Er is zat werk waarvoor geen VOG nodig is.quote:Op maandag 6 december 2010 13:53 schreef Nico_Galijk het volgende:
Met de politie in aanraking geweest zijn voor bedreiging en diefstal en het vervolgens raar vinden dat je geen VOG krijgt
Ik denk dat ze nog werk hebben achter de vuilniswagen.
Hier prutser, ik heb een blanco VOG voor je. Doe er wat mee en maak je eens een keer nuttig in deze maatschappij, in plaats van fietsen jatten en de eigenaar bedreigen.quote:Op maandag 6 december 2010 22:40 schreef NewKidsTurbo het volgende:
Dan maar een WIJ uitkering aanvragen. Kutland wilt niet dat ik werk krijg, dan zal ik ook niet werken
Tuurlijk, geef 'het land' maar weer de schuld van jouw criminele gedrag in het verledenquote:Op maandag 6 december 2010 22:40 schreef NewKidsTurbo het volgende:
Dan maar een WIJ uitkering aanvragen. Kutland wilt niet dat ik werk krijg, dan zal ik ook niet werken
En tot overmaat van ramp ook nog een janktopic aanmaken in de hoop dat TS zieltjes kan winnen..quote:Op maandag 6 december 2010 23:19 schreef Devz het volgende:
[..]
Tuurlijk, geef 'het land' maar weer de schuld van jouw criminele gedrag in het verleden
Dan kun je zelf de gegevens invullen. Bang zijn dat je wegens valsheid in geschrifte in de toekomst geen VOG meer krijgt hoef je toch niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:24 schreef NewKidsTurbo het volgende:
Wat heb ik nou aan een blanco VOG :|
Vul dan je eigen naam in achterlijk kindquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:24 schreef NewKidsTurbo het volgende:
Je hebt soms van die mensen die nog te dom zijn om te poepen, jij bent er een van...quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:24 schreef NewKidsTurbo het volgende:
Ben ik niet helemaal met je eens, hier op FOK! weet hij toch aardig om zich heen te schijten.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:40 schreef cvboer het volgende:
[..]
Je hebt soms van die mensen die nog te dom zijn om te poepen, jij bent er een van...
Over 5 jaar kan je het opnieuw aanvragen, en voortaan niet meer zo stout doen:)quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:06 schreef NewKidsTurbo het volgende:
Omdat ik in het verleden een fiets heb gestolen en mensen "bedreigd" (nooit voor veroordeeld, en nooit een strafblad gekregen maar boete)
Diefstal is van 2006 (200 euro boete) en bedreiging 2009...
Maar criminele pvv-ers mogen wel de politiek in
Nu wil ik in bezwaar gaan maar ik kan geen voorbeeldbrieven vinden voor een bezwaar jegens Verklaring Omtrent het Gedrag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |