abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90298300
Ik had dit bij de dame ook nooit gedaan hoor. ik weet nog hoe mijn eerste pogingen bij haar gingen (1jaar) :X Het is dat ik de knoop blindelings kan doen en precies weet hoe hij moet anders deed ik het ook niet. Ik zal ook nog niet een andere knoop doen dan deze :N
pi_90298472
Nou dat ook! Leia is erg sterk in haar nek inmiddels, en goed 'hanteerbaar'.. weet niet of ik het bij zo'n kleintje durf...
  woensdag 22 december 2010 @ 18:04:22 #203
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_90298769
Ja Texel dat waren mijn andere overwegingen/bezwaren/'angsten' om niet met zo'n kleintje te gaan rugdragen. Daarom had ik waarschijnlijk ook niet beseft dat het wel kán.

Nu ik Orea zie met haar mooie meid en zie hoe stevig zij zit kunnen wij het ook langzamerhand gaan proberen :Y

Onze wagen staat ook in de hal met de wandelwagenbak erop, ze past er nog in maar een kruik bij haar voetjes past eigenlijk niet meer :o en dat vind ik met deze kou wel nodig bij haar.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_90298953
Is ook zo. ik zwaai in 1keer goed op mn schouder met zijn hoofd en dan trek ik direct strak.
Dan zit het nekje goed.. Maar de eerste heel vaak keren lukte me dat bij de dame echt niet :N
Plus ik stond echt met die staarten te klooien. :+ nu doe ik het zonder spiegels in 1 minuut.. (bij hem wel met:) Over hongersignalen etc maak ik me geen zorgen daar ben ik mij wel bewust van :Y

Ik gebruik de pebble op mijn wagen. en dan gaat die in berenpak en voetenzak :)
Ik heb niet eens een wagenbak :@
  woensdag 22 december 2010 @ 18:33:47 #205
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_90299722
Ik heb net Bram ook weer ruim een half uur in een ruck gedragen, nu tibetaans afgeknoopt. Dat zat wel fijn. Bram begon zelfs te mopperen toen hij eraf moest :o Maar we moesten toch echt eten.
Ik heb genoten van die kriebelende vingertjes en de liedjes die gezongen werden
pi_90301762
Te koop!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door Orea op 22-12-2010 23:22:29 ]
pi_90303213
Haha WupWup, dat je je daardoor ontaard voelt!
Dat zijn gewoon angsten van anderen.
Dat is toch geen graadmeter voor jouw moederschap?

Ik ben echt een schijterd als het gaat om gladheid. Ik hou ook niet van wintersport ed.
Dus als ik dan over de opgevroren sneeuw moet lopen met 11 a 12 kilo extra op mijn rug, dan word ik onzeker en dan ga ik op mijn neus.
Rulle/net gevallen sneeuw vind ik niet eng, maar hier in Amsterdam is alles platgelopen en bevroren. :X
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_90312274
@Laiveneertiekje: ik heb een paar geweven en een paar rekbare doeken die je wel mag proberen. Zelf zou ik voor een eventueel tweede kindje direct een geweven doek gaan gebruiken omdat ik die lekker stevig vind dragen en ze kunnen ook heel zacht worden.
pi_90313087
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:13 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik heb over een draagconsult na zitten denken, heb alleen nog niet iets bij mij in de buurt gevonden(provincie Drenthe), dus als iemand nog tips heeft...
Hier ligt ook nog wel wat om te lenen. Iig de Ulli. Ik kan hem wel meenemen in januari/februari/weetikveelwezienelkaarwel.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2010 @ 23:20:45 #210
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_90317228
En Ulli en draagconsulente Ingrid N. is een hele goede combinatie :Y
Ze draagt er graag mee.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_90318169
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 23:20 schreef Macka66 het volgende:
En Ulli en draagconsulente Ingrid N. is een hele goede combinatie :Y
Ze draagt er graag mee.
Die van haar is ook superzacht O+
pi_90332497
Nou ik ben echt om voor wat betreft rugdragen hoor! Net was ze een beetje aan het miepen, zwiepte haar op de rug.. dit keer speentje even een spenenkoord vastgemaakt (gisteren niet, dus na een half uur waren we 3 spenen verder die in de doek zaten :')) ik voel haar verslapen en ze slaapt weer O+ op mijn rug! Heb net al even een was in de wasmachine gedaan, de vaatwasser :P uitgeruimd! En snurken! Heerlijk!
pi_90334396
Noh, Orea.. doe je net te laat je Bondolino in de verkoop.. -O- De mijne is er nog steeds niet.. En ik durf niet zo goed te rugdragen met mijn doek.. -O-

Oh, en Macka, ik ga je pm'en :P
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_90334516
Solly ;(

Issie wel al verstuurd? Kan je hem anders nog cancellen? Stuur ik de mijne vandaag nog op! Heb je hem als het goed is morgen :P ;)

Maar wat balen joh!
pi_90337143
quote:
10s.gif Op woensdag 22 december 2010 19:50 schreef oeke het volgende:
Haha WupWup, dat je je daardoor ontaard voelt!
Dat zijn gewoon angsten van anderen.
Dat is toch geen graadmeter voor jouw moederschap?

Ik ben echt een schijterd als het gaat om gladheid. Ik hou ook niet van wintersport ed.
Dus als ik dan over de opgevroren sneeuw moet lopen met 11 a 12 kilo extra op mijn rug, dan word ik onzeker en dan ga ik op mijn neus.
Rulle/net gevallen sneeuw vind ik niet eng, maar hier in Amsterdam is alles platgelopen en bevroren. :X
Hihi inderdaad. Wup, jij bent gewoon dapper!! Ik ben zo onhandig dat ik zonder kind op mijn rug nog bang ben om uit te glijden en dat dan dus ook doe :P Dus de wagen dient nu als rollator, heeft hij toch nog nut! Er zaten werkelijk waar spinnenwebben aan, de banden waren leeggelopen en ik wist niet meer hoe je hem in en uit moest klappen (weet ik nog steeds niet goed eigenlijk) :@

Orea, ik vind jouw groen geverfde doek zo mooi <3 en ik hou helemaal niet van indio's, dus :D
En Lelies O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_90337621
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 12:46 schreef Twinkly het volgende:

Er zaten werkelijk waar spinnenwebben aan, de banden waren leeggelopen en ik wist niet meer hoe je hem in en uit moest klappen (weet ik nog steeds niet goed eigenlijk) :@
_O- Dank dames, voel ik me toch wat minder ontaard :D
pi_90338466
Bondolino is verkocht!
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2010 @ 13:46:21 #218
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_90339945
Ik had vanochtend een mevrouw op consult die haar techniek wilde perfectioneren. En ik merkte weer eens hoe handig het is om verschillende doeken te hebben. Want waar de double hammock met haar Storchenwiege best goed ging lukte het met haar wat dunnere wollen Indio perfect!
En voor een goede rucksack waren haar doeken te lang, daar moest ze eigenlijk een 4 voor hebben (stevig maar niet te dik, Zara bijvoorbeeld).
Dus dames, ga veel verschillende knopen gebruiken want da's een goed excuus om meer dan een doek te hebben :P
en wat ik eigenlijk wil zeggen: probeer eens een andere doek uit als je niet snapt waarom je problemen hebt met een bepaalde knoop
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_90340762
Ja dat heb ik dus met mijn CGW!
Met andere doeken kan ik ook de rucksack prima knopen maar hij zit nooit zo lekker als bij de CGW O+
pi_90341208
:Y ik had net een muppetje wat wat aan het mopperen was en ik was even bezig en moest echt even door.. Dus heel snel een hüftschlinge geknoopt met mijn Eva 4, maar dat gaat ook perfect! In tegenstelling tot met mijn wollen indio welke een 6 zou moeten zijn maar eigenlijk een 7 is :D dat ging voor geen meter!

Fan van 4-tjes dus ook :Y
pi_90341233
En ik heb e.e.a. verkocht, dus ik heb ook nog een Bjorn 4 op de kop getikt :P
pi_90341335
Ja ik ben ook zo blij dat ik veel verschillende doeken heb geprobeerd. Ik was van tevoren echt van plan het bij 1 geweven doek te houden. Maar ben blij dat ik meer doeken heb geprobeerd, want met mijn eerste 4 doeken werd ik geen vriendjes. Stel je voor dat ik nooit geweten had dat het aan de doek lag, dan had ik misschien wel gedacht dat het dragen niks voor mij was. En dan droeg ik nu vast allang niet meer!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_90341584
Hm, wat een verschrikkelijk advies, om veel doeken uit te proberen.. O-) Klinkt wel als iets wat hier het probleem zou kunnen zijn. Maar of ik mijn meneer ook zo gek krijg? :?
Eerst maar de Bondolino uitproberen! ;)
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_90341624
Ik heb nog maar 8 doeken en 1 MeiTai trouwens 8-) * texelonia is trots op zichzelf! *)
Daarvan mogen er nog 2 zeker weg (Agave en Sunset) en dan wil ik alleen nog een ringsling.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_90341773
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:22 schreef Morretje het volgende:
Hm, wat een verschrikkelijk advies, om veel doeken uit te proberen.. O-) Klinkt wel als iets wat hier het probleem zou kunnen zijn. Maar of ik mijn meneer ook zo gek krijg? :?
Eerst maar de Bondolino uitproberen! ;)
Misschien kun je eens iets lenen van iemand? Of op een (mini)meet eens verschillende soorten en merken en lengtes proberen?
©Dumbo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')