Je liegt. Links was tegen gastarbeiders.quote:Op zondag 5 december 2010 15:19 schreef Zienswijze het volgende:
Het Marokkaanse criminaliteitsprobleem is gecreeerd en wordt in stand gehouden door links.
En @ Asphias:quote:Op zondag 5 december 2010 15:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je bent vergeten naar Andere Tijden te kijken. Links was tegen gastarbeiders.
Dat was het idd. We halen goedkope arbeiders, vullen onze zakken en laten links de troep opruimen en de rekening betalen.quote:Op zondag 5 december 2010 15:32 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En @ Asphias:
Ik zal als volgt enkele argumenten deponeren waarom links geheel de schuldige aan deze problematiek is.
Het probleem was niet zozeer de gastarbeiders. De mannen hebben gewerkt en de economie een boost gegeven. Win-win situatie dus. Een slim, uitgewerkt plan van rechts.
Dat komt omdat te weinig mensen het met me eens zijn. Dan krijg je ook nooit een wij-instelling.quote:Op zondag 5 december 2010 15:20 schreef BasEnAad het volgende:
Een oorzaak is natuurlijk ook die walgelijke weg-met-ons-instelling
Nederland heeft geen lekker eten, Nederland heeft geen cultuur, Nederlands is een lelijke taal, Nederlanders zijn bekrompen. Zulke uitspraken. Vaak gedaan door verwende types die zichzelf vaak kosmopoliet noemen, maar nog te bekrompen zijn om de schoonheid van hun eigen omgeving te zien.quote:Op zondag 5 december 2010 15:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
Heb je voorbeelden van die weg-met-ons-instelling; hoe die instelling gedeeltelijk verantwoordelijk is voor "het probleem"; en hoeveel die "velen" eigenlijk zijn?
Exact.quote:Op zondag 5 december 2010 15:13 schreef Zienswijze het volgende:
Dat sommige mensen geen links-rechts discussie willen, is alleen maar omdat zij de fouten van links niet willen/durven toe te geven. Als een groep Marokkanen de softe aanpak uitlacht, dan is dit geheel de schuld van links, want links gelooft (terwijl er geen enkel bewijst bestaat) in de glorie van een softe aanpak en lage straffen.
Maar buiten dat, ik heb het al eerder gezegd, het Marokkaanse criminaliteitsprobleem is gecreeerd en wordt in stand gehouden door: links.
Wat een kankerdrogredenering.quote:Op zondag 5 december 2010 15:13 schreef huhggh het volgende:
De heftig ontkennende reacties op de brief geven toch wel aan dat de schrijver er niet ver naast zit.
Wat een stuk verdriet ben je ookquote:Op zondag 5 december 2010 15:41 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Exact.
Ik word hier wel vaak als trol weggezet, omdat ik zo hamer op de fouten van links, maar soms zijn dingen echt zo simpel. Links heeft een verkeerd wereldbeeld, en daar moet tegen geageerd worden door mensen die het beste voor hebben met dit land en de westerse beschaving. Itt de linksen ben ik immers geen cultuurrelativist, ik blijf graag in een beschaafd land wonen. Als links zijn gang mag blijven gaan, is er gerede kans dat er weer treinen gaan rijden.
De gastarbeiders kwamen inderdaad van rechts. Maar het woord arbeiders zegt het al: er werd gewerkt, waar dus niets mis mee is. Door de inrichting van een links maatschappelijk systeem is er echter een grote problematiek ontstaan.quote:Op zondag 5 december 2010 15:41 schreef Weltschmerz het volgende:
De massaimmigratie kwam van rechts, de multiculturaliteit werd van links tot rechts gedragen en links probeerde ook nog het begrip samenleving invulling te geven. Het probleem is gecreeerd door rechts in de jaren 70 en niet bestreden door al die kabinetten met de VVD erin.
Ik kan mij daar ook aardig in vinden.quote:Op zondag 5 december 2010 15:41 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Exact.
Ik word hier wel vaak als trol weggezet, omdat ik zo hamer op de fouten van links, maar soms zijn dingen echt zo simpel. Links heeft een verkeerd wereldbeeld, en daar moet tegen geageerd worden door mensen die het beste voor hebben met dit land en de westerse beschaving. Itt de linksen ben ik immers geen cultuurrelativist, ik blijf graag in een beschaafd land wonen. Als links zijn gang mag blijven gaan, is er gerede kans dat er weer treinen gaan rijden.
Het zijn geen argumenten, het is leugenachtige propaganda zoals in mijn reactie staat.quote:Op zondag 5 december 2010 15:38 schreef Zienswijze het volgende:
@ Papierversnipperaar: waarom reageer je niet op al m'n argumenten?
Bewijs dat maar.quote:Op zondag 5 december 2010 15:41 schreef Sachertorte het volgende:
Links heeft een verkeerd wereldbeeld,
Typische reactie weer van de linkse mens.quote:Op zondag 5 december 2010 15:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het zijn geen argumenten, het is leugenachtige propaganda zoals in mijn reactie staat.
Je reageert als een typische linksequote:Op zondag 5 december 2010 15:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het zijn geen argumenten, het is leugenachtige propaganda zoals in mijn reactie staat.
quote:Op zondag 5 december 2010 14:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tja, als je het wereldbeeld van een demente pandabeer hebt wel, ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |