abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90298300
Ik had dit bij de dame ook nooit gedaan hoor. ik weet nog hoe mijn eerste pogingen bij haar gingen (1jaar) :X Het is dat ik de knoop blindelings kan doen en precies weet hoe hij moet anders deed ik het ook niet. Ik zal ook nog niet een andere knoop doen dan deze :N
pi_90298472
Nou dat ook! Leia is erg sterk in haar nek inmiddels, en goed 'hanteerbaar'.. weet niet of ik het bij zo'n kleintje durf...
  woensdag 22 december 2010 @ 18:04:22 #203
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_90298769
Ja Texel dat waren mijn andere overwegingen/bezwaren/'angsten' om niet met zo'n kleintje te gaan rugdragen. Daarom had ik waarschijnlijk ook niet beseft dat het wel kán.

Nu ik Orea zie met haar mooie meid en zie hoe stevig zij zit kunnen wij het ook langzamerhand gaan proberen :Y

Onze wagen staat ook in de hal met de wandelwagenbak erop, ze past er nog in maar een kruik bij haar voetjes past eigenlijk niet meer :o en dat vind ik met deze kou wel nodig bij haar.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_90298953
Is ook zo. ik zwaai in 1keer goed op mn schouder met zijn hoofd en dan trek ik direct strak.
Dan zit het nekje goed.. Maar de eerste heel vaak keren lukte me dat bij de dame echt niet :N
Plus ik stond echt met die staarten te klooien. :+ nu doe ik het zonder spiegels in 1 minuut.. (bij hem wel met:) Over hongersignalen etc maak ik me geen zorgen daar ben ik mij wel bewust van :Y

Ik gebruik de pebble op mijn wagen. en dan gaat die in berenpak en voetenzak :)
Ik heb niet eens een wagenbak :@
  woensdag 22 december 2010 @ 18:33:47 #205
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_90299722
Ik heb net Bram ook weer ruim een half uur in een ruck gedragen, nu tibetaans afgeknoopt. Dat zat wel fijn. Bram begon zelfs te mopperen toen hij eraf moest :o Maar we moesten toch echt eten.
Ik heb genoten van die kriebelende vingertjes en de liedjes die gezongen werden
pi_90301762
Te koop!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door Orea op 22-12-2010 23:22:29 ]
pi_90303213
Haha WupWup, dat je je daardoor ontaard voelt!
Dat zijn gewoon angsten van anderen.
Dat is toch geen graadmeter voor jouw moederschap?

Ik ben echt een schijterd als het gaat om gladheid. Ik hou ook niet van wintersport ed.
Dus als ik dan over de opgevroren sneeuw moet lopen met 11 a 12 kilo extra op mijn rug, dan word ik onzeker en dan ga ik op mijn neus.
Rulle/net gevallen sneeuw vind ik niet eng, maar hier in Amsterdam is alles platgelopen en bevroren. :X
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_90312274
@Laiveneertiekje: ik heb een paar geweven en een paar rekbare doeken die je wel mag proberen. Zelf zou ik voor een eventueel tweede kindje direct een geweven doek gaan gebruiken omdat ik die lekker stevig vind dragen en ze kunnen ook heel zacht worden.
pi_90313087
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:13 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik heb over een draagconsult na zitten denken, heb alleen nog niet iets bij mij in de buurt gevonden(provincie Drenthe), dus als iemand nog tips heeft...
Hier ligt ook nog wel wat om te lenen. Iig de Ulli. Ik kan hem wel meenemen in januari/februari/weetikveelwezienelkaarwel.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2010 @ 23:20:45 #210
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_90317228
En Ulli en draagconsulente Ingrid N. is een hele goede combinatie :Y
Ze draagt er graag mee.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_90318169
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 23:20 schreef Macka66 het volgende:
En Ulli en draagconsulente Ingrid N. is een hele goede combinatie :Y
Ze draagt er graag mee.
Die van haar is ook superzacht O+
pi_90332497
Nou ik ben echt om voor wat betreft rugdragen hoor! Net was ze een beetje aan het miepen, zwiepte haar op de rug.. dit keer speentje even een spenenkoord vastgemaakt (gisteren niet, dus na een half uur waren we 3 spenen verder die in de doek zaten :')) ik voel haar verslapen en ze slaapt weer O+ op mijn rug! Heb net al even een was in de wasmachine gedaan, de vaatwasser :P uitgeruimd! En snurken! Heerlijk!
pi_90334396
Noh, Orea.. doe je net te laat je Bondolino in de verkoop.. -O- De mijne is er nog steeds niet.. En ik durf niet zo goed te rugdragen met mijn doek.. -O-

Oh, en Macka, ik ga je pm'en :P
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_90334516
Solly ;(

Issie wel al verstuurd? Kan je hem anders nog cancellen? Stuur ik de mijne vandaag nog op! Heb je hem als het goed is morgen :P ;)

Maar wat balen joh!
pi_90337143
quote:
10s.gif Op woensdag 22 december 2010 19:50 schreef oeke het volgende:
Haha WupWup, dat je je daardoor ontaard voelt!
Dat zijn gewoon angsten van anderen.
Dat is toch geen graadmeter voor jouw moederschap?

Ik ben echt een schijterd als het gaat om gladheid. Ik hou ook niet van wintersport ed.
Dus als ik dan over de opgevroren sneeuw moet lopen met 11 a 12 kilo extra op mijn rug, dan word ik onzeker en dan ga ik op mijn neus.
Rulle/net gevallen sneeuw vind ik niet eng, maar hier in Amsterdam is alles platgelopen en bevroren. :X
Hihi inderdaad. Wup, jij bent gewoon dapper!! Ik ben zo onhandig dat ik zonder kind op mijn rug nog bang ben om uit te glijden en dat dan dus ook doe :P Dus de wagen dient nu als rollator, heeft hij toch nog nut! Er zaten werkelijk waar spinnenwebben aan, de banden waren leeggelopen en ik wist niet meer hoe je hem in en uit moest klappen (weet ik nog steeds niet goed eigenlijk) :@

Orea, ik vind jouw groen geverfde doek zo mooi <3 en ik hou helemaal niet van indio's, dus :D
En Lelies O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_90337621
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 12:46 schreef Twinkly het volgende:

Er zaten werkelijk waar spinnenwebben aan, de banden waren leeggelopen en ik wist niet meer hoe je hem in en uit moest klappen (weet ik nog steeds niet goed eigenlijk) :@
_O- Dank dames, voel ik me toch wat minder ontaard :D
pi_90338466
Bondolino is verkocht!
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2010 @ 13:46:21 #218
141844 Macka66
pi_90339945
Ik had vanochtend een mevrouw op consult die haar techniek wilde perfectioneren. En ik merkte weer eens hoe handig het is om verschillende doeken te hebben. Want waar de double hammock met haar Storchenwiege best goed ging lukte het met haar wat dunnere wollen Indio perfect!
En voor een goede rucksack waren haar doeken te lang, daar moest ze eigenlijk een 4 voor hebben (stevig maar niet te dik, Zara bijvoorbeeld).
Dus dames, ga veel verschillende knopen gebruiken want da's een goed excuus om meer dan een doek te hebben :P
en wat ik eigenlijk wil zeggen: probeer eens een andere doek uit als je niet snapt waarom je problemen hebt met een bepaalde knoop
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_90340762
Ja dat heb ik dus met mijn CGW!
Met andere doeken kan ik ook de rucksack prima knopen maar hij zit nooit zo lekker als bij de CGW O+
pi_90341208
:Y ik had net een muppetje wat wat aan het mopperen was en ik was even bezig en moest echt even door.. Dus heel snel een hüftschlinge geknoopt met mijn Eva 4, maar dat gaat ook perfect! In tegenstelling tot met mijn wollen indio welke een 6 zou moeten zijn maar eigenlijk een 7 is :D dat ging voor geen meter!

Fan van 4-tjes dus ook :Y
pi_90341233
En ik heb e.e.a. verkocht, dus ik heb ook nog een Bjorn 4 op de kop getikt :P
pi_90341335
Ja ik ben ook zo blij dat ik veel verschillende doeken heb geprobeerd. Ik was van tevoren echt van plan het bij 1 geweven doek te houden. Maar ben blij dat ik meer doeken heb geprobeerd, want met mijn eerste 4 doeken werd ik geen vriendjes. Stel je voor dat ik nooit geweten had dat het aan de doek lag, dan had ik misschien wel gedacht dat het dragen niks voor mij was. En dan droeg ik nu vast allang niet meer!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_90341584
Hm, wat een verschrikkelijk advies, om veel doeken uit te proberen.. O-) Klinkt wel als iets wat hier het probleem zou kunnen zijn. Maar of ik mijn meneer ook zo gek krijg? :?
Eerst maar de Bondolino uitproberen! ;)
pi_90341624
Ik heb nog maar 8 doeken en 1 MeiTai trouwens 8-) * texelonia is trots op zichzelf! *)
Daarvan mogen er nog 2 zeker weg (Agave en Sunset) en dan wil ik alleen nog een ringsling.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_90341773
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:22 schreef Morretje het volgende:
Hm, wat een verschrikkelijk advies, om veel doeken uit te proberen.. O-) Klinkt wel als iets wat hier het probleem zou kunnen zijn. Maar of ik mijn meneer ook zo gek krijg? :?
Eerst maar de Bondolino uitproberen! ;)
Misschien kun je eens iets lenen van iemand? Of op een (mini)meet eens verschillende soorten en merken en lengtes proberen?
©Dumbo
pi_90342283
Niemand interesse in neobulle margot 6, didy indio april 5 of mister mirko mei tai wraparound? ook niet na macka's post? O-)
pi_90342642
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:37 schreef WupWup het volgende:
Niemand interesse in neobulle margot 6, didy indio april 5 of mister mirko mei tai wraparound? ook niet na macka's post? O-)
Indio april vind ik zo mooi! En ik moet maat 5 hebben :D Geen geld echter }:|
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_90342877
Wou net vragen of jullie nou veel dragen bij gladheid of hoe jullie dat doen over/onder een jas, maar heel veel gedragen wordt er dus niet.
Ik heb de ringsling binnen hoor, meteen nadat ik hier poste dat het zolang duurde kreeg ik al een mail :D en er zat een mini ringsling bij voor Wolf O+ , van de stof die over was
Vind het nog lastig hem er stevig in te krijgen, maar gaaf issie wel
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_90343117
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:37 schreef WupWup het volgende:
Toch geen liefde ontstaan?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_90343735
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:49 schreef Poppejans het volgende:
Wou net vragen of jullie nou veel dragen bij gladheid of hoe jullie dat doen over/onder een jas, maar heel veel gedragen wordt er dus niet.
Ik heb de ringsling binnen hoor, meteen nadat ik hier poste dat het zolang duurde kreeg ik al een mail :D en er zat een mini ringsling bij voor Wolf O+ , van de stof die over was
Vind het nog lastig hem er stevig in te krijgen, maar gaaf issie wel
Ohh, das wel lief zeg O+ Kan Wolf later zijn pop erin dragen.
Ik draag Niels als het niet glad is in de Bondolino over mijn jas. Maar de meesten hier hebben geloof ik een draagjas.
pi_90343985
Wat fijn dat ie binnen is Poppejans! En die sling voor Wolf O+

Leia's poppendraagdoek is binnen O+ OMG wat cute! Nu wil ik ook een Hopp Lille O+

Net even met Leia in de doek onder mijn draagjas naar de supermarkt geweest. Prima te doen (maar heb Uggs upside downs, die doen het erg goed met beetje gladheid en sneeuw) maar heb ook het idee dat het wat dooit!
pi_90347392
Nou, ik ging net even boodschappen doen. Dan ga ik met de auto, en gooi ik de maxicosi op het onderstel. Maar man man, dat was hard werken hoor door de sneeuw. Het centrum was lang niet overal schoon. Dan kun je volgens mij wel beter dragen. Ik heb nu ook schoenen aan met behoorlijk profiel, ik glij bijna nooit op deze.
pi_90355376
Nou hier was ik net dé bezienswaardigheid in de supermarkt :')

Leia na haar slaapje weer op mijn rug gegooid :P draagjas eroverheen en de container buiten gaan zetten. Dat vond ze zo leuk dat ik tegen meneer zei: we gaan lopend de laatste boodschappen halen ipv hij met de auto. Zo gezegd zo gedaan. Wat zit dat fijn, wat loopt dat fijn en wat vond Leia het fijn :D

Maar mensen lopen langs je in de supermarkt en dan ineens zien ze dat koppie op mijn rug :D al die verbaasde blikken en daarna praktisch allemaal: aaaaah wat schattig O+ met vervolgens een Leia die vreselijk gaat lopen lachen tegen al die mensen :D

En ik vind het fijner lopen met dit weer, want ik zie nu tenminste waar ik loop ;) en het is echt zo fijn om te zien hoe leuk ze het vind! Bij iedere spiegel, raam even kijken of ze nog goed zit en als ze dan ook kijkt krijg je de meest grote glimlach die ze heeft O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Orea op 23-12-2010 20:18:11 ]
pi_90357632
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:55 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Toch geen liefde ontstaan?
Op zich vind ik het best een fijne doek, ik pak 'm uiteindelijk alleen gewoon nooit omdat ik er teveel heb. Moet echt destashen dus en ik begin maar met de doekjes waar ik nog het minst liefde mee heb :)

Twinkly ik vind het geen probleem om 'm eventueel even vast te houden voor je?
pi_90364630
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:11 schreef WupWup het volgende:

[..]

Op zich vind ik het best een fijne doek, ik pak 'm uiteindelijk alleen gewoon nooit omdat ik er teveel heb. Moet echt destashen dus en ik begin maar met de doekjes waar ik nog het minst liefde mee heb :)

Twinkly ik vind het geen probleem om 'm eventueel even vast te houden voor je?
Wat lief O+ Maar dat is een hele dure doek toch, die kan ik nog niet betalen als ik allebei mijn geweven doeken verkoop geloof ik (Girasol Forest Berries en Calin Blue). Dan moet ik eerst een baan vinden en misschien duurt dat nog wel heel lang ( :( )
Waarom heb je geen klik met April? Volgens mij vond Kleurdoos hem wel erg fijn toch?
pi_90376673
Even een vraagje tussendoor....
Een vriendin van mij is (net) zwanger en nu hadden we het over dragen, en dat lijkt haar ook wel wat, maar ze is hypermobiel. Haar rug, nekwervels, ribben en bekken verschuiven en ze heeft daar ook wekelijks manuele therapie, massage en soms chiropraktie nodig en ze heeft ook nog fybromyalgie.
Zijn dat dingen waardoor ze beter niet zou kunnen dragen, of is dat gewoon nog steeds wel mogelijk?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_90381103
Ik heb EDS met hypermobiliteit, BI gehad bij beide zwangerschappen en moet 's morgens ongeveer 50% van de tijd mijn kaak weer in de kom hangen als ik wakker wordt. Ook hier verschuivende ribben (ik wist niet dat er meer waren, haha, het klinkt zo raar!), naar achter klappende knieën en knakkende heupen.
Dragen gaat prima, rug beter dan buik :) Ik merk juist dat het mijn rug en bekkenspieren versterkt zodat er wat minder beweging in komt :)

Wel uitkijken waar je loopt met knieën en enkels, maar voor de rest kan het hier prima, ik draag peuter ook nog een paar keer per week :)

O en stuur haar even naar de huisarts voor een doorverwijzing, deze klachten horen niet bij fibromyalgie, maar geven wel dezelfde pijn en drukpunten en ik ken iets teveel mensen met de diagnose fibromyalgie die een bindweefselaandoening bleken te hebben :)
pi_90389719
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:16 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Wat lief O+ Maar dat is een hele dure doek toch, die kan ik nog niet betalen als ik allebei mijn geweven doeken verkoop geloof ik (Girasol Forest Berries en Calin Blue). Dan moet ik eerst een baan vinden en misschien duurt dat nog wel heel lang ( :( )
Waarom heb je geen klik met April? Volgens mij vond Kleurdoos hem wel erg fijn toch?
Hij is echt prachtig, maar ik vind 'm te fragiel voor mijn geknoop. Ik heb doeken nodig die een stootje kunnen hebben, ik wil niet bang zijn dat ik er een gat in trek. Dus dan kan 'ie beter naar een huisje waar hij met liefde wordt gebruikt in plaats van dat ie alleen met liefde wordt aangestaard ;)
  † In Memoriam † vrijdag 24 december 2010 @ 15:19:25 #239
141844 Macka66
pi_90394497
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 01:57 schreef tessie het volgende:
Even een vraagje tussendoor....
Een vriendin van mij is (net) zwanger en nu hadden we het over dragen, en dat lijkt haar ook wel wat, maar ze is hypermobiel. Haar rug, nekwervels, ribben en bekken verschuiven en ze heeft daar ook wekelijks manuele therapie, massage en soms chiropraktie nodig en ze heeft ook nog fybromyalgie.
Zijn dat dingen waardoor ze beter niet zou kunnen dragen, of is dat gewoon nog steeds wel mogelijk?
Wat freecell zegt natuurlijk. En als ze er voor open staat naar de draagconsulent, die kan met je vriendin uitzoeken wat voor haar de beste doek en beste knoop is. Want alles dat haar kan helpen om maar iets beter te dragen is meegenomen in haar situatie. Misschien kan ze niet zoveel en zo vaak dragen als ze zou willen, maar het is zeker wel mogelijk om te dragen (en er van te genieten).
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
pi_90398450
Thanx Macka en Free! Ik had zelf ook het idee dat het toch best zou kunnen, maar ik dacht, beter even checken voordat het tóch niet goed blijkt te zijn zeg maar...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_90535509
Kom ik vanochtend de huiskamer in met dreumes op m'n arm, hebben de katten de kerstboom (kunstboompje van ong een meter) en de spiegel van het dressoir afgemieterd. Overal scherven van de ballen en gelukkig was de spiegel nog heel. Maar ja, dan sta je daar met dreumes die er natuurlijk het liefst vol in duikt om alle mooie glinstertjes even goed te bekijken en vooral te proeven... Dán ben je toch weer even blij met je doeken! Ik heb de dichtsbijzijnde gepakt en gauw Emma in een rück geknoopt, de zooi opgeruimd en de kamer gestofzuigd. Jeej voor draagdoeken w/ *O*
pi_90537838
_O- :X

Ik heb als het goed is één van de 19 proefgeweven B/W Pfau's gescoord :o *O*
pi_90538380
En de Zara terracotta kwam net! O+ (niet langs de douane geweest, hoera voor een koopje!)

Ik vinnem mooi!!!
pi_90538583
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:52 schreef Orea het volgende:
_O- :X

Ik heb als het goed is één van de 19 proefgeweven B/W Pfau's gescoord :o *O*
:o

Ik heb terracotta ook besteld :@
TARA kreeg een bomusje vvan 60,- en zei dat ik een maatje 6 mocht klikken O+

Mijn eerste nieuwe doek ooit :o
pi_90538728
Hij is echt SUPER mooi!! Heel warm van kleur!! Super! Wanneer heb je hem besteld? Zal er vast snel zijn...

Ja ik hoop dat ik hem ook echt heb, iemand anders heeft al een bevestiging van Didymos dat ie is verstuurd, ik nog niet... *hellup* hoop zo dat ik hem wel echt heb.. Heb bevestiging per mail dus zou wel goed moeten komen, hoop ik!
pi_90545227
Mijn nieuwe Zara O+

pi_90546496
Staat jullie goed :D :Y
pi_90548511
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:18 schreef Orea het volgende:
Hij is echt SUPER mooi!! Heel warm van kleur!! Super! Wanneer heb je hem besteld? Zal er vast snel zijn...

Ja ik hoop dat ik hem ook echt heb, iemand anders heeft al een bevestiging van Didymos dat ie is verstuurd, ik nog niet... *hellup* hoop zo dat ik hem wel echt heb.. Heb bevestiging per mail dus zou wel goed moeten komen, hoop ik!
Vandaag pas besteld ;) Duurt nog even dus, want het overschrijven via pp duurt een dag of wat :)

Hij ziet er wel geweldig uit O+
pi_90548882
Dank jullie! Ben er erg blij mee. Van de week Leia in Eva gehad, en dat is een oudje.. best soepel, maar toch knoopt de Zara nu, zo uit de verpakking, al soepeler dan Eva! :o

Versturen gaat snel! Hier dinsdag besteld, woensdag is hij verzonden en vandaag binnen (en dat had eerder kunnen zijn, maar i.v.m. kerst..)
pi_90550990
Handig Wup! ^O^

Die doek is erg mooi Orea O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')