abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 december 2010 @ 23:16:56 #276
177885 JoaC
Het is patat
pi_89570756
quote:
6s.gif Op zondag 5 december 2010 23:15 schreef teknomist het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat ze geen invloed hadden. Overigens gaat het mij niet om links of rechts, dat moge duidelijk zijn. Je komt met die termen op de proppen.

Ik ben ook nooit tegen gastarbeiders geweest.

Trouwens, handig he? Wikipedia. ;)
Onder kabinet de Jong kwamen de wervingen uit Turkije en Marokko, onder Drees Spanje en Italië
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_89570773
quote:
Sorry. _O-

Als je een bron aanhaalt prima, maar dan moet het ook direct te verifiëren zijn. Niet een 260-pagina's tellend boek zonder een directe verwijzing naar de betreffende paragraaf, voetnoot of anderszisns en dat eerst besteld moet worden via bol.com. Kom op zeg. :')
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zondag 5 december 2010 @ 23:17:59 #278
177885 JoaC
Het is patat
pi_89570797
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:17 schreef teknomist het volgende:

[..]

Sorry. _O-

Als je een bron aanhaalt prima, maar dan moet het ook direct te verifiëren zijn. Niet een 260-pagina's tellend boek zonder een directe verwijzing naar de betreffende paragraaf, voetnoot of anderszisns en dat eerst besteld moet worden via bol.com. Kom op zeg. :')
Heb je toegang tot wetenschappelijke bronnen?
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_89570819
quote:
6s.gif Op zondag 5 december 2010 23:15 schreef teknomist het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat ze geen invloed hadden. Overigens gaat het mij niet om links of rechts, dat moge duidelijk zijn. Je komt met die termen op de proppen.

Ik ben ook nooit tegen gastarbeiders geweest.

Trouwens, handig he? Wikipedia. ;)
Lees dan eens het boek van Anet Bleich over Den Uyl?
Dat is veel interessanter dan wikipedia.
Wikipedia is vooral handig voor jaartallen; en acteurs en films etc. ;).
I´m back.
pi_89570870
Zijn er serieus mensen die hier van opkijken en dit als onzin proberen weg te zetten? Leven die onder een steen ofzo?
  zondag 5 december 2010 @ 23:20:31 #281
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_89570893
quote:
Op zondag 5 december 2010 23:09 schreef IHVK het volgende:

[..]

Nee ik bedoelde dat wel. Ik heb het programma niet gezien.
Vond het wel een leuk programma. Mooie plaatjes, lesje christendom voor de onwetenden, en een inkijkje in de moslimwereld.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_89570914
quote:
5s.gif Op zondag 5 december 2010 23:19 schreef Scorpie het volgende:
Zijn er serieus mensen die hier van opkijken en dit als onzin proberen weg te zetten? Leven die onder een steen ofzo?
Geloof je in vrijheid van godsdienst of scheiding van kerk en staat?
I´m back.
pi_89570955
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:16 schreef Ryan3 het volgende:
en daarnaar herleidt jij de mede-schuld van de PvdA voor het zogenaamde multiculturele drama?
Wacht even, eerst beweer jij dat de PvdA niet tijdens de periode in een kabinet heeft gezeten:

quote:
- PvdA.
En als je dan dat anders bedoelt, moet je dat duidelijk aangeven.

Nu insinueer je dat ik de PvdA mede de schuld geeft aan het multicultureel drama. Ten eerste zijn dat twee losse zaken, want niet alleen gastarbeiders zijn onderdeel van het "multiculturele drama" (heerlijk dat framing he). Ten tweede, kun je het hier halen van de gastarbeiders niet gelijk koppelen aan hoe daarmee is omgegaan de decennia erna...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_89570965
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Geloof je in vrijheid van godsdienst of scheiding van kerk en staat?
Vrijheid van godsdienst kan alleen maar bestaan als er scheiding is van kerk en staat.
  zondag 5 december 2010 @ 23:23:31 #285
177885 JoaC
Het is patat
pi_89571021
Teknomist: slaat het multiculturele drama op de gastarbeiders uit Spanje/Italië of uit Turkije/Marokko?

Is Elsevier een betrouwbare bron, of te links?
[..]
pi_89571046
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:17 schreef JoaC het volgende:

[..]

Heb je toegang tot wetenschappelijke bronnen?
Eh ja...
pi_89571094
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:23 schreef JoaC het volgende:
Teknomist: slaat het multiculturele drama op de gastarbeiders uit Spanje/Italië of uit Turkije/Marokko?

Is Elsevier een betrouwbare bron, of te links?
Ik snap je vraagstelling eerlijk gezegd niet. Wat wil je mij nu in de mond leggen? :)
  zondag 5 december 2010 @ 23:25:22 #288
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_89571103
quote:
Op zondag 5 december 2010 23:22 schreef IHVK het volgende:

[..]

Vrijheid van godsdienst kan alleen maar bestaan als er scheiding is van kerk en staat.
Goedzo.

De kerk gaat over het geestelijke, de staat over het wereldse.

Dit is overigens in zichzelf ook een regel voor het geestelijke.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_89571280
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:21 schreef teknomist het volgende:

[..]

Wacht even, eerst beweer jij dat de PvdA niet tijdens de periode in een kabinet heeft gezeten:

[..]

En als je dan dat anders bedoelt, moet je dat duidelijk aangeven.

Nu insinueer je dat ik de PvdA mede de schuld geeft aan het multicultureel drama. Ten eerste zijn dat twee losse zaken, want niet alleen gastarbeiders zijn onderdeel van het "multiculturele drama" (heerlijk dat framing he). Ten tweede, kun je het hier halen van de gastarbeiders niet gelijk koppelen aan hoe daarmee is omgegaan de decennia erna...
Okee, sorry dan heb ik dat verkeerd geïnterpreteerd, geloof ik.
Cals zat PvdA wel in, maar het eerst volgende kabinet met PvdA daarvoor is het laatste kabinet Drees, en toen werden er nog geen buitenlanders hiernaartoe gehaald.
En hoe men daarna omging met allochtenen qua beleid is in mijn visie idd meer een gezamenlijk gebrek aan visie tov huidige consensus.
I´m back.
pi_89571444
quote:
14s.gif Op zondag 5 december 2010 23:25 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Goedzo.

De kerk gaat over het geestelijke, de staat over het wereldse.

Dit is overigens in zichzelf ook een regel voor het geestelijke.
Dat kun je alleen geloven als je een relativist bent.
Als je dat niet bent, en gelooft in 1 echte, ondeelbare Waarheid dan geloof je daar niet in.
En het niet geloven in 1 ondeelbare, echte Waarheid bestempelt jou tot relativist.
Net als ik.
En niet degene die dat stukje schreef dat in OP wordt aangehaald.
I´m back.
  zondag 5 december 2010 @ 23:32:42 #291
177885 JoaC
Het is patat
pi_89571450
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:24 schreef teknomist het volgende:

[..]

Eh ja...
Zoek dan naar/in publicaties over de werving onder De Jong en de stop onder den Uyl. (1975 dacht ik, kan 1973 zijn)

quote:
15s.gif Op zondag 5 december 2010 23:25 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ik snap je vraagstelling eerlijk gezegd niet. Wat wil je mij nu in de mond leggen? :)
Welke v/d 2 vragen snap je niet?
[..]
pi_89571563
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:32 schreef JoaC het volgende:
Welke v/d 2 vragen snap je niet?
Op directe wijze snap ik jouw vragen. Ik snap alleen de intentie erachter niet en waarom de vragen juist aan mij gesteld worden. Ten eerste, ga ik een uitdrukking als "drama" niet overnemen (evenals het onderscheid tussen Turks/Marokkaans en Spaans/Italiaans. niet echt relevant nu, laat staan i.c.m. de OP) en ten tweede zie ik niet wat de Elsevier hiermee van doen heeft. Derhalve ga ik jouw vragen niet beantwoorden.
  zondag 5 december 2010 @ 23:38:03 #293
177885 JoaC
Het is patat
pi_89571706
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:35 schreef teknomist het volgende:

[..]

Op directe wijze snap ik jouw vragen. Ik snap alleen de intentie erachter niet en waarom de vragen juist aan mij gesteld worden. Ten eerste, ga ik een uitdrukking als "drama" niet overnemen (evenals het onderscheid tussen Turks/Marokkaans en Spaans/Italiaans. niet echt relevant nu
Als rechtse partijen spreken over open grenzen, speelt dit wel een rol.
"Links" haalde gastarbeiders
"Rechts" haalde migranten met bruiden
quote:
, laat staan i.c.m. de OP) en ten tweede zie ik niet wat de Elsevier hiermee van doen heeft.
Enige bron die ik heb, maar die is redelijk rechts gekleurd
[..]
pi_89571726
Ik heb het beetje het gevoel nu dat ik me moet gaan verantwoorden voor mensen die andere politieke opvattingen dan ik hebben, maar die sommigen onder jullie zien als mijn collega's omdat ik ageer tegen "linkse" (whatever that may be) users.
pi_89571779
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:38 schreef JoaC het volgende:

[..]

Als rechtse partijen spreken over open grenzen, speelt dit wel een rol.
"Links" haalde gastarbeiders
"Rechts" haalde migranten met bruiden

[..]

Enige bron die ik heb, maar die is redelijk rechts gekleurd
Van dat zwart-wit denken moet ik niks hebben, dus val me er ook niet mee lastig.
  zondag 5 december 2010 @ 23:39:38 #296
177885 JoaC
Het is patat
pi_89571792
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:38 schreef teknomist het volgende:
Ik heb het beetje het gevoel nu dat ik me moet gaan verantwoorden voor mensen die andere politieke opvattingen dan ik hebben, maar die sommigen onder jullie zien als mijn collega's omdat ik ageer tegen "linkse" (whatever that may be) users.
Ik strooi met feiten over migratie, hou zelf niet van die termen
[..]
pi_89571827
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:39 schreef JoaC het volgende:

[..]

Ik strooi met feiten over migratie, hou zelf niet van die termen
Mooi, welterusten.
  zondag 5 december 2010 @ 23:43:13 #298
177885 JoaC
Het is patat
pi_89571953
quote:
14s.gif Op zondag 5 december 2010 23:40 schreef teknomist het volgende:

[..]

Mooi, welterusten.
U2 :*
[..]
pi_89572017
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:22 schreef IHVK het volgende:

[..]

Er staat ook 'of'.
I´m back.
pi_89572138
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:22 schreef IHVK het volgende:

[..]

Dat dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')