Bij deze.quote:Op zondag 5 december 2010 17:53 schreef marcel-o het volgende:
@ Gouda is alles zowat weggesmolten, en er lag flink veel gister.
vannacht heeft t dan ook langdurig geregend.
als t nu zou gaan vriezen, wordt t n gladde puinzooi aan drek-resten
-edit-
kan iemand n topic openen? ff druk bezig
Kan zomaar kloppen.quote:Op zondag 5 december 2010 17:59 schreef junkiexp het volgende:
Volgens KNMI zou Maastricht al de hele middag sneeuw krijgen ?
Maar dat is geen Maastrichtquote:Op zondag 5 december 2010 18:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan zomaar kloppen.
De atmosfeer staat op ontploffen #379 Sneeuw en ijzel teisteren sint
Klopt. maar dr staat daar wel een linkje naar een webcam in Maastricht dus kan je t zelf ff checken.quote:
Wie heeft die gepost ?quote:Op zondag 5 december 2010 18:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt. maar dr staat daar wel een linkje naar een webcam in Maastricht dus kan je t zelf ff checken.
Hier vlakbij is t nog 3 graden. Ben benieuwd hoe het morgen (begin middag) is.quote:Op zondag 5 december 2010 18:27 schreef appelsientje het volgende:
Begint weer langzaam te vriezen.. zal morgen wel spannend worden op de fiets....
Dan zal ook jouw sneeuw wel verdwijnenquote:Op zondag 5 december 2010 18:37 schreef INViCTuS het volgende:
Hier weer rond 0 en sneeuw ligt er ook nog. Hopelijk blijft dat liggenzoals het er nu naar uitziet weer verscherping van de kou na volgend weekend maar dan eerst dikke plustemps. in het weekend.
Die sneeuw is gewoon weg wanneer je 1/2 dagen een dikke plus hebtquote:Op zondag 5 december 2010 18:37 schreef INViCTuS het volgende:
Hier weer rond 0 en sneeuw ligt er ook nog. Hopelijk blijft dat liggenzoals het er nu naar uitziet weer verscherping van de kou na volgend weekend maar dan eerst dikke plustemps. in het weekend.
Hier in Kop van Noord-Holland lijkt het ook zo. Kon op mn schoenen een aardig eindje glijden over de straat. Moet ik er wel bij zeggen dat dit klinkers betreft. Met de auto is het in orde zolang je daar rechtuit gaat, maar rem je dan glij je vrijwel direct. Op de snelweg zie ik iedereen nog wel normaal voorbij zoeven.quote:Op zondag 5 december 2010 20:16 schreef tralalala het volgende:
Hier in Ede is het 1 grote ijsbaan buiten.
Je woont aan een 80km weg of dorpsweg die belangrijk is voor het verkeer?quote:Op zondag 5 december 2010 20:45 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
De fietsers vallen hier bij bosjes. Broer en tante al onderuit gegaan. Ondanks herhaaldelijke waarschuwingen van mijn kant dat de weg een ijsbaan is.
Nog geen strooiwagen gezien. Werkelijk stuitend. Als er een laagje sneeuw ligt, wat helemaal niet glad/gevaarlijk is zie je strooiwagens af en aan rijden. Waar zijn ze, nu ze echt nodig zijn?
Ik ben net een rondje wezen rijden door het dorp. Alle wegen waren spekglad. Daar wordt doorgaans wel gewoon gestrooid.quote:Op zondag 5 december 2010 20:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je woont aan een 80km weg of dorpsweg die belangrijk is voor het verkeer?
Tja dan valt het tegen idd..quote:Op zondag 5 december 2010 20:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik ben net een rondje wezen rijden door het dorp. Alle wegen waren spekglad. Daar wordt doorgaans wel gewoon gestrooid.
We hebben genoeg winters meegemaakt waarin de temperatuur zoals zaterdag wordt voorspeld de normale trend was voor de hele December en Januari maanden.quote:Op zondag 5 december 2010 22:35 schreef INViCTuS het volgende:
deze er maar even bij voor oost...het kan beter meer de termijn is goed. eind van de week en het weekend is helemaal niet en nergens koud in NL.
[ afbeelding ]
Nou leukquote:Op maandag 6 december 2010 10:15 schreef kahaarin het volgende:
Goedemorgen! Wat een weer zeg, schaatsen op sommige wegen is zeer goed mogelijk.
Is het geen sneeuw, dan is het wel ijs!quote:Op maandag 6 december 2010 10:15 schreef kahaarin het volgende:
Goedemorgen! Wat een weer zeg, schaatsen op sommige wegen is zeer goed mogelijk.
Idd, het lijkt wel winter deze herfst.quote:Op maandag 6 december 2010 10:35 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Is het geen sneeuw, dan is het wel ijs!
Uh check even het nieuws in Noord-Holland.quote:Op maandag 6 december 2010 10:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Idd, het lijkt wel winter deze herfst.Nou ja, gelukkig geen dodelijke ongelukken door het weer.
quote:Op maandag 6 december 2010 11:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Uh check even het nieuws in Noord-Holland.![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)raging-schiphol.html
Je bedoelt in Monnickendam? Hmm, dat had ik idd gehoord op de radio, heel sneu... Lijkt me ontzettend eng om onderwater vast te zitten. Ik bedoelde door botsingen op de snelweg en niet dit eenzijdige ongeval. Snap ook niet zo goed waarom ze er niet uit konden komen. Misschien gaan ze dat nog onderzoeken.quote:Op maandag 6 december 2010 11:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Uh check even het nieuws in Noord-Holland.![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)raging-schiphol.html
Spuit 11.quote:Op maandag 6 december 2010 11:08 schreef aloa het volgende:
Twee doden door gladheid
[kinp] .... [/knip]
@NOS
Bleek dat de cabine naar beneden werkt gedrukt door de rest van de combinatie.. als ratten in de val vrees ik.quote:Op maandag 6 december 2010 11:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je bedoelt in Monnickendam? Hmm, dat had ik idd gehoord op de radio, heel sneu... Lijkt me ontzettend eng om onderwater vast te zitten. Ik bedoelde door botsingen op de snelweg en niet dit eenzijdige ongeval. Snap ook niet zo goed waarom ze er niet uit konden komen. Misschien gaan ze dat nog onderzoeken.
Bahhh....quote:Op maandag 6 december 2010 11:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Bleek dat de cabine naar beneden werkt gedrukt door de rest van de combinatie.. als ratten in de val vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |