Nee.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo. Je bent nogal wat van planGa je Anna dronken voeren?
Tot ze goudbruin zijn en beginnen te drijven?quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gooi er wat noten in en je kan ze ophangen voor de vogels.
Ja, en ze moeten niet te groot zijn anders worden ze niet gaar, en ook niet te klein anders worden ze hard. Volgens mij ( is al een tijdje geleden dat ik die dingen gebakken heb) is je olie heet genoeg als 't licht begint te walmen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Tot ze goudbruin zijn en beginnen te drijven?
Het is fijn een snob te zijnquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:45 schreef Stereotomy het volgende:
wtf is een sloppenwijcrianza
En die 'wijnkenner' praat met evenveel dedain over wijn als ik over geuren praatdus ik kan hem niet eens ongelijk geven.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:45 schreef Stereotomy het volgende:
wtf is een sloppenwijcrianza
En die 'wijnkenner' praat met evenveel dedain over wijn als ik over geuren praatdus ik kan hem niet eens ongelijk geven.
klinkt nog best ingewikkeld. dan kan ik beter nu al oefenen om op 31 dec goed te kunnen bakken..quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, en ze moeten niet te groot zijn anders worden ze niet gaar, en ook niet te klein anders worden ze hard. Volgens mij ( is al een tijdje geleden dat ik die dingen gebakken heb) is je olie heet genoeg als 't licht begint te walmen.
Vergelijk het met kroketten en frikandellen. Als die gaan drijven haal je ze ook uit het vet.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klinkt nog best ingewikkeld. dan kan ik beter nu al oefenen om op 31 dec goed te kunnen bakken..
Of de lucht er in zet uit en warme lucht stijgt op?quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:49 schreef Stereotomy het volgende:
Wat precies gebeurt er met de dichtheid van gefrituurd voedsel dat ze beginnen te drijven? Is dat omdat er genoeg water uit is verdampt en de dichtheid dus afneemt ofzo?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Of de lucht er in zet uit en warme lucht stijgt op?![]()
scheikunde, niet mijn beste vak overigens
Voorlopig ga ik voor het antwoord van Annie, maar ik zal Vork idd eens vragenquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:50 schreef Anthraxx het volgende:
Het neemt de olie toch op? Althans, zoiets dacht ik. Vraag Vork anders
Omdat het vocht eruit is inderdaadquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:49 schreef Stereotomy het volgende:
Wat precies gebeurt er met de dichtheid van gefrituurd voedsel dat ze beginnen te drijven? Is dat omdat er genoeg water uit is verdampt en de dichtheid dus afneemt ofzo?
Ze drijven direct ja, maar ze draaien toch pas makkelijk als er een helft redelijk gaar is?quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:52 schreef kaasplankje het volgende:
Volgens mij gaan oliebollen meteen drijven, en moet je ze halverwege keren, dat gaat heel makkelijk; je geeft ze een duwtje en ze draaien zo om.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ze drijven direct ja, maar ze draaien toch pas makkelijk als er een helft redelijk gaar is?
Janken kreng!!quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:03 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...ik wrijf aan de zijkant van mijn oog. Er bleek nog een beetje peper te zitten
Auwquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:03 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...ik wrijf aan de zijkant van mijn oog. Er bleek nog een beetje peper te zitten
http://www.nwo.nl/nwohome.nsf/pages/NWOA_7MELR2 vraag 6.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:51 schreef Stereotomy het volgende:
Voorlopig ga ik voor het antwoord van Annie, maar ik zal Vork idd eens vragen
Gaafquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:07 schreef Vork het volgende:
[..]
http://www.nwo.nl/nwohome.nsf/pages/NWOA_7MELR2 vraag 6.
Dat is de oliebol, maar bij snacks? Ik heb echt ooit ergens gelezen dat die gaan drijven doordat het vocht eruit verdwijnt?quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:07 schreef Vork het volgende:
[..]
http://www.nwo.nl/nwohome.nsf/pages/NWOA_7MELR2 vraag 6.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:08 schreef Stereotomy het volgende:
Sjips, had Sunnie toch eigenlijk gelijk
Ja, maar het niet om aan te zien. Nu net bijna 1-0 voor Ajax trouwens.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:09 schreef Stereotomy het volgende:
Borisz het staat verdorie gewoon pas 0-0Je doet net alsof het 0-3 staat voor NEC
Dat proces zal wel deels plaats vinden, maar heel groot is het is denk ik niet. Dat zou je namelijk wel merken, omdat de olie dan ook gaat knetteren. Warmte en lucht zullen er ook bij snacks wel voor zorgen dat het de soortelijke massa aanpast.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:08 schreef TAV74 het volgende:
Dat is de oliebol, maar bij snacks? Ik heb echt ooit ergens gelezen dat die gaan drijven doordat het vocht eruit verdwijnt?
Gelukkig doen die zwart-wit-bijna-Duitsers het voor als nog ook goedquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:09 schreef Stereotomy het volgende:
Borisz het staat verdorie gewoon pas 0-0Je doet net alsof het 0-3 staat voor NEC
Nee, straks over sinterklaasquote:
Nietes, nu zo bij Paul de Leeuwquote:
Dat is wel heel vreemd, geen wonder dat je ongerust bentquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:27 schreef PdeHoog het volgende:
VerdorieEen goeie vriend van me reageert niet meer op mail, heeft zijn hyves- en zijn facebook account verwijderd, neemt zijn telefoon niet meer op. Ik hoor echt al maanden niks van hem. Daar word ik niet zo geruster op. En hij woont in Veldhoven. Ook niet ff iets om naar toe te rijden nu he
Jaquote:
Huh, wat raar. Je kent verder ook niemand die hem kent?quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:27 schreef PdeHoog het volgende:
VerdorieEen goeie vriend van me reageert niet meer op mail, heeft zijn hyves- en zijn facebook account verwijderd, neemt zijn telefoon niet meer op. Ik hoor echt al maanden niks van hem. Daar word ik niet zo geruster op. En hij woont in Veldhoven. Ook niet ff iets om naar toe te rijden nu he
86 dagen geleden voor het laatst op FOK! geweest. Ik weet dat-ie ff geen internet heeft en dat-ie grote heibel heeft met zijn huisgenoten, maar dit vind ik vreemd. Meestal kijkt hij wel ff op zijn werk.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is wel heel vreemd, geen wonder dat je ongerust bent
Ja. Een persoon in Eindhoven. Een kennis van ons. Maar die neemt haar telefoon niet op zoals gebruikelijkquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Huh, wat raar. Je kent verder ook niemand die hem kent?
Hm, da's niet leukquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
86 dagen geleden voor het laatst op FOK! geweest. Ik weet dat-ie ff geen internet heeft en dat-ie grote heibel heeft met zijn huisgenoten, maar dit vind ik vreemd. Meestal kijkt hij wel ff op zijn werk.
[..]
Ja. Een persoon in Eindhoven. Een kennis van ons. Maar die neemt haar telefoon niet op zoals gebruikelijken reageert meestal pas een week of 6 later op mail
Welke? Ik heb rijmwoordenboek.org net nog gebruikt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:33 schreef LieLie het volgende:
Guess what?
Het online rijmwoordenboek is overbelast
De eerste twee hits op google doen het bij mijn niet, maar dan probeer ik die evenquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Welke? Ik heb rijmwoordenboek.org net nog gebruikt.
Eentje die jij niet kentquote:
Ken jij Didotcicero dan?quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken wel wat meer Fok!kers in die omgeving.
Ja, daar was ik terecht gekomen inderdaadquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:36 schreef Anthraxx het volgende:
Oh, LieLie, ik bedoelde deze http://www.rijmwoorden.org/index.php
Die andere weet ik niet eens of die bestaat
Zei ik tochquote:
Voetbal is wel net zo goed ongeveerquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Crisis in Amsterdam, jongen.'t is nog net geen Feyenoord he
Overgangsjaar.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Crisis in Amsterdam, jongen.'t is nog net geen Feyenoord he
Hehe, hij is het ook gewoonquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:40 schreef LieLie het volgende:
Volgens mij, als ik deze in het echt zou tegenkomen, zou ik toch geïntimideerd zijn
quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:40 schreef LieLie het volgende:
Volgens mij, als ik deze in het echt zou tegenkomen, zou ik toch geïntimideerd zijn
Ik was bang voor die poppetjes op draaiorgelsquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
echt wel!!
Gister was een meisje uit mijn klas (groep 7!) bang voor Sinterklaas![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik was bang voor die poppetjes op draaiorgelsVind ze nog steeds niet leuk
Vooral als ze zo'n belletje kunnen slaan
Clowns zijn ook vervelendquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
die zijn ook stom
![]()
Ik vind de gemiddelde clown eng
Draaiorgels moeten verboden worden. Stel omgeving vervuilersquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik was bang voor die poppetjes op draaiorgelsVind ze nog steeds niet leuk
Vooral als ze zo'n belletje kunnen slaan
Heb je even voor mij... la la la laquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Draaiorgels moeten verboden worden. Stel omgeving vervuilers. Ze zijn veels te luid, als je langsloopt ben je doof en de deuntjes zijn verschrikkelijk.
Ja, en dan willen ze nog geld van je ook. Op Utrecht Centraal staat ook altijd zo'n gast in de weg bij de uitgang Jaarbeurspleinquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Draaiorgels moeten verboden worden. Stel omgeving vervuilers. Ze zijn veels te luid, als je langsloopt ben je doof en de deuntjes zijn verschrikkelijk.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:48 schreef LieLie het volgende:
Deze Sinterklaas is ook zo lekker cynisch
quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:48 schreef LieLie het volgende:
Deze Sinterklaas is ook zo lekker cynisch
Ik zit vermoedelijk alleen thuis bij de katjes en ga ze niet eens halenquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:55 schreef rijsttafel het volgende:
Oliebollen.. heb ze afgelopen jaren wel zelf gebakken, maar ik denk dat ik er dit jaar geen zin in heb
Niks van te merken bij TAV hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
die zijn ook stom
![]()
Ik vind de gemiddelde clown eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |