Nee, nasi en gepureerd fruit wat mijn zoontje niet meer lustte.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk dat je vanavond eitjes met watjes gegeten hebt
Het staat onder 'tijdelijk' omdat je altijd eerst moet kijken wat een forum doet. Of het aanslaat en of het wel in de hand te houden is. Of mensen het wel leuk vinden en zo.
Maar wie weet
Meld hier geslaagde acties! bedoel je zoiets?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:53 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Nee, nasi en gepureerd fruit wat mijn zoontje niet meer lustte.![]()
Ik wist niet dat het forum nieuw was. Maar dat het goed loopt lijkt mij duidelijk.
Als het permanent wordt zullen enkele regeltjes m.i. wat moeten worden aangescherpt.
Verder zou het wellicht leuk zijn om ook een 'ervaringen' FB te hebben. FOK!ers kunnen dan melding doen hoe de hulpvraag is vervuld. Bijvoorbeeld hoe de tuin is geworden na afloop.
*stormt binnen*quote:
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt. Maar dat is 't 'm nou net: je moet kijken hoe het loopt en zien wat je ermee moet en wiltquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:53 schreef Borizzz het volgende:
Nee, nasi en gepureerd fruit wat mijn zoontje niet meer lustte.
Ik wist niet dat het forum nieuw was. Maar dat het goed loopt lijkt mij duidelijk.
Als het permanent wordt zullen enkele regeltjes m.i. wat moeten worden aangescherpt.
Is hij afgehandeld? Want dan verander ik de tag even.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[GRATIS] Koel vries combinatie
Mag dicht.
ja hij is afgehandeld.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is hij afgehandeld? Want dan verander ik de tag even.
Ach kut, foutje.quote:
Oh. Even kijken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ach kut, foutje.
[Aangeboden] Koel vries combinatie (dat andere topic komt uit V&A)
deze mag op afgehandeld.
Te laat.quote:
Ah, duidelijk.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
alle 2 topics mogen dicht
sorry voor de onduidelijkheid
Mijn rugquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
Wel met z'n tweeën, want hij is zwaar
dank jequote:Op dinsdag 28 december 2010 21:44 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Mijn rug
Maar de TT is wel aangepast.
Daarom hebben we een mannelijke mod. Die kan dat prima.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
dank je
pssst die tafel is zwaarder
Emancipatiequote:Op dinsdag 28 december 2010 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daarom hebben we een mannelijke mod. Die kan dat prima.
Kent zijn grenzen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |