Anekdotisch bewijs dus, drogredenering.quote:Op zondag 5 december 2010 23:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee dat kan ik niet. Maar ik zie ze nooit in ieder geval.
Kabinet Cals. Ga anders terug naar school...quote:
Jij moet ook eens boeken gaan lezen hoor.quote:Op zondag 5 december 2010 23:06 schreef teknomist het volgende:
[..]
Anekdotisch bewijs dus, drogredenering.
Ik vond haar sympathiek, of bedoel je dat niet?quote:
Wat is gewoon heropvoeden. En hoe je doe dat. Als het werkt mag je het morgen invoeren van mij. Maar ik denk niet dat er een werkende formule is.quote:Op zondag 5 december 2010 23:06 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Neuh, gewoon heropvoeden. Het onaangepaste tuig zonder Nl nationaliteit mag uiteraard wel vertrekken.
Onder PvdA stopten de contracten met Marokko en Turkijequote:Op zondag 5 december 2010 23:05 schreef teknomist het volgende:
[..]
Even voor jouw simpele beeldvorming. Gedurende de werving van gastarbeiders heeft Nederland de volgende partijen in de kabinetten gehad: KVP, CHU, PvdA, VVD... Wat bedoel je precies met "rechts"?
Onzin.quote:Op zondag 5 december 2010 23:07 schreef teknomist het volgende:
[..]
Kabinet Cals. Ga anders terug naar school...
Nee ik bedoelde dat wel. Ik heb het programma niet gezien.quote:Op zondag 5 december 2010 23:08 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik vond haar sympathiek, of bedoel je dat niet?
Waar slaat dit nou op?quote:Op zondag 5 december 2010 23:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij moet ook eens boeken gaan lezen hoor..
Tenzij je boeken links vindt uiteraard, dan zijn we uitgepraat... snel.
Bron?quote:Op zondag 5 december 2010 23:09 schreef JoaC het volgende:
[..]
Onder PvdA stopten de contracten met Marokko en Turkije
Nee, gewoon staatsinrichting, algemene kennis. Uit welke bron van jou zou dan het tegendeel waar blijken?quote:Op zondag 5 december 2010 23:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Onzin.
Jij haalt alles van wikipedia, zeker?
Waar baseer je dat op? Ik zou zeggen: kom met iets waaruit het tegendeel blijkt i.p.v. verdachtmakingen. Mij bekruipt nu een soort van plaatsvervangende schaamte die ik normaliter alleen bij figuren als Richard de Mos heb.quote:
Kabinet Cals is een tussenkabinetje geweest. Een jaar hooguit. Rond 1965-66. Toen kwam de arbeidsmigratie naar ons land niet tot stand.quote:Op zondag 5 december 2010 23:11 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee, gewoon staatsinrichting, algemene kennis. Uit welke bron van jou zou dan het tegendeel waar blijken?
Neemt niet weg dat ze geen invloed hadden. Overigens gaat het mij niet om links of rechts, dat moge duidelijk zijn. Je komt met die termen op de proppen.quote:Op zondag 5 december 2010 23:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kabinet Cals is een tussenkabinetje geweest. Een jaar hooguit. Rond 1965-66. Toen kwam de arbeidsmigratie naar ons land niet tot stand.
Dat krijg ik bij jouw eerdere berichten hoor.quote:Op zondag 5 december 2010 23:12 schreef teknomist het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Ik zou zeggen: kom met iets waaruit het tegendeel blijkt i.p.v. verdachtmakingen. Mij bekruipt nu een soort van plaatsvervangende schaamte die ik normaliter alleen bij figuren als Richard de Mos heb.
Heldere duidelihke regels, geen ambigue boodschappen meer. Strenge edoch rechtvaardige handhaving. Stevige straffen voor ontsporenden, recidivisten nog harder aanpakken.quote:Op zondag 5 december 2010 23:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wat is gewoon heropvoeden. En hoe je doe dat. Als het werkt mag je het morgen invoeren van mij. Maar ik denk niet dat er een werkende formule is.
Wat vind je van dit plan van de PvdA over een verplicht vakdiploma voor jongeren voor ze de gevangenis uit mogen?
http://www.volkskrant.nl/(...)icht-onderwijs.dhtml
Onder kabinet de Jong kwamen de wervingen uit Turkije en Marokko, onder Drees Spanje en Italiëquote:Op zondag 5 december 2010 23:15 schreef teknomist het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ze geen invloed hadden. Overigens gaat het mij niet om links of rechts, dat moge duidelijk zijn. Je komt met die termen op de proppen.
Ik ben ook nooit tegen gastarbeiders geweest.
Trouwens, handig he? Wikipedia.
Sorry.quote:Op zondag 5 december 2010 23:14 schreef JoaC het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/n(...)001415409/index.html
Heb je toegang tot wetenschappelijke bronnen?quote:Op zondag 5 december 2010 23:17 schreef teknomist het volgende:
[..]
Sorry.
Als je een bron aanhaalt prima, maar dan moet het ook direct te verifiëren zijn. Niet een 260-pagina's tellend boek zonder een directe verwijzing naar de betreffende paragraaf, voetnoot of anderszisns en dat eerst besteld moet worden via bol.com. Kom op zeg.
Lees dan eens het boek van Anet Bleich over Den Uyl?quote:Op zondag 5 december 2010 23:15 schreef teknomist het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ze geen invloed hadden. Overigens gaat het mij niet om links of rechts, dat moge duidelijk zijn. Je komt met die termen op de proppen.
Ik ben ook nooit tegen gastarbeiders geweest.
Trouwens, handig he? Wikipedia.
Vond het wel een leuk programma. Mooie plaatjes, lesje christendom voor de onwetenden, en een inkijkje in de moslimwereld.quote:Op zondag 5 december 2010 23:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde dat wel. Ik heb het programma niet gezien.
Geloof je in vrijheid van godsdienst of scheiding van kerk en staat?quote:Op zondag 5 december 2010 23:19 schreef Scorpie het volgende:
Zijn er serieus mensen die hier van opkijken en dit als onzin proberen weg te zetten? Leven die onder een steen ofzo?
Wacht even, eerst beweer jij dat de PvdA niet tijdens de periode in een kabinet heeft gezeten:quote:Op zondag 5 december 2010 23:16 schreef Ryan3 het volgende:
en daarnaar herleidt jij de mede-schuld van de PvdA voor het zogenaamde multiculturele drama?
En als je dan dat anders bedoelt, moet je dat duidelijk aangeven.quote:- PvdA.
Vrijheid van godsdienst kan alleen maar bestaan als er scheiding is van kerk en staat.quote:Op zondag 5 december 2010 23:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Geloof je in vrijheid van godsdienst of scheiding van kerk en staat?
Eh ja...quote:Op zondag 5 december 2010 23:17 schreef JoaC het volgende:
[..]
Heb je toegang tot wetenschappelijke bronnen?
Ik snap je vraagstelling eerlijk gezegd niet. Wat wil je mij nu in de mond leggen?quote:Op zondag 5 december 2010 23:23 schreef JoaC het volgende:
Teknomist: slaat het multiculturele drama op de gastarbeiders uit Spanje/Italië of uit Turkije/Marokko?
Is Elsevier een betrouwbare bron, of te links?
Goedzo.quote:Op zondag 5 december 2010 23:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Vrijheid van godsdienst kan alleen maar bestaan als er scheiding is van kerk en staat.
Okee, sorry dan heb ik dat verkeerd geïnterpreteerd, geloof ik.quote:Op zondag 5 december 2010 23:21 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wacht even, eerst beweer jij dat de PvdA niet tijdens de periode in een kabinet heeft gezeten:
[..]
En als je dan dat anders bedoelt, moet je dat duidelijk aangeven.
Nu insinueer je dat ik de PvdA mede de schuld geeft aan het multicultureel drama. Ten eerste zijn dat twee losse zaken, want niet alleen gastarbeiders zijn onderdeel van het "multiculturele drama" (heerlijk dat framing he). Ten tweede, kun je het hier halen van de gastarbeiders niet gelijk koppelen aan hoe daarmee is omgegaan de decennia erna...
Dat kun je alleen geloven als je een relativist bent.quote:Op zondag 5 december 2010 23:25 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Goedzo.
De kerk gaat over het geestelijke, de staat over het wereldse.
Dit is overigens in zichzelf ook een regel voor het geestelijke.
Zoek dan naar/in publicaties over de werving onder De Jong en de stop onder den Uyl. (1975 dacht ik, kan 1973 zijn)quote:
Welke v/d 2 vragen snap je niet?quote:Op zondag 5 december 2010 23:25 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik snap je vraagstelling eerlijk gezegd niet. Wat wil je mij nu in de mond leggen?
Op directe wijze snap ik jouw vragen. Ik snap alleen de intentie erachter niet en waarom de vragen juist aan mij gesteld worden. Ten eerste, ga ik een uitdrukking als "drama" niet overnemen (evenals het onderscheid tussen Turks/Marokkaans en Spaans/Italiaans. niet echt relevant nu, laat staan i.c.m. de OP) en ten tweede zie ik niet wat de Elsevier hiermee van doen heeft. Derhalve ga ik jouw vragen niet beantwoorden.quote:
Als rechtse partijen spreken over open grenzen, speelt dit wel een rol.quote:Op zondag 5 december 2010 23:35 schreef teknomist het volgende:
[..]
Op directe wijze snap ik jouw vragen. Ik snap alleen de intentie erachter niet en waarom de vragen juist aan mij gesteld worden. Ten eerste, ga ik een uitdrukking als "drama" niet overnemen (evenals het onderscheid tussen Turks/Marokkaans en Spaans/Italiaans. niet echt relevant nu
Enige bron die ik heb, maar die is redelijk rechts gekleurdquote:, laat staan i.c.m. de OP) en ten tweede zie ik niet wat de Elsevier hiermee van doen heeft.
Van dat zwart-wit denken moet ik niks hebben, dus val me er ook niet mee lastig.quote:Op zondag 5 december 2010 23:38 schreef JoaC het volgende:
[..]
Als rechtse partijen spreken over open grenzen, speelt dit wel een rol.
"Links" haalde gastarbeiders
"Rechts" haalde migranten met bruiden
[..]
Enige bron die ik heb, maar die is redelijk rechts gekleurd
Ik strooi met feiten over migratie, hou zelf niet van die termenquote:Op zondag 5 december 2010 23:38 schreef teknomist het volgende:
Ik heb het beetje het gevoel nu dat ik me moet gaan verantwoorden voor mensen die andere politieke opvattingen dan ik hebben, maar die sommigen onder jullie zien als mijn collega's omdat ik ageer tegen "linkse" (whatever that may be) users.
Mooi, welterusten.quote:Op zondag 5 december 2010 23:39 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik strooi met feiten over migratie, hou zelf niet van die termen
U2quote:
Er staat ook 'of'.quote:Op zondag 5 december 2010 23:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Vrijheid van godsdienst kan alleen maar bestaan als er scheiding is van kerk en staat.
Dat dus.quote:Op zondag 5 december 2010 23:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |