 09:17 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar je zal er wel anders uitzien als op je foto
Die neuken voor een breezer ja?quote:Op maandag 6 december 2010 09:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je weet welk t-shirt ik aanhad toch?
Ik heb nietmand anders met dat shirt gezien
Niet gezien!quote:
Jepquote:
Nee, ik kijk eigenlijk nooit naar schoenenquote:Op maandag 6 december 2010 09:32 schreef NBT het volgende:
[..]
Niet gezien!![]()
Ik had gekleurde schoenen! Misschien herken je het?
gelijk heb je!quote:Op maandag 6 december 2010 09:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jep
[..]
Nee, ik kijk eigenlijk nooit naar schoenen
Inderdaad. Waar stond je in de zaal?quote:Op maandag 6 december 2010 09:47 schreef NBT het volgende:
[..]
gelijk heb je!
Ik had ook een shirt van disturbed aanmaar dat had bijna iedereen dus daar heb je ook niks van!
Ik zat op de tribune bij disturbed!quote:Op maandag 6 december 2010 09:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. Waar stond je in de zaal?
Lol, dan stond je ook compleet ergens anders. Ik stond bij Papa Roach aan de rechterkant van het podium, bij die deuren naast de 'rooktrap'. Disturbed stond ik in het midden, op 2 rijen na vooraan.quote:Op maandag 6 december 2010 10:03 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik zat op de tribune bij disturbed!![]()
Bij papa roach stond ik voor de invaliden
ik stond voor die lichtzooiquote:Op maandag 6 december 2010 10:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Lol, dan stond je ook compleet ergens anders. Ik stond bij Papa Roach aan de rechterkant van het podium, bij die deuren naast de 'rooktrap'. Disturbed stond ik in het midden, op 2 rijen na vooraan.
Wat heb je allemaal ingeslagen?quote:Op maandag 6 december 2010 10:16 schreef lipjes het volgende:
good morning
net even de bijna laatste hand gelegd aan mijn vuurwerk voor dit jaar :2
nergens last vanquote:Op maandag 6 december 2010 10:18 schreef Symphonic het volgende:
De wereld is opeens heel klein hier, damn wat een mist
1 Blow Out 13 70 shots 240 gr.quote:
Flink knallen dus. Duur geintje of niet?quote:Op maandag 6 december 2010 10:20 schreef lipjes het volgende:
[..]
1 Blow Out 13 70 shots 240 gr.
1 Pyro-Queen Passion 24 shots W shape
1 Pyro-Queen Aerial Array 25 shots fane cake
1 Rolling Fire 35 shots 250 gr.
1 Chooêt The Chain 240
1 Chooêt Centipide 14 st.
1 Vlinders 10 st.
1 Toffee Vlinder 10 st.
1 Chooêt Spanish Cracker-C 10 st.
2 Chooêt Banger (Nitraat) 20 st.
2 Chooêt Nuke Bang 5 st.
1 Original Thunder Cracker (Nitraat) 20 st.
1 Original The Mammoth 10 st.
1 Ugly Joe 5 st.
Ga ik over 2 weken in belgie halen
Hier ook (ben ff in datacenter Amsterdam)quote:Op maandag 6 december 2010 10:18 schreef Symphonic het volgende:
220 euri.quote:Op maandag 6 december 2010 10:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Flink knallen dus. Duur geintje of niet?
Oh lol dan gaat R. straks voor het eerst door de mist rijdenquote:Op maandag 6 december 2010 10:18 schreef Symphonic het volgende:
Gaaf zou ik ook wel willenquote:Op maandag 6 december 2010 10:20 schreef lipjes het volgende:
[..]
1 Blow Out 13 70 shots 240 gr.
1 Pyro-Queen Passion 24 shots W shape
1 Pyro-Queen Aerial Array 25 shots fane cake
1 Rolling Fire 35 shots 250 gr.
1 Chooêt The Chain 240
1 Chooêt Centipide 14 st.
1 Vlinders 10 st.
1 Toffee Vlinder 10 st.
1 Chooêt Spanish Cracker-C 10 st.
2 Chooêt Banger (Nitraat) 20 st.
2 Chooêt Nuke Bang 5 st.
1 Original Thunder Cracker (Nitraat) 20 st.
1 Original The Mammoth 10 st.
1 Ugly Joe 5 st.
Ga ik over 2 weken in belgie halen
ik maak er een heel dagje uit van.quote:Op maandag 6 december 2010 10:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gaaf zou ik ook wel willen
Maar ben te lui/beroerd om ervoor naar Belgie af te taaien de laatste jaren
Hier ook man, kan amper de gebouwen aan de overkant zienquote:Op maandag 6 december 2010 10:18 schreef Symphonic het volgende:
Het is maar net waar je je geld aan wilt uitgeven. Ik heb het er niet voor over. Heb ook niet echt iets met vuurwerk (meer), wel leuk 1x per jaar.quote:Op maandag 6 december 2010 10:22 schreef lipjes het volgende:
[..]
220 euri.
op zich valt het nog wel mee
heb thuis al een pot staan genaamt Atom Smasher
Welk datacenter?quote:Op maandag 6 december 2010 10:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier ook (ben ff in datacenter Amsterdam)
Zometeen verder richting Almere
mja, het is 1 keertje per jaar.quote:Op maandag 6 december 2010 10:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Het is maar net waar je je geld aan wilt uitgeven. Ik heb het er niet voor over. Heb ook niet echt iets met vuurwerk (meer), wel leuk 1x per jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Een vrolijke zwaaiochtendquote:Op maandag 6 december 2010 11:16 schreef Michhas het volgende:
Kijk eens wat ik nou weer in gang heb gezet
Zet je eigen handtekening erop en zeg dat het van een bekend persoon is, verkoopt het een stuk sneller. En je kunt er meer voor vragenquote:
whehe zou wel lache zijnquote:Op maandag 6 december 2010 11:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zet je eigen handtekening erop en zeg dat het van een bekend persoon is, verkoopt het een stuk sneller. En je kunt er meer voor vragen
ik rook niet maar dat klinkt echt niet goed..quote:Op maandag 6 december 2010 11:58 schreef lipjes het volgende:
btw, er zitten toch hier rokers.
hebben jullie ook last van na/tijdens het roken dat je ineens een beetje bloed oprochelt ?
Nee, nooit gehad.quote:Op maandag 6 december 2010 11:58 schreef lipjes het volgende:
hebben jullie ook last van na/tijdens het roken dat je ineens een beetje bloed oprochelt ?
UHmmm, dit had mij pa ook op een gegeven moment, wil je niet bang maken maar daar was longkanker geconstateerd..quote:Op maandag 6 december 2010 11:59 schreef lipjes het volgende:
hmm naja, heb het nu denk 1-2 maandjes of zo af en toe eens.
niet eens elke keer
hmmquote:Op maandag 6 december 2010 12:00 schreef NBT het volgende:
[..]
UHmmm, dit had mij pa ook op een gegeven moment, wil je niet bang maken maar daar was longkanker geconstateerd..
kortademig?quote:Op maandag 6 december 2010 12:00 schreef lipjes het volgende:
[..]
hmm
toch maar eens langs de HA donderdag
ik ziet het wel
heb verder toch geen klachten dusja
Nopequote:Op maandag 6 december 2010 11:58 schreef lipjes het volgende:
mwa, 2-3x trapje op en afrennen ben ik al bekaf.quote:Op maandag 6 december 2010 12:02 schreef NBT het volgende:
[..]
kortademig?
Snel hijgen na korte inspanning?
Oh ja jij bent gisteren geweest hequote:
quote:Op maandag 6 december 2010 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja jij bent gisteren geweest he
Samequote:Op maandag 6 december 2010 12:05 schreef tdrone het volgende:
[..]
![]()
helemaal los gegaan op papa roach en disturbed
quote:Op maandag 6 december 2010 12:05 schreef tdrone het volgende:
[..]
![]()
helemaal los gegaan op papa roach en disturbed
quote:
Zo druk dat je geen tanden meer kon poetsen?quote:Op maandag 6 december 2010 12:14 schreef lipjes het volgende:
maar heb nog geen flauw idee of het uit mijn longen komt.
kan ook uit mn maag komen of van mijn gebit
tijd lang stress gehad, late uren weinig slaap.
druk druk druk, geen tanden poetsen dus nu zwaar ontstoken tandvlees, als ik 1 keer mijn tanden poets ziet alles rood
dus ik neem het met een korreltje zout, misschien dat ik morgen al naar de HA ga.
om 8 uur eruit, direct opfrissen en naar kantoor toe.quote:Op maandag 6 december 2010 12:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zo druk dat je geen tanden meer kon poetsen?![]()
Maar lijkt me niet onverstandig om even bij de HA langs te gaan.
Als je om 5 voor 8 opstaat, wat niet echt vroeg is, had je makkelijk je tanden kunnen poetsen. En alsof het 's nachts uitmaakt of je om 3 uur of om 2 over 3 naar bed gaatquote:Op maandag 6 december 2010 12:23 schreef lipjes het volgende:
[..]
om 8 uur eruit, direct opfrissen en naar kantoor toe.
half 6 thuis, even achter de pc wat voor mezelf doen en daarna weer door met vanalles en nog wat, tot 3 uur in de nacht, en dan gelijk naar bed
en dat dag in dag uit
Dat dus!quote:Op maandag 6 december 2010 12:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als je om 5 voor 8 opstaat, wat niet echt vroeg is, had je makkelijk je tanden kunnen poetsen. En alsof het 's nachts uitmaakt of je om 3 uur of om 2 over 3 naar bed gaat![]()
Je bent gewoon lui
nee want zelfs dan is het haasten haasten haastenquote:Op maandag 6 december 2010 12:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als je om 5 voor 8 opstaat, wat niet echt vroeg is, had je makkelijk je tanden kunnen poetsen. En alsof het 's nachts uitmaakt of je om 3 uur of om 2 over 3 naar bed gaat![]()
Je bent gewoon lui
Tandenpoetsen duurt zo'n 2 minuten. Als je 5 minuten eerder op staat had je daar echt niet meer voor hoeven te haasten als je nu moest. Smoesjesquote:Op maandag 6 december 2010 12:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
nee want zelfs dan is het haasten haasten haasten
ben het nu allemaal aan het inhalen
dan moet je er ook wel 5 min eerder uit kunnen komenquote:Op maandag 6 december 2010 12:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tandenpoetsen duurt zo'n 2 minuten. Als je 5 minuten eerder op staat had je daar echt niet meer voor hoeven te haasten als je nu moest. Smoesjes
Dat wel ja. Daarom zei ik ook al dat je lui bentquote:Op maandag 6 december 2010 12:40 schreef lipjes het volgende:
[..]
dan moet je er ook wel 5 min eerder uit kunnen komen
Late reactie, maar dat is dus Redbus Telecity in Zuidoostquote:
nou te luiquote:Op maandag 6 december 2010 12:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat wel ja. Daarom zei ik ook al dat je lui bent![]()
Niet dat ik zo heilig ben hoor. Moet eigenlijk dagelijks flossen van de tandarts maar dat komt er in de praktijk ook zelden van. Maar ik geef in ieder geval toe dat ik daar te lui voor ben
Ga een paar nachtjes om 1:00 ipv 3:00 slapen, maakt geheid al een wereld van verschilquote:Op maandag 6 december 2010 12:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
nou te lui
met 5 uur slaap per nacht ben je niet lui maar moe
ben ik nu ook mee bezig om alles weer netjes op de baan te krijgenquote:Op maandag 6 december 2010 12:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ga een paar nachtjes om 1:00 ipv 3:00 slapen, maakt geheid al een wereld van verschil
Ik slaap trouwens ook vaak veel te kort, resulterend in chronische vermoeidheid etc. Probeer ook al een tijdje gas terug te nemen en eerder te gaan slapen.quote:Op maandag 6 december 2010 13:01 schreef lipjes het volgende:
[..]
ben ik nu ook mee bezig om alles weer netjes op de baan te krijgen
Guess soquote:
same here.quote:Op maandag 6 december 2010 13:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik slaap trouwens ook vaak veel te kort, resulterend in chronische vermoeidheid etc. Probeer ook al een tijdje gas terug te nemen en eerder te gaan slapen.
ik zit 's nachts meestal voornamelijk op Fok, maar ook dingen voor mijn werk te doen.quote:Op maandag 6 december 2010 13:06 schreef lipjes het volgende:
[..]
same here.
echter is bij mij het probleem dat ik als ik met iets bezig ben moeilijk kan stoppen.
ben momenteel bezig met game development in XNA om een oud spel opnieuw te maken maar als ik daar eenmaal mee bezig ben dan kan ik echt uren studeren
Mja, fokken doe ik 's avonds nietquote:Op maandag 6 december 2010 13:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit 's nachts meestal voornamelijk op Fok, maar ook dingen voor mijn werk te doen.
En beiden moeten maar eerder stoppen anders crash ik
T was super. En het eten was ook heerlijkquote:
Da's mooi te horenquote:Op maandag 6 december 2010 13:41 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
T was super. En het eten was ook heerlijk
Haretquote:Op maandag 6 december 2010 13:43 schreef Ploertendoder het volgende:
Zo en heb Android 2.2 op mijn HD2 gezet
Preciesquote:
Ik heb het broertje HD met XDAndroid 2.2 en dat is wat trager heb pas 3D driver werkend gekregenquote:Op maandag 6 december 2010 13:44 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
PreciesT was even een gevogel, maar het werkt verdomd goed
Ik heb FroyoSense erop staanquote:Op maandag 6 december 2010 13:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb het broertje HD met XDAndroid 2.2 en dat is wat trager heb pas 3D driver werkend gekregen
Angry birds is rete traag
Ik heb helemaal geen Sensequote:Op maandag 6 december 2010 13:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb FroyoSense erop staanEn tot nu toe nog geen problemen
Sense werkt ook kut imhoquote:
Nu al?quote:Op maandag 6 december 2010 13:52 schreef Stuart het volgende:
Aftellen naar het weekend dan maar weer
Ja, beetje positief ergens naartoe leven want ik HAAT de maandagquote:
Heb ik sensequote:
Nah, ik gebruik LauncherPro, en ik zou niet anders meer willenquote:
Ja.quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 13:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, beetje positief ergens naartoe leven want ik HAAT de maandag
Of ADW.Launcher die crasht vaakquote:Op maandag 6 december 2010 13:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nah, ik gebruik LauncherPro, en ik zou niet anders meer willen
Goed bezigquote:Op maandag 6 december 2010 13:53 schreef honkeytonk het volgende:
JeejIk heb een 7.2 voor een proefwerk dat ik niet heb geleerd
Ja, nou je het zegt. Maar goed, ik werk maar 4 dagen per week, dat is dan weer een plusquote:Op maandag 6 december 2010 13:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Omdat jij in Engeland woont duurt het voor jou nog een uur langer
Conclusie: Ik moet niet meer lerenquote:Op maandag 6 december 2010 13:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's ook mijn enige goede cijfer tot nu toe
Echt waar?quote:Op maandag 6 december 2010 13:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's ook mijn enige goede cijfer tot nu toe
Precies, dan haal je tenminste een 7+quote:Op maandag 6 december 2010 13:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Conclusie: Ik moet niet meer leren
Waarom woon jij in Engeland?quote:Op maandag 6 december 2010 13:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, nou je het zegt. Maar goed, ik werk maar 4 dagen per week, dat is dan weer een plus
Neequote:
True true maar ik ga binnenkort volledig op Android overstappenquote:Op maandag 6 december 2010 13:55 schreef Ploertendoder het volgende:
Maar Android 2.2 op een HTC HD2 is best een beetje baasHeerlijk met dat grote scherm.
Desire?quote:Op maandag 6 december 2010 13:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
True true maar ik ga binnenkort volledig op Android overstappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |