Ah. Jij kent mijn huis, de taxatiewaarde en de openstaande hypotheek?quote:
Nee, want dat ging niet. We konden werkelijk niemand vinden die ook maar enige hoop had dat er een onderbouwing zou volgen.quote:Op zondag 5 december 2010 13:39 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Hadden we nou gewed dat er vanzelfsprekend geen antwoord op kwam, of hadden we dat nou niet....?
quote:Op zondag 5 december 2010 17:29 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
een schaap zegt tenminste nog blèh.
En dan beweert men dat ik onzin uitkraamquote:
Als dat er enkelen zijn: Laat maar lullen....quote:Op zondag 5 december 2010 20:10 schreef xenobinol het volgende:
En dan beweert men dat ik onzin uitkraam
Soms...... zeg je best wel eens verstandige dingenquote:Op zondag 5 december 2010 20:14 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Als dat er enkelen zijn: Laat maar lullen....
Als dat er velen zijn: Niets van aantrekken, heel de wereld is gek, behalve jij.
Toch?![]()
Wat een reply, bravo.quote:
Die gast komt op mij over als een gefrustreerd mannetje, die zijn eigen onmacht probeert te verdoezelen door 'het systeem' de schuld te geven i.p.v. de hand in eigen boezem te steken.quote:Op zondag 5 december 2010 20:55 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Wat een reply, bravo.
Volgens mij heb jij geen last van cognitieve dissonantie. Jij hebt immers nog elke dag frustratie van je houten koude hok. Vandaar je site en aversie tegen mensen die gewoon tevreden zijn. Kan je je niet voorstellen he? Dat iemand tevreden is?
Ik ook.quote:Op zondag 5 december 2010 22:32 schreef tjoptjop het volgende:
Ik vind dat blog van hem wel interessant.
Daar heb je gelijk in. Zo had ik het nog niet bekeken...quote:Op zondag 5 december 2010 22:44 schreef tjoptjop het volgende:
Lijkt me nogal wiedes dat het eenzijdig is met zo'n naam. Sterker, dat vind ik juist een pluspunt. Beter dan neutraal overkomen en alsnog gekleurd zijn.
Dus iedereen die kritisch is en voor zichzelf heeft leren denken doet dat uit onmachtquote:Op zondag 5 december 2010 22:49 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Maar ik blijf bij mijn standpunt dat die site het gevolg is van onmacht.
In Amsterdam misschien wel maar in de buurt van Utrecht is het huilen met de pet op.quote:Op zondag 5 december 2010 20:58 schreef Sjabba het volgende:
Ontopic;
Afgelopen weekend nog iemand gesproken die een woning in de Amsterdam wil kopen. Was er al bij 2 geweest en die waren beide zo weg. Proberen nu bij de 3e een bod te doen, was eerst ook al verkocht maar die kopers trokken zich binnen 3 dagen terug.
Prijsklasse?
Rond de 4 ton.
Dat ging zelfs mijn stoutste dromen te boven. Die krengen zijn binnen 2 weken verkocht!
Nee natuurlijk niet, de mensen die voor zichzelf hebben leren denken die kopen.quote:Op zondag 5 december 2010 22:51 schreef xenobinol het volgende:
Dus iedereen die kritisch is en voor zichzelf heeft leren denken doet dat uit onmacht
Hoezo onmacht?quote:Op zondag 5 december 2010 22:49 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Zo had ik het nog niet bekeken...![]()
Wat dat betreft is hij wel straight. (En de layout kan ik ook wel waarderen)
Maar ik blijf bij mijn standpunt dat die site het gevolg is van onmacht. (Geen onwil, want iets meer werken om een doel te bereiken kunnen we allemaal )
Kopen is juist de ultieme uiting van kuddegedrag en groepsnarcismequote:Op zondag 5 december 2010 22:54 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Nee natuurlijk niet, de mensen die voor zichzelf hebben leren denken die kopen.
Gek!
quote:Op zondag 5 december 2010 22:57 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Kopen is juist de ultieme uiting van kuddegedrag en groepsnarcisme![]()
En ook nog eens een flinke dosis masochisme
Als je dat objectief doet niet nee.quote:Op zondag 5 december 2010 22:56 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hoezo onmacht?
Niks mis met het onder de aandacht brengen van wat zaken.
Ehmmm... Beste vrucht.... Je haalt huren en kopen door de war....quote:Op zondag 5 december 2010 22:57 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Kopen is juist de ultieme uiting van kuddegedrag en groepsnarcisme![]()
En ook nog eens een flinke dosis masochisme
Het feit dat iemand iets objectiefs doet is onbestaand. Zelfs de meest objectieve journalist is gekleur. Dit kun je hem dan imho niet verwijten. Vooralnog kan ik niet heel veel onwaarheden op z'n site vinden, af en toe een beetje teveel aluhoedjes achtig. Maar moet zeggen dat ik er niet zo heel vaak op kijk dus als je wat enorm kromme berichte heb, graag linkies, ben benieuwd.quote:Op zondag 5 december 2010 22:59 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Als je dat objectief doet niet nee.
Als je dat zeer subjectief doet om je eigen doel na te streven wat je in de huidige situatie niet kunt bereiken is dat wel degelijk het gevolg van onmacht.
Kijk alleen al hiernaar: http://www.huizenmarkt-ze(...)-straks-een-illusie/quote:Op zondag 5 december 2010 23:05 schreef tjoptjop het volgende:
Vooralnog kan ik niet heel veel onwaarheden op z'n site vinden, af en toe een beetje teveel aluhoedjes achtig. Maar moet zeggen dat ik er niet zo heel vaak op kijk dus als je wat enorm kromme berichte heb, graag linkies, ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |