Ik probeer het zo origineel mogelijk te doen, maar nu doe ik dat niet meerquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:15 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Kijk dit dus, dat deed ik ook, alleen als ik een leuke post in mijn hoofd heb, maar ik post eigenlijk amper slotje of kuttopic
dat lijkt me verstandig, anders krijgen steeds meer users een hekel aan je, en als je mij geen beer stuurt ik ookquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik probeer het zo origineel mogelijk te doen, maar nu doe ik dat niet meer
En toch stuur ik geen beerquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat lijkt me verstandig, anders krijgen steeds meer users een hekel aan je, en als je mij geen beer stuurt ik ook
Hier probeerde ik gequote te worden door een modje: Witte Chocola Alleen het misluktequote:Op zaterdag 4 december 2010 23:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik probeer het zo origineel mogelijk te doen, maar nu doe ik dat niet meer
Laatste tijd ben ik heel vaak gequote door een modjequote:Op zaterdag 4 december 2010 23:17 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Hier probeerde ik gequote te worden door een modje: Witte Chocola Alleen het mislukte
Nee ik vind je geen kutuser alleen het begon een beetje irritant te worden hoe je deedquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat iedereen mij een kutuser vindt.
En dat gaat veranderenquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
HT beseft dat hij irritant was
hehe, je snapt hetquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die arrogantie kan zeker kloppen...quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ik vind je geen kutuser alleen het begon een beetje irritant te worden hoe je deed
Nu pas?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kzagut.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:20 schreef ElmoFan het volgende:
Dhaha heeft een ban Ik kan niet slapen
Ik zag het ook alquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:20 schreef ElmoFan het volgende:
Dhaha heeft een ban Ik kan niet slapen
Nou vertel eens jongen...quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zag het ook alIk heb wel grappige herinneringen met Dhaha
Okee ik zal je missen one luf, hou van je, wil je nooit meer kwijtquote:
Doeiquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Okee ik zal je missen one luf, hou van je, wil je nooit meer kwijt
Is gewoon grappig, iemand die aardig tegen me doetquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat is er nou?
ben ik een keer lief
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:27 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ga nu nog niet hoor, zometeen pas!
Okquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb het je al vergeven hoor
maar alleen omdat ik die kewle beer in mn fobo mocht hebben van jou
oke ik zal het vaker doenquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Is gewoon grappig, iemand die aardig tegen me doet
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke ik zal het vaker doen
In mijn UI? Nee, deze UI die ik nu heb past goed bij mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan neem ik jouw beer als UIquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
In mijn UI? Nee, deze UI die ik nu heb past goed bij me
Écht? Jeej!quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan neem ik jouw beer als UI
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
In mijn UI? Nee, deze UI die ik nu heb past goed bij meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., sorry mijn zus stond net onder de douche dus ik kon nog niet
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2010 23:31:10 ]
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:31 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Geeft niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., sorry mijn zus stond net onder de douche dus ik kon nog niet![]()
Okequote:Op zaterdag 4 december 2010 23:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja maar pas als ik er zin in heb, na de feestdagen ofzo
Ja, morgen krijg je het vast druk genoegquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
joah![]()
hehe ik moet zo ook slapen en uitrusten voor hem
ja, maar jij gelooft mij toch nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, morgen krijg je het vast druk genoeg
Je gaat toch uit eten met hem en je ouders? Dan lijkt het me dat je niet allemaal spannende dingen gaat doenquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja, maar jij gelooft mij toch niet
we gaan toch niet de hele dag uit etenquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je gaat toch uit eten met hem en je ouders? Dan lijkt het me dat je niet allemaal spannende dingen gaat doen
Daar heb je wel een punt jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
we gaan toch niet de hele dag uit eten
Nog minder dan 12 uur!quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik heb 2 punten![]()
maar hij komt om half 11 dus tijd zat
Geen idee, ze heeft wat problemen thuis, en daar moet ik mij niet mee bemoeien, dus dat ga ik niet doen. Maar ik ga... Ajuus!quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jaja, wanneer zie jij Micha weer?
truste Honkey, ik wacht met smart op je beerquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Geen idee, ze heeft wat problemen thuis, en daar moet ik mij niet mee bemoeien, dus dat ga ik niet doen. Maar ik ga... Ajuus!
Welke?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:55 schreef tdrone het volgende:
ik ga denk ik weer door nog ff een serie kijken
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:57 schreef ElmoFan het volgende:
Ik ga nu ook maar, doe de groeten aan jullie knuffelberen
jij gaat in de zakquote:Op zondag 5 december 2010 08:04 schreef ElmoFan het volgende:
Hallo, vandaag een hele dag sinterklaas vieren
krijg je een gratis reis naar Spanje... is het nog niet goedquote:
ooh, sorry hoor, ik wist niet dat je ongesteld was.quote:Op zondag 5 december 2010 09:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat lul je nou man, kun je niet lezen?
Ooh, sorry hoor, ik wist niet dat je fucking irritant was en je gedraagt als een klein kindquote:Op zondag 5 december 2010 09:32 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ooh, sorry hoor, ik wist niet dat je ongesteld was.
Die is leuk manquote:
ach stel je aan manquote:Op zondag 5 december 2010 09:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ooh, sorry hoor, ik wist niet dat je fucking irritant was en je gedraagt als een klein kind
Oprotten met je etterbakgedrag, prima dat je hier ook bent, een grapje is een paar keer leuk, maar ik geloof dat de kinderen hun lol wel hebben gehad, dus je mag weer stoppenquote:
hij moet zich gewoon niet aanstellen, kom op zo erg is het toch nietquote:Op zondag 5 december 2010 09:52 schreef Ploertendoder het volgende:
kunnen jullie die ruzie niet verder voeren via pm?
Je bent doet gewoon irritant, rot op naar ONZ als je irritant wil doenquote:Op zondag 5 december 2010 09:54 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
hij moet zich gewoon niet aanstellen, kom op zo erg is het toch niet
Ik ook want Micha kan elk moment wakker worden....quote:Op zondag 5 december 2010 10:51 schreef tdrone het volgende:
ben bijna meteen weeer weg want straks disturbed
succes honkeyquote:Op zondag 5 december 2010 10:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook want Micha kan elk moment wakker worden....
Gister belde ze mij huilend op in de avond en zij dat ze over 5 minuten bij mij was en hier kon slapen. Dus nu moet ik even kijken hoe ik dit ga oplossen... Hartstikke leuk natuurlijk voor mij dat ze hier misschien een paar dagen komt wonen, maar de reden erachter is toch echt minder
Klinkt minder... Succes!quote:Op zondag 5 december 2010 10:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook want Micha kan elk moment wakker worden....
Gister belde ze mij huilend op in de avond en zij dat ze over 5 minuten bij mij was en hier kon slapen. Dus nu moet ik even kijken hoe ik dit ga oplossen... Hartstikke leuk natuurlijk voor mij dat ze hier misschien een paar dagen komt wonen, maar de reden erachter is toch echt minder
Veel plezier bij Disturbedquote:
Dankje, het is best wel een gedoe... En ik moet ook nog dichten, cadeaus in pakken en Frans lerenquote:
Als je hulp nodig hebt, stuur even een PM.quote:Op zondag 5 december 2010 10:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Veel plezier bij Disturbed![]()
[..]
Dankje, het is best wel een gedoe... En ik moet ook nog dichten, cadeaus in pakken en Frans leren
Als ik hulp wil bel ik wel een goede vriendin, die weet er nét wat meer vanafquote:Op zondag 5 december 2010 10:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt, stuur even een PM.
Met dichten bedoel ik gehaktbal.quote:Op zondag 5 december 2010 10:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als ik hulp wil bel ik wel een goede vriendin, die weet er nét wat meer vanaf
Ahgoh, was jij ook zo'n persoon die er twaalf moest?quote:Op zondag 5 december 2010 11:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
OohwDat gaat nu behoorlijk goed, ik hoef nog maar 1 gedicht
Ik moest er "maar" negenquote:Op zondag 5 december 2010 11:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ahgoh, was jij ook zo'n persoon die er twaalf moest?
Geen hockey en school.quote:Op zondag 5 december 2010 11:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hockey, school, familie, vriendinnetje, zoiets?
Welke ruzies heb jij het in godsnaam over?quote:Op zondag 5 december 2010 10:53 schreef Lutte het volgende:
Kan er hier geen dag zonder ruzie?
En Michhas zit wel te zeiken over 'kinderen', maar toch wel frappant dat negen van de tien keer de 'volwassen' Michhas bij de ruzies betrokken is.
En ElmoFan, als twee mensen samen een grapje 'hebben', dan moet je niet proberen dat over te nemen. Micha is de vriendin van HT, en Michhas heet helemaal geen Micha.
Groetjesquote:Op zondag 5 december 2010 11:31 schreef Ploertendoder het volgende:
ik ben bij cc. veel plezier jullie
--> PMquote:Op zondag 5 december 2010 11:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Welke ruzies heb jij het in godsnaam over?Ik heb geen ruzie hoor
Ik ben er net uit ontsnapt wat een hel was het tochquote:Op zondag 5 december 2010 13:02 schreef eNGine10 het volgende:
Is iedereen meegenomen in de zak van Sinterklaas?
Hij zal je niet voor niks meegenomen hebbenquote:Op zondag 5 december 2010 13:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ben er net uit ontsnapt wat een hel was het toch
ik was heel lievv dit jaarquote:Op zondag 5 december 2010 13:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hij zal je niet voor niks meegenomen hebben
Jij wil zeggen dat de Sint helemaal niet zo'n grote kindervriend is?quote:
Jaquote:Op zondag 5 december 2010 13:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat de Sint helemaal niet zo'n grote kindervriend is?
Ik ook van jou manquote:Op zondag 5 december 2010 10:34 schreef Michhas het volgende:
Van ieder ander hier zou ik het kunnen hebben, maar niet van elmofan
goedemiddag. damn wat is cc goedquote:
quote:Op zondag 5 december 2010 14:39 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
goedemiddag. damn wat is cc goed
omdat het kan. en cc leest mee hoorquote:
Bewijs of het is niet gebeurdquote:Op zondag 5 december 2010 14:41 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
omdat het kan. en cc leest mee hoor
heey Bennyquote:Op zondag 5 december 2010 14:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bewijs of het is niet gebeurd
Nee hoor... hallo jullie beiden
quote:Op zondag 5 december 2010 15:34 schreef Lutte het volgende:
Benny, ik ga op je stemmen als leukste nieuwe mod!
Leukste nieuwe user...quote:Op zondag 5 december 2010 15:45 schreef honkeytonk het volgende:
Spannend, de FOK!userawardsIk ga hopelijk niet in de prijzen vallen
Ik ben meest ondergewaardeerd en irritantst vind ik zelfquote:
Haha, echt?quote:Op zondag 5 december 2010 15:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben meest ondergewaardeerd en irritantst vind ik zelf![]()
![]()
Ik heb jou als Meest behulpzame / lieve user ingevuld
Ja, en jij moet mij bij het irritantst zettenquote:
Moet?quote:Op zondag 5 december 2010 15:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, en jij moet mij bij het irritantst zettenIk wil één award krijgen
Maar ik zie het somber in aangezien ik niet buiten ONZ kom
Oké, dan wil ik als meest ondergewadeerde uit de bus komenquote:Op zondag 5 december 2010 15:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moet?
En euh, ik zou liever geen award hebben dan die voor irritantste user.
En ik heb zo'n vermoeden dat Snaavel aandachtsgeile wel in zijn zak heeft.
quote:Op zondag 5 december 2010 15:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké, dan wil ik als meest ondergewadeerde uit de bus komen![]()
Micha heb ik trouwens weer naar huis gebracht en een paar dingen geregeld![]()
Eind goed al goed
Wel fijn dat ze weer thuis is. Je bent vast een heel lief vriendje.quote:Op zondag 5 december 2010 15:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké, dan wil ik als meest ondergewadeerde uit de bus komen![]()
Micha heb ik trouwens weer naar huis gebracht en een paar dingen geregeld![]()
Eind goed al goed
quote:Op zondag 5 december 2010 16:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wel fijn dat ze weer thuis is. Je bent vast een heel lief vriendje.
ja hij is er nog, ze hadden hem al eerder gezienquote:Op zondag 5 december 2010 16:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En, is Robin er nog? En wat vinden je ouders van hem? Of hadden die hem al eerder ontmoet?
Hoezo diequote:
Doe hem de groeten, en zeg dat hij liever moet zijn tegen Elmofanquote:Op zondag 5 december 2010 16:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja hij is er nog, ze hadden hem al eerder gezien
Wat liefquote:Op zondag 5 december 2010 16:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
hoezo liever tegen Elmofan?
Het is alleen vervelend dat er tegenwoordig altijd gezeik is hier,
Groeten terug en ik heb op je gestemd als irritantste User
en op Lutte als beste nieuwkomer en Liefste user![]()
![]()
Ah, sorry, ik haalde PD even door de war met Michhasquote:Op zondag 5 december 2010 16:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
![]()
Jeej!quote:Op zondag 5 december 2010 16:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
![]()
Jij krijgt mijn beer lekker nietquote:Op zondag 5 december 2010 16:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
in je mand jij!
en stuur me een beer!
PROTEST SMILEY
ik wil jouw beer niet , ik wil een beerquote:Op zondag 5 december 2010 16:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij krijgt mijn beer lekker niet
Die kan je zelf toch kopen?quote:Op zondag 5 december 2010 16:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wil jouw beer niet , ik wil een beer
Nee jij hebt een betere smaak wat beren betreftquote:Op zondag 5 december 2010 16:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die kan je zelf toch kopen?![]()
En ik dacht dat PD je beertje was?
Ik schijn inderdaad een goede berensmaak te hebbenquote:Op zondag 5 december 2010 16:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee jij hebt een betere smaak wat beren betreft![]()
Ja maar dat is een grote beer en ik wil ook een klein beertje
Daarom, dus stuur mij nou maar beer, anders zoek ik ruzie met jequote:Op zondag 5 december 2010 16:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik schijn inderdaad een goede berensmaak te hebben
Ik koop alleen maar beren vanuit het buitenland in, daar zijn betere merken en geen goedkope nepberen, dus het gaat wel kosten...quote:Op zondag 5 december 2010 16:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Daarom, dus stuur mij nou maar beer, anders zoek ik ruzie met je
Dat is geen probleem, ik betaal graag voor een goede kwaliteit Beerquote:Op zondag 5 december 2010 16:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik koop alleen maar beren vanuit het buitenland in, daar zijn betere merken en geen goedkope nepberen, dus het gaat wel kosten...
Zonder kleren kost hier ongeveer ditquote:Op zondag 5 december 2010 16:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat is geen probleem, ik betaal graag voor een goede kwaliteit Beer
quote:Op zondag 5 december 2010 16:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zonder kleren kost hier ongeveer dit
Als je zoiets zegt moet je de opmerking ook plaatsenquote:Op zondag 5 december 2010 16:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wilde een opmerking plaatsen maar dat doe ik maar even niet
ik wilde zeggen hoeveel ze betalen om jou zonder kleren te zienquote:Op zondag 5 december 2010 16:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als je zoiets zegt moet je de opmerking ook plaatsen
Dat doe ik gratis, ze maken daar ook kunst, en ze hadden een naaktmodel nodigquote:Op zondag 5 december 2010 16:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wilde zeggen hoeveel ze betalen om jou zonder kleren te zien
zozo, waar is die kunst dan te zien?quote:Op zondag 5 december 2010 16:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat doe ik gratis, ze maken daar ook kunst, en ze hadden een naaktmodel nodig
Oost-Turkije hebben ze een galerie waar ik instaquote:Op zondag 5 december 2010 16:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zozo, waar is die kunst dan te zien?
ik ga niet naar Oost-Turkije voor jouw kunstquote:Op zondag 5 december 2010 16:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oost-Turkije hebben ze een galerie waar ik insta
Ik bel wel even en dan komt Oost-Turkije wel hier naartoe.quote:Op zondag 5 december 2010 16:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ga niet naar Oost-Turkije voor jouw kunst
ja goed idee, gelukkig heb ik al HT kunst met beerquote:Op zondag 5 december 2010 16:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik bel wel even en dan komt Oost-Turkije wel hier naartoe.
quote:Op zondag 5 december 2010 16:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja goed idee, gelukkig heb ik al HT kunst met beer
Zelf bakken?quote:Op zondag 5 december 2010 16:55 schreef Michhas het volgende:
Damn, ik heb zin in friet, maar geen zin om door die sneeuw/bagger/regen/gesmolten sneeuw/modder te banjeren om te halen
Ik wil ze nu, niet overmorgen met de post als ze koud en zompig zijnquote:Op zondag 5 december 2010 16:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hihi ik stuur je wel patatjes hoor
Ik heb rechtstreeks verbinding naar jouw huisquote:Op zondag 5 december 2010 17:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik wil ze nu, niet overmorgen met de post als ze koud en zompig zijn
(een soort van) bingo toch?quote:Op zondag 5 december 2010 17:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jupjup. We gaan kienen! Kennen jullie dat?
Jaaaa, over 'het bakkie', zin in.quote:
Goed zoquote:Op zondag 5 december 2010 17:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaaa, over 'het bakkie', zin in.
Ik FOK! echt weinig de laatste tijd, nu vanavond weer niet. /schouderklopje
Gewoon gezellig, even geen stress en school.quote:Op zondag 5 december 2010 17:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goed zo
Is dat vanwege Sint of gewoon gezellig?
Gelijk heb je... leukquote:Op zondag 5 december 2010 17:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gewoon gezellig, even geen stress en school.![]()
Dit jaar voor het eerst helemaal niksquote:Op zondag 5 december 2010 17:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gaat u nog iets aan Sinterklaas doen meneer Benny?
Benny is een blauwe mod,quote:Op zondag 5 december 2010 17:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit jaar voor het eerst helemaal niks
quote:Op zondag 5 december 2010 17:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Benny is een blauwe mod,
ik lach me nu kapot,
het glas dat is kapot,
maar dat is het lot.
Sinterklaagedichtje voor Benny, doe je toch iets aan Sinterklaas.
Ben jij al in behandeling?quote:Op zondag 5 december 2010 18:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wat depressiefjes maar voor de rest wel goed
Nee niet in behandeling nee weleens overwogen maar toch niet gedaanquote:Op zondag 5 december 2010 18:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben jij al in behandeling?
Dat klinkt gemeen en kortaf. Maar zo bedoel ik het niet.
Waarom niet?quote:Op zondag 5 december 2010 18:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee niet in behandeling nee weleens overwogen maar toch niet gedaan
Je kan met een psycholoog toch zelf afspraken maken wanneer het jou uitkomt?quote:Op zondag 5 december 2010 18:47 schreef Oceanview het volgende:
Maar het is te onregelmatig om naar de psycholoog te gaan heb wel een verwijsbrief
Ik bedoelde dat depressief te onregelmatig isquote:Op zondag 5 december 2010 18:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kan met een psycholoog toch zelf afspraken maken wanneer het jou uitkomt?
Oh. Maar dat zou niets uit moeten maken. Dat is normaal.quote:Op zondag 5 december 2010 18:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat depressief te onregelmatig is
Nja ik zie welquote:Op zondag 5 december 2010 18:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Maar dat zou niets uit moeten maken. Dat is normaal.
*aait*quote:Op zondag 5 december 2010 20:05 schreef honkeytonk het volgende:
Ah, jullie vinden het dus allemaal leuker om Sinterklaas te vieren dan met een kutuser in deze SC te praten? Lekker zijn jullie![]()
![]()
Heequote:Op zondag 5 december 2010 20:12 schreef Leigh het volgende:
[..]
*aait*
Ik vier geen Sinterklaas, dus kom maar fijn met de Leigh kletsen
Overigens is er een kans dat ik me binnenkort niet meer stierlijk hoef te vervelen tijdens kantooruren: heb binnenkort een solli voor een leuke interessante baan
Soms kom ik even buurten. Op mijn werk heb ik geen internet. Of tenminste, het aantal sites wat ik kan bezoeken is beperkt. FOK! hoort er niet bijquote:Op zondag 5 december 2010 20:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
HeeJou ken ik nog niet
Wat voor werk doe je nu dan? En wat voor werk ga je misschien doen?
Ik werk trouwens niet want ik ben slechts een irritante puber
Oké! Ik hoor trouwens net dat ik voor Frans SE ook nog 50 andere zinnen moet leren, dus ik ga maar weer eens aan de slagquote:Op zondag 5 december 2010 20:18 schreef Leigh het volgende:
[..]
Soms kom ik even buurten. Op mijn werk heb ik geen internet. Of tenminste, het aantal sites wat ik kan bezoeken is beperkt. FOK! hoort er niet bijBen trouwens telefoniste, maar in de praktijk gaat de telefoon niet zo vaak. Helaas.
De nieuwe functie is planner-functie voor een klein bedrijf
Ik was ook ooit een irritante puber
Sinterklaas is afgelopen nuquote:Op zondag 5 december 2010 20:05 schreef honkeytonk het volgende:
Ah, jullie vinden het dus allemaal leuker om Sinterklaas te vieren dan met een kutuser in deze SC te praten? Lekker zijn jullie![]()
![]()
Zondagavond is mijn favoriete avond, elke week kom ik er weer achter dat ik wat vergeten ben dat ik maandag moet kennen of afhebbenquote:
ik wel, en ik heb ook een chocolade letter gekregenquote:Op zondag 5 december 2010 20:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, heb wel een chocolade letter gekregen.Jij?
quote:Op zondag 5 december 2010 21:19 schreef honkeytonk het volgende:
Iemand hier enig idee hoe je een formele brief in het Frans afsluit?
quote:Slotalinea
De traditionele afsluiting bestaat uit drie delen:
Opening (bijv. Nous vous prions de agréer, of recevoir; Acceptez; Recevez, Agréez)
Herhaling van de aanhef (Monsieur, Madame, Monsieur le directeur)
Het toegewenste (Nos salutations distinguées; lexpression de nos sentiments respectueux)
Voorbeeld:
Veuillez agréer, Monsieur, lassurance de mes sentiments distingués.
Ik ben nog aan het nadenkenquote:Op zondag 5 december 2010 21:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Stemmen kan hier...
http://verkiezingen.fok.nl
Nog niet...quote:Op zondag 5 december 2010 22:12 schreef Lutte het volgende:
Benny, heb je de TVOH prono inmiddels geteld?
Komt goedquote:Op zondag 5 december 2010 22:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt moet je maar even roepen lieverd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |