Nee.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo. Je bent nogal wat van planGa je Anna dronken voeren?
Tot ze goudbruin zijn en beginnen te drijven?quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gooi er wat noten in en je kan ze ophangen voor de vogels.
Ja, en ze moeten niet te groot zijn anders worden ze niet gaar, en ook niet te klein anders worden ze hard. Volgens mij ( is al een tijdje geleden dat ik die dingen gebakken heb) is je olie heet genoeg als 't licht begint te walmen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Tot ze goudbruin zijn en beginnen te drijven?
Het is fijn een snob te zijnquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:45 schreef Stereotomy het volgende:
wtf is een sloppenwijcrianza
En die 'wijnkenner' praat met evenveel dedain over wijn als ik over geuren praatdus ik kan hem niet eens ongelijk geven.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:45 schreef Stereotomy het volgende:
wtf is een sloppenwijcrianza
En die 'wijnkenner' praat met evenveel dedain over wijn als ik over geuren praatdus ik kan hem niet eens ongelijk geven.
klinkt nog best ingewikkeld. dan kan ik beter nu al oefenen om op 31 dec goed te kunnen bakken..quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, en ze moeten niet te groot zijn anders worden ze niet gaar, en ook niet te klein anders worden ze hard. Volgens mij ( is al een tijdje geleden dat ik die dingen gebakken heb) is je olie heet genoeg als 't licht begint te walmen.
Vergelijk het met kroketten en frikandellen. Als die gaan drijven haal je ze ook uit het vet.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klinkt nog best ingewikkeld. dan kan ik beter nu al oefenen om op 31 dec goed te kunnen bakken..
Of de lucht er in zet uit en warme lucht stijgt op?quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:49 schreef Stereotomy het volgende:
Wat precies gebeurt er met de dichtheid van gefrituurd voedsel dat ze beginnen te drijven? Is dat omdat er genoeg water uit is verdampt en de dichtheid dus afneemt ofzo?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Of de lucht er in zet uit en warme lucht stijgt op?![]()
scheikunde, niet mijn beste vak overigens
Voorlopig ga ik voor het antwoord van Annie, maar ik zal Vork idd eens vragenquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:50 schreef Anthraxx het volgende:
Het neemt de olie toch op? Althans, zoiets dacht ik. Vraag Vork anders
Omdat het vocht eruit is inderdaadquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:49 schreef Stereotomy het volgende:
Wat precies gebeurt er met de dichtheid van gefrituurd voedsel dat ze beginnen te drijven? Is dat omdat er genoeg water uit is verdampt en de dichtheid dus afneemt ofzo?
Ze drijven direct ja, maar ze draaien toch pas makkelijk als er een helft redelijk gaar is?quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:52 schreef kaasplankje het volgende:
Volgens mij gaan oliebollen meteen drijven, en moet je ze halverwege keren, dat gaat heel makkelijk; je geeft ze een duwtje en ze draaien zo om.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ze drijven direct ja, maar ze draaien toch pas makkelijk als er een helft redelijk gaar is?
Janken kreng!!quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:03 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...ik wrijf aan de zijkant van mijn oog. Er bleek nog een beetje peper te zitten
Auwquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:03 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...ik wrijf aan de zijkant van mijn oog. Er bleek nog een beetje peper te zitten
http://www.nwo.nl/nwohome.nsf/pages/NWOA_7MELR2 vraag 6.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:51 schreef Stereotomy het volgende:
Voorlopig ga ik voor het antwoord van Annie, maar ik zal Vork idd eens vragen
Gaafquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:07 schreef Vork het volgende:
[..]
http://www.nwo.nl/nwohome.nsf/pages/NWOA_7MELR2 vraag 6.
Dat is de oliebol, maar bij snacks? Ik heb echt ooit ergens gelezen dat die gaan drijven doordat het vocht eruit verdwijnt?quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:07 schreef Vork het volgende:
[..]
http://www.nwo.nl/nwohome.nsf/pages/NWOA_7MELR2 vraag 6.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:08 schreef Stereotomy het volgende:
Sjips, had Sunnie toch eigenlijk gelijk
Ja, maar het niet om aan te zien. Nu net bijna 1-0 voor Ajax trouwens.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:09 schreef Stereotomy het volgende:
Borisz het staat verdorie gewoon pas 0-0Je doet net alsof het 0-3 staat voor NEC
Dat proces zal wel deels plaats vinden, maar heel groot is het is denk ik niet. Dat zou je namelijk wel merken, omdat de olie dan ook gaat knetteren. Warmte en lucht zullen er ook bij snacks wel voor zorgen dat het de soortelijke massa aanpast.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:08 schreef TAV74 het volgende:
Dat is de oliebol, maar bij snacks? Ik heb echt ooit ergens gelezen dat die gaan drijven doordat het vocht eruit verdwijnt?
Gelukkig doen die zwart-wit-bijna-Duitsers het voor als nog ook goedquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:09 schreef Stereotomy het volgende:
Borisz het staat verdorie gewoon pas 0-0Je doet net alsof het 0-3 staat voor NEC
Nee, straks over sinterklaasquote:
Nietes, nu zo bij Paul de Leeuwquote:
Dat is wel heel vreemd, geen wonder dat je ongerust bentquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:27 schreef PdeHoog het volgende:
VerdorieEen goeie vriend van me reageert niet meer op mail, heeft zijn hyves- en zijn facebook account verwijderd, neemt zijn telefoon niet meer op. Ik hoor echt al maanden niks van hem. Daar word ik niet zo geruster op. En hij woont in Veldhoven. Ook niet ff iets om naar toe te rijden nu he
Jaquote:
Huh, wat raar. Je kent verder ook niemand die hem kent?quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:27 schreef PdeHoog het volgende:
VerdorieEen goeie vriend van me reageert niet meer op mail, heeft zijn hyves- en zijn facebook account verwijderd, neemt zijn telefoon niet meer op. Ik hoor echt al maanden niks van hem. Daar word ik niet zo geruster op. En hij woont in Veldhoven. Ook niet ff iets om naar toe te rijden nu he
86 dagen geleden voor het laatst op FOK! geweest. Ik weet dat-ie ff geen internet heeft en dat-ie grote heibel heeft met zijn huisgenoten, maar dit vind ik vreemd. Meestal kijkt hij wel ff op zijn werk.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is wel heel vreemd, geen wonder dat je ongerust bent
Ja. Een persoon in Eindhoven. Een kennis van ons. Maar die neemt haar telefoon niet op zoals gebruikelijkquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Huh, wat raar. Je kent verder ook niemand die hem kent?
Hm, da's niet leukquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
86 dagen geleden voor het laatst op FOK! geweest. Ik weet dat-ie ff geen internet heeft en dat-ie grote heibel heeft met zijn huisgenoten, maar dit vind ik vreemd. Meestal kijkt hij wel ff op zijn werk.
[..]
Ja. Een persoon in Eindhoven. Een kennis van ons. Maar die neemt haar telefoon niet op zoals gebruikelijken reageert meestal pas een week of 6 later op mail
Welke? Ik heb rijmwoordenboek.org net nog gebruikt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:33 schreef LieLie het volgende:
Guess what?
Het online rijmwoordenboek is overbelast
De eerste twee hits op google doen het bij mijn niet, maar dan probeer ik die evenquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Welke? Ik heb rijmwoordenboek.org net nog gebruikt.
Eentje die jij niet kentquote:
Ken jij Didotcicero dan?quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken wel wat meer Fok!kers in die omgeving.
Ja, daar was ik terecht gekomen inderdaadquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:36 schreef Anthraxx het volgende:
Oh, LieLie, ik bedoelde deze http://www.rijmwoorden.org/index.php
Die andere weet ik niet eens of die bestaat
Zei ik tochquote:
Voetbal is wel net zo goed ongeveerquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Crisis in Amsterdam, jongen.'t is nog net geen Feyenoord he
Overgangsjaar.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Crisis in Amsterdam, jongen.'t is nog net geen Feyenoord he
Hehe, hij is het ook gewoonquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:40 schreef LieLie het volgende:
Volgens mij, als ik deze in het echt zou tegenkomen, zou ik toch geïntimideerd zijn
quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:40 schreef LieLie het volgende:
Volgens mij, als ik deze in het echt zou tegenkomen, zou ik toch geïntimideerd zijn
Ik was bang voor die poppetjes op draaiorgelsquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
echt wel!!
Gister was een meisje uit mijn klas (groep 7!) bang voor Sinterklaas![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik was bang voor die poppetjes op draaiorgelsVind ze nog steeds niet leuk
Vooral als ze zo'n belletje kunnen slaan
Clowns zijn ook vervelendquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
die zijn ook stom
![]()
Ik vind de gemiddelde clown eng
Draaiorgels moeten verboden worden. Stel omgeving vervuilersquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik was bang voor die poppetjes op draaiorgelsVind ze nog steeds niet leuk
Vooral als ze zo'n belletje kunnen slaan
Heb je even voor mij... la la la laquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Draaiorgels moeten verboden worden. Stel omgeving vervuilers. Ze zijn veels te luid, als je langsloopt ben je doof en de deuntjes zijn verschrikkelijk.
Ja, en dan willen ze nog geld van je ook. Op Utrecht Centraal staat ook altijd zo'n gast in de weg bij de uitgang Jaarbeurspleinquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Draaiorgels moeten verboden worden. Stel omgeving vervuilers. Ze zijn veels te luid, als je langsloopt ben je doof en de deuntjes zijn verschrikkelijk.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:48 schreef LieLie het volgende:
Deze Sinterklaas is ook zo lekker cynisch
quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:48 schreef LieLie het volgende:
Deze Sinterklaas is ook zo lekker cynisch
Ik zit vermoedelijk alleen thuis bij de katjes en ga ze niet eens halenquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:55 schreef rijsttafel het volgende:
Oliebollen.. heb ze afgelopen jaren wel zelf gebakken, maar ik denk dat ik er dit jaar geen zin in heb
Niks van te merken bij TAV hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
die zijn ook stom
![]()
Ik vind de gemiddelde clown eng
* TAV74 rent naar boven en stampt op spyderquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
* TAV74 rent naar boven en stampt op spyder
Zeg clownquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
* TAV74 rent naar boven en stampt op spyder
Als je goed opgelet hebt het laatste jaar snap je hemquote:
Neequote:
Lijkt me vervelend, rond jouw leeftijd viert iedereen het met gezinnetjes en "partners" enzo..quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zit vermoedelijk alleen thuis bij de katjes en ga ze niet eens halen
*peppep* <insert rode neus>quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg clownWaag dat niet he
Ik weet waar je huis woont en ik kom langs en stamp op jou
quote:
Bedankt hequote:Op zaterdag 4 december 2010 21:00 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Lijkt me vervelend, rond jouw leeftijd viert iedereen het met gezinnetjes en "partners" enzo..
Ik heb nog geen idee waar ik het vier, maar vorig jaar had ik een zak bollen meegenomen naar vrienden. En die smaakten goed zelfs koud en midden in de stad.
Ja watquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
[..]
Bedankt heIk zit geregeld bij vrienden hoor
of hier, gewoon bij jullie
Gezelligquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Aangezien mijn moeder ook geen 'gezinnetje' of partner heeft, en zo óók nog eens jarig is, komt ze al de 29e naar ons toe, om de herrie in Alkmaar te ontlopen. De katten redden het wel alleen
Ja, vast welquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:01 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja wat? Is toch zo volgens mij
quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:03 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...geloof dat de maand langer wordt dan mijn salarisLeuk, al die cadeautjes en etentjes en zo
quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:03 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb ik elke maand, maar deze is extra zwaar, ja
Salaris is er gelukkig ook altijd vroeg in decemberquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:03 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...geloof dat de maand langer wordt dan mijn salarisLeuk, al die cadeautjes en etentjes en zo
Ja he?quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:02 schreef Sunnythesun het volgende:
AliB bij de Sint. kereltje rapt het echt helemaal mee, ik heb er gewoon tranen van in mijn ogen, zo ontroerend dit
![]()
Uhuhquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Salaris is er gelukkig ook altijd vroeg in december
En ietsje meer dan normaalquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Salaris is er gelukkig ook altijd vroeg in december
We zitten op mijn 13e maand, daarmee is het wel even weer genoegquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En ietsje meer dan normaal![]()
![]()
Gelukkig doen wij niet echt aan cadeautjes en zo, scheelt een boel
quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
We zitten op mijn 13e maand, daarmee is het wel even weer genoeg
http://www.google.nl/sear(...)=&aql=f&oq=&gs_rfai=quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je goed opgelet hebt het laatste jaar snap je hem
quote:
Als je hier even doorgelezen had wist je dat inmiddels ook alquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)=&aql=f&oq=&gs_rfai=
Het is iets wat P aan jullie heeft uitgeleend gerelateerd aan fotografie
http://www.amazon.com/Col(...)in-Mac/dp/B000ES6K34quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)=&aql=f&oq=&gs_rfai=
Het is iets wat P aan jullie heeft uitgeleend gerelateerd aan fotografie
Ben aan m'n 5e glas wijn bezig jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je hier even doorgelezen had wist je dat inmiddels ook al
quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben aan m'n 5e glas wijn bezig ja
Owkeequote:Op zaterdag 4 december 2010 21:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/Col(...)in-Mac/dp/B000ES6K34
quote:
5 glazen voor een kleine chinees is omgerekend naar grote blanke meneren zoals ik ongeveer 3 flessenquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wij moeten nog aan de thee beginnenquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die hebben wij net op..quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wij moeten nog aan de thee beginnen
eerste en laatste glas koude thee heb ik net leeg.quote:
Nespressoquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wij moeten nog aan de thee beginnen
Veel beter. Ik vind Senseo echt helemaal niks.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:16 schreef Stereotomy het volgende:
Is Nespresso echt beter dan Senseo?
Dat is geen Duitse prijs maar een Nederlandse prijs.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:15 schreef Stereotomy het volgende:
Vind het wel lekker
Misschien zo nog ff in beschonken toestand ff over de kerstmarkt lopen op 't Vrijthof. Valt me een beetje tegen dit jaar... de kerstmarkten in Bratislava en Wenen vorig jaar december waren leuker. En goedkoper. Hier zijn er voornamelijk Duitse kraampjes die Duitse prijzen hanteren.... 4 EUR voor een broodje worst enzo...
quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:16 schreef Stereotomy het volgende:
Is Nespresso echt beter dan Senseo?
Misschien dat ik er zo eens een ga proberen... ben er toch...quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:17 schreef z80 het volgende:
[..]
Dat is geen Duitse prijs maar een Nederlandse prijs.
was het een Duitse prijs was het 1,50 a 2¤ met hard broodje
Ja jeetje kan ik er wat aan doen dat die flessen leeg gaanquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]En ik ben geen grote koffieliefhebber
Kom anders een keer proeven als je in de buurt ben
en nuchter
![]()
Vandaar dat ik op een bepaald moment maar ben gestopt met CD's kopenquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
Wat heb k me trouwens op de hals gehaald met die kastMijn woonkamersalontafel staat nu vol met CD's en DVD's
Als de glasplaat dat maar houd
De vensterbank staat trouwens ook vol
En de grond voor de kattenbak
De katten kunenn nog net de bak op
Je doet het zelf hequote:Op zaterdag 4 december 2010 21:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ja jeetje kan ik er wat aan doen dat die flessen leeg gaan
[ afbeelding ]
Ja. Nou. Ik nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:19 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Vandaar dat ik op een bepaald moment maar ben gestopt met CD's kopen
2 voor 3 euro? Ik ben geen wijnkenner, maar ik heb nog nooit een lekkere wijn gevonden voor die prijs. Meestal niet echt veel boeiends in de smaak te vinden.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien dat ik er zo eens een ga proberen... ben er toch...
[..]
Ja jeetje kan ik er wat aan doen dat die flessen leeg gaan
[ afbeelding ]
Niet met zoveel wijn op neequote:Op zaterdag 4 december 2010 21:22 schreef Stereotomy het volgende:
Kan me de laatste keer ook niet meer herinneren dat ik een CD heb gekocht...
Denk dat ik geen CD's van na het jaar 2008 heb sowieso. Laatste zal wel die ontzettend slechte Dream Theater CD geweest zijnquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:22 schreef Stereotomy het volgende:
Kan me de laatste keer ook niet meer herinneren dat ik een CD heb gekocht...
De buren blijven op 1.14 steken gelukkig, de overburen zitten er 8 cent bovenop of zo..quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:25 schreef PdeHoog het volgende:
Hebben jullie die dieselprijzen trouwens gevolgd de laatste tijd?Shell zit gewoon op 1.21 per liter
Echt belachelijk
Ja, een Temperanillo of hoe heet die bes ookalweerquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Die is wel lekker ja Rijst. Spanjaard..
Ja, die kwam bij een proeverij die ik laatst had als 1e uit de bus (een wijn van die bes dus)quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:26 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, een Temperanillo of hoe heet die bes ookalweer![]()
Goed te doen in ieder geval.
Jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De buren blijven op 1.14 steken gelukkig, de overburen zitten er 8 cent bovenop of zo..
quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, die kwam bij een proeverij die ik laatst had als 1e uit de bus (een wijn van die bes dus)Lekker vol van smaak en kruidig.
op tv in ieder geval niks. dvd'tje dus..quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:30 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Helaas alweer op. Volgende keer een paar meer halen. Voor de normale prijs zou ik ze ook nog wel kopen, trouwens. Maar die bonus komt vast nog wel eens.
Tapenade in elkaar gedraaid. Turkse knoflookyoghurt gefixt. Straks brood in de oven en een film kijken.![]()
Iemand tips voor een toffe film?
Gezelligquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:32 schreef Memento-Mori het volgende:
stonden mn ouders opeens op t werk voor mn neus, ze moesten kruidvatktreinaartjes op maken en hadden maar hotel geboekt enzo, dus net uit eten geweest met ze bij tantes bistro (en door de sneeuw, tegen de sneeuw in terug gefiets *brrrr*
Heb geen TV, dus dat viel sowieso al afquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
op tv in ieder geval niks. dvd'tje dus..
paard van sinterklaas
quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:34 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Heb geen TV, dus dat viel sowieso al af
Trouwens, wil jij nog wedden dat ik die 130 niet haal einde van de maand?quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:35 schreef FutureFairytale het volgende:
dies leuk ja. Meryl Streep als Julia!
Ik ga een beetje een wijfenfilm kijken, lijk wel gekquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Doe er een lekkere lachfilm in
OF een chickflick
Julie & Julia?
haha heb je ergens een log waar ik op kan reageren?quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Trouwens, wil jij nog wedden dat ik die 130 niet haal einde van de maand?
Als m'n CD's en mp3speler werden meegeteld, zat ik daar ook wel op, maar nu zit ik nieteens op de helftquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:35 schreef PdeHoog het volgende:
Ik wil trouwens dit weekend mijn 50.000e Last.FM scrobble makenGaat me lukken volgens mij
Zit nu op 49934
Da's idd een tof filmpjequote:Op zaterdag 4 december 2010 21:36 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik ga een beetje een wijfenfilm kijken, lijk wel gek![]()
Denk dat ik Road to Perdition ga kijken. Heel lang al niet meer gezien en ik vond het destijds wel een goede film.
zeg je alleen maar om te verbloemen dat je stiekem dat soort films hartstikke leuk vindquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:36 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik ga een beetje een wijfenfilm kijken, lijk wel gek![]()
Denk dat ik Road to Perdition ga kijken. Heel lang al niet meer gezien en ik vond het destijds wel een goede film.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als m'n CD's en mp3speler werden meegeteld, zat ik daar ook wel op, maar nu zit ik nieteens op de helft
Nee? Hoezoquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha heb je ergens een log waar ik op kan reageren?
Julie houdt toch een log bij!quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee? HoezoIk weet alleen wat de stand vanmorgen was
iPods kunnen worden gescrobbeledquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als m'n CD's en mp3speler werden meegeteld, zat ik daar ook wel op, maar nu zit ik nieteens op de helft
Jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Julie houdt toch een log bij!
Alleen met een meisje naast me op de bankquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zeg je alleen maar om te verbloemen dat je stiekem dat soort films hartstikke leuk vind
Wordt bij mij ook gedaan iddquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
iPods kunnen worden gescrobbeled.
Dat wist ik, maar ik heb een Creative.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
iPods kunnen worden gescrobbeled.
das wel jammer dat je dat dan niet deelt. dan weten mensen niet hoeveel recepten je al gemaakt hebtquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaMet alles wat ik eet maar da's op mijn PDA. Da's geen blog
Kerstmarkt is voor 40+ers.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:41 schreef Stereotomy het volgende:
Zo weer terug van kerstmarkt, viel me toch wat tegen weer. Suffe kraampjes die te ver van elkaar af stonden. Wordt pas leuk als er mensenmassa's tussen lopen. En broodje bratwurst: 4 EUR.
Meer oefenen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:43 schreef FutureFairytale het volgende:
vnv ongeluk gebeurd in live-uitzending 'Wetten Dass'
zoon wilde met springveren over rijdende auto springen maar mislukt wordt geschept door zn eigen vader. uitzending is direct gestaakt en jongen ligt zwaargewond in het ziekenhuis
ahum. ik ga graag naar de kerstmarkt! hele leuke sfeer. dit jaar een keer in NL ipv Duitsland. Mn zusje ging vorig jaar ook al en toen was ze 16 dus helemaal niet voor 40+ers rijstje!quote:
Ongetwijfeld krassen op de lak, zonde.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:43 schreef FutureFairytale het volgende:
zoon wilde met springveren over rijdende auto springen maar mislukt wordt geschept door zn eigen vader. uitzending is direct gestaakt en jongen ligt zwaargewond in het ziekenhuis
quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ahum. ik ga graag naar de kerstmarkt! hele leuke sfeer. dit jaar een keer in NL ipv Duitsland. Mn zusje ging vorig jaar ook al en toen was ze 16 dus helemaal niet voor 40+ers rijstje!
quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:46 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Heerlijk controversie zaaien.
Da's toch niet interessant johquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
das wel jammer dat je dat dan niet deelt. dan weten mensen niet hoeveel recepten je al gemaakt hebt
Ik zet in op 127,4quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's toch niet interessant johHet gaat om het gewicht per 31/12
40+? De laatste keer dat ik er 1 bezocht werd het vooral door lijken bezocht. De jongeren waren zwaar in de minderheid.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:46 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Heerlijk controversie zaaien.
Oeps...foutje....quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Per 31/12? Optimistquote:
Mij zal je er ook niet vinden. En indien wel, dan liggend in de sneeuw naast de Glühweinkraam.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
40+? De laatste keer dat ik er 1 bezocht werd het vooral door lijken bezocht. De jongeren waren zwaar in de minderheid.
En terecht. Je kan alleen kitsch kopen.
oohja dat vond ik zo gek in die film. die Julie at onwijs veel boter, vet en chocola en ze bleef zo dun als een garnaal. hoe kan dat nouquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's toch niet interessant johHet gaat om het gewicht per 31/12
Prima, als je het haalt zul je tegen die tijd wel honger hebbenquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Per 31/12? OptimistWat als ik het haal? Dan kook jij een keer? Zo niet, dan kom je een keer hier eten
ik las daarna berichten over dat hij beide benen kwijt isquote:
Ik vond er niets aan. Wij zijn in Dusseldorf geweest. Leuk om een dag door die stad te hobbelen, maar elk plein was hetzelfde. En overal werd dezelfde troep verkocht.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:51 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Mij zal je er ook niet vinden. En indien wel, dan liggend in de sneeuw naast de Glühweinkraam.
Dusseldorf is leuker om te winkelen en in de Altstadt te eten/drinken/uitgaan. vind het een heel leuke stad maar megadrukquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vond er niets aan. Wij zijn in Dusseldorf geweest. Leuk om een dag door die stad te hobbelen, maar elk plein was hetzelfde. En overal werd dezelfde troep verkocht.
Als je van Kitsch houdt snap ik dat je er graag heen gaat. Maar om nou nog een keer vrijwillig op een kluitje daar doorheen te moeten: liever niet.
Film beter volgenquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oohja dat vond ik zo gek in die film. die Julie at onwijs veel boter, vet en chocola en ze bleef zo dun als een garnaal. hoe kan dat nou![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:52 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Prima, als je het haalt zul je tegen die tijd wel honger hebben
Dat klopt wel. In Bratislava waren er maar 5 verschillende kraampjes. Op elke plein stonden er 4x dezelfde variaties ofwel 20 kraampjes die hetzelfde deden...quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vond er niets aan. Wij zijn in Dusseldorf geweest. Leuk om een dag door die stad te hobbelen, maar elk plein was hetzelfde. En overal werd dezelfde troep verkocht.
Als je van Kitsch houdt snap ik dat je er graag heen gaat. Maar om nou nog een keer vrijwillig op een kluitje daar doorheen te moeten: liever niet.
Misschien leren ze dan eens dat dat soort dingen gewoon niet moeten in een TV programma met een zooi amateursquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik las daarna berichten over dat hij beide benen kwijt is
edit; nu dat hij is overleden
Zelfs het winkelen vond ik niets daar. Dan liever door naar Keulen of Koblenz of Trier. Meer sfeer, mooier landschap...quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dusseldorf is leuker om te winkelen en in de Altstadt te eten/drinken/uitgaan. vind het een heel leuke stad maar megadruk
heb ik Julie niet horen zeggen idd. maar als ze dat kwamen hadden ze ook haar ook wel wat vulling kunnen geven want ze zag er niet bourgondisch uitquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:54 schreef PdeHoog het volgende:
Film beter volgenZe hadden het erover dat ze aankwamen
Tja, daar gaat je levenswerk.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
daar draait het hele programma omquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien leren ze dan eens dat dat soort dingen gewoon niet moeten in een TV programma met een zooi amateurs
Je kunt ook een kaartenhuis met 40 verdiepingen bouwenquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
daar draait het hele programma om
Verkoopt niet. TV draait tegenwoordig toch vooral om het zien lijden van andere mensen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je kunt ook een kaartenhuis met 40 verdiepingen bouwen
net half uurtje geleden gebeurd... maar ja, die berichten kwamen zo snel. misschien leeft hij nog wel. op YouTube krijgt ie doodswensen van sommige Duitsers...quote:
Nouja. Hij had meer moeten oefenen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
net half uurtje geleden gebeurd... maar ja, die berichten kwamen zo snel. misschien leeft hij nog wel. op YouTube krijgt ie doodswensen van sommige Duitsers...
Tja nogal een risico stunt, stom ook en die vader helemaal een trauma.. maargoed maakt het nog steeds erg tragisch.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
niet eens aan gedachtquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En je zoon. Weer een trauma erbij.
Nou, als hij dáár vantevoren nou eens aan gedacht zou hebben he....quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
niet eens aan gedachtdie vader die wel zn zoon heeft aangereden
Vast wel. Maar ik zet gewoon mijn eigen CD's op. Die schijtkerstmuziek van Sky Radio is niet om aan te horen.quote:
"Thuis ging het altijd goed."quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja. Hij had meer moeten oefenen.
toch kan ik er 1 periode per jaar wel tegen, heeft het wel wat zelfs. sommige nr's niet maar een van de meest gedraaide (Last Christmas) blijf ik mooi vindenquote:
Dit valt onder de categorie Schijtkerstmuziek van Sky Radioquote:
Ze is zwanger, Steerquote:
dat was vroegah leuk... heeft geen amusementswaarde nuquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je kunt ook een kaartenhuis met 40 verdiepingen bouwen
Ik ookquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
toch kan ik er 1 periode per jaar wel tegen, heeft het wel wat zelfs. sommige nr's niet maar een van de meest gedraaide (Last Christmas) blijf ik mooi vinden
Tijd om het programma op te doeken danquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat was vroegah leuk... heeft geen amusementswaarde nu
zal ook wel niet want veel kijkers dus veel geld..quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tijd om het programma op te doeken dan
Wil je dat?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:01 schreef FutureFairytale het volgende:
gaan we nu al kerstliedjes posten?
Als het waar zou zijn, zou je mijn held zijn Anniequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Update 'Wetten Dass'Fuck, Justin Bieber NIET optreden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:07 schreef Anthraxx het volgende:
Had die Bieber niet kunnen wedden dat hij dit kon?
hahaquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:07 schreef Anthraxx het volgende:
hoop het!quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:09 schreef MissHobje het volgende:
Hij leeft dus nognouja gelukkig en nu hopen dat het meevalt, pikken ze weer een graantje mee ala beroemdheid etc
Hij verdient in ieder geval wel een Darwin Award voor deze stunt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:09 schreef MissHobje het volgende:
Hij leeft dus nognouja gelukkig en nu hopen dat het meevalt, pikken ze weer een graantje mee ala beroemdheid etc
Zijn vader een Carmageddon award.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:11 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hij verdient in ieder geval wel een Darwin Award voor deze stunt.
daar lach ik niet om. ik lach om opmerking over Justin. stom dat zo'n knulletje denkt dat ie alles is..quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet lachen, er ligt een jongen op sterven jah
Ik geloof je niet.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
daar lach ik niet om. ik lach om opmerking over Justin. stom dat zo'n knulletje denkt dat ie alles is..
ik denk dat als ik 10 jaar jonger zou zijn nog niet op die bloemkool zou vallen..quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:17 schreef Anthraxx het volgende:
Dat krijg je al snel als de halve vrouwelijke wereld populatie zich gratis aanbied tot geile neukseks en je veel geld op de bank hebt staan.
Veel plezierquote:
Dat maakt je 28 ofzo?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik denk dat als ik 10 jaar jonger zou zijn nog niet op die bloemkool zou vallen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Jij blijquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Oja Sinterklaasfeest morgen gaat door!!!
Zusje die ziek was hing tot 4u vannacht in de kroeg dus ze kon vandaag mooi cadeaus kopen
morgen met het gezin + zwager + nichtje Sinterklaas vieren
Wat denk je nou zelfquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:41 schreef FutureFairytale het volgende:
ga je morgen Zweedse balletjes eten P.?
hoe weet ik nou dat je daar om 10u bentquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelfAls ik daar om 10:00 uur ben
En ik heb liever zweedse blondjes dan zweedse balletjes
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelfAls ik daar om 10:00 uur ben
En ik heb liever zweedse blondjes dan zweedse balletjes
Waarom zou ik willen ontbijten voor 1 EURquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe weet ik nou dat je daar om 10u bent
kun je daar wel ontbijten voor 1 euro
Jij zou dat gewoon doen, geef maar toequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:46 schreef FutureFairytale het volgende:
geen ideeomdat heel NL dat wil
(ik ook niet hoor.. zo'n droog pistoletje met kaas of bij de hema met koude omelet
zou het best toe willen geven maar nee, ik ontbijt eigenlijk nooit ergens anders dan thuisquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij zou dat gewoon doen, geef maar toe
dat laatstequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga afnokken. Lekker ff bankhangen met River Cottage en wat olijfjes of chocokruidnoten
Het worden olijfjesquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat laatstewij hebben hier chippies maar geen trek. straks nog een paar mandarijntjes pakken
en met goed vet.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het worden olijfjesKcal-technisch handiger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |