SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 december 2010 22:19 schreef Lutte het volgende:
Verkapte spam in de TT!
SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, die lol was dan van korte duurquote:Op zondag 5 december 2010 22:17 schreef Lutte het volgende:
HT is er niet, eindelijk eens leuk lapohuntennnn!
Kort maar intens!quote:Op zondag 5 december 2010 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, die lol was dan van korte duur
ohwquote:Op zondag 5 december 2010 22:19 schreef Oceanview het volgende:
Ow en zet mij in het lijstje van de meet bij niet:
ik ben bang voor meetsquote:Op zondag 5 december 2010 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
ohw
Je staat erbij en mezelf heb ik er ook maar bij gezet
Nog altijd de voetbal PI zie ikquote:
Nee kben te jong en mag denk ik niet van mijn ouders enzoquote:
Tuuuuurlijkquote:Op zondag 5 december 2010 22:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ik ga meeten en ik ben bang, houd je dan ook mijn handje vast?
Hoe oud ben je dan?quote:Op zondag 5 december 2010 22:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee kben te jong en mag denk ik niet van mijn ouders enzo
Mits housequote:Op zondag 5 december 2010 22:27 schreef Michhas het volgende:
Niemand heeft gereageerd op mijn muziekWat is er met jullie man
Omdat het niet helemaal mijn muziekstyle isquote:Op zondag 5 december 2010 22:27 schreef Michhas het volgende:
Niemand heeft gereageerd op mijn muziekWat is er met jullie man
Ook nie als je je vriendje meeneemt?quote:Op zondag 5 december 2010 22:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Das ook mijn probleem, mag dat niet zo gauw denk ik...
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 5 december 2010 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat het niet helemaal mijn muziekstyle is
Goed plan. Kan ik wel eens vragen. Zien jullie Thomas ook meteen!quote:Op zondag 5 december 2010 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook nie als je je vriendje meeneemt?
Ik ben dan ook de link kwijtquote:Op zondag 5 december 2010 22:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?Je hebt niet eens geluisterd
Ohw, ik dacht dat het een of andere 'vette beat' zou zijnquote:Op zondag 5 december 2010 22:30 schreef Michhas het volgende:
http://www.2shared.com/audio/CeXJ0w4S/Goede_met_orch.html
Luister maar evenHet is nog een concept
Christus wat slechtquote:Op zondag 5 december 2010 22:31 schreef Oceanview het volgende:
Dit liedjen is tof
en owja let maar niet op de achtergrond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |