En ik vind het een sneeuwpopquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:46 schreef Microtubuli het volgende:
Mooi hoor, maar het is sneeuwman. Poppen zijn voor meisjes.
Dat kan heul nie.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:54 schreef eNGine10 het volgende:
Deze viert over een paar maanden zijn 1e verjaardag maar mag toch niet ontbreken in dit topic![]()
[ afbeelding ]
Die banaan als neusquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:54 schreef eNGine10 het volgende:
Deze viert over een paar maanden zijn 1e verjaardag maar mag toch niet ontbreken in dit topic![]()
[ afbeelding ]
Awwwwwwwww, mét hondjequote:
Flinke knoepertquote:Op zondag 5 december 2010 15:40 schreef Fredo55 het volgende:
Geen sneeuwpop gemaakt, ik heb nog wel een foto van vorig jaar;
[ afbeelding ]
Jongen naast de sneeuwpop is mijn broertje trouwens.
quote:Op zondag 19 december 2010 14:52 schreef ry4life het volgende:
Een nieuwe gemaakt!
Hij heet: Sneeuwpop-die-maar-niet-omvallen-wil!
[ afbeelding ]
woon je toevallig in zuid limburg?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:50 schreef Sjeen het volgende:
Hier dan ook nog maar even
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:59 schreef Lienzz het volgende:
[..]
woon je toevallig in zuid limburg?
ja, dat soort heggen zijn idd typerend voor Zuid-Limburg..quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:59 schreef Lienzz het volgende:
[..]
woon je toevallig in zuid limburg?
Nu zie ik het pas; zo'n hoedje van sneeuw. Tof!quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:17 schreef Lienzz het volgende:
dan woon je volgens mij erg kort in de buurt van de Gammaen ik vind je sneeuwpop ge-wel-dig.
We zijn er gister langsgereden met de auto, en ik zei tegen m'n vriend "kijk daar die hebben zelfs een hoedje gemaakt van de sneeuw"
ik had gelijk, dus wat is het punt?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, dat soort heggen zijn idd typerend voor Zuid-Limburg..
mooie poppen!!
dan zag ik er misschien geen grapje in...kan ook aan mij liggenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:53 schreef motorbloempje het volgende:
jemig, moet je bij alles vermelden dat je een grapje maakt tegenwoordig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |