Melody Klaverquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:45 schreef MPG het volgende:
[..]
En Maarten Kuiper, de oorlogsmisdadiger
In je hoofdquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:49 schreef arucard het volgende:
Waar is de lijst met bekende mensen waar ik uit kan kiezen?
dan ben ik zo klaarquote:
Ja in jouw hoofd zit niet veel, dat is niet nieuw op zich.quote:
ik ben niet zo bekend met celebsquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja in jouw hoofd zit niet veel, dat is niet nieuw op zich.
Hier staan er een paar: http://kunst-en-cultuur.i(...)ederlanders-bns.htmlquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft er inmiddels al iemand een site gevonden waar al deze namen en nog veel meer terug te vinden zijn? Het lijkt er niet op (want dat zou meteen de dood van dit topic betekenen)
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:52 schreef DaMart het volgende:
Had jij Ronald Koeman al op de lijst staan?
Zodra ik een dochter baar dan zal ze een naam met een R krijgenquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik baal er een beetje van dat er zo weinig vrouwennamen met een R beginnen.
Kees Stip?quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:53 schreef kristyle het volgende:
Ik zocht naar "KS" op wikipedia, en ik kwam erachter dat er een "kamehameha school" is![]()
Verder geen bekende mensen met mijn initialen denk ik
Rihanna.. maar de achternaam klopt niequote:Op zaterdag 4 december 2010 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik baal er een beetje van dat er zo weinig vrouwennamen met een R beginnen.
Mja. Mainstream vrouwennamen met een R zijn er gewoon niet. Behalve Renate.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Robyn Rihanna Fenty better known als Rihanna
Ik zocht op KC inititals en kwam op answers.com terecht.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft er inmiddels al iemand een site gevonden waar al deze namen en nog veel meer terug te vinden zijn? Het lijkt er niet op (want dat zou meteen de dood van dit topic betekenen)
[teflauw]quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:57 schreef Karina het volgende:
Kristin Cavallari![]()
Kenny Chesney![]()
Kelly Clarkson
Meer kon ik er niet vinden en de eerste 2 ken ik niet.
[..]
Ik zocht op KC inititals en kwam op answers.com terecht.
Ringo Starrquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:36 schreef donroyco het volgende:
Ruben Schaken
Roger Sanchez
Rick Springfield
Ryan Sheckler
Ryan Shaw
Robert Schoemacher
Rik Smits
Rob Stenders
Rob Scholte
Volgens mij is het KFC hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[teflauw]
Kentucky Chicken
[/teflauw]
Sorry![]()
Wel een goed idee trouwens
oh tofquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:57 schreef Karina het volgende:
Kristin Cavallari![]()
Kenny Chesney![]()
Kelly Clarkson
Meer kon ik er niet vinden en de eerste 2 ken ik niet.
[..]
Ik zocht op KC inititals en kwam op answers.com terecht.
Wozniak is toch de gast van Apple?quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh tof![]()
Ik kom uit op Sarina Williams (de bekende tennisster)
Segorney Weaver (van Law and Order)
Steve Wozniakgeen idee
Natuurlijk Stevie Wonder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |