Ik heb altijd wel verwachtingen bij een tweede date. Volgens mij hoef je dat ook niet per se uit te schakelen. Houd echter wel in je achterhoofd dat het anders kan lopen dan je denkt/hoopt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:40 schreef GlenSpey het volgende:
Ben erg benieuwd hoe het gaat zijn morgen op de 2e date. Ik probeer er weer zonder verwachtingen in te gaan maar dat is bijna niet te doen na vorige weekhoe doen jullie dat als het tot een 2e date komt? Verwachtingloos zoals bij de 1e keer of ga je toch ergens op aan proberen te sturen?
Ik vond zelf Relatieplanet een stuk prettiger dan Lexa. Als je wilt betalen dan zou ik het eerder voor RP doen, ben je daar ook gratis lid geweest? Dan kun je vergelijken wat je zelf het prettigst vindt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:14 schreef MelR het volgende:
net aangemeld op lexa...maar werkelijk voor alles moet je betalen!...is dat het waard ofkan ik mn geld beter bewaren voor in het weekend te gaan stappen
Er heerst op dit moment flink wat verkoudheid en ik hoor links en rechts van mensen die ziek zijn...dus ik zou echt even rustig doen en niet te achterdochtig worden...quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:52 schreef GlenSpey het volgende:
Ja hoor als ik het niet dacht.. zit ik me er de hele week al op te verheugen (en vandaag zelfs letterlijk de uren af te tellen) en nu is mijn date opeens ziek, waardoor de kans groot is dat het morgen niet doorgaat.
Noem me gerust wantrouwend, maar als iets zo kort vantevoren afgezegd wordt heb ik altijd het idee dat diegene er gewoon geen zin in heeft. Het zal ongetwijfeld waar zijn hoor... maar het zal niet de eerste keer zijn dat ik iets dergelijks meemaak. Morgenvroeg laat ze weten of het definitief niet doorgaat. Maar weet nu al dat ik er eigelijk niet zo'n trek in heb het maar weer 'een weekje te verzetten' ofzo. Die lakse mentaliteit komt me echt de strot uit in dit soort gevallen.
Dit soort dingen word ik nou echt hoorndol van![]()
Rustig, trek niet te snel conclusies. Als ze echt ziek is en het wordt een weekje later...wat maakt het uit?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:52 schreef GlenSpey het volgende:
Ach ik heb al honderden smoezen gehoord. Van ziekte tot familliereunie tot oude klasgenoot.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:52 schreef GlenSpey het volgende:
Ja hoor als ik het niet dacht.. zit ik me er de hele week al op te verheugen (en vandaag zelfs letterlijk de uren af te tellen) en nu is mijn date opeens ziek, waardoor de kans groot is dat het morgen niet doorgaat.
Noem me gerust wantrouwend, maar als iets zo kort vantevoren afgezegd wordt heb ik altijd het idee dat diegene er gewoon geen zin in heeft. Het zal ongetwijfeld waar zijn hoor... maar het zal niet de eerste keer zijn dat ik iets dergelijks meemaak. Morgenvroeg laat ze weten of het definitief niet doorgaat. Maar weet nu al dat ik er eigelijk niet zo'n trek in heb het maar weer 'een weekje te verzetten' ofzo. Die lakse mentaliteit komt me echt de strot uit in dit soort gevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UITGESCHREVEN
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:43 schreef picardmike het volgende:
Damn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja en deze dan daarvoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu zijn het allemaal pronkstukken zonder betekenis, door een vluchtige emotie.Tuurlijk alles kan:quote:De twee onruststokers zijn er ook weer hoor
Iedereen kan ziek worden, zeker met dit weer.
Je kan 2mnd ziek zijn, toch werken maar niet kunnen daten.
Je kan ineens naar het Oosten van het land gaan om een weekje op het huis van je zus te passen en ineens duurt het toch wat langer, zoals die miep hierboven.
Je kan ineens invallen voor een leidinggevende op je werk op de kinderopvang en zomaar 2mnd ineens niet kunnen daten.
Je kan ineens een voetbal toernooi hebben je verheugen op een leuke avond in een discotheek zoals de 1e miep hierboven en aan het einde van het voetbaltoernooi in de middag ineens zeggen dat je naar een andere tent gaat omdat je een oud klasgenoot tegen bent gekomen die je een kans wil geven.
Je kan ineens in spanje geboren zijn en daar famillie hebben die op sterven ligt en op de datum van de date zomaar 2mnd uit roulatie zijn omdat je famillie in spanje aandacht nodig heeft.
Het kan allemaal en nog veel meer. Volgens mij ben ik aangesloten aan de transantlantische kabel en komt die in mijn huis binnen, niet in beverwijk.
[ Bericht 19% gewijzigd door picardmike op 07-12-2010 23:01:15 ]UITGESCHREVEN
Klopt, maar meestal is het gelul, de reactie "Geeft niets, joh. Kan gebeuren. Jammer, maar geen probleem, dan verschuiven we het toch gewoon? " werkt dan ook prima.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:49 schreef love_sharon het volgende:
De twee onruststokers zijn er ook weer hoor![]()
Iedereen kan ziek worden, zeker met dit weer.
Jezus man, doe eens niet zo wanhopig. Daar bereik je helemaal niets mee.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:52 schreef GlenSpey het volgende:
Soms liegen mensen echt hoor, het bestaat.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:06 schreef love_sharon het volgende:
Wat wil je dan doen? Iemand aan de kant zetten omdat ze ziek is en jij te wantrouwend?
Dan vind ik dat ze zelfs geluk heeft met het feit dat ze ziek is want dan kan ze iig niet de fout maken met zo'n persoon om te blijven gaan..
Ik vind dat je dan wel mag verwachten dat zij het iniatief neemt voor de nieuwe afspraak maar je gaat er niet iemand voor aan de kant zetten.
Sorry, zo slecht zijn mijn ervaringen niet. Ik zeg enkel dat als iemand dat zegt en het zou niet waar zijn, dat dat niet meteen iets is om je over op te winden...quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:15 schreef Ruudt het volgende:
Ervaringen van Lamon en picardmike zijn denk ik niet te vergelijken met de gemiddelde internet-dater.
Onzin, veel jonge mensen die net internetdaten maken zich onnodig druk, en soms kan er een smoesje komen om het nog even uit te stellen, en dan is er niets aan de hand als je daar niet van over je toeren gaat, maar dat het vaak een leugentje is, is heus geen negatief denken.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:19 schreef love_sharon het volgende:
Ach je hebt altijd aparte gevallen er tussen zitten
Ha, ja totdat 4 weken later ineens weer wat hoort uit het verre oosten in Ned en ze ineens zegt dat ze heerlijk naar het strand is geweest en allerlei andere bezigheden. Toen ze van de schrik bekomen was had ze zichzelf maar aangepraat om het niet te doen en mij te beschuldigen van ongeduld.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:14 schreef love_sharon het volgende:
Natuurlijk maar het is idioot om daar meteen vanuit te gaan
Tja je hoeft mij niet te geloven, maar ik noem maar een opsomming en dat zegt genoeg over het gemiddelde, lijkt me. Maar ik heb ook dates gehad, alleen zat ik dan naast vrouwen die amper durften te bewegen. Maar ja ik zal wel weerzinwekkend zijn.quote:Ervaringen van Lamon en picardmike zijn denk ik niet te vergelijken met de gemiddelde internet-dater.
Bestaan er soorten vrouwen dan? Welke soort ben jij?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:24 schreef love_sharon het volgende:
Dan ligt het zeer waarschijnlijk meer aan de soort vrouwen waar je op valt dan aan de internetdaters in het algemeen.
Wat?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:28 schreef love_sharon het volgende:
Een soort vrouw dat vind dat je als man onderhand wel moet weten dat elke vrouw anders is en sommige vrouwen iets meer op elkaar lijken qua doen en je dat als een soort vrouw kan verstaan.
Wanhopig? Wat is er wanhopig aan? Ik heb er gewoon een tyfus hekel aan als zoiets afgezegd wordt. Whatever de reden. Maar dat heeft niks met wanhoop te maken.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Jezus man, doe eens niet zo wanhopig. Daar bereik je helemaal niets mee.
Tja dat is weer zon opmerking die ik niet kan ontkrachten, alleen ikzelf. Zo van het zal wel dat zijn want het tegendeel kan die toch niet beweren, nu heb ik een alibi nodig. Terwijl het alibi van de dames ter discussie stond. Eveneens de post van sharon. Bewijslast verplaatsen noemen ze dat.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:30 schreef VacaLoca het volgende:
Klinkt een beetje alsof je hele wereld meteen om de vrouw die je gecontact hebt draait en dat je niet kan inleven dat dat andersom niet zo is.
Als je gewoon chill je eigen leventje leidt dan heb je amper door of iemand gereageerd heeft of niet. En haal je je schouders op als er eentje met een excuus komt of whatever.
Om je druk te maken om elk dingetje dat de ander wel of niet doet... oftewel het gehele doen en laten van een ander en daarbij blijkbaar ook ze nog eens confrenteren met hun eigen berichtjes die ze elders hebben geplaatst, ws op hyves ofzo... dan kan ik heel goed snappen dat zo'n vrouwtje heel snel afhaakt.
[/houdvandrphiluithangen]
Je post loopt iig over van de negativiteit en frustratie.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:36 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Wanhopig? Wat is er wanhopig aan? Ik heb er gewoon een tyfus hekel aan als zoiets afgezegd wordt. Whatever de reden. Maar dat heeft niks met wanhoop te maken.
Ik gaf gewoon antwoord op zijn vraag en als je het niet snapt tjah dan nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat?
Je zegt dat je uniek bent, maar dat je toch op andere vrouwen lijkt in een aantal gedragingen, en dat dat je in een bepaald hokje brengt?
Ik snap niets van je post, probeer je nu nodeloos gecompliceerd te lijken of zo?
Zijn er ook soorten mannen of bestaan wij maar uit 1 soort?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:47 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik gaf gewoon antwoord op zijn vraag en als je het niet snapt tjah dan niet
Er zijn niet zo heel veel dingen die ik leuk vindt om te doen (lees: bijna geen) en als er dan iets tussen komt wat ik wél leuk vindt (nou... een date bijvoorbeeld) dan stel ik me daar helemaal op in. Ik leef daar naar toe en iedere dag die ik moet wachten is er dan eigelijk 1 te lang.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:41 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Je post loopt iig over van de negativiteit en frustratie.
Algemene frustratie maar ook al enige richting haar, terwijl je dr net kent, en terwijl dat meisje ms gewoon echt ziek is en er ms wel enorm van baalt.... wat gezondere reaktie zou zijn dat je het klote voor haar vind dat ze ziek is... ipv over de zeik te gaan.
Als zo'n overdreven reaktie niet uit wanhoop voorkomt, waaruit dan wel.
Ik mag hopen dat je tegen haar nog wel hebt kunnen opbrengen om dr beterschap te wensen e.d. op een normale manier... al is het maar uit fatsoen.
Blijf nou gewoon rustig man. Zelfs als het een smoesje is (die kans schat ik zelf op de een of andere manier groter in dan dat ze echt ziek is, maar dat is mijn intuïtie en dus nergens op gebaseerd) zijn er genoeg andere vrouwen in de zee.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:59 schreef GlenSpey het volgende:
Kan er ook niks aan doen heb het niet onder controle ik weet dat ik zo ga reageren als het niet gaat zoals ik voor ogen heb. En ja dan zullen er vast mensen zijn die mij nu heel egoistisch vinden, maar je moest es weten hoeveel vriendschappen en relaties me dat al gekost heeft.
Ik ben eigenlijk benieuwd, reageer je ook zo met je dates met Ajax of Utrecht?quote:Op woensdag 8 december 2010 00:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Blijf nou gewoon rustig man. Zelfs als het een smoesje is (die kans schat ik zelf op de een of andere manier groter in dan dat ze echt ziek is, maar dat is mijn intuïtie en dus nergens op gebaseerd) zijn er genoeg andere vrouwen in de zee.
Je kunt er toch niks aan doen. Ga alvast kijken op de site naar andere vrouwen.
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 8 december 2010 00:06 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk benieuwd, reageer je ook zo met je dates met Ajax of Utrecht?
Als een wedstrijd niet doorgaat en je kan de volgende wedstijd niet als die weer gespeeld wordt bijv. Denk je dan jammer, dan maar de volgende wedstrijd.quote:
Wanhopig dus. Je zit wanhopig te wachten tot het doorgaat. Op dat moment het centrum van je universum. Lijkt mij een beetje teveel druk voor een 2e date. Vooral voor jezelf in je hoofd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:59 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Er zijn niet zo heel veel dingen die ik leuk vindt om te doen (lees: bijna geen) en als er dan iets tussen komt wat ik wél leuk vindt (nou... een date bijvoorbeeld) dan stel ik me daar helemaal op in. Ik leef daar naar toe en iedere dag die ik moet wachten is er dan eigelijk 1 te lang.
En als na een week dan blijkt dat zoiets niet doorgaat, wat dan ook de reden mag zijn, dan is het gewoon een tijdje![]()
![]()
![]()
![]()
dat richt ik dan overigens niet tegen haar maar wel tegen al het andere.
Klinkt ook niet goed en kan er niks aan doen een kul smoes. Als je er niet tevreden mee bent dan moet je er mee aan de slag. Zo ben ik nou eenmaal is niet erg modern.quote:Kan er ook niks aan doen heb het niet onder controle ik weet dat ik zo ga reageren als het niet gaat zoals ik voor ogen heb. En ja dan zullen er vast mensen zijn die mij nu heel egoistisch vinden, maar je moest es weten hoeveel vriendschappen en relaties me dat al gekost heeft.
Tja, als jouw brein zo werkt dan is dat lastig maar dan nog is het overdreven negatief om dan ook haar meteen te verwijten van 'lakse mentaliteit'....quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:59 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Er zijn niet zo heel veel dingen die ik leuk vindt om te doen (lees: bijna geen) en als er dan iets tussen komt wat ik wél leuk vindt (nou... een date bijvoorbeeld) dan stel ik me daar helemaal op in. Ik leef daar naar toe en iedere dag die ik moet wachten is er dan eigelijk 1 te lang.
En als na een week dan blijkt dat zoiets niet doorgaat, wat dan ook de reden mag zijn, dan is het gewoon een tijdje![]()
![]()
![]()
![]()
dat richt ik dan overigens niet tegen haar maar wel tegen al het andere.
Kan er ook niks aan doen heb het niet onder controle ik weet dat ik zo ga reageren als het niet gaat zoals ik voor ogen heb. En ja dan zullen er vast mensen zijn die mij nu heel egoistisch vinden, maar je moest es weten hoeveel vriendschappen en relaties me dat al gekost heeft.
Als het mijn zusje was met wie jij een date zou plannen, zou ik na het lezen van het bovenstaande er voor zorgen dat het niet door zou gaan..quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:59 schreef GlenSpey het volgende:
Het kan wél aan je profiel liggen. De bewering dat dat niet kán, vind ik in ieder geval al verdacht.quote:Op woensdag 8 december 2010 01:47 schreef CecilBDemented het volgende:
2010 was voor mij een mager date jaar helaas
zit me te bedenken wat ik anders kan doen in 2011
aan mijn profiel kan het niet liggen
Stop eens met die clichesquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Had ook liever anders de toekomst in gegaan maarja wat doe je ertegen. Kan wel blijven geven maar het houdt ook een keer op.
Ook jij komt vast wel iemand tegen
Was dat tegen mij of tegen Cecil?quote:Op woensdag 8 december 2010 02:01 schreef love_sharon het volgende:
Niet lullig bedoeld maar dan moet het aan je berichten of foto liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |