Nooit gedacht deze zinsnede ooit nog eens tegen te komenquote:Op zondag 5 december 2010 19:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
de hoogtijdagen van Frizzle Sizzle
Ja, ze heeft iets weg van die pepernotenjuf.quote:Op zondag 5 december 2010 19:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niet goed. Komt wel in de buurt. Heb trouwens geen idee wie jij in de rechter ziet. Van Dieuwertje ofzo?
Ik reken 'm maar goed. Ze komen idd allebei uit de zak van Sinterklaas. De 2 bekendste Sinten; Bram en Robert ten Brink, die 10 jaar lang Sinterklaas speelde bij de Avondspits.quote:Op zondag 5 december 2010 19:49 schreef Mark het volgende:
Ok, de connectie heeft dus met Sinterklaas te maken, maar welke....
Dochters van de officiele Sint, resp Bram vd Vlugt en....?
Charlotte Ten Brink, dochter van Robert Ten Brink.quote:Op zondag 5 december 2010 19:49 schreef Mark het volgende:
Ok, de connectie heeft dus met Sinterklaas te maken, maar welke....
Dochters van de officiele Sint, resp Bram vd Vlugt en....?
quote:Op zondag 5 december 2010 19:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ze komen idd allebei uit de zak van Sinterklaas.
Dat heeft ie idd daarna ook nog gedaan, maar dat was toch al stukken minder. Robert versloeg Hans Teeuwen toch wel als de grappigste St.quote:Op zondag 5 december 2010 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Charlotte Ten Brink, dochter van Robert Ten Brink.
Ooit Sinterklaas met Paul de Leeuw
Oh, ik ken ze beide natuurlijk maar had niet geweten dat Robert ten Brink ook Sinterklaas geweest is.quote:Op zondag 5 december 2010 19:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik reken 'm maar goed. Ze komen idd allebei uit de zak van Sinterklaas. De 2 bekendste Sinten; Bram en Robert ten Brink, die 10 jaar lang Sinterklaas speelde bij de Avondspits.
Ik ook niet, dan moet ze al zo'n 25-30 geweest zijn toen ze op MTV te zien was.quote:Op zondag 5 december 2010 19:52 schreef MadMaster het volgende:
Ik schatte dame rechts overigens niet in op een thans 45-jarige...
Natuurlijk goed, geweldig nummerquote:
quote:is een single van de Schotse punkband The Skids. Het is afkomstig van hun debuut Scared To Dance uit 1978. Het nummer behaalde positie 48 in de UK Singles Chart. De muziek is geschreven door Stuart Adamson en de tekst door Richard Jobson.
De teksten van het nummer die gaan over storm en verdrinking werden opnieuw actueel tijdens de rampen met Katrina. In september 2006 brachten U2 en Green Day dit nummer opnieuw op single uit. Het wordt 3FM Megahit en een nummer 1 hit in de Nederlandse Single Top 100 en Nederlandse Top 40.
quote:![]()
Could this be love that's calling?
The door is always open wide.
Now as the night is falling,
Take off your coat and come inside
Deze had ook gekundquote:Op zondag 5 december 2010 20:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit was misschien een betere smiley geweest
Damn, idd. Gemiste kansquote:Op zondag 5 december 2010 21:12 schreef Blogman het volgende:
Tommy Roe is toch behoorlijk 5 december ?
quote:Op zondag 5 december 2010 21:16 schreef MadMaster het volgende:
Knock Knock Who's There - Mary Hopkin
Die heb ik wel op 7" maar ken ik nietquote:Op zondag 5 december 2010 21:16 schreef MadMaster het volgende:
Knock Knock Who's There - Mary Hopkin
Je gebruikt 'm als onderzetter?quote:Op zondag 5 december 2010 21:20 schreef ranja het volgende:
[..]
Die heb ik wel op 7" maar ken ik niet
quote:Op zondag 5 december 2010 21:20 schreef ranja het volgende:
[..]
Die heb ik wel op 7" maar ken ik niet
Dat ook niet, staat gewoon in de kast tussen een stuk of 5 andere van miss Hopkin.quote:Op zondag 5 december 2010 21:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je gebruikt 'm als onderzetter?
Veel letterlijkerderderder...quote:
Klinkt als Henk Westbroek en die is het niet...quote:Op zondag 5 december 2010 21:26 schreef ranja het volgende:
wie zingt ook weer 'Presents for children on a boat'
quote:Op zondag 5 december 2010 21:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, Je loog tegen mij van Drukwerk
quote:
Zelfs de uitvoerende zit erbij.quote:Op zondag 5 december 2010 21:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, Je loog tegen mij van Drukwerk
Een schets is geen drukwerk, maar dat wist je toen nog niet...quote:Op zondag 5 december 2010 21:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond mijn Drukwerk trouwens veel beter
Dat klopt, maar dat stond ook gewoon in de vraagquote:
Come on, dat nummer is bijna 20 jaar oud en de OP is er vorig jaar mee uitgescheejen...quote:Op zondag 5 december 2010 22:03 schreef Blogman het volgende:
Osdorp Posse dan ? Maar de laatste hit weet ik niet. Geen slaap tot Osdorp ?
En dit nummer is 80 jaar oud, die gasten zijn inmiddels al begraven...quote:
In enkelvoudquote:
Weet je meteen hoe oud ik ben !quote:quote:
3s.gif Op zondag 5 december 2010 22:03 schreef Blogman het volgende:
Osdorp Posse dan ? Maar de laatste hit weet ik niet. Geen slaap tot Osdorp ?
Come on, dat nummer is bijna 20 jaar oud en de OP is er vorig jaar mee uitgescheejen...
quote:
3s.gif Op zondag 5 december 2010 22:17 schreef Blogman het volgende:
The Shorts - Je Suis Tu Es ?
En dit nummer is 80 jaar oud, die gasten zijn inmiddels al begraven...
Heet 'ie officieel 'Forbes' van achteren en deed hij dus mee aan Simple Minds en Propaganda?quote:Op zondag 5 december 2010 23:03 schreef Mark het volgende:
Met dank aan mijn kennis van kabouter Wesley
Waar kennen we Derek Riggs van?
Dit plaatje is best een goede sint hint voor mijn vraagquote:Op zondag 5 december 2010 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kan er ook wel bij, maar staat al wat verder van de gezochte titel...
Nee, hij is geen muzikant of regisseur. Zijn geesteskind is echter wel erg bekendquote:
Net te laat...quote:Op zondag 5 december 2010 23:26 schreef ranja het volgende:
gokje op de ontwerper van Maiden mascotte Eddie
Net doen alsof het gok is, terwijl je stiekem gewoon fan bentquote:Op zondag 5 december 2010 23:26 schreef ranja het volgende:
gokje op de ontwerper van Maiden mascotte Eddie
Idd. En Like a Rolling Stone en Just Like a Woman van Dylan. En Femme Fatale van Velvet Underground.quote:
Heb overwogen om kaarten te kopen voor dat concert, maar niet vanwege het voorprogramma.quote:Op maandag 6 december 2010 00:25 schreef Burnett het volgende:
In wiens naprogramma speelt The Cult volgend jaar in Paradiso?
The Black Keysquote:Op maandag 6 december 2010 00:25 schreef Burnett het volgende:
In wiens naprogramma speelt The Cult volgend jaar in Paradiso?
quote:I ride through the city's backsides
I see the stars come out of the sky
Yeah, they're bright in a hollow sky
You know it looks so good tonight
Pete Doherty?quote:Op maandag 6 december 2010 15:15 schreef WeezerButler het volgende:
Wie druktie hier zn "stempel" in deze gevel dit voorjaar ??
[ afbeelding ]
Neuh, gewoon een gokvraagquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:35 schreef ranja het volgende:
Ik ken die hele man niet. Moet ik gaan bedenken welke zangeres 2 zussen heeft
Ik zoek een Britse damequote:Op dinsdag 7 december 2010 10:42 schreef MadMaster het volgende:
Niet gehinderd door enige kennis in dit geval: Pink!
Beregd +1quote:
Blijft grappig dat de rest van de band bijna nooit herkend wordtquote:
Ja, lijkt me leuk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:54 schreef Burnett het volgende:
n00b, doe je weer mee?
http://www.melkweg.nl/art(...)&agendaitemid=195406
quote:is the product of a Joy Division cover band getting Nickelodeon pregnant. blah
quote:
Niet...quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:18 schreef Z het volgende:
Ik zit een beetje zonder inspiratie.
Deze schoolband speelt (niet geheel vlekkeloos) een nummer van de The Menahan Street Band waar kennen jelui dat nummer nog meer van?
Dat laatste verklaart dan waarschijnlijk mijn 'Niet'...quote:
Dat zat ik ook te denken ja.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ja, dat was hier een dikke hit..
quote:(Broekhem (Valkenburg), 30 april 1932) is een Nederlands-Limburgse zanger en liedjesschrijver, die zijn jeugd onder meer doorbracht in Thull gemeente Schinnen en momenteel in Hoensbroek woont. Hij zingt zijn liedjes in het Limburgs (Valkenburgs) dialect. Zijn bekendste nummer is Geneet van 't laeve. Dit lied stamt uit het jaar 1978, en eindigt al jaren hoog in de Limbo Top 100 van de provinciale zender L1.
quote:may refer to:
, a psychology book by Dr. Arthur Janov
, a Scottish rock band
(1976 album), an album by jazz trumpeter Maynard Ferguson
(film), a 1987 science fiction movie directed by J. William Murray.
(Transformers), a storyline in Marvel Comics's Transformers series
(Harvard), a student tradition at Harvard University
Hehe, ik quote de eigenaar van de platenzaak:quote:Op woensdag 8 december 2010 20:35 schreef ranja het volgende:
maar overmorgen zullen er dranghekken en politiebewaking nodig zijn. En die auto's kunnen beter ergens anders parkeren.
OMG, ik hoop dat de politie het kan handlenquote:Er komt een volle auto uit Duitsland hierheen
of de 3voor12 nieuwsbrief lezersquote:Op woensdag 8 december 2010 23:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee sorry. Misschien dat WeezerButler nog langskomt en die het toevallig weet. Anders lijkt me dit nogal een vraag voor de fans.
Bijzondere release inderdaadquote:Op donderdag 9 december 2010 09:36 schreef schaap001 het volgende:
Primeur van één of andere bijzondere release? Het zal toch niet die 'nieuwe' van Michael Jackson zijn in zo'n klein zaakie?
quote:Op woensdag 8 december 2010 23:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er komt een volle auto uit Duitsland hierheen
Ah...quote:
Nieuwe release van the White stripes???? Maar waarom zouden die dat speciaal in Utrecht doen dat zelfs Duitsers hierheen moeten komen......??quote:Op donderdag 9 december 2010 10:08 schreef ranja het volgende:
[..]
Bijzondere release inderdaadNiet Michael Jackson, een band waarvan de zanger sinds een poosje een eigen label heeft.
Ik ga 'm goed rekenen... het waarom is niet helemaal duidelijk, maar ze zijn de enige winkel, wereldwijd, die de limited edition van de rerelease van De Stijl mogen verkopen.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:24 schreef brabo74 het volgende:
Nieuwe release van the White stripes???? Maar waarom zouden die dat speciaal in Utrecht doen dat zelfs Duitsers hierheen moeten komen......??
quote:Op donderdag 9 december 2010 10:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Ah... [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zij komen dus daar in de platenzaak...
Volgens mij heeft die überhaupt nooit op 1 gestaan in Nederlandquote:Op donderdag 9 december 2010 15:17 schreef brabo74 het volgende:
Iets van Robbie Williams misschien??? Of was dat later pas?????
Da's dan in ieder geval nog iets positiefs aan de top 40!!!quote:Op donderdag 9 december 2010 15:48 schreef ranja het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die überhaupt nooit op 1 gestaan in Nederland
die stond precies 11 jaar geleden op 1, de vraag was 10quote:Op donderdag 9 december 2010 16:21 schreef cafca het volgende:
If I could turn back the hands of time van R. Kelly?
Dat was augustus inderdaad.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:46 schreef brabo74 het volgende:
Krezip met I would stay? Volgens mij was dat meer in de zomer, maar goed, anders weet ik het ook even niet.
Mei 2000quote:Op donderdag 9 december 2010 17:04 schreef Gehenna het volgende:
Britney Spears was toen ook nog hip, gokje op oops I did it again
Die stond hierna op 1quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:03 schreef MadMaster het volgende:
Pfew, zwart gat daar ergens eind 2000.![]()
LeAnn Rimes met Can't Fight The Moonlight?
Die was de 2 weken er voorquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:36 schreef brabo74 het volgende:
U2 met a beautiful day? Maar die heeft geen 4 weken op 1 gestaan toch?
Ah, logisch, die plaat wil je je ook niet herinneren...quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:47 schreef friekin_ het volgende:
Dan blijft er nog maar 1 kutplaat over denk ik. Twarres, wer bisto.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:47 schreef friekin_ het volgende:
Dan blijft er nog maar 1plaat over denk ik. Twarres, wer bisto.
Dat is voor mij een hint om niet meer na te denken over de vraagquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:35 schreef brabo74 het volgende:
???????? Dat is voor mij geen hint, maar ik ben ook niet zo van de repperts......
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:17 schreef Pink_Floyd het volgende:
Hint 2: Hayzee, MC Akwasi & MC Leeroy
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:04 schreef Pink_Floyd het volgende:
laatste albumtitel (release november): No Juju
Het eerste woord is goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |