abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 december 2010 @ 15:39:10 #176
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_90292260
Orea doe jij het zoals op dat filmpje? Ikzelf leg Nathan op de doek op de bank en slinger hem dan op mn rug.
pi_90292279
Oh! die kleintjes op de rug! O+

Ik mis het dragen echt vreselijk. Maar ik durf het niet met al die sneeuw. En al die winterkleren vind ik ook al geen plus. :{
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 22 december 2010 @ 15:39:35 #178
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_90292282
Ylana wordt wat lang om haar voor te dragen, ik krijg zo'n stijve nek soms :D
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_90292378
Ik pak haar onder haar oksels en zwaai haar dan de rug op :) die in dit filmpje op 1.47 :)

woensdag 22 december 2010 @ 15:42:13 #180
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_90292403
Oeke met verse sneeuw lukt het hier wel, dat is prime te belopen. Maar vorige week toen het hier zo spekglad was heb ik de wandelwagen gebruikt de hele week. Vond er niets aan :o
Ylana
pi_90292467
Hahaha ja! Ik had laatst toen ik naar het CB moest de wagen en was daar toch wel blij mee. Had geijzeld ofzo maar dat zag ik niet, dus ik gleed achter de wagen :o maar ik vond er ook niks aan..
pi_90292502
Super knap zeg Pvoess en Orea ^O^ O+
quote:
17s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:39 schreef oeke het volgende:
Ik mis het dragen echt vreselijk. Maar ik durf het niet met al die sneeuw. En al die winterkleren vind ik ook al geen plus. :{
Ja, hier ook. Ik durf niet te dragen omdat het zo glad is, maar ik HAAT de kinderwagen en Niels ook :P Eerst lever ik een gevecht met de kinderwagen, uit- en inklappen is heel moeilijk hoor :@ en dan moet ik Niels helemaal aankleden, waar hij een hekel aan heeft. En dan zijn we buiten en zit hij de hele weg zo in de kar: :( }:| -O- :{
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_90292689
Oh, Ko heeft zich gelukkig wel verzoend met de wagen. En nu is het wel fijn, aangezien alle straten hier opgevroren zijn. Als een rollator gebruik ik de buggy nu.
pi_90292707
Aah arme Niels! :D

Leia vind het niet heel vervelend in de wagen.. maar als ze ziet dat ik een doek vast heb begint ze enthousiast te bewegen en te lachen O+ en dat doet ze bij de wagen niet... (en ik vind de wagen dus wel vervelend en saai.. en onhandig.. ik reed van de week bijna de bosjes in :@ maar het regende en ik probeerde met 1 hand een plu vast te houden, maar toch...)
  woensdag 22 december 2010 @ 15:49:00 #185
259886 pessie
pi_90292780
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:41 schreef Orea het volgende:
Ik pak haar onder haar oksels en zwaai haar dan de rug op :) die in dit filmpje op 1.47 :)

Superman, ja zo doe ik et ook.

Ik ben nog steeds wagen fan. Vind mn wagen echt heerlijk lopen. Maar vanochtend moest ik me haasten voor het weeg-uurtje en heb Nathan opgebonden. Vond hij wel echt heel leuk, op het cb vonden ze het ook leuk om te zien. Over een tijdje hoop ik een mei tai te hebben, lijkt me zo heerlijk makkelijk!
  woensdag 22 december 2010 @ 15:50:01 #186
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_90292828
Ik moet een dijk op met Tobias naar school brengen, dat moet dus 4 keer per dag. Na 1 keer voel ik mijn bekken al gaan als ik die wagen die dijk op moet duwen, echt die doeken he.... O+

Bij Tobias had ik zo'n last van mijn bekken dat ik geen doek durfde te gebruiken en is het er ook uteindelijk helemaal niet van gekomen helaas, nu kan ik niet meer zonder!
Ylana
pi_90292963
Rucksack of ruck is voor afknopen
Rub. is onder de billen (ruck under bum)
  woensdag 22 december 2010 @ 15:53:12 #188
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_90292984
Oh bedankt voor de filmpjes! Vanavond als Ylana langer dan alleen om te eten wakker eens oefenen O+
Ik had helemaal niet beseft dat ze met een week of 3 al op de rug konden!
Ylana
pi_90293136
Ko heeft nooit in de kinderwagen gelegen. Alleen in de buggy vanaf 6 maanden. Althans, vorige winter een paar keer met sneeuw. En de laatste tijd dus.
Ik vind het ook echt heel erg stom!
En ik mis het contact dat je met je kindje hebt. Het aanvoelen hoe het zich voelt en waar het naar kijkt, een kusje kunnen geven of gewoon praten enzo.

En ik krijg ook pijn in mijn bekken van dat ding! }:|

En wat Orea zegt, met de doek liet Ko ook blijken dat hij het leuk vond. In de buggy werd hij een apathisch wezen. Dat vond ik heel naar om te zien. Maar sinds kort lijkt hij er dus vrede mee te hebben.
Hopelijk gaat Niels het ook nog eens waarderen. Is toch een stuk fijner!
pi_90293161
Dat was het ja pvoesss thnx :D

Ik durfde eerder nog niet echt Saffier ook al had het wellicht wel gekund :)
pi_90293849
Mijn katertje sliep in 2 min op mn rug :o
pi_90294382
Awh Pvoesss O+ O+

quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:56 schreef oeke het volgende:
Ko heeft nooit in de kinderwagen gelegen. Alleen in de buggy vanaf 6 maanden. Althans, vorige winter een paar keer met sneeuw. En de laatste tijd dus.
Ik vind het ook echt heel erg stom!
En ik mis het contact dat je met je kindje hebt. Het aanvoelen hoe het zich voelt en waar het naar kijkt, een kusje kunnen geven of gewoon praten enzo.

En ik krijg ook pijn in mijn bekken van dat ding! }:|

En wat Orea zegt, met de doek liet Ko ook blijken dat hij het leuk vond. In de buggy werd hij een apathisch wezen. Dat vond ik heel naar om te zien. Maar sinds kort lijkt hij er dus vrede mee te hebben.
Hopelijk gaat Niels het ook nog eens waarderen. Is toch een stuk fijner!
Ja, dat heeft Niels dus ook. Hij lijkt zich op die manier af te sluiten van alle indrukken (maar wel met zo'n boos hoofd) en als we thuis zijn begint hij weer te huilen. Mijn moeder zegt dan steeds dat hij er dan maar aan moet wennen, dat vind ik zo rot.
Ik krijg last van mijn schouder/nek van het duwen en ik rijd ook de bosjes in, net als jij Orea.
En waar stal je zo'n kinderwagen tot je hem weer gebruikt? We hebben volgens mij een redelijk normale hal, maar nu is die helemaal in beslag genomen door de kinderwagen. En om hem nou helemaal opnieuw af te breken, daar ben ik te onhandig voor hoor :P
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_90294579
Wij heb een heel klein halletje, maar opgeklapt past de wagen precies naast de schoenenkast. Zo staat ie achter de jassen en zie je hem niet. De maxi cosi staat in de woonkamer voor als we op pad willen. Kinderwagen bak heb ik echt sinds augustus alweer op zolder staan :') en ik vind haar nog te klein voor de wandelwagen inzet dus die staat ook nog op zolder :)
pi_90295136

O+ O+ O+
pi_90295310
Orea en Macka, bedankt! Die sla ik zeker even op in mijn favorieten.
  woensdag 22 december 2010 @ 17:16:45 #196
259886 pessie
pi_90297015
Pvoess wat lief!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90297020
Zal ik dan maar een mega-ontaarde-moeder-bekentenis doen? Zelfs met dit weer gebruik ik geen wagen :@ en over in- en uitklappen kan ik ook niet meepraten, want ook dat heb ik nog nooit gedaan :@

Pvoess heerlijk zo'n kleintje tegen je aangeplakt. Dat mis ik wel, een slaper in de doek.
pi_90297660
Pessie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik liep vorig jaar ook nog door alle sneeuw te baggeren. Maar ik vind het met 2 toch wel spannender.
Want ik heb nu haar aan mijn hand en zij wil ook nog wel eens weg glijden.
  woensdag 22 december 2010 @ 17:41:18 #199
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_90297942
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:53 schreef Saffier het volgende:
Oh bedankt voor de filmpjes! Vanavond als Ylana langer dan alleen om te eten wakker eens oefenen O+
Ik had helemaal niet beseft dat ze met een week of 3 al op de rug konden!
Het kan wel, maar het is niet handig om als beginnende knoper zelf te gaan experimenteren, of je moet een draagconsult nemen. Met zo'n kleintje op de rug is het natuurlijk wel belangrijk dat het genoeg steun heeft in z'n nekje en als je nog geen ervaring hebt met rugknopen is dat natuurlijk wat lastiger. Daarnaast vang je op de rug minder snel signalen van je kindje op, als het het niet meer prettig vindt, te warm heeft, honger heeft, etc. Dus dat is ook iets om rekening mee te houden :)
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 22 december 2010 @ 17:46:45 #200
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_90298131
En ik baal ook ontzettend van die sneeuw. Vorige winter ben ik 2 keer gevallen met Hannah in de doek, en was dus echt van plan dan dit jaar met gladheid echt niet meer te gaan dragen. Toen de eerste sneeuw kwam dacht ik heel enthousiast, leuk dan kunnen ze samen op de slee! Dus wij Noah met de slee naar school brengen, maar het blijkt dat Hannah ook een hekel aan sneeuw heeft :{ Dus ze wilde niet lopen, ze wilde niet op de slee, en ik liep dus te sjouwen met haar op één arm, en met de andere hand de slee trekken. Toen dacht ik, als ik toch met haar loop te tillen, lijkt het me beter als ze dan in de doek zit.

Met de kinderwagen in die losse sneeuw is echt drama, dat wordt zo zwaar! En als de sneeuw los is, durf ik het nog wel aan met de draagdoek. Heel voorzichtig. Heb steeds spierpijn van het voorzichtig lopen in de sneeuw :D

Ben blij dat het vakantie is en ik niet 4 keer per dag op en neer hoef naar school! En na de vakantie mag het wel weer over zijn met de sneeuw.

En al die kleren enzow, ja daar word ik ook niet blij van. Vandaag waren we naar het spoorwegmuseum, Hannah in de doek onder mijn draagjes. Maar eenmaal daar wil ze ook wel lopen, dus ook haar jas mee, en dan daar loop ik weer te sjouwen met de doek enzow. Doe mij maar weer zomer!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')