Ik probeer het zo origineel mogelijk te doen, maar nu doe ik dat niet meerquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:15 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Kijk dit dus, dat deed ik ook, alleen als ik een leuke post in mijn hoofd heb, maar ik post eigenlijk amper slotje of kuttopic
dat lijkt me verstandig, anders krijgen steeds meer users een hekel aan je, en als je mij geen beer stuurt ik ookquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik probeer het zo origineel mogelijk te doen, maar nu doe ik dat niet meer
En toch stuur ik geen beerquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat lijkt me verstandig, anders krijgen steeds meer users een hekel aan je, en als je mij geen beer stuurt ik ook
Hier probeerde ik gequote te worden door een modje: Witte Chocola Alleen het misluktequote:Op zaterdag 4 december 2010 23:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik probeer het zo origineel mogelijk te doen, maar nu doe ik dat niet meer
Laatste tijd ben ik heel vaak gequote door een modjequote:Op zaterdag 4 december 2010 23:17 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Hier probeerde ik gequote te worden door een modje: Witte Chocola Alleen het mislukte
Nee ik vind je geen kutuser alleen het begon een beetje irritant te worden hoe je deedquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat iedereen mij een kutuser vindt.
En dat gaat veranderenquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
HT beseft dat hij irritant was
hehe, je snapt hetquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die arrogantie kan zeker kloppen...quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ik vind je geen kutuser alleen het begon een beetje irritant te worden hoe je deed
Nu pas?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kzagut.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:20 schreef ElmoFan het volgende:
Dhaha heeft een ban Ik kan niet slapen
Ik zag het ook alquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:20 schreef ElmoFan het volgende:
Dhaha heeft een ban Ik kan niet slapen
Nou vertel eens jongen...quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zag het ook alIk heb wel grappige herinneringen met Dhaha
Okee ik zal je missen one luf, hou van je, wil je nooit meer kwijtquote:
Doeiquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Okee ik zal je missen one luf, hou van je, wil je nooit meer kwijt
Is gewoon grappig, iemand die aardig tegen me doetquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat is er nou?
ben ik een keer lief
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:27 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ga nu nog niet hoor, zometeen pas!
Okquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb het je al vergeven hoor
maar alleen omdat ik die kewle beer in mn fobo mocht hebben van jou
oke ik zal het vaker doenquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Is gewoon grappig, iemand die aardig tegen me doet
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke ik zal het vaker doen
In mijn UI? Nee, deze UI die ik nu heb past goed bij mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan neem ik jouw beer als UIquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
In mijn UI? Nee, deze UI die ik nu heb past goed bij me
Écht? Jeej!quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan neem ik jouw beer als UI
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
In mijn UI? Nee, deze UI die ik nu heb past goed bij meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., sorry mijn zus stond net onder de douche dus ik kon nog niet
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2010 23:31:10 ]
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:31 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Geeft niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., sorry mijn zus stond net onder de douche dus ik kon nog niet![]()
Okequote:Op zaterdag 4 december 2010 23:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja maar pas als ik er zin in heb, na de feestdagen ofzo
Ja, morgen krijg je het vast druk genoegquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
joah![]()
hehe ik moet zo ook slapen en uitrusten voor hem
ja, maar jij gelooft mij toch nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, morgen krijg je het vast druk genoeg
Je gaat toch uit eten met hem en je ouders? Dan lijkt het me dat je niet allemaal spannende dingen gaat doenquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja, maar jij gelooft mij toch niet
we gaan toch niet de hele dag uit etenquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je gaat toch uit eten met hem en je ouders? Dan lijkt het me dat je niet allemaal spannende dingen gaat doen
Daar heb je wel een punt jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
we gaan toch niet de hele dag uit eten
Nog minder dan 12 uur!quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik heb 2 punten![]()
maar hij komt om half 11 dus tijd zat
Geen idee, ze heeft wat problemen thuis, en daar moet ik mij niet mee bemoeien, dus dat ga ik niet doen. Maar ik ga... Ajuus!quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jaja, wanneer zie jij Micha weer?
truste Honkey, ik wacht met smart op je beerquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Geen idee, ze heeft wat problemen thuis, en daar moet ik mij niet mee bemoeien, dus dat ga ik niet doen. Maar ik ga... Ajuus!
Welke?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:55 schreef tdrone het volgende:
ik ga denk ik weer door nog ff een serie kijken
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:57 schreef ElmoFan het volgende:
Ik ga nu ook maar, doe de groeten aan jullie knuffelberen
jij gaat in de zakquote:Op zondag 5 december 2010 08:04 schreef ElmoFan het volgende:
Hallo, vandaag een hele dag sinterklaas vieren
krijg je een gratis reis naar Spanje... is het nog niet goedquote:
ooh, sorry hoor, ik wist niet dat je ongesteld was.quote:Op zondag 5 december 2010 09:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat lul je nou man, kun je niet lezen?
Ooh, sorry hoor, ik wist niet dat je fucking irritant was en je gedraagt als een klein kindquote:Op zondag 5 december 2010 09:32 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ooh, sorry hoor, ik wist niet dat je ongesteld was.
Die is leuk manquote:
ach stel je aan manquote:Op zondag 5 december 2010 09:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ooh, sorry hoor, ik wist niet dat je fucking irritant was en je gedraagt als een klein kind
Oprotten met je etterbakgedrag, prima dat je hier ook bent, een grapje is een paar keer leuk, maar ik geloof dat de kinderen hun lol wel hebben gehad, dus je mag weer stoppenquote:
hij moet zich gewoon niet aanstellen, kom op zo erg is het toch nietquote:Op zondag 5 december 2010 09:52 schreef Ploertendoder het volgende:
kunnen jullie die ruzie niet verder voeren via pm?
Je bent doet gewoon irritant, rot op naar ONZ als je irritant wil doenquote:Op zondag 5 december 2010 09:54 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
hij moet zich gewoon niet aanstellen, kom op zo erg is het toch niet
Ik ook want Micha kan elk moment wakker worden....quote:Op zondag 5 december 2010 10:51 schreef tdrone het volgende:
ben bijna meteen weeer weg want straks disturbed
succes honkeyquote:Op zondag 5 december 2010 10:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook want Micha kan elk moment wakker worden....
Gister belde ze mij huilend op in de avond en zij dat ze over 5 minuten bij mij was en hier kon slapen. Dus nu moet ik even kijken hoe ik dit ga oplossen... Hartstikke leuk natuurlijk voor mij dat ze hier misschien een paar dagen komt wonen, maar de reden erachter is toch echt minder
Klinkt minder... Succes!quote:Op zondag 5 december 2010 10:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook want Micha kan elk moment wakker worden....
Gister belde ze mij huilend op in de avond en zij dat ze over 5 minuten bij mij was en hier kon slapen. Dus nu moet ik even kijken hoe ik dit ga oplossen... Hartstikke leuk natuurlijk voor mij dat ze hier misschien een paar dagen komt wonen, maar de reden erachter is toch echt minder
Veel plezier bij Disturbedquote:
Dankje, het is best wel een gedoe... En ik moet ook nog dichten, cadeaus in pakken en Frans lerenquote:
Als je hulp nodig hebt, stuur even een PM.quote:Op zondag 5 december 2010 10:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Veel plezier bij Disturbed![]()
[..]
Dankje, het is best wel een gedoe... En ik moet ook nog dichten, cadeaus in pakken en Frans leren
Als ik hulp wil bel ik wel een goede vriendin, die weet er nét wat meer vanafquote:Op zondag 5 december 2010 10:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt, stuur even een PM.
Met dichten bedoel ik gehaktbal.quote:Op zondag 5 december 2010 10:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als ik hulp wil bel ik wel een goede vriendin, die weet er nét wat meer vanaf
Ahgoh, was jij ook zo'n persoon die er twaalf moest?quote:Op zondag 5 december 2010 11:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
OohwDat gaat nu behoorlijk goed, ik hoef nog maar 1 gedicht
Ik moest er "maar" negenquote:Op zondag 5 december 2010 11:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ahgoh, was jij ook zo'n persoon die er twaalf moest?
Geen hockey en school.quote:Op zondag 5 december 2010 11:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hockey, school, familie, vriendinnetje, zoiets?
Welke ruzies heb jij het in godsnaam over?quote:Op zondag 5 december 2010 10:53 schreef Lutte het volgende:
Kan er hier geen dag zonder ruzie?
En Michhas zit wel te zeiken over 'kinderen', maar toch wel frappant dat negen van de tien keer de 'volwassen' Michhas bij de ruzies betrokken is.
En ElmoFan, als twee mensen samen een grapje 'hebben', dan moet je niet proberen dat over te nemen. Micha is de vriendin van HT, en Michhas heet helemaal geen Micha.
Groetjesquote:Op zondag 5 december 2010 11:31 schreef Ploertendoder het volgende:
ik ben bij cc. veel plezier jullie
--> PMquote:Op zondag 5 december 2010 11:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Welke ruzies heb jij het in godsnaam over?Ik heb geen ruzie hoor
Ik ben er net uit ontsnapt wat een hel was het tochquote:Op zondag 5 december 2010 13:02 schreef eNGine10 het volgende:
Is iedereen meegenomen in de zak van Sinterklaas?
Hij zal je niet voor niks meegenomen hebbenquote:Op zondag 5 december 2010 13:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ben er net uit ontsnapt wat een hel was het toch
ik was heel lievv dit jaarquote:Op zondag 5 december 2010 13:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hij zal je niet voor niks meegenomen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |