SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Orea op 22-12-2010 23:22:29 ]
Hier ligt ook nog wel wat om te lenen. Iig de Ulli. Ik kan hem wel meenemen in januari/februari/weetikveelwezienelkaarwel.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:13 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik heb over een draagconsult na zitten denken, heb alleen nog niet iets bij mij in de buurt gevonden(provincie Drenthe), dus als iemand nog tips heeft...
Die van haar is ook superzachtquote:Op woensdag 22 december 2010 23:20 schreef Macka66 het volgende:
En Ulli en draagconsulente Ingrid N. is een hele goede combinatie
Ze draagt er graag mee.
Hihi inderdaad. Wup, jij bent gewoon dapper!! Ik ben zo onhandig dat ik zonder kind op mijn rug nog bang ben om uit te glijden en dat dan dus ook doequote:Op woensdag 22 december 2010 19:50 schreef oeke het volgende:
Haha WupWup, dat je je daardoor ontaard voelt!
Dat zijn gewoon angsten van anderen.
Dat is toch geen graadmeter voor jouw moederschap?
Ik ben echt een schijterd als het gaat om gladheid. Ik hou ook niet van wintersport ed.
Dus als ik dan over de opgevroren sneeuw moet lopen met 11 a 12 kilo extra op mijn rug, dan word ik onzeker en dan ga ik op mijn neus.
Rulle/net gevallen sneeuw vind ik niet eng, maar hier in Amsterdam is alles platgelopen en bevroren.
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:46 schreef Twinkly het volgende:
Er zaten werkelijk waar spinnenwebben aan, de banden waren leeggelopen en ik wist niet meer hoe je hem in en uit moest klappen (weet ik nog steeds niet goed eigenlijk)
Misschien kun je eens iets lenen van iemand? Of op een (mini)meet eens verschillende soorten en merken en lengtes proberen?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:22 schreef Morretje het volgende:
Hm, wat een verschrikkelijk advies, om veel doeken uit te proberen..Klinkt wel als iets wat hier het probleem zou kunnen zijn. Maar of ik mijn meneer ook zo gek krijg?
![]()
Eerst maar de Bondolino uitproberen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |