Ja, hier ook. Ik durf niet te dragen omdat het zo glad is, maar ik HAAT de kinderwagen en Niels ookquote:Op woensdag 22 december 2010 15:39 schreef oeke het volgende:
Ik mis het dragen echt vreselijk. Maar ik durf het niet met al die sneeuw. En al die winterkleren vind ik ook al geen plus.
Superman, ja zo doe ik et ook.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:41 schreef Orea het volgende:
Ik pak haar onder haar oksels en zwaai haar dan de rug opdie in dit filmpje op 1.47
Ja, dat heeft Niels dus ook. Hij lijkt zich op die manier af te sluiten van alle indrukken (maar wel met zo'n boos hoofd) en als we thuis zijn begint hij weer te huilen. Mijn moeder zegt dan steeds dat hij er dan maar aan moet wennen, dat vind ik zo rot.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:56 schreef oeke het volgende:
Ko heeft nooit in de kinderwagen gelegen. Alleen in de buggy vanaf 6 maanden. Althans, vorige winter een paar keer met sneeuw. En de laatste tijd dus.
Ik vind het ook echt heel erg stom!
En ik mis het contact dat je met je kindje hebt. Het aanvoelen hoe het zich voelt en waar het naar kijkt, een kusje kunnen geven of gewoon praten enzo.
En ik krijg ook pijn in mijn bekken van dat ding!![]()
En wat Orea zegt, met de doek liet Ko ook blijken dat hij het leuk vond. In de buggy werd hij een apathisch wezen. Dat vond ik heel naar om te zien. Maar sinds kort lijkt hij er dus vrede mee te hebben.
Hopelijk gaat Niels het ook nog eens waarderen. Is toch een stuk fijner!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik liep vorig jaar ook nog door alle sneeuw te baggeren. Maar ik vind het met 2 toch wel spannender.
Want ik heb nu haar aan mijn hand en zij wil ook nog wel eens weg glijden.
Het kan wel, maar het is niet handig om als beginnende knoper zelf te gaan experimenteren, of je moet een draagconsult nemen. Met zo'n kleintje op de rug is het natuurlijk wel belangrijk dat het genoeg steun heeft in z'n nekje en als je nog geen ervaring hebt met rugknopen is dat natuurlijk wat lastiger. Daarnaast vang je op de rug minder snel signalen van je kindje op, als het het niet meer prettig vindt, te warm heeft, honger heeft, etc. Dus dat is ook iets om rekening mee te houdenquote:Op woensdag 22 december 2010 15:53 schreef Saffier het volgende:
Oh bedankt voor de filmpjes! Vanavond als Ylana langer dan alleen om te eten wakker eens oefenen
Ik had helemaal niet beseft dat ze met een week of 3 al op de rug konden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |