Ik probeer het zo origineel mogelijk te doen, maar nu doe ik dat niet meerquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:15 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Kijk dit dus, dat deed ik ook, alleen als ik een leuke post in mijn hoofd heb, maar ik post eigenlijk amper slotje of kuttopic
dat lijkt me verstandig, anders krijgen steeds meer users een hekel aan je, en als je mij geen beer stuurt ik ookquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik probeer het zo origineel mogelijk te doen, maar nu doe ik dat niet meer
En toch stuur ik geen beerquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat lijkt me verstandig, anders krijgen steeds meer users een hekel aan je, en als je mij geen beer stuurt ik ook
Hier probeerde ik gequote te worden door een modje: Witte Chocola Alleen het misluktequote:Op zaterdag 4 december 2010 23:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik probeer het zo origineel mogelijk te doen, maar nu doe ik dat niet meer
Laatste tijd ben ik heel vaak gequote door een modjequote:Op zaterdag 4 december 2010 23:17 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Hier probeerde ik gequote te worden door een modje: Witte Chocola Alleen het mislukte
Nee ik vind je geen kutuser alleen het begon een beetje irritant te worden hoe je deedquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat iedereen mij een kutuser vindt.
En dat gaat veranderenquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
HT beseft dat hij irritant was
hehe, je snapt hetquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die arrogantie kan zeker kloppen...quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ik vind je geen kutuser alleen het begon een beetje irritant te worden hoe je deed
Nu pas?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kzagut.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:20 schreef ElmoFan het volgende:
Dhaha heeft een ban Ik kan niet slapen
Ik zag het ook alquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:20 schreef ElmoFan het volgende:
Dhaha heeft een ban Ik kan niet slapen
Nou vertel eens jongen...quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zag het ook alIk heb wel grappige herinneringen met Dhaha
Okee ik zal je missen one luf, hou van je, wil je nooit meer kwijtquote:
Doeiquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Okee ik zal je missen one luf, hou van je, wil je nooit meer kwijt
Is gewoon grappig, iemand die aardig tegen me doetquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat is er nou?
ben ik een keer lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |