abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89526169
Omdat ik in het verleden een fiets heb gestolen en mensen "bedreigd" (nooit voor veroordeeld, en nooit een strafblad gekregen maar boete) :r

Diefstal is van 2006 (200 euro boete) en bedreiging 2009...

Maar criminele pvv-ers mogen wel de politiek in :r

Nu wil ik in bezwaar gaan maar ik kan geen voorbeeldbrieven vinden voor een bezwaar jegens Verklaring Omtrent het Gedrag :(
kiek m goan, kut
pi_89526199
Had je die fiets maar niet moeten stelen.
  † In Memoriam † zaterdag 4 december 2010 @ 19:08:44 #3
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89526230
Een boete is gelijk aan een schikking en komt op je justitieel dossier. :P
pi_89526235
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 19:06 schreef Lindstrųm. het volgende:
Michielos komt je wel helpen.
Of in elkaar slaan met zijn Tae-kara-kickboksmoves
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_89526249
Waarom krijg je dan geen verklaring waarop te lezen staat dat je een gore fietsendief bent?
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  † In Memoriam † zaterdag 4 december 2010 @ 19:11:12 #6
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89526308
Ik denk dat het eerder die boete is voor bedreiging dan voor het hansoverklokken van een fiets. :P
pi_89526567
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 19:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik denk dat het eerder die boete is voor bedreiging dan voor het hansoverklokken van een fiets. :P
Ach, met een schriftelijke verklaring voor bedreiging kun je nog altijd deurwaarder worden...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  zaterdag 4 december 2010 @ 19:20:26 #8
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_89526616
Wat trieste reakties verwijderd
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_89526649
Bedreiging en dief en jammeren dat je geen VOG krijgt.

Gezien je feiten en de data is je bezwaar trouwens zwaar kansloos.

Bezwaar maken doe je trouwens via de algemene wet bestuursrecht bij het COVOG, maar ze kijken hierbij alleen naar de feiten en niet naar achterliggende gronden.
pi_89526699
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 19:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een boete is gelijk aan een schikking en komt op je justitieel dossier. :P
Dus als je een boete voor door rood licht fietsen krijgt dan word je VOG geweigerd?
pi_89526722
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 december 2010 19:22 schreef Skonk het volgende:

[..]

Dus als je een boete voor door rood licht fietsen krijgt dan word je VOG geweigerd?
Zie het verschil tussen een misdrijf en een overtreding.
  † In Memoriam † zaterdag 4 december 2010 @ 19:23:38 #12
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89526745
Topic is trouwens gewoon een hoax, want je krijgt vooraf een 'Voornemen tot weigeren VOG' waarop je schriftelijk een reactie kan indienen waarom je toch een VOG zou moeten krijgen!
pi_89526755
Zoiets blijft toch niet jarenlang op je naam staan? Nou ja... TS en nu hopen dat dit een wijze les is voor je :)
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
pi_89526778
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 december 2010 19:22 schreef Skonk het volgende:

[..]

Bij een VOG wordt gekeken naar relevante zaken :)
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_89526827
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 19:24 schreef znarch het volgende:

[..]

Bij een VOG wordt gekeken naar relevante zaken :)
pi_89526898
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 december 2010 19:23 schreef Ploertendoder het volgende:
Zoiets blijft toch niet jarenlang op je naam staan? Nou ja... TS en nu hopen dat dit een wijze les is voor je :)
Afhankelijk van de feiten kan het erg lang tegen je gebruikt worden. (een paar jaar is echt niet zo lang)
  zaterdag 4 december 2010 @ 19:28:09 #17
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_89526902
Jammer voor je TS, had je maar van te voren moeten bedenken om iemand te bedreigen en een fiets te jatten. Als je iets wilt hebben, spaar er dan voor. En bedreigen ;( Triest.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_89527029
Nee, waarom zouden ze jou dat geven dan, je hebt bewezen dat je niet te vertrouwen bent.

Wat zou het nut zijn van een VOG zijn als iedereen die zomaar krijgt :')
  zaterdag 4 december 2010 @ 19:33:36 #19
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_89527139
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 19:31 schreef Sok. het volgende:
Nee, waarom zouden ze jou dat geven dan, je hebt bewezen dat je niet te vertrouwen bent.

Wat zou het nut zijn van een VOG zijn als iedereen die zomaar krijgt :')
Bedreiging blijft trouwens voor 5 jaar staan bij Justitie.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_89527192
Waar had je hem voor nodig TS?
pi_89527314
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 19:34 schreef znarch het volgende:
Waar had je hem voor nodig TS?
PVV beveiliger.

(flauw grapje)
  zaterdag 4 december 2010 @ 19:38:58 #22
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_89527346
TS is een crimineel.
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_89527365
quote:
Topic is trouwens gewoon een hoax, want je krijgt vooraf een 'Voornemen tot weigeren VOG' waarop je schriftelijk een reactie kan indienen waarom je toch een VOG zou moeten krijgen!
Niets vermeld bij mij, ik moet een bezwaar indienen. Het betreft voor het onderdeel geld en goederen.

@ alle FOK!kers

Ben je voor de rest van je leven een crimineel als je te diep in het glaasje hebt gekeken in studieverenigingen? Ik heb niet eens een strafblad.

Ga maar klagen over PVV-ers ofzo, DAT zijn pas criminelen die 1,5 miljoen criminelen vertegenwoordigen, mij niet :r
kiek m goan, kut
pi_89527392
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 19:39 schreef NewKidsTurbo het volgende:

[..]

Niets vermeld bij mij, ik moet een bezwaar indienen. Het betreft voor het onderdeel geld en goederen.

@ alle FOK!kers

Ben je voor de rest van je leven een crimineel als je te diep in het glaasje hebt gekeken in studieverenigingen? Ik heb niet eens een strafblad.

Ga maar klagen over PVV-ers ofzo, DAT zijn pas criminelen die 1,5 miljoen criminelen vertegenwoordigen, mij niet :r
Als je een strafblad heb, dan krijg je geen VOG. (Voor zover ik weet) Dan ben je toch een keer veroordeeld geweest.
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
pi_89527620
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 december 2010 19:40 schreef Ploertendoder het volgende:

[..]

Als je een strafblad heb, dan krijg je geen VOG. (Voor zover ik weet) Dan ben je toch een keer veroordeeld geweest.
Lezen:

quote:
Als uit het onderzoek voor een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) blijkt dat u geen strafbare gedragingen op uw naam heeft staan, wordt de VOG afgegeven. Als er wel sprake is van strafbare gedragingen, beoordeelt het Centraal Orgaan Verklaring Omtrent het Gedrag (COVOG) of deze relevant zijn voor het doel waarvoor de verklaring is aangevraagd. Zo zijn voor het beroep van onderwijzer andere strafbare feiten van belang dan voor de functie van accountant.
quote:
Voornemen tot weigeren VOG
Voordat de VOG definitief wordt geweigerd, ontvangt u altijd eerst een voornemen tot weigeren. Daarin staan de redenen van de voorgenomen weigering van een VOG. U kunt schriftelijk aangeven waarom u vindt dat u de verklaring wel moet krijgen. Wanneer u uw eigen strafrechtelijke gegevens wilt inzien, kunt u een schriftelijk verzoek indienen bij de frontoffice van de Justitiėle Informatiedienst. Bij het verzoek moet u een kopie van een identiteitsbewijs voegen. Bij de dichtstbijzijnde rechtbank kunt u uw strafrechtelijke gegevens inzien, maar u mag ze niet kopiėren. Als u meer informatie wilt, kunt u contact opnemen met de Justitiėle Informatiedienst. Als uw VOG geweigerd wordt, kunt u hiertegen bezwaar maken.
pi_89527642
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 19:46 schreef znarch het volgende:

[..]

Lezen:

[..]

[..]

Bedankt voor je correctie :)
Ik ben illegaal!
pi_89527754
quote:

[..]

@ alle FOK!kers

Volgens de regels hoor jij een vooraankondiging te krijgen waarin staat waarom ze hem weigeren. Aan de hand van die brief kun jij bezwaar aantekenen.

Dus zorg nu eerst maar dat je de brief krijgt, dat moet met een belletje zo geregeld zijn.

Verder nee, tuurlijk ben je niet levenslang crimineel hierdoor, maar als je dronken een fiets steelt en een veroordeling of schikkingsvoorstel voor bedreiging aan je broek krijgt, dan kun je ook niet verwachten dat even later alweer een VOG afgegeven word.

Je kunt daarentegen proberen om open spel met je eventuele werkgever te spelen en ook hem de brief te laten lezen met daarin de bezwaar punten, als je dit niet doet dan krijg je de baan zeker niet.
pi_89528133
Die VOG is er nou juist om mensen als jij te weigeren. Sorry, maar dat is gewoon het idee.
pi_89528661
Waarom heb je een VOG nodig? Ga je op een basisschool werken?
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_89541296
quote:
Volgens de regels hoor jij een vooraankondiging te krijgen waarin staat waarom ze hem weigeren. Aan de hand van die brief kun jij bezwaar aantekenen.

Dus zorg nu eerst maar dat je de brief krijgt, dat moet met een belletje zo geregeld zijn.

Verder nee, tuurlijk ben je niet levenslang crimineel hierdoor, maar als je dronken een fiets steelt en een veroordeling of schikkingsvoorstel voor bedreiging aan je broek krijgt, dan kun je ook niet verwachten dat even later alweer een VOG afgegeven word.

Je kunt daarentegen proberen om open spel met je eventuele werkgever te spelen en ook hem de brief te laten lezen met daarin de bezwaar punten, als je dit niet doet dan krijg je de baan zeker niet.
Ook ok, best raar ik dacht dat die 4 pagina's tellend weigering al voldoende was.

Toevallig ook een voorbeeld bezwaar VOG ergens? :)
kiek m goan, kut
pi_89541379
Voor wat voor functie heb je de VOG nodig trouwens?
dag
pi_89542580
Taxi, bij mijn uitzendbureau tenminste.
pi_89542690
^O^ Toppie! Dus jij wilt een bewijs krijgen dat je je goed hebt gedragen terwijl je een fiets hebt gestolen en vorig jaar nog iemand hebt bedreigd? :') Ik hoop dat je het nooit krijgt!
pi_89543106
quote:
10s.gif Op zondag 5 december 2010 07:40 schreef RikBiesheuvel het volgende:
^O^ Toppie! Dus jij wilt een bewijs krijgen dat je je goed hebt gedragen terwijl je een fiets hebt gestolen en vorig jaar nog iemand hebt bedreigd? :') Ik hoop dat je het nooit krijgt!
Daar laat ik zijn baas maar over oordelen.

Liever dat hij werk zoekt en verder gaat, dan dat hij op onze kosten thuiszit. ;)
pi_89543216
Zo'n verklaring heb je niet zomaar nodig. Zie bijvoorbeeld al het voorbeeld van taxichauffeur. Een dergelijke agressieveling wil je niet als chauffeur hebben.
pi_89543321
quote:
Op zondag 5 december 2010 09:55 schreef RikBiesheuvel het volgende:
Zo'n verklaring heb je niet zomaar nodig. Zie bijvoorbeeld al het voorbeeld van taxichauffeur. Een dergelijke agressieveling wil je niet als chauffeur hebben.
:D jij woont in een dorp zeker?
pi_89543378
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 09:55 schreef RikBiesheuvel het volgende:
Pak in een willekeurige grote stad eens een paar taxi's, dan zul je zien dat er genoeg basen zijn die daar geen bezwaar tegen hebben.
pi_89547938
quote:
Voor wat voor functie heb je de VOG nodig trouwens?
Het betreft een baan met veel communicatie en het omgaan en beheren van geld, verder laat ik mij er niet veel meer over uit wegens privacy, alhoewel ik een voorbeeld bezwaar jegens VOG wel op prijs stel :)
kiek m goan, kut
pi_89548043
HAHA! TS heeft slecht gedrag.
pi_89548050
Terecht dat je geen VOG krijgt, ik zou iemand als jij ook niet in dienst willen hebben.
pi_89548083
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 13:31 schreef Jahr00n het volgende:
Terecht dat je geen VOG krijgt, ik zou iemand als jij ook niet in dienst willen hebben.
Dit. Gewoon niet aan die criminele activiteiten beginnen van je.
pi_89548088
Huiltopic van een ordinaire crimnieel
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_89550807
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 13:27 schreef NewKidsTurbo het volgende:

[..]

Het betreft een baan met veel communicatie en het omgaan en beheren van geld, verder laat ik mij er niet veel meer over uit wegens privacy, alhoewel ik een voorbeeld bezwaar jegens VOG wel op prijs stel :)
Omgaan met geld, veel klantcontact..
Ik denk dat je 0,0 kans hebt dat je bezwaar zou worden gehoord. Diefstal en bedreiging gaan niet samen met jouw wensfunctie. Dat wordt helaas een andere baan zoeken.
dag
pi_89552926
TS mag nu geen beveiliger worden?
5 Ferrari's op videoband!
pi_89554211
Ja, tuig van de bovenste richel ben je TS, rapalje!
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_89571090
Bizarre reacties zonder enig hulp.
kiek m goan, kut
pi_89572623
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:25 schreef NewKidsTurbo het volgende:
Bizarre reacties zonder enig hulp.
Een terechte weigering van een VOG kan met de beste hulp niet veranderd worden. En terecht.
Wat voor waarde heeft een VOG nog als criminelen er 1 krijgen?
dag
pi_89581410
quote:

[..]

@ alle FOK!kers

Nee, als je een keer dronken bent ben je geen crimineel. Maar zoals hiervoor ook al gezegd is er verschil tussen misdrijf en overtreding.
Dronkenschap, rood licht, dat zijn overtredingen.
Bedreiging, diefstal, dat zijn misdrijven.

En inderdaad, met enkele kamerleden ben ik op het moment ook niet heel happy, maar die komen hier ook niet vragen om hulp bij het krijgen van een VOG :')
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
  maandag 6 december 2010 @ 12:23:10 #49
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_89582250
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 13:27 schreef NewKidsTurbo het volgende:

[..]

Op zich wel voorstelbaar dat je die verklaring niet krijgt nu je redelijk recent nog hebt laten blijken het verschil tussen jouw eigendom en andermans eigendom niet altijd even scherp te zien. Over een paar jaar zou dat echter geen rol meer moeten spelen.
  maandag 6 december 2010 @ 12:54:08 #50
237032 z3bra
Referee extraordinaire
pi_89583345
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 14:47 schreef Peter het volgende:

[..]

Omgaan met geld, veel klantcontact..
Ik denk dat je 0,0 kans hebt dat je bezwaar zou worden gehoord. Diefstal en bedreiging gaan niet samen met jouw wensfunctie. Dat wordt helaas een andere baan zoeken.
Kassier bij de lokale Appie/Lidl/Aldi/C1000/Jumbo/Deen/Coop/Deka*

* Doorhalen wat niet van toepassing is.
Vertical black and white stripes worn by referees in many North American sports.
pi_89585236
Met de politie in aanraking geweest zijn voor bedreiging en diefstal en het vervolgens raar vinden dat je geen VOG krijgt :')

Ik denk dat ze nog werk hebben achter de vuilniswagen.
  maandag 6 december 2010 @ 14:38:34 #52
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_89586985
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 13:53 schreef Nico_Galijk het volgende:
Met de politie in aanraking geweest zijn voor bedreiging en diefstal en het vervolgens raar vinden dat je geen VOG krijgt :')

Ik denk dat ze nog werk hebben achter de vuilniswagen.
Er is zat werk waarvoor geen VOG nodig is.
pi_89612393
Dan maar een WIJ uitkering aanvragen. Kutland wilt niet dat ik werk krijg, dan zal ik ook niet werken :r
kiek m goan, kut
  maandag 6 december 2010 @ 23:10:22 #54
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_89614541
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 22:40 schreef NewKidsTurbo het volgende:
Dan maar een WIJ uitkering aanvragen. Kutland wilt niet dat ik werk krijg, dan zal ik ook niet werken :r
Hier prutser, ik heb een blanco VOG voor je. Doe er wat mee en maak je eens een keer nuttig in deze maatschappij, in plaats van fietsen jatten en de eigenaar bedreigen.
pi_89615082
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 22:40 schreef NewKidsTurbo het volgende:
Tuurlijk, geef 'het land' maar weer de schuld van jouw criminele gedrag in het verleden :')
  maandag 6 december 2010 @ 23:20:48 #56
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_89615202
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 23:19 schreef Devz het volgende:

[..]

Tuurlijk, geef 'het land' maar weer de schuld van jouw criminele gedrag in het verleden :')
En tot overmaat van ramp ook nog een janktopic aanmaken in de hoop dat TS zieltjes kan winnen..
pi_89631984
Wat heb ik nou aan een blanco VOG :|
kiek m goan, kut
pi_89632042
TS :')
life goes by...
  dinsdag 7 december 2010 @ 14:27:21 #59
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_89632118
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 14:24 schreef NewKidsTurbo het volgende:
Dan kun je zelf de gegevens invullen. Bang zijn dat je wegens valsheid in geschrifte in de toekomst geen VOG meer krijgt hoef je toch niet. :D
  dinsdag 7 december 2010 @ 14:28:15 #60
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_89632148
En weer iemand die leert wat causaliteit is ^O^
zzz
pi_89636922
TS snapt niet helemaal hoe de maatschappij werk. :')
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesiė
pi_89637165
quote:
Vul dan je eigen naam in achterlijk kind :')
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  dinsdag 7 december 2010 @ 16:45:58 #63
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_89637438
TS is een fietsenstelende Marokkaan.. :')
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
  dinsdag 7 december 2010 @ 17:40:21 #64
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_89639601
quote:
Je hebt soms van die mensen die nog te dom zijn om te poepen, jij bent er een van...
pi_89639702
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 17:40 schreef cvboer het volgende:

[..]

Je hebt soms van die mensen die nog te dom zijn om te poepen, jij bent er een van...
Ben ik niet helemaal met je eens, hier op FOK! weet hij toch aardig om zich heen te schijten.
pi_89639882
VOG _O_ houdt debielen als TS buiten de deur :)
pi_89663277
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 19:06 schreef NewKidsTurbo het volgende:
Omdat ik in het verleden een fiets heb gestolen en mensen "bedreigd" (nooit voor veroordeeld, en nooit een strafblad gekregen maar boete) :r

Diefstal is van 2006 (200 euro boete) en bedreiging 2009...

Maar criminele pvv-ers mogen wel de politiek in :r

Nu wil ik in bezwaar gaan maar ik kan geen voorbeeldbrieven vinden voor een bezwaar jegens Verklaring Omtrent het Gedrag :(
Over 5 jaar kan je het opnieuw aanvragen, en voortaan niet meer zo stout doen:)
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
pi_89670625
Eigen schuld, niks aan te doen.
pi_100159635
Hallo Allemaal,

ik vind het erg zielig voor degenen aan wie een VOG is geweigerd.

Als je even op de volgende link klikt, of op de site kijkt, vindt je wellicht aanwijzingen om tóch een VOG te krijgen.

-weg-

[ Bericht 37% gewijzigd door GGMM op 31-07-2011 16:46:40 (spam) ]
pi_100160014
Sorry, maar ik heb de verkeerde link geplaatst.

Het gaat om de volgende link:

-weg-

[ Bericht 36% gewijzigd door GGMM op 31-07-2011 16:46:53 (spam) ]
pi_100160156
Had je eerder moeten bedenken TS. Je dacht waarschijnlijk dat je er toch wel makkelijk vanaf zou komen. Eigen schuld :W
pi_100160532
Yeuh we gaan in een topic spammen wat al een half jaar oud is :D
  Forum Admin zondag 31 juli 2011 @ 16:47:27 #73
35723 crew  GGMM
pi_100160575
Topic van een half jaar oud.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: