Dat 1e van jou vind ik wel interessant, want een paar pagina's zoals bijvoorbeeld contact hebben weinig toegevoegde waarde.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:27 schreef Chandler het volgende:
Indien je in je website veel interne links hebt staan, zorg dat de minst waardevolle een rel="nofollow" hebben, dan worden deze niet meegenomen.
Verder moeten je keywords passen bij je content, dus heb je een keywoord die niet in je content voorkomt dan kan het zijn dat deze niet wordt meegenomen!
Had ik laatst ook, had het bericht nog niet geplaatst of Google had het ding al geindexeerd. Wat toen wel even onder de indruk van de Googles! en van mijn zelfgemaakte website-ding wat blijkbaar goed genoeg in elkaar zit, ondanks dat het nog beter kan volgens een SEO-rapport.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:32 schreef Razor21 het volgende:
Echt bizar net een bericht gepost op mijn weblog.
Zoek ik nu hierop : Profail NS dan sta ik nu al bovenaan.
Met het woord profail nu 3e.
Echt dik tevreden over de plugins die Wordpress ondersteunt mbt SEO.
Vind het ook bizar hoe snel dat gaat.quote:Op zondag 5 december 2010 15:44 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Had ik laatst ook, had het bericht nog niet geplaatst of Google had het ding al geindexeerd. Wat toen wel even onder de indruk van de Googles! en van mijn zelfgemaakte website-ding wat blijkbaar goed genoeg in elkaar zit, ondanks dat het nog beter kan volgens een SEO-rapport.
Als je naar google pingt dan staat deze tegenwoordig meestal binnen 5 min in hun index en vaak zelfs al binnen de minuut.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:32 schreef Razor21 het volgende:
Echt bizar net een bericht gepost op mijn weblog.
Zoek ik nu hierop : Profail NS dan sta ik nu al bovenaan.
Met het woord profail nu 3e.
Echt dik tevreden over de plugins die Wordpress ondersteunt mbt SEO.
Lang leve de Google Sitemap XML pluginquote:Op zondag 5 december 2010 21:15 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Als je naar google pingt dan staat deze tegenwoordig meestal binnen 5 min in hun index en vaak zelfs al binnen de minuut.
Zit nu op bijna 2 euro alle beetjes helpen. Wel grappig zeg echt iedereen zoekt erop.quote:
Wat is je site eigenlijk?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:23 schreef pgrferrari het volgende:
Kan iemand helpen (meedenken) om mijn site SEO te optimaliseren?
Ik heb er zelf redelijk wat aangedaan, maar het lijkt niet aan te trekken.
Loop er al een hele tijd mee te klooien.
Het zou fijn zijn als iemand me daarmee opweg kan helpen.![]()
Met Google Insight for search kun je nagaan of en zo ja, met welke woorden combinaties er gezocht wordt op het gene dat jij aanbied.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:57 schreef JDx het volgende:
Je site kan wel hoog staan in Google, maar als niemand zoekt wat je aanbied kan het best zijn dat je maar 1 bezoeker per dag krijgt.
Klopt maar ze komen wel op mijn site uit. Heb al 80 zoekresultaten volgens mijn statistieken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:12 schreef Catch22- het volgende:
en nu? Wat verwacht je hiermee te bereiken? Zet dan op zijn minst een link naar de foto's.
En als ik zoek op birgit schuurman playboy foto's sta jij niet op de eerste 3 pagina's
Daar heb je ook wel gelijk in. Het is wel gelukt nu :quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:32 schreef Catch22- het volgende:
Ja, maar dat is pas het begin. Bezoekers krijgen is de kunst niet, maar je moet wel wat bieden zodat ze terug komen of iig actie ondernemen op je site.
Rauwe bezoekersaantallen heb je maar weinig aan
Netjesquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gelijk in. Het is wel gelukt nu :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat is ook irritant heb ik geen invloed op dat doet Google....quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:22 schreef JortK het volgende:
En dan dit soort ads hebben op je pagina:
[ afbeelding ]
Die eerste site is echt bullshit. Ze geven maar 3 antwoorden, bovendien nog eens fout. Iedereen weet waarom bananen krom zijn... en zij zeggen: ja omdat ze niet recht zijnquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:31 schreef JDx het volgende:
Dat is Google Trivia:
http://www.google.nl/sear(...)s1&aql=&oq=&gs_rfai=
Holla
Leuk maar het levert geen flikker opquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:31 schreef JDx het volgende:
Dat is Google Trivia:
http://www.google.nl/sear(...)s1&aql=&oq=&gs_rfai=
Holla
Naar de zon toe, iddquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:37 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Die eerste site is echt bullshit. Ze geven maar 3 antwoorden, bovendien nog eens fout. Iedereen weet waarom bananen krom zijn... en zij zeggen: ja omdat ze niet recht zijnja dag.
Ze zijn krom door de zwaartekracht die de bloemtros naar beneden gaat hangen, maar de vruchten naar boven blijven groeien
Ik zit in 1.5 week hierop : ¤ 18,77quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:03 schreef JDx het volgende:
Totalen trivia.jdx.nl 1-jan-2010 t/m 10-dec-2010
views: 14.263
kliks: 223
opbrengsten: ¤ 46,53
De meest nutteloze sites leveren geld op.
Nee idioot dat zeg ik toch niet. Het heeft helemaal niks met zon of licht te maken. Het komt door de zwaartekracht, of duidelijker: geotropie.quote:
Ik doelde op de Trivia ads, niet op je sitequote:Op vrijdag 10 december 2010 12:57 schreef JDx het volgende:
Hoezo niet, tussen de 30-50 cent per dag hoor.
Nja sommige dagen ook nietszal het even kopieren.
http://www.wwohn.nl/alternatieve-advertentie-ipv-google-trivia/quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:38 schreef pgrferrari het volgende:
Wat is Trivia?
Net zoiets al adsense?
Netjes, met 1 site? Ik heb namelijk iets van 20 sites.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:15 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik zit in 1.5 week hierop : ¤ 18,77
Ja met 1 website.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:17 schreef JDx het volgende:
[..]
Netjes, met 1 site? Ik heb namelijk iets van 20 sites.
Define serieuze website.?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:06 schreef Catch22- het volgende:
Nee liever niet, AdSense is namelijk niet echt interresant voor serieuze SEO'ers imo. AdSense is leuk voor je weblog, maar niet voor een serieuze website.
Ja uiteraard, je wilt natuurlijk niet dat de ads bezoekers weghalen van je eigen organisatie.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:34 schreef Catch22- het volgende:
Site van een bedrijf bijvoorbeeld.
Je gaat niet op je corporate site AdSense plaatsen
We hebben het niet voor niks net opgesplitst, adsense heeft niks met seo te maken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:03 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Is het trouwens niet makkelijker om het topic over Adsense met deze te koppelen? Dus dat we een Adsense en SEO tips topic krijgen?
Grote bekende websites hebben andere inkomsten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:37 schreef YoshiBignose het volgende:
Ga weg man. Zoek ff een grote bekende website op met adsense reclame. Je ziet het weinig, tenzij je gewoon beeldadvertenties doet natuurlijk, dat kan wel.
Ja, adverteerders betalen gewoon een prijs voor een advertentie op basis van bijv. CPC. Maar dan krijg je geen vage tekstlinks naast elkaar als google adsense, dat ziet er gewoon niet uit.quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:35 schreef JDx het volgende:
[..]
Grote bekende websites hebben andere inkomsten.
Al een week niet meer in gepost even onder de aandacht houdenquote:
ben ik van mening dat? Je denkt dat neem ik aan.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:48 schreef HokkaHokka het volgende:
Google SEO zal ook in 2011 nog een hit blijven... Echter, per optimalisatie van je website moet je kijken welke doelgroep jij op richt. Ga er bovendien ook niet vanuit dat je direct op nr 1 staat als je canvas art verkoopt e.g.
Overigens ben ik van mening dat in 2011 het effect van BING en YAHOO erg zal gaan toenemen!
Hoe krijg je het voor elkaar dat je op 1 zoekwoord goed te vinden bent?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:00 schreef JDx het volgende:
Ik heb laatst een site van een bedrijf hoger in Google proberen te krijgen op 5 zoekwoorden, sta daar nu 1,1,2,4 en 8.
Toen keek ik op die zoekwoorden op Bing en daar stond de site op 1,1,1,1 en 2. Dus werkt vrijwel hetzelfde denk ik.
I know lol.....quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:48 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja, zelfs op dat dit kan in nederland scoor je niet bovenaan, maar Fok
Bedrijven moeten begrijpen dat je als SEO afhankelijk bent van het algoritme van Google (of Yahoo of Bing) en dat je daarom nooit met garanties kan werken. Resultaten zijn afhankelijk van tijd, keywords, concurrentie etc etc.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:51 schreef JDx het volgende:
Trouwens kan het wel 6 maanden duren voor je resultaten ziet.
Vandaar ook dat ik het moeilijk vind om er geld voor te vragen voor bedrijven, je hebt nooit een garantie en pas na maanden resultaat.
Zit een soort van niet goed geld terug systeem te bedenken, maar dat schiet ook niet ook, moet je na 6 maand nog achter je geld aan, of eerste betalen en een deel terug bij geen succes ofzo.
Google kijkt sowieso niet naar die keywords maar naar de inhoud. Google bekijkt alleen datgene wat een gebruiker ook ziet. Of andere zoekmachines dit ook doen weet ik niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:10 schreef Razor21 het volgende:
Ok vraagje over zoekwoorden heb nu deze in mijn SEO Plugin ingesteld iemand suggesties / verbetering. En wat is het max van keywords (20 toch?).
[..]
Dat neem je aan, maakt het geen feit, of heb ik het gemist toen Google zijn zoekmethodes prijsgaf? Andere bronnen vermelden weer dat het belangrijk is om je keywords vaak in je content terug te laten komen.quote:Op maandag 27 december 2010 22:35 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Google kijkt sowieso niet naar die keywords maar naar de inhoud. Google bekijkt alleen datgene wat een gebruiker ook ziet. Of andere zoekmachines dit ook doen weet ik niet.
De eerste 5 zijn wel goed, je eigen titel is compleet nutteloos - als ze weten hoe je heet, weten ze je ook wel te vinden. Enkele woorden is ook nutteloos. Ten eerste scoor je tóch niet hoog op alleen "Nederland" of "Hypotheek" en ten tweede willen mensen jou helemaal niet vinden als ze daarop zouden zoeken. Dus, schrap al die enkele woorden en ga voor woordcombinaties van 3-4 woorden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:10 schreef Razor21 het volgende:
Ok vraagje over zoekwoorden heb nu deze in mijn SEO Plugin ingesteld iemand suggesties / verbetering. En wat is het max van keywords (20 toch?).
Raar nieuws, Opvallend nieuws, Opzienbarend nieuws, Grappig nieuws, Schokkend nieuws, datditkan, Nederland, Holland, bizar nieuws, vreemd nieuws, nieuwsfeiten, schokkend, opvallend, datditkaninnederland, spraakmakend, geld, lenen, hypotheek, Offerte, krediet, Amsterdam, Weed, Coffeeshop
Ik weet het wel zeker dat ze keywords niet gebruiken voor de ranking.quote:Op maandag 27 december 2010 23:02 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat neem je aan, maakt het geen feit, of heb ik het gemist toen Google zijn zoekmethodes prijsgaf? Andere bronnen vermelden weer dat het belangrijk is om je keywords vaak in je content terug te laten komen.
[..]
Bron: Google Webmaster Central Blog.quote:Q: Does Google ever use the "keywords" meta tag in its web search ranking?
A: In a word, no. Google does sell a Google Search Appliance, and that product has the ability to match meta tags, which could include the keywords meta tag. But that's an enterprise search appliance that is completely separate from our main web search. Our web search (the well-known search at Google.com that hundreds of millions of people use each day) disregards keyword metatags completely. They simply don't have any effect in our search ranking at present.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |