Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
cheqy = Cheqy
Primaquote:Op zondag 5 december 2010 18:44 schreef Driepink het volgende:
ah nieuw deeltje
Maarja.. ff reactie op wat je net zei:
Doe mijn licenses ook gelijk ff
zo ver ben ik nog lang nietquote:Op zondag 5 december 2010 19:55 schreef Hiya het volgende:
Wat een pauper auto is die Veyron eigenlijk. Okay hij kan hard ja, maar een simpel bochtje op Le Mans No Chicane kan die niet aan
ik begon met een honda civic type r uit 92..quote:Op zondag 5 december 2010 20:27 schreef Tinos85 het volgende:
Ik heb nu alleen nog maar een tweedehands Toyota MR2
nog niet geprobeerd..quote:Op zondag 5 december 2010 20:49 schreef Der_Michael het volgende:
Loopt jij jullie de rally uitdaging ook steeds vast? Hij blijft bij mij steeds op het laadscherm hangen
had het toevallig vanmiddag 1x ja..quote:Op zondag 5 december 2010 20:49 schreef Der_Michael het volgende:
Loopt jij jullie de rally uitdaging ook steeds vast? Hij blijft bij mij steeds op het laadscherm hangen
ik zag net nog een RUF in de 2e handslijst staan..quote:Op zondag 5 december 2010 21:11 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
had het toevallig vanmiddag 1x ja..
daarna ff COD gaan spelen, wou het nu weer proberen..
Het is overigens wel een aantal keren goed gegaan met rally rijden, hij liep vast bij die tarmac rally
Ligt het aan mij of kan ik nergens een porsche kopen? kan ook geen RUF vinden..
geen idee ik denk het haast niet want er staan nu ook autos tussen van lvl 20 etc..quote:Op zondag 5 december 2010 21:16 schreef FalleNk810i het volgende:
hmm, ik mis zowieso veel auto's bij de dealer? komt dit nog als ik level ofzo? nu lvl 11
Uhu, en bij VW staat ook bijna niks, terwijl ik wel mk1's golf zie rijden als opponents.. lupo? polo? mis nogal wat.quote:Op zondag 5 december 2010 21:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
geen idee ik denk het haast niet want er staan nu ook autos tussen van lvl 20 etc..
Maar ik zie bv geen Renault staan, alleen die sport.. schiet ook niet op..
lupo cup car is een prize, polo is er inderdaad niet voor zover ik weet..quote:Op zondag 5 december 2010 21:18 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Uhu, en bij VW staat ook bijna niks, terwijl ik wel mk1's golf zie rijden als opponents.. lupo? polo? mis nogal wat.
OK thanks. Wat een troep dan.quote:
Vanaf wanneer gaat tire wear and fuel use een rol spelen in het spel trouwens?quote:Op zondag 5 december 2010 22:25 schreef Appelknaller het volgende:
Was vandaag ff aan het racen, merk ik ineens dat mijn harde sportbanden na 1 ronde al helemaal kapot zijn. Wat kan ik daar aan doen?
Ik denk dat dat het probleem isquote:Op zondag 5 december 2010 22:31 schreef Hiya het volgende:
[..]
Vanaf wanneer gaat tire wear and fuel use een rol spelen in het spel trouwens?
Mijn gok ik dat je racing bandjes eronder moet leggen of minder hard spinnen
welke cheap aanpassingen zijn dat noodzakelijk aan mn standaard dodge ram truckje?quote:Op zondag 5 december 2010 22:31 schreef FalleNk810i het volgende:
bandjes zorgen er niet voor dat je overall sneller bent hoor.. kijk eens bij tuning in het hoofdmenu
Uitlaat, turbo etc.quote:Op zondag 5 december 2010 22:36 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
welke cheap aanpassingen zijn dat noodzakelijk aan mn standaard dodge ram truckje?
Heb al oil change gedaan, maarja daar zal ik het niet mee winnen vrees ik
Er zijn zoveel dingen die je kan aanpassen, kijk eens even rondquote:Op zondag 5 december 2010 22:36 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
welke cheap aanpassingen zijn dat noodzakelijk aan mn standaard dodge ram truckje?
Heb al oil change gedaan, maarja daar zal ik het niet mee winnen vrees ik
Nissan GT-R Vspec, geweldige auto. Volledig tunen en z'n topsnelheid wat opschroeven en je rijd zowat iedereen er uit.quote:Op zondag 5 december 2010 22:36 schreef no1uknow het volgende:
Sinds gisteravond in m'n bezit. Geweldig spel, lekkerder en beter dan GT4. Heb alle licenses B op goud en A 5 op goud en de rest zilver. Aantal specials al gedaan en A-specs ook.
Wat adviseren jullie mij om te doen met m'n geld? (Specifieke) auto's kopen of gewoon alles opmaken aan tunen van auto's die je wint?
hoe duur is die bak en voor welk level?quote:Op zondag 5 december 2010 22:59 schreef TheNeptune het volgende:
[..]
Nissan GT-R Vspec, geweldige auto. Volledig tunen en z'n topsnelheid wat opschroeven en je rijd zowat iedereen er uit.
Ik heb 'm net sinds vanmiddag en ben nu ff die AMG Challenges aan het doen ja. Eerste stukje op de Ring vroeg ik me af waarom die 300SL niet naar z'n 5 wildequote:
Niks aan toe te voegen! Race bandjes eronder, race vering iets verlagen die bak en je GAAT! HARD!quote:Op zondag 5 december 2010 22:59 schreef TheNeptune het volgende:
[..]
Nissan GT-R Vspec, geweldige auto. Volledig tunen en z'n topsnelheid wat opschroeven en je rijd zowat iedereen er uit.
'Gewoon' de S-licences op goud halen, en dan kriojg je nog een speciale GT-R specV ookquote:Op zondag 5 december 2010 23:16 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
hoe duur is die bak en voor welk level?
Haha, naja voor zn leeftijd is tie nog bloedsnel hoor.quote:Op zondag 5 december 2010 23:19 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik heb 'm net sinds vanmiddag en ben nu ff die AMG Challenges aan het doen ja. Eerste stukje op de Ring vroeg ik me af waarom die 300SL niet naar z'n 5 wilde
Die SLS is imo juist simpeler. Zeker sector 2 is veel makkelijker om goud te halen.quote:Op zondag 5 december 2010 23:39 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Haha, naja voor zn leeftijd is tie nog bloedsnel hoor.
vind die 2de serie van AMG met die sls moeilijker.. net een baksteen op wielen die sls..
Goud? ben je pro ofzo.. heb met die sls 1x zilver gehaald, vind t bestquote:Op zondag 5 december 2010 23:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Die SLS is imo juist simpeler. Zeker sector 2 is veel makkelijker om goud te halen.
daar ga je toch geen serieuze aandacht aan besteden? B-Spec is sowieso een faal, met die 3 knoppen... Het is leuk om B-Spec Bob te laten rijden en tussendoor andere dingen doen, zoals TV kijken, w /equote:Op maandag 6 december 2010 00:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik ben maar effe bezig mijn 2e B-spec coureur op niveau te krijgen
je moet bij de licenses eens opletten hoeveel verschil alleen even slippen kan maken. Heb het niet over slechter, maar beter. Ook de instellingen zoals traction control helpen. Teveel of te weinig werkt niet, er zit altijd een sweet spot.quote:Op maandag 6 december 2010 00:24 schreef FalleNk810i het volgende:
pff, snap echt ni hoe jullie zo goed zijn haha..
Grand Tour ook ff gedaan, is wel tofwel lastige wagens die italianen.. vooral die murcielago wil nogal graag slippen
Hij is zeker wel snel ja. Maar ik wilde opschakelen toen ik m in het rood kreeg in z'n 4. Nooit aan gedacht dat dat ding maar 4 versnellingen heeftquote:Op zondag 5 december 2010 23:39 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Haha, naja voor zn leeftijd is tie nog bloedsnel hoor.
vind die 2de serie van AMG met die sls moeilijker.. net een baksteen op wielen die sls..
Sowieso B-Spec drivers. Geef die gast een Viper van 800pk, tegen 150pk wagentjes, verliest ie nogquote:Op maandag 6 december 2010 00:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
Godver, wat is U. Schumacher een loser.
Geef ik hem een Focus ST, wint ie nog niet van een Megane
Monza?quote:Op maandag 6 december 2010 00:38 schreef FalleNk810i het volgende:
omg, rij met een 69 camaro ss alles eruit op het begin.. en dan rijd ik ver vooruit op die andere, 1 lang stuk en dan halen ze me in -_- olie lampje brand wel (was ik vergeten te vervangen
Neuh, mijn A. Vermeulen is erg goed. Die wist zelfs in een Civic Sir-II uit 92 bijna nog te winnen van een Focus ST. Maar U Schumacher is een wat rustiger coureur, en ook voraal een stuk slechterquote:Op maandag 6 december 2010 00:35 schreef nero7 het volgende:
[..]
Sowieso B-Spec drivers. Geef die gast een Viper van 800pk, tegen 150pk wagentjes, verliest ie nogIk mag hopen dat de Endurance B-Spec only is, want ik laat die flikkers echt niet rijden. Ook al waren ze lvl40
Zal het mongolenbroertje van Schumi wel zijnquote:Op maandag 6 december 2010 01:03 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Neuh, mijn A. Vermeulen is erg goed. Die wist zelfs in een Civic Sir-II uit 92 bijna nog te winnen van een Focus ST. Maar U Schumacher is een wat rustiger coureur, en ook voraal een stuk slechter
Yep, is hier ook het geval.quote:Op maandag 6 december 2010 01:04 schreef gamefreek het volgende:
Zit bij jullie in de Audi R8 5.2 FSI Quattro ook een V8 onder de glasplaat in plaats van de V10 die daar hoort te zitten volgens Audi? (en de zijkant van de auto)
Ik heb geen idee, ik heb zelfs alleen maar een oud beeldkanon hier staan van 30 cm doorsneequote:Op maandag 6 december 2010 02:12 schreef FalleNk810i het volgende:
is dit spel trouwens op 720p duidelijk lelijker als 1080p?
heb zelf helaas enkel een 32'' hd-ready tv..
Nope.. Zal er nagenoeg hetzelfde uitzien denk ik. 720p gebruikt bovendien 4x AA.quote:Op maandag 6 december 2010 02:12 schreef FalleNk810i het volgende:
is dit spel trouwens op 720p duidelijk lelijker als 1080p?
heb zelf helaas enkel een 32'' hd-ready tv..
Alle licenties op goud met een controller is behoorlijk zwaar.quote:Op maandag 6 december 2010 03:11 schreef Hiya het volgende:
Als je IA op goud hebt krijg je geloof ik een Dodge RAM.
Ik dacht brons, anders is het voor de kleuters geen doen.quote:Op maandag 6 december 2010 03:11 schreef Hiya het volgende:
Het is ook gemaakt voor het stuur. T is een simulator > hoort een stuursetje bij.quote:Op maandag 6 december 2010 03:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Alle licenties op goud met een controller is behoorlijk zwaar.
Controller speel ik tot nu toe alles goud moet S-9 en 10 nog doen. Opzich wel een vette uitdagingquote:Op maandag 6 december 2010 04:02 schreef nero7 het volgende:
[..]
Ik dacht brons, anders is het voor de kleuters geen doen.
[..]
Het is ook gemaakt voor het stuur. T is een simulator > hoort een stuursetje bij.
Zelfs met stuur is het ook lastig, maar beter te doen.
De S-Licentie heb ik trouwens in een uur gehaald, alles goud. Is wel de simpelste licentie.
Nu de resterende 3 zilver en 2 brons omtoveren tot goud.
Kut lambo's inderdaad.. pff die GrandTour met die Scuderia voorop... goeiendag eej!quote:Op maandag 6 december 2010 08:20 schreef DDDDDaaf het volgende:
Wat is die chromeline-Murciélago een dramabak; je staat binnen de kortste keren achterstevoren wanneer je remt, optrekt, een bocht doorrijdt of rechtdoor rijdt en bovendien heeft 'ie de draaicirkel van een olietanker.Is dit alleen de Murcièlago, of zijn alle Lambo's in GT5 zulke baggerbakken?
De Gallardo rijdt stukken beter. Alleen stuurt wat zwaarder. Maar deze spint tenminste niet zo snel.quote:Op maandag 6 december 2010 08:20 schreef DDDDDaaf het volgende:
Wat is die chromeline-Murciélago een dramabak; je staat binnen de kortste keren achterstevoren wanneer je remt, optrekt, een bocht doorrijdt of rechtdoor rijdt en bovendien heeft 'ie de draaicirkel van een olietanker.Is dit alleen de Murcièlago, of zijn alle Lambo's in GT5 zulke baggerbakken?
Bij die is het vrij irritant ja. Maar goed, als je 'm voor blijft dan doe je natuurlijk goede zaken. Oh ja, de start is erg belangrijk bij die oefening. Anders kun je meteen wel ophoudenquote:Op maandag 6 december 2010 10:05 schreef DDDDDaaf het volgende:
Kun je trouwens de ghostcar tijdens de licentieproeven ook uitschakelen? Vooral tijdens de pionnenproef vind ik die nl. heftig irritant.
Mooi kopieerwerk dusquote:Op maandag 6 december 2010 02:01 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
[..]
Yep, is hier ook het geval.
[ afbeelding ]
Alle nieuwe M-blokken gaan met turbo komen toch?quote:
Haha, ik dacht ook eerst, net lvl 14 kan ik mooi die murcielago kopen, maar had gelukkig eerst die Grand Tour gedaan met die Murcielago.. kwam er toen achter dat ik blij was dat ik tie niet gekocht had zeg..quote:Op maandag 6 december 2010 10:51 schreef jackson het volgende:
Wat overigens ook echt apart is dat wanneer er staat "niet meer dan 300PK" of "minder dan 1000kg" dat het helemaal niet klopt. Ik heb al met een zwaardere auto meegedaan en met meer pk bij een ander event. Heel apart.
Grote faal van mij trouwens, ik koop zo'n gare lambo... Uiteraard meteen de duurste, nu moet ik eens een gallardo kopen voor een andere race. Heb ik straks twee van die drollenbakken
. Allebei nieuw en slecht rijdend... Bij elkaar voor 700.00
Ik heb m gelijk verkocht.. ben nu lvl 14 heb m nog niet nodig gehad..quote:Op maandag 6 december 2010 10:55 schreef MrX1982 het volgende:
Ik kreeg afgelopen week zo'n Prius cadeau na een race. Heb je dat ding nog ergens voor nodig of kan ik hem meteen verkopen? Want Prius.
Gister even B-Spec gedaan. Lekker makkelijk om met een BMW M3 te racen tegen Toyota Yarissen. Het is weinig enerverend dat B-Spec maar relatief eenvoudig geld verdienen als je geen zin hebt om zelf te racen.
Hahaha hoe herkenbaar. Hatchback race geloof ik. Rijden er allemaal CIVIC's en Volkswagentjes...mijn coureur kreeg van mij een Ferrari 458 getuned en wel. Na 200 meter ligt hij al 50 meter voor haha. Laatst moest ik 10 rondes rijden op een circuit waar een rondje 55 sec duurt en heel veel rechte stukken zijn (weet de naam niet). Heeft ie iedereen een keer ingehaald terwijl zijn gemoedstoestand helemaal kalm was hahaquote:Op maandag 6 december 2010 10:55 schreef MrX1982 het volgende:
Ik kreeg afgelopen week zo'n Prius cadeau na een race. Heb je dat ding nog ergens voor nodig of kan ik hem meteen verkopen? Want Prius.
Gister even B-Spec gedaan. Lekker makkelijk om met een BMW M3 te racen tegen Toyota Yarissen. Het is weinig enerverend dat B-Spec maar relatief eenvoudig geld verdienen als je geen zin hebt om zelf te racen.
Dan ga ik hem ook maar verkopen. Komt die Prius toch nog van pas. Ik wil een C63 AMG voor photomodequote:Op maandag 6 december 2010 12:00 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ik heb m gelijk verkocht.. ben nu lvl 14 heb m nog niet nodig gehad..
Na de start had mijn coureur al iedereen ingehaald. Meteen maar decrease pace gedaan want die dwaas liep te driften en ramde een keer de vangrail terwijl hij een flinke voorsprong had. Echte show off die coureur van me. De broer van Henny Huismanquote:Op maandag 6 december 2010 12:19 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Hahaha hoe herkenbaar. Hatchback race geloof ik. Rijden er allemaal CIVIC's en Volkswagentjes...mijn coureur kreeg van mij een Ferrari 458 getuned en wel. Na 200 meter ligt hij al 50 meter voor haha. Laatst moest ik 10 rondes rijden op een circuit waar een rondje 55 sec duurt en heel veel rechte stukken zijn (weet de naam niet). Heeft ie iedereen een keer ingehaald terwijl zijn gemoedstoestand helemaal kalm was haha
En nog verkeerd beantwoorden ookquote:Op maandag 6 december 2010 12:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Krijg je de C63 niet bij de AMG challenge? Volgens mij door alles op zilver te halen. Moet het zelf ook nog doen.
Eigen vraag beantwoorden![]()
Ik faaldequote:Op maandag 6 december 2010 13:02 schreef jackson het volgende:
[..]
En nog verkeerd beantwoorden ook
Je moet dan die proef in de regen met die 300SL allemaal op zilver halen. Had die C63 dubbel na die proef, meteen maar weggeven.
Schwedenkreuz heeft al de nodige levens genomen, dan bedoel ik niet 1 of 2....quote:Op maandag 6 december 2010 13:25 schreef MrX1982 het volgende:
Met name dat Schwedenkreuz stuk is verdomde verradelijk. Gister toch minimaal 2x er keihard afgevlogen omdat ik dacht het volgas te kunnen nemen.
Ik heb alles zilver en kreeg hem ook, dus klopt niet wat je zegt.quote:Op maandag 6 december 2010 03:11 schreef Hiya het volgende:
Dat verbaast me niets. Het is dus echt een verraderlijk stuk.quote:Op maandag 6 december 2010 13:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Schwedenkreuz heeft al de nodige levens genomen, dan bedoel ik niet 1 of 2....
Klopt, je krijgt m namelijk als je IA op brons hebt.quote:Op maandag 6 december 2010 13:31 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Ik heb alles zilver en kreeg hem ook, dus klopt niet wat je zegt.
quote:Op maandag 6 december 2010 13:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Schwedenkreuz heeft al de nodige levens genomen, dan bedoel ik niet 1 of 2....
Je stapt op een mooie zaterdag/zondag in je auto en rijdt er heen.... Doe ik een aantal malen per jaar en dat is best tof kan ik je melden. Volgend jaar ben ik er weer regelmatig te vinden. Rij er zelf ongeveer 2,5uur over en rustig aan 3uur.quote:Op maandag 6 december 2010 13:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat verbaast me niets. Het is dus echt een verraderlijk stuk.
Het is wel een ultiem vet circuit maar dat hoef ik je zeker niet te vertellen gezien je avatar.
Ik heb de eerste AMG challenge met DS3 op goud gehaald. prima mogelijk. En imo ook prima dat t zo lastig is. Volledige ronde zelfs 8 seconden sneller dan moest. Ben er blij mee dat t niet eenvoudig is, anders had ik niet t gevoel getest te worden.quote:Op maandag 6 december 2010 09:37 schreef Kreator het volgende:
Valt trouwens niet mee met een controller alles goud halen, qua licenties en specials. Krijg die eerste AMG race niet op goud en ook die pilonnenoefening wil maar niet lukken.
Vind ik wel een behoorlijke faal, dat dat zo lastig is gemaakt. Zeker op een console heeft niet iedereen een stuurtje (ik heb mijn ps3 gewoon in de woonkamer staan). Oh en de mensen die dit een simulator noemen:![]()
![]()
.
Klopt, aantal jaar geleden dacht een man even aardig te zijn en een knaapje van 14 mee te nemen in zijn Ferrari. Beetje jammer dat de beste man er met 220 af klapperde en beide op slag dood waren.quote:Op maandag 6 december 2010 14:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets is niet uncommon.
Met wat voor een auto?quote:Op maandag 6 december 2010 14:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Je stapt op een mooie zaterdag/zondag in je auto en rijdt er heen.... Doe ik een aantal malen per jaar en dat is best tof kan ik je melden. Volgend jaar ben ik er weer regelmatig te vinden. Rij er zelf ongeveer 2,5uur over en rustig aan 3uur.
Ik ben een leaserijder dus niets bijzonders. Golf 6 140PK diesel, highline met paar kleinte opties.quote:
Toch een leuke en vooral mooie autoquote:Op maandag 6 december 2010 14:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ben een leaserijder dus niets bijzonders. Golf 6 140PK diesel, highline met paar kleinte opties.
Ach jawel hoor... en na enig aandringen loopt hij een 215-220 op de teller en geeft TomTom 207-210 aan. Vooral ideaal dat je met 3300 toeren lekker 200 rijdt. Ben er zeer tevreden meequote:Op maandag 6 december 2010 14:39 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Toch een leuke en vooral mooie auto
Netjesquote:Op maandag 6 december 2010 14:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach jawel hoor... en na enig aandringen loopt hij een 215-220 op de teller en geeft TomTom 207-210 aan. Vooral ideaal dat je met 3300 toeren lekker 200 rijdt. Ben er zeer tevreden mee
De Ring is echt dichterbij dan de meeste denken, een absolute aanrader. Wel even online kijken of hij open is
Same here. Beetje opfokken dat ding en je wint met gemak.quote:Op maandag 6 december 2010 13:34 schreef FalleNk810i het volgende:
Ik zag gisteren toevallig een F-150 tussen de gebruikte auto's staan. Gelijk maar gekocht, ga t vanmiddag proberen.
Heb m nu op 399 pk staan, ga t zo proberenquote:Op maandag 6 december 2010 15:17 schreef Rio het volgende:
[..]
Same here. Beetje opfokken dat ding en je wint met gemak.
Ja, ze houden voor 24 euro niet de hele ring vrij voor jequote:Op maandag 6 december 2010 15:09 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Netjes
Net even gekeken, en 24 euro voor een rondje rijden in je eigen auto valt me nog heel erg mee
Rijden er dan ook andere auto's tussendoor enzo?
haha stomme opmerking jaquote:Op maandag 6 december 2010 15:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, ze houden voor 24 euro niet de hele ring vrij voor je. Ik rij zelf overigens niet op de ring met mijn auto hoor
En nu wil je een lintje? Erkenning? Wat?quote:Op maandag 6 december 2010 14:40 schreef lynda het volgende:
Beginner, amateur en pro allemaal op goud![]()
Experts 3 gespeeld, 3 op goud
Zelf rij ik niet op de ring...quote:Op maandag 6 december 2010 15:32 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
haha stomme opmerking ja
waarmee rij je dan op de ring?
Jouw dampende harde... Ach, laat ook maarquote:Op maandag 6 december 2010 16:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
En nu wil je een lintje? Erkenning? Wat?
Lynda lijkt me geen kerel, kutnewbie.quote:Op maandag 6 december 2010 16:22 schreef Griebus het volgende:
Laat hem, iedereen mag toch posten hier?
Reageer dan niet als je niet onder de indruk bent
Ik deel het net als jij met meerdere dingen doet gewoon even meequote:Op maandag 6 december 2010 16:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
En nu wil je een lintje? Erkenning? Wat?
Ik heb de Murcielago SV (optimaal getuned en wat body tweaks voor downforce), maar vind ik 1 van de betere bakken dusver. Beter dan mijn (10 x snellere) Nissan GT-R qua handling.quote:Op maandag 6 december 2010 08:20 schreef DDDDDaaf het volgende:
Je krijgt een gallardo cadeau bij de Grand Tour?quote:Op maandag 6 december 2010 12:00 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Haha, ik dacht ook eerst, net lvl 14 kan ik mooi die murcielago kopen, maar had gelukkig eerst die Grand Tour gedaan met die Murcielago.. kwam er toen achter dat ik blij was dat ik tie niet gekocht had zeg..
Heb nu de Gallardo, rij echt lekkerveel onderstuur
Nope, gewoon gekochtquote:Op maandag 6 december 2010 16:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je krijgt een gallardo cadeau bij de Grand Tour?
Je hoeft ze niet te halen toch?quote:Op maandag 6 december 2010 17:20 schreef Driepink het volgende:
ik wil echt niet eerst A, IC, IB, en dan nog eens IA licenses halen
puur en alleen omdat ik zuig in licenses !;(
ja ik was vergeten te melden "voor die pick up"quote:Op maandag 6 december 2010 17:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet te halen toch?
Nog nergens races gezien waarvoor een licentie nodig is? Of mis ik wat?
je moet die ending movie pas krijgen op 80-90% vind ik.. aangezien 100% wel heel ver gaat in het geval van dit spelquote:Op maandag 6 december 2010 17:44 schreef FalleNk810i het volgende:
ending movie.. halvewege t spelzeker iets japans?
Ik had in het begin ook de Civic Type R gekocht, elke keer als ik een paar 1000cr win dan stak ik steeds een beetje in die autoquote:Op zondag 5 december 2010 20:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik begon met een honda civic type r uit 92..
inmiddels opgefokt tot 270pk ofzo
ja, inmiddels heeft mn civic ehh.. 400 pkquote:Op maandag 6 december 2010 18:43 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Ik had in het begin ook de Civic Type R gekocht, elke keer als ik een paar 1000cr win dan stak ik steeds een beetje in die autoNu knal ik met een civic type r met 310 kmh over Le Mans
net over de nurburgring gereden.. geen tekeningen gezien.. alhoewel ik er ook niet op heb gelet..quote:Op maandag 6 december 2010 19:06 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af wat al die 'tekeningen' op de Nurburgring zijn?
ja op de weg zelf bedoel ik. Ik weet niet precies wat het is.quote:Op maandag 6 december 2010 19:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
net over de nurburgring gereden.. geen tekeningen gezien.. alhoewel ik er ook niet op heb gelet..
moet je proberen hequote:Op maandag 6 december 2010 19:21 schreef Driepink het volgende:
AMG Driving School proberen..
nu sector 1.. is die te doen ?
Nogmaals.quote:Op maandag 6 december 2010 18:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik vraag me af hoe je nog 20 levels kunt krijgen als je level 20 bent, zit nu net in extreme race challenges. Maar dit kan toch nooit zoveel levels geven? Hoogstens een paar.
zilver.. =/ 1.40.nogwatquote:Op maandag 6 december 2010 19:22 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
moet je proberen heis wel te doen overigens ja
Sector 1 is de makkelijkste van allemaal.quote:Op maandag 6 december 2010 19:21 schreef Driepink het volgende:
AMG Driving School proberen..
nu sector 1.. is die te doen ?
goud is toch veel beter ?quote:
sneeuw banden zeker ?quote:Op maandag 6 december 2010 19:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
Heb je wel de juiste banden bij tarmac?
Mja, je moet met bepaald voorgeschreven banden anders mag je niet eens deelnemen..quote:Op maandag 6 december 2010 19:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
Heb je wel de juiste banden bij tarmac?
Dat staat op de echte Ring ook. Vandaar dat het in het spel ook zitquote:Op maandag 6 december 2010 19:17 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
ja op de weg zelf bedoel ik. Ik weet niet precies wat het is.
nee, dat moet niet. Je mag alleen geen betere banden hebben dan voorgeschreven. Dus als de max band race hard is. En je komt aan met race medium, en je tweede soort banden in je garderobe is comfort medium, gooit de game de comfort mediums eronder. heb je geen tweede soort banden dan krijg je een waarschuwingquote:Op maandag 6 december 2010 19:32 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Mja, je moet met bepaald voorgeschreven banden anders mag je niet eens deelnemen..
Ah okay! tnx, weer wat geleerd.quote:Op maandag 6 december 2010 19:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
nee, dat moet niet. Je mag alleen geen betere banden hebben dan voorgeschreven. Dus als de max band race hard is. En je komt aan met race medium, en je tweede soort banden in je garderobe is comfort medium, gooit de game de comfort mediums eronder. heb je geen tweede soort banden dan krijg je een waarschuwing
goeie tip!quote:Op maandag 6 december 2010 19:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
nee, dat moet niet. Je mag alleen geen betere banden hebben dan voorgeschreven. Dus als de max band race hard is. En je komt aan met race medium, en je tweede soort banden in je garderobe is comfort medium, gooit de game de comfort mediums eronder. heb je geen tweede soort banden dan krijg je een waarschuwing
Dit is niet helemaal waar, dit geldt alleen als de mogelijkheid er is om tussen banden te switchen. Bij rally terreinbanden of sneeuwbanden is deze optie niet beschikbaar.quote:Op maandag 6 december 2010 19:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
tarmac = teer in het engels.. dus ik denk niet dat je op terreinbanden rijd dan ?quote:Op maandag 6 december 2010 19:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dit is niet helemaal waar, dit geldt alleen als de mogelijkheid er is om tussen banden te switchen. Bij rally terreinbanden of sneeuwbanden is deze optie niet beschikbaar.
gewoon asfalt hoor, maar goed. sport soft ofzo stond erbij..quote:Op maandag 6 december 2010 20:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
tarmac = teer in het engels.. dus ik denk niet dat je op terreinbanden rijd dan ?
Gast, doe niet zo gefrustreerdquote:Op maandag 6 december 2010 16:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lynda lijkt me geen kerel, kutnewbie.
Je hoeft mij niet uit te leggen wat de definitie ervan is. Het is echter wel zo dat het terreinbanden genoemd wordt, in GT5 in de Nederlandse taalsetting.quote:Op maandag 6 december 2010 20:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
tarmac = teer in het engels.. dus ik denk niet dat je op terreinbanden rijd dan ?
nee, completely random helaasquote:Op maandag 6 december 2010 20:19 schreef Trava het volgende:
Die 2dehands shop is dat online based? Dus auto's die ander spelers op de wereld verkopen.
Krijg hem morgen, ben benieuwd.
Nee dat is niet zo, het spel zelf regelt de 2e hands shopquote:Op maandag 6 december 2010 20:19 schreef Trava het volgende:
Die 2dehands shop is dat online based? Dus auto's die ander spelers op de wereld verkopen.
Krijg hem morgen, ben benieuwd.
euh....niet?quote:Op maandag 6 december 2010 20:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
nee, completely random helaas
ff vraagje aan iedereen:
HOE MOET JE DIE ALFA ROMEO 8C DING DOEN.. OP EIGER
Ook ik heb m nog niet goudquote:Op maandag 6 december 2010 20:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
nee, completely random helaas
ff vraagje aan iedereen:
HOE MOET JE DIE ALFA ROMEO 8C DING DOEN.. OP EIGER
Kan ik die even huren voor een challengequote:Op maandag 6 december 2010 20:23 schreef RiKe het volgende:
[..]
Jazeker!
Een Chevy Silverado SS concept, maar dan een beetje gekieteld
Als ik zou weten hoe...surequote:Op maandag 6 december 2010 20:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kun je mij die even lenen voor een challenge?
via community volgens mij?quote:
Als je hem als PSN friend hebt, gewoon naar die pickup toegaan, en dan give to a friend? of share. weet niet precies wat share doet..quote:
Wat is je psn?quote:
Ondertitels zijn niet interessantquote:Op maandag 6 december 2010 20:32 schreef RiKe het volgende:
[..]
Staat onder elke post van mij
RiKe456
In dit geval wel hahaquote:Op maandag 6 december 2010 20:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ondertitels zijn niet interessant.
Toegevoegdquote:Op maandag 6 december 2010 20:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Rike, het zou ook morgen kunnen, of add mij even op psn. Hoef je het alleen te sturen.
Waar heb je die pick up vandaan dan ?:O 2e hands ?quote:Op maandag 6 december 2010 20:40 schreef RiKe het volgende:
[..]
Toegevoegd
Voor de test op Share with friends gezet
Klopt ja, stond in de 2e hands shopquote:Op maandag 6 december 2010 20:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Waar heb je die pick up vandaan dan ?:O 2e hands ?
ja ik vind het bestquote:Op maandag 6 december 2010 20:47 schreef FalleNk810i het volgende:
uhu, ik heb een ford F-150 truck voor 25.000 gekocht.. mag iemand ook wel lenen hoor haha
PSN: DriverJJ
Add mij maar gewoon, dan komt t goedquote:Op maandag 6 december 2010 20:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja ik vind het best
PSN = Driepink
Als ik die pick up challenge maar ff haal
Kloptquote:Op maandag 6 december 2010 20:50 schreef SonicVolcano het volgende:
De Ford truck is een beest. Wel een beetje tunen van te voren, dan haal je het met gemak
Kom ik dan met bijna 700pk in de Silveradoquote:Op maandag 6 december 2010 20:51 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Klopt
Is wel een beetje gekieteld!
Kan ik ook wel uit die ford krijgen denk ik, maar met +- 400 pk red tie t ook makkelijk, kost alleen maar veel geld voor een auto die ik toch verder niet gebruikquote:Op maandag 6 december 2010 20:51 schreef RiKe het volgende:
[..]
Kom ik dan met bijna 700pk in de Silveradohaha
De mijne begon gelukkig al met vrij veel pk's, dus heb er ook niet al te veel in gestokenquote:Op maandag 6 december 2010 20:53 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Kan ik ook wel uit die ford krijgen denk ik, maar met +- 400 pk red tie t ook makkelijk, kost alleen maar veel geld voor een auto die ik toch verder niet gebruik
Haha, ja inderdaad, klote testtrack met die pilonnenquote:Op maandag 6 december 2010 20:52 schreef SonicVolcano het volgende:
De Samba race is trouwens echt kut ja. Nu zilver, maar ga wel voor goud natuurlijk.
Oh ja, de Lotus challenge daarna is nog erger. Slipherstel moet wel op aan, anders is het net een aflevering van Dansen Op Het IJs
Oeh die challenge moet ik ook nog halen, maar ik heb er niet de geschikte auto voorquote:Op maandag 6 december 2010 20:54 schreef SonicVolcano het volgende:
Welke auto hebben jullie gebruikt voor de GT Championship? Waarbij je Veyron wint? Ik neig naar de SLS, aangezien deze goed door kan gaan in de bochten, zonder er uit te vliegen. Heb de Stealth versie trouwens
GT championchip? met die racecars als tegenstanders?quote:Op maandag 6 december 2010 20:54 schreef SonicVolcano het volgende:
Welke auto hebben jullie gebruikt voor de GT Championship? Waarbij je Veyron wint? Ik neig naar de SLS, aangezien deze goed door kan gaan in de bochten, zonder er uit te vliegen. Heb de Stealth versie trouwens
Ik heb 1:17.6 oid :/quote:
Hmm, die heb ik dus niet. Maar heb genoeg andere monsters (de DLC auto's met name), maar de meesten hebben niet goede grip op hoge snelheid. De SLS wel, maar is net wat te langzaam. Ik ga 'm maar ff tunen denk ik en dan een poging wagen. Tis best een groot iets trouwens: 2 rondjes Sarth, 1 rondje Nurburgring, 5 rondjes Madrid, 5 rondjes Grand Valley en 5 rondjes Cape Ring.quote:Op maandag 6 december 2010 20:55 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
GT championchip? met die racecars als tegenstanders?
Zo ja: dan heb ik de Gallardo gebruikt.. heb t maar net gehaald.
momentje, ben nog met mn license bezigquote:
Haha, klopt ik ben er ook wel een tijdje mee zoet geweest.. overal heb ik die championship net gewonnen.. 2 tracks op zilver dacht ik. Moet ik ff een andere auto voor fixen om die ook volledig goud te halen.quote:Op maandag 6 december 2010 20:58 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hmm, die heb ik dus niet. Maar heb genoeg andere monsters (de DLC auto's met name), maar de meesten hebben niet goede grip op hoge snelheid. De SLS wel, maar is net wat te langzaam. Ik ga 'm maar ff tunen denk ik en dan een poging wagen. Tis best een groot iets trouwens: 2 rondjes Sarth, 1 rondje Nurburgring, 5 rondjes Madrid, 5 rondjes Grand Valley en 5 rondjes Cape Ring.
Ja, maar soms is goud ook echt super makkelijk.. zal wel aan de jap hebben gelegen die het level gedesigned heeft ?quote:Op maandag 6 december 2010 21:01 schreef SonicVolcano het volgende:
De lat voor goud ligt in de meeste gevallen erg hoog vind ik. Met A-8 (license) moet je met die Concept Series BMW de Schumacher bocht nemen. De precisie die ze vragen is ongekend. Je MOET gebruik maken van de curbs voor het nemen van de bochten, anders is ie eigenlijk onmogelijk. Zo zijn er nog tig dingen te noemen, waarbij je echt op details moet letten.
Kies de juiste lijnen en rij gedoseerd. S10 is veel makkelijker dan S8..quote:Op maandag 6 december 2010 21:10 schreef FalleNk810i het volgende:
Godver, kut ferrari's.. die laatste license test is echt onmogelijk, ding slipt continue weg.. en er rijd een tegenstander tegen mij aan en dan ben ik ook disqualified.. of ze gaan 1 lichtjaar van te voren remmen zodat ik ertegen op knal..
K zie je nog niet tussen online friends staan bij GT5, wel bij playstation zelf.. heb de auto wel alvast op share gezet..quote:Op maandag 6 december 2010 21:10 schreef Driepink het volgende:
british lightweights.. en dan dalijk ff ehh idunno.. peukie!
Dat werkt niet. Met sharen kan hij je bak alleen maar zien. je moet m giften aan driepink. En driepink moet m later terug giften.quote:Op maandag 6 december 2010 21:14 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
K zie je nog niet tussen online friends staan bij GT5, wel bij playstation zelf.. heb de auto wel alvast op share gezet..
ik zag jullie inderdaad net ook al niet bij online friends.. maar wel bij psn zelf online staan :Squote:Op maandag 6 december 2010 21:14 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
K zie je nog niet tussen online friends staan bij GT5, wel bij playstation zelf.. heb de auto wel alvast op share gezet..
tailgaten! of hoe dat ook heetquote:Op maandag 6 december 2010 21:16 schreef HeertjeB het volgende:
Die VW Mini van race.. WTF!!??
Sta je 12de en hoe kan je in godsnaam 1ste worden? Ik kom amper in de buurt bij die andere wagens zo traag gaat dat ding.
met de GTR V-Spec is echt te simpel. Race bandjes er onder en je loopt zo 15 seconden uit op ze.quote:Op maandag 6 december 2010 20:55 schreef RiKe het volgende:
[..]
Oeh die challenge moet ik ook nog halen, maar ik heb er niet de geschikte auto voor
En heb ook geen stealth wagens....(maar wel 400.000 credits en een DIK getunede GTR V-Spec en LP670-SV)
Doe ff gezondquote:Op maandag 6 december 2010 21:20 schreef Hiya het volgende:
[..]
met de GTR V-Spec is echt te simpel. Race bandjes er onder en je loopt zo 15 seconden uit op ze.
[edit]
Alle licenties goud oh yeah!![]()
Ik speel nu met controller. M'n stuur (DFGT) krijg ik binnenkort pas binnen. Maar het is prima te spelen met controller. Net zoals bij deel 3 en 4 eigenlijk.quote:Op maandag 6 december 2010 21:21 schreef Trava het volgende:
Wie speelt allemaal met een controller, is het ook fijn?
Kan me nog wel herinneren met Gran Turismo 3 op de PS2 dat het wel te doen was, Prologue was saai vanwege de slome wagens erin.
Of moet je perse een stuur hebben?
ikkeeeequote:Op maandag 6 december 2010 21:23 schreef RiKe het volgende:
Goed, wie heeft dus nog een Silverado nodig?
Die pickup race doe ik toch vandaag niet...
Het stuur kost 100 euro geloof ik?quote:Op maandag 6 december 2010 21:23 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ik speel nu met controller. M'n stuur (DFGT) krijg ik binnenkort pas binnen. Maar het is prima te spelen met controller. Net zoals bij deel 3 en 4 eigenlijk.
Simpelheid opnieuw uitgevondenquote:Op maandag 6 december 2010 21:16 schreef HeertjeB het volgende:
Die VW Mini van race.. WTF!!??
Sta je 12de en hoe kan je in godsnaam 1ste worden? Ik kom amper in de buurt bij die andere wagens zo traag gaat dat ding.
Klopt. Ik zou hem met sinterklaas krijgen, maar was helaas nog niet binnen.quote:
i-A licence.. bronze..quote:Op maandag 6 december 2010 21:30 schreef nils7 het volgende:
ik heb een Ram Van gewonnen ergens, ben vergeten waar!
Als het goed is moet je hem binnen hebbenquote:
daar staat dus niets.. ik haal net me spitfire ervandaan..quote:Op maandag 6 december 2010 21:34 schreef RiKe het volgende:
[..]
Als het goed is moet je hem binnen hebben
Staat waarschijnlijk bij de vrachtwagen onder Special
Het laatstequote:Op maandag 6 december 2010 21:30 schreef HeertjeB het volgende:
Hoe werkt dat lenen jongens?
Kan je hem ook weer terugvorderen ofzo?of als iemand besluit je hem niet terug te sturen dan ben je hem kwijt?
Ik denk dat ie eerst naar 'community' moet. Dan naar 'cadeaus'.. Dan krijgt ie een bon die ie kan verzilveren. En daarna hoort ie in de vrachtwagen te komen.quote:Op maandag 6 december 2010 21:34 schreef RiKe het volgende:
[..]
Als het goed is moet je hem binnen hebben
Staat waarschijnlijk bij de vrachtwagen onder Special
allemaal leuk en aardig.. maar bij cadeaus staat: geen gegevens.. :Squote:Op maandag 6 december 2010 21:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik denk dat ie eerst naar 'community' moet. Dan naar 'cadeaus'.. Dan krijgt ie een bon die ie kan verzilveren. En daarna hoort ie in de vrachtwagen te komen.
ksnap uberhaupt niet hoe iets kan mislukken :Squote:Op maandag 6 december 2010 21:40 schreef Glijdt_licht het volgende:
Dan hoop ik dat de transactie niet mislukt is
Want dat betekent dat de auto niet meer bestaat
falende serversquote:Op maandag 6 december 2010 21:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
ksnap uberhaupt niet hoe iets kan mislukken :S
quote:Op maandag 6 december 2010 21:43 schreef HeertjeB het volgende:
Misschien is het wel erg druk en komt ie nog wel binnen?
Denk dat tie in de file staatquote:Op maandag 6 december 2010 21:43 schreef HeertjeB het volgende:
Misschien is het wel erg druk en komt ie nog wel binnen?
Je hoort toch constant dat de servers zitten te roken? gewoon beetje lag!quote:
bij mij alleen een GT40 Race Car '69 voor maar 19.829.600 met 1704km op de teller..quote:Op maandag 6 december 2010 21:47 schreef Glijdt_licht het volgende:
Bugatti Veyron in de 2e hands markt voor 2miljoen exact. 0km op de klok
geef aan mij!quote:Op maandag 6 december 2010 21:51 schreef FalleNk810i het volgende:
Veyron win je bij zo'n bepaalde cup race.. en je kan m niet verkopenwat moet ik er nou mee...
ja.. en dan maar hopen dat het goedgaatquote:Op maandag 6 december 2010 21:52 schreef Trava het volgende:
Kun je wel auto's aan elkaar verkopen laat maar zeggen of geven net wat een user hierboven zegt.
Net als die R8 dus, en dan zijn het nog wel van die "perfectionisten"quote:Op maandag 6 december 2010 21:50 schreef Glijdt_licht het volgende:
Nog een faal ontdekt:
mazda 323F (ja de europese versie). Staat gewoon 'Lantis' achterop.![]()
Dus ze hebben gewoon de Japanse auto gekopieerd en andere nummerborden erop gezet
de laatste race van de japanse 80er jaren doen en dan nog eens kijken..quote:Op maandag 6 december 2010 21:58 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Net als die R8 dus, en dan zijn het nog wel van die "perfectionisten"
sorryyyyquote:Op maandag 6 december 2010 22:29 schreef HeertjeB het volgende:
En mij maar uitlachen omdat ik zei dat het misschien even een tijdje duurt ivm kutservers
quote:Op maandag 6 december 2010 22:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Beetje laat he, topic is zo vol
doe eens een gokquote:Op maandag 6 december 2010 22:41 schreef HeertjeB het volgende:
Waarom kan ik met die facebook jaguar niet meedoen aan die classic races!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |