Ja? Ik dacht dat je er met een goede uitrusting en goede conditie wel kon komen, het ligt op 5200 meter hoogte. Ik begin volgend jaar met trainen, eerst voor de Nijmeegse 4 daagse en dan nog een keer een week of 2 in de bergen wandelen om te oefenen op hoogte. En tussendoor lopen in NL. Ik hoop dat het op die manier lukt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wel heel gaaf dat je zoiets gaat proberen Vogue, alleen hoop ik niet dat je het onderschat, het schijnt echt extreem moeilijk te zijn
Ik heb heul geen ballen.quote:
Doe eens niet zo denigrerend over fruitquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:29 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga mijn gewaardeerde boezempje niet vergelijken met fruit.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:29 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga mijn gewaardeerde boezempje niet vergelijken met fruit.
Whehehequote:Op dinsdag 7 december 2010 18:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Doe eens niet zo denigrerend over fruit
Zeg, je bent hier in een duurzame SC. Een kwalitatieve SC.quote:
Als het dan toch vergeleken moet worden, dan maar met uit de kluit gewassen kiwi's.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Doe eens niet zo denigrerend over fruit
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als het dan toch vergeleken moet worden, dan maar met uit de kluit gewassen kiwi's.
Ik heb alleen een gecensureerdequote:Op dinsdag 7 december 2010 18:45 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Mompelt iets over een bepaalde foto
Okequote:Op dinsdag 7 december 2010 18:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zeg, je bent hier in een duurzame SC. Een kwalitatieve SC.
Doe dat soort posts maar ergens anders.
that 'll do!quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:46 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ik heb alleen een gecensureerde
Ik geloof dat kuukske zelfs de gecensureerde versie niet online wil hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |