abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 december 2010 @ 15:24:04 #26
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_89552026
quote:
7s.gif Op zondag 5 december 2010 15:19 schreef Zienswijze het volgende:

Het Marokkaanse criminaliteitsprobleem is gecreeerd en wordt in stand gehouden door links.
Je liegt. Links was tegen gastarbeiders.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_89552138
Het klopt hoor, linksen in Nederland zijn slap en zwak. Je kunt hen nog het best omschrijven als fascistische meelopers. Ik weet zeker dat als de moderne linksmens tussen '40 en '45 geleefd zou hebben, hij nu gekarakteriseerd zou worden 'als fout in de oorlog'. :)
pi_89552254
quote:
Op zondag 5 december 2010 15:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Je bent vergeten naar Andere Tijden te kijken. Links was tegen gastarbeiders.
En @ Asphias:

Ik zal als volgt enkele argumenten deponeren waarom links geheel de schuldige aan deze problematiek is.

Het probleem was niet zozeer de gastarbeiders. De mannen hebben gewerkt en de economie een boost gegeven. Win-win situatie dus. Een slim, uitgewerkt plan van rechts.

Maar toen kwam links zich ermee bemoeien, en zoals u wellicht weet, gaat het dan in veel gevallen fout.

1). Links is voorstander van een uitgebreide sociale verzoringstaat. Daardoor trek je dus merendeel laagopgeleide/analfabete immigranten. Je hoeft dan geen genie te zijn om een verwachtingspatroon te trekken dat deze groep immigranten als groep weinig bijdragen aan de samenleving. Sterker, ze kunnen de samenleving alleen maar geld kosten en daar is niemand, ook de linkse naive stemmer, niet bij gebaat.
De vele importbruiden zijn dan gekomen als gevolg van een links beleid; immers, door links, werd zo'n gezin toch wel onderhouden door de staat.

Schuld: links.

2). Gelooft in de glorie van lage straffen en theekdrinken. Er wordt zelf in het artikel aangegeven dat een softe aanpak niet werkt. Opmerkelijk is dat dit gezegd wordt door een Marokkaan, en die de problematiek beter zal begrijpen dan een theedrinkende linkse die onder een steen leeft (denk aan Pechtold, Halsema en vrijwel al hun stemmers).
Voorts hebben linkse mensen geen énkel bewijs dat lage straffen helpen. Sterker nog, de criminaliteit onder Marokkanen viert hoogtij, terwijl in Dubai bijv. er nauwelijks criminaliteit onder islamitische én niet-islamitische groepen te vinden is.

Schuld van de criminaliteit: links.

3). Links is voorstander van een uitgebreide verzorgingsstaat. Daardoor is de Marokkaanse vrouw in beginsel niet gaan werken wanneer de man arbeidsongeschikt raakte. Nu zat de Marokkaanse vrouw thuis.

Dat heeft tot gevolg dat:
- Links geheel verantwoordelijk is voor de mislukte emancipatie van vrouwen.

Verder zullen bij het beperken van de uitkeringen de jongeren meer hun best doen op school. Dat houdt in dat zowel de ouders als de kinderen zich meer op studie richten i.p.v. de hele dag buiten hangen (waar rotzooi trappen uitkomt). Ouders zullen hun kinderen stimuleren om te leren/studeren als ze vrij zijn van school. i.p.v. hen de hele dag de straat op te sturen.

Kortom: links maar meer kapot dan je lief is.
  zondag 5 december 2010 @ 15:36:59 #29
pi_89552414
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 15:32 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

En @ Asphias:

Ik zal als volgt enkele argumenten deponeren waarom links geheel de schuldige aan deze problematiek is.

Het probleem was niet zozeer de gastarbeiders. De mannen hebben gewerkt en de economie een boost gegeven. Win-win situatie dus. Een slim, uitgewerkt plan van rechts.
Dat was het idd. We halen goedkope arbeiders, vullen onze zakken en laten links de troep opruimen en de rekening betalen.

Links was tegen maar neemt wel verantwoordelijkheid.

Je bent een primitieve propagandist.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  zondag 5 december 2010 @ 15:37:45 #30
pi_89552441
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 15:20 schreef BasEnAad het volgende:
Een oorzaak is natuurlijk ook die walgelijke weg-met-ons-instelling
Dat komt omdat te weinig mensen het met me eens zijn. Dan krijg je ook nooit een wij-instelling.
  zondag 5 december 2010 @ 15:38:04 #31
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_89552450
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 15:23 schreef Monidique het volgende:

[..]

Heb je voorbeelden van die weg-met-ons-instelling; hoe die instelling gedeeltelijk verantwoordelijk is voor "het probleem"; en hoeveel die "velen" eigenlijk zijn?
Nederland heeft geen lekker eten, Nederland heeft geen cultuur, Nederlands is een lelijke taal, Nederlanders zijn bekrompen. Zulke uitspraken. Vaak gedaan door verwende types die zichzelf vaak kosmopoliet noemen, maar nog te bekrompen zijn om de schoonheid van hun eigen omgeving te zien.
Ze vinden dat iedereen wel op kan gaan in één grote cultuur. Ja, leuk idee. Maar als dit de praktijk is, dan gaat er toch wat mis.
pi_89552453
@ Zienswijze:

Je bent nog de (gesubsidieerde) asiel- en zieligheidsindustrie vergeten.
Die hield/houdt dit soort zaken ook in stand.
En die industrie zit vol met linkse leeghoofden.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_89552461
@ Papierversnipperaar: waarom reageer je niet op al m'n argumenten? :)
pi_89552508
[quote Op zondag 5 december 2010 15:38 schreef huhghh het volgende:

@ Zienswijze:

Je bent nog de (gesubsidieerde) asiel- en zieligheidsindustrie vergeten.
Die hield/houdt dit soort zaken ook in stand.
En die industrie zit vol met linkse leeghoofden.
[/quote] Heb je helemaal gelijk in. Ook een mislukt project van links, op onze belastingcenten uiteraard.
pi_89552517
@ BasEnAad - 15:38
Zeker een belangrijk element waar we tot op de dag van vandaag nog steeds last van hebben.
Faal van de eeuw.
  zondag 5 december 2010 @ 15:41:11 #36
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_89552536
quote:
3s.gif Op zondag 5 december 2010 15:13 schreef Zienswijze het volgende:
Dat sommige mensen geen links-rechts discussie willen, is alleen maar omdat zij de fouten van links niet willen/durven toe te geven. Als een groep Marokkanen de softe aanpak uitlacht, dan is dit geheel de schuld van links, want links gelooft (terwijl er geen enkel bewijst bestaat) in de glorie van een softe aanpak en lage straffen.

Maar buiten dat, ik heb het al eerder gezegd, het Marokkaanse criminaliteitsprobleem is gecreeerd en wordt in stand gehouden door: links.
Exact.

Ik word hier wel vaak als trol weggezet, omdat ik zo hamer op de fouten van links, maar soms zijn dingen echt zo simpel. Links heeft een verkeerd wereldbeeld, en daar moet tegen geageerd worden door mensen die het beste voor hebben met dit land en de westerse beschaving. Itt de linksen ben ik immers geen cultuurrelativist, ik blijf graag in een beschaafd land wonen. Als links zijn gang mag blijven gaan, is er gerede kans dat er weer treinen gaan rijden.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_89552575
@ Sachertorte:
Op het moment dat links op de man gaat inspelen, dan wéét je dat ze geen argumenten hebben om hun linkse beleid te verdedigen. Daarom gaan ze trollen om de aandacht af te leiden.

Je opent overigens vaak topics en plaatst goede post, waar de linkse stemmer van de inhoud daarvan alleen maar van kan leren.
  † In Memoriam † zondag 5 december 2010 @ 15:45:22 #38
230491 Zith
pls tip
pi_89552638
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 15:13 schreef huhggh het volgende:
De heftig ontkennende reacties op de brief geven toch wel aan dat de schrijver er niet ver naast zit.
Wat een kankerdrogredenering.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_89552639
quote:
14s.gif Op zondag 5 december 2010 15:41 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Exact.

Ik word hier wel vaak als trol weggezet, omdat ik zo hamer op de fouten van links, maar soms zijn dingen echt zo simpel. Links heeft een verkeerd wereldbeeld, en daar moet tegen geageerd worden door mensen die het beste voor hebben met dit land en de westerse beschaving. Itt de linksen ben ik immers geen cultuurrelativist, ik blijf graag in een beschaafd land wonen. Als links zijn gang mag blijven gaan, is er gerede kans dat er weer treinen gaan rijden.
Wat een stuk verdriet ben je ook :'), echt waar. Jij moet wel een enorm kutleven hebben.
pi_89552642
De massaimmigratie kwam van rechts, de multiculturaliteit werd van links tot rechts gedragen en links probeerde ook nog het begrip samenleving invulling te geven. Het probleem is gecreeerd door rechts in de jaren 70 en niet bestreden door al die kabinetten met de VVD erin.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_89552738
De lafheid en zwakte van de linkse mens merk je ook aan zijn standaardreactie op voorstellen die ingaan tegen het laf-linkse gedachtengoed: "Dat kan helemaal niet! Want verdrag blablabla en wetje zus en zo."

Ze zijn werkelijk doodsbenauwd om uit de linkse ganzenpas te lopen.
pi_89552748
quote:
Op zondag 5 december 2010 15:41 schreef Weltschmerz het volgende:

De massaimmigratie kwam van rechts, de multiculturaliteit werd van links tot rechts gedragen en links probeerde ook nog het begrip samenleving invulling te geven. Het probleem is gecreeerd door rechts in de jaren 70 en niet bestreden door al die kabinetten met de VVD erin.
De gastarbeiders kwamen inderdaad van rechts. Maar het woord arbeiders zegt het al: er werd gewerkt, waar dus niets mis mee is. Door de inrichting van een links maatschappelijk systeem is er echter een grote problematiek ontstaan.

Lees mijn post van 15.32u maar eens en probeer dan met wederargumenten op te reageren...
pi_89552771
quote:

[..]

Exact.

Ik kan mij daar ook aardig in vinden.
Maar het is alleen zo makkelijk om, zodra het te heet onder de voeten wordt, schuld te laten verwateren en net doen alsof niet een specifieke groep maar iedereen in het algemeen hier schuld aan zou hebben.

Zie je ook bij "discussies" omtrent de problematiek van moslims en de islam. Dan worden gemakzuchtig even alle monotheistische geloven op 1 hoop gegooid en net gedaan alsof ze allemaal eigenlijk hetzelfde zijn en dezelfde problemen kennen. Pertinente onzin, maar dan hoeft men niet de aandacht op 1 groep te richten wat sommigen erg ongemakkelijk vinden.
Faal van de eeuw.
  zondag 5 december 2010 @ 15:51:18 #44
pi_89552803
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 15:38 schreef Zienswijze het volgende:
@ Papierversnipperaar: waarom reageer je niet op al m'n argumenten? :)
Het zijn geen argumenten, het is leugenachtige propaganda zoals in mijn reactie staat.
  zondag 5 december 2010 @ 15:51:59 #45
pi_89552823
quote:

Links heeft een verkeerd wereldbeeld,
Bewijs dat maar.
pi_89552847
quote:
Op zondag 5 december 2010 15:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Het zijn geen argumenten, het is leugenachtige propaganda zoals in mijn reactie staat.
Typische reactie weer van de linkse mens.

Zometeen komt hij met een youtube link naar "Der ewige Jude". Ja ik ken mijn pappenheimers. :')
  zondag 5 december 2010 @ 15:53:39 #47
pi_89552873
Die briefschrijver hebben duidelijk rechtse ideeën: recht van de sterkste. En dat is de schuld van links? :')
pi_89552893
Wat een leuk topic. En zo gezellig, met al die kutkloontjes. Ik denk dat-ie zo wel weer dicht kan.
pi_89552896
quote:
Op zondag 5 december 2010 15:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Je reageert als een typische linkse :) Ik ben van Pechtold immers ook niets anders gewend.

Een discussie is heel simpel. A geeft stellingen en argumenten. Voorts probeert B deze argumenten te ontkrachten. Dat houdt dus niet in dat B deze argumenten simpelweg als propaganda afwentelt om de aandacht af te leiden.

Discussieren doe je met argumenten. Probeer het maar eens; reageer met argumenten op m'n stellingen uit die post :)
  zondag 5 december 2010 @ 15:54:54 #50
225540 Pugg
Friends forever
pi_89552910
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 14:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Tja, als je het wereldbeeld van een demente pandabeer hebt wel, ja.
_O_ _O_ _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')