Als je met nihilisme bedoelt: liberale grondrechten als opstal voor een postmodernistisch fundament, EENS!quote:Op zondag 5 december 2010 22:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nihilisme?
Als ik een stemgroep als nihilistisch moet omschrijven dan zou ik voor VVD'ers kiezen. Jij bent dan een uitzondering.
Dat is wel racistisch.quote:Op zondag 5 december 2010 22:45 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
In mijn dromen komen helemaal nooit getinte jongens van Noord-Afrikaanse komaf voor.
Zal me wel weer een beschuldiging van apartheid opleveren.
Quote mij dan niet, of ga inhoudelijk in op mijn stelling...quote:Op zondag 5 december 2010 22:46 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over jou.
Ik haal hem erbij omdat Sachertorte aan komt zetten met knieschoten e.d.
Nhilisme komt alleen in het Oosten voor, en by proxy ook in het Westen...quote:Op zondag 5 december 2010 22:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nihilisme?
Als ik een stemgroep als nihilistisch moet omschrijven dan zou ik voor VVD'ers kiezen. Jij bent dan een uitzondering.
Nee Sachertorte droomt alleen van negersquote:Op zondag 5 december 2010 22:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is wel racistisch.
Ook geen dames van Noord-Afrikaanse afkomst?
De gemiddelde VVD'er stemt VVD óf omdat hij geld heeft. Of omdat het qua integratiestandpunten geen PVV of PvdA is maar een soort van tussenweg.quote:Op zondag 5 december 2010 22:46 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als je met nihilisme bedoelt: liberale grondrechten als opstal voor een postmodernistisch fundament, EENS!
Van Nederland?quote:Op zondag 5 december 2010 22:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nhilisme komt alleen in het Oosten voor, en by proxy ook in het Westen...
Ze bedekken de puinhopen van rechts.quote:Op zondag 5 december 2010 22:34 schreef teknomist het volgende:
[..]
De grote paradox ligt juist bij de progessieve elite welke eerst vocht voor emancipatie en secularisering en nu juist de afbraak ervan met de mantel der lafheid bedekt.
Dat zou ik dan geen nihilisme noemen.quote:Op zondag 5 december 2010 22:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
De gemiddelde VVD'er stemt VVD óf omdat hij geld heeft. Of omdat het qua integratiestandpunten geen PVV of PvdA is maar een soort van tussenweg.
Incidenteel, maar die hoofddoek gaat wel snel af!quote:Op zondag 5 december 2010 22:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is wel racistisch.
Ook geen dames van Noord-Afrikaanse afkomst?
Puinhopen van rechts? Waar heb je het over? Welke puinhopen? Rechts?quote:Op zondag 5 december 2010 22:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze bedekken de puinhopen van rechts.
In elke hoek van het politiek spectrum voert egoïsme de boventoon. Dat is niet enkel voorbehouden aan VVD-ers. Maar laten we even gaan generaliseren omdat het gewoon lekker is:quote:
Maar dat werd in de jaren 80 al gezegd, men was zich daarvan al 30 jaar bewust, en daar was men het ook niet mee eens als Links zijnde onderling, en dus gingen ze al die Islamitische vrouwengroepjes opzetten, zwemmen, taallessen etc. en werd iets later ook juf Hirsi Ali lid van de club PvdA.quote:Op zondag 5 december 2010 22:34 schreef teknomist het volgende:
[..]
De grote paradox ligt juist bij de progessieve elite welke eerst vocht voor emancipatie en secularisering en nu juist de afbraak ervan met de mantel der lafheid bedekt.
Het is dat ik geen politicus ben, anders had ik 'em als soundbyte gaan gebruiken...quote:
Die wilden gastarbeiders. Het is allemaal de schuld van rechts.quote:Op zondag 5 december 2010 22:53 schreef teknomist het volgende:
[..]
Puinhopen van rechts? Waar heb je het over? Welke puinhopen? Rechts?
Je kan hem altijd nog mailen naar Greet.quote:Op zondag 5 december 2010 23:00 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het is dat ik geen politicus ben, anders had ik 'em als soundbyte gaan gebruiken...
Ik ga er even vanuit dat je denkt dat die er niet zijn: kun je dat staven met cijfers?quote:Op zondag 5 december 2010 23:00 schreef IHVK het volgende:
Waar zijn de VVD jongerenwerkers? Waar zijn de VVD'ers in de probleemwijken?
Het egoïsme van rechts heeft ze wellicht hierheen gehaald maar de misplaatste solidariteit van links heeft ze hier gehouden.quote:Op zondag 5 december 2010 23:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die wilden gastarbeiders. Het is allemaal de schuld van rechts.
En het egoïsme van rechts denkt dat je nu iedereen weer eruit kan trappen.quote:Op zondag 5 december 2010 23:03 schreef waht het volgende:
[..]
Het egoïsme van rechts heeft ze wellicht hierheen gehaald maar de misplaatste solidariteit van links heeft ze hier gehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |