Nooit gedacht deze zinsnede ooit nog eens tegen te komenquote:Op zondag 5 december 2010 19:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
de hoogtijdagen van Frizzle Sizzle
Ja, ze heeft iets weg van die pepernotenjuf.quote:Op zondag 5 december 2010 19:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niet goed. Komt wel in de buurt. Heb trouwens geen idee wie jij in de rechter ziet. Van Dieuwertje ofzo?
Ik reken 'm maar goed. Ze komen idd allebei uit de zak van Sinterklaas. De 2 bekendste Sinten; Bram en Robert ten Brink, die 10 jaar lang Sinterklaas speelde bij de Avondspits.quote:Op zondag 5 december 2010 19:49 schreef Mark het volgende:
Ok, de connectie heeft dus met Sinterklaas te maken, maar welke....
Dochters van de officiele Sint, resp Bram vd Vlugt en....?
Charlotte Ten Brink, dochter van Robert Ten Brink.quote:Op zondag 5 december 2010 19:49 schreef Mark het volgende:
Ok, de connectie heeft dus met Sinterklaas te maken, maar welke....
Dochters van de officiele Sint, resp Bram vd Vlugt en....?
quote:Op zondag 5 december 2010 19:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ze komen idd allebei uit de zak van Sinterklaas.
Dat heeft ie idd daarna ook nog gedaan, maar dat was toch al stukken minder. Robert versloeg Hans Teeuwen toch wel als de grappigste St.quote:Op zondag 5 december 2010 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Charlotte Ten Brink, dochter van Robert Ten Brink.
Ooit Sinterklaas met Paul de Leeuw
Oh, ik ken ze beide natuurlijk maar had niet geweten dat Robert ten Brink ook Sinterklaas geweest is.quote:Op zondag 5 december 2010 19:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik reken 'm maar goed. Ze komen idd allebei uit de zak van Sinterklaas. De 2 bekendste Sinten; Bram en Robert ten Brink, die 10 jaar lang Sinterklaas speelde bij de Avondspits.
Ik ook niet, dan moet ze al zo'n 25-30 geweest zijn toen ze op MTV te zien was.quote:Op zondag 5 december 2010 19:52 schreef MadMaster het volgende:
Ik schatte dame rechts overigens niet in op een thans 45-jarige...
Natuurlijk goed, geweldig nummerquote:
quote:is een single van de Schotse punkband The Skids. Het is afkomstig van hun debuut Scared To Dance uit 1978. Het nummer behaalde positie 48 in de UK Singles Chart. De muziek is geschreven door Stuart Adamson en de tekst door Richard Jobson.
De teksten van het nummer die gaan over storm en verdrinking werden opnieuw actueel tijdens de rampen met Katrina. In september 2006 brachten U2 en Green Day dit nummer opnieuw op single uit. Het wordt 3FM Megahit en een nummer 1 hit in de Nederlandse Single Top 100 en Nederlandse Top 40.
quote:![]()
Could this be love that's calling?
The door is always open wide.
Now as the night is falling,
Take off your coat and come inside
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |