Dat ook weer niet helemaal. Veronica en RTL vallen onder de holland media groep, ze zijn dus geen eigenaar van elkaar..quote:Op zondag 5 december 2010 16:26 schreef Stefan het volgende:
Zou kunnen dat RTL ze had, Veronica was idd in die tijd van RTL.
Nee NU niet meerquote:Op zondag 5 december 2010 16:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat ook weer niet helemaal. Veronica en RTL vallen onder de holland media groep, ze zijn dus geen eigenaar van elkaar..
je kan ook wel wat rustiger reageren...quote:Op zondag 5 december 2010 16:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, komt door de rechten. Ten eerste was Coen ook een vervangende Johnny. Maar ten tweede is Maas de rechten op een of andere manier kwijtgeraakt, zal wel na het faillisement van FFF geweest zijn en toen hij die serie maakte voor Veronica. Anyway, hij wil best een nieuwe Flodder maken, maar Veronica claimt de eigenaar te zijn van de karakters.
dat kan jij wel vinden, maar dat betekent niet dat iedereen er zo over denkt of over moet denkenquote:Op zondag 5 december 2010 19:12 schreef Stefan het volgende:
Coen is alweer 13 jaar dood. Dus een reboot wordt wel weer tijd. En zelf vond ik Stapel een betere Johnny en René vh Hof was een betere Kees. Zijn genoeg mensen die Johnny goed kunnen spelen nu hoor.
Ik zie jouw naam en/of vraag niet in het vragentopic staan, pot verwijt de ketel.quote:Op zondag 5 december 2010 23:29 schreef goofy_goober het volgende:
Wat een slappe vragen; het had wel wat kritischer gemogen hoor. Of waren jullie soms bang dat Dickie beledigd zou raken?
Had jij dan zelf een kritische vraag ingezonden?quote:Op zondag 5 december 2010 23:29 schreef goofy_goober het volgende:
Wat een slappe vragen; het had wel wat kritischer gemogen hoor. Of waren jullie soms bang dat Dickie beledigd zou raken?
Oh sorry, ik mag alleen kritiek geven wanneer ik zelf een kritische vraag zou hebben gesteld? Vergeef mij!quote:Op zondag 5 december 2010 23:31 schreef static het volgende:
[..]
Ik zie jouw naam en/of vraag niet in het vragentopic staan, pot verwijt de ketel.
Nee hoor, maar daar had je het wel mee op kunnen lossenquote:Op zondag 5 december 2010 23:37 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Oh sorry, ik mag alleen kritiek geven wanneer ik zelf een kritische vraag zou hebben gesteld? Vergeef mij!
Zijn vragen door de users, waarom moet het altijd kritisch zijn dan? Is het grappig om mensen in de verdediging zien te gaan?quote:Op zondag 5 december 2010 23:37 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Oh sorry, ik mag alleen kritiek geven wanneer ik zelf een kritische vraag zou hebben gesteld? Vergeef mij!
Die man heeft het allemachtig druk momenteel met die film in de bioscopen, dat zal je begrijpen.quote:Op zondag 5 december 2010 23:40 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb geen kritiek over de keuze van de vragen die ze gesteld hebben maar ik vind het wel jammer dat er nergens doorgevraagd is. Lijkt me toch van groot belang in een goed interview, dat er vervolgvragen in voorkomen. In dit geval lijkt alles gewoon vanaf een briefje opgelezen en heeft vraag B totaal geen verband met vraag A.
de naam HMG is in 2006 gewijzigd in RTL Nederland. HMG is dus niet eens goed meer ;-)quote:Op zondag 5 december 2010 17:02 schreef Stefan het volgende:
Maar de HMG is dus eigenaar van de Flodders, maar je kunt ook gewoon RTL zeggen
Ik dacht dat hij bij DWDD zei dat dat wel het geval was.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:52 schreef Greys het volgende:
2. Verwacht u alleen veel bioscoopbezoekers of verwacht u ook veel van de eventuele DVD/Blu-Ray uitgaves? Kunnen wij extra beeldmateriaal verwachten op DVD/Blu-Ray? Hoeveel beeldmateriaal is uiteindelijk niet in de film terechtgekomen?
De film loopt behoorlijk goed in de bioscopen. Hij draait zeker door tot in januari. Dan weten we wat de bezoekersaantallen zullen worden.
In februari komt de DVD uit. Ik verwacht dat die erg goed zal verkopen, ook omdat veel kinderen jonger dan 16 hem willen zien. Op de DVD/Blu-Ray komen allerlei extra’s. Er zijn geen scenes gedraaid die niet in de film zijn terecht gekomen.
Het is dan ook geen interview maar een Q&A.quote:Op zondag 5 december 2010 23:40 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb geen kritiek over de keuze van de vragen die ze gesteld hebben maar ik vind het wel jammer dat er nergens doorgevraagd is. Lijkt me toch van groot belang in een goed interview,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |