Wat is je site eigenlijk?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:23 schreef pgrferrari het volgende:
Kan iemand helpen (meedenken) om mijn site SEO te optimaliseren?
Ik heb er zelf redelijk wat aangedaan, maar het lijkt niet aan te trekken.
Loop er al een hele tijd mee te klooien.
Het zou fijn zijn als iemand me daarmee opweg kan helpen.![]()
Met Google Insight for search kun je nagaan of en zo ja, met welke woorden combinaties er gezocht wordt op het gene dat jij aanbied.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:57 schreef JDx het volgende:
Je site kan wel hoog staan in Google, maar als niemand zoekt wat je aanbied kan het best zijn dat je maar 1 bezoeker per dag krijgt.
Klopt maar ze komen wel op mijn site uit. Heb al 80 zoekresultaten volgens mijn statistieken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:12 schreef Catch22- het volgende:
en nu? Wat verwacht je hiermee te bereiken? Zet dan op zijn minst een link naar de foto's.
En als ik zoek op birgit schuurman playboy foto's sta jij niet op de eerste 3 pagina's
Daar heb je ook wel gelijk in. Het is wel gelukt nu :quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:32 schreef Catch22- het volgende:
Ja, maar dat is pas het begin. Bezoekers krijgen is de kunst niet, maar je moet wel wat bieden zodat ze terug komen of iig actie ondernemen op je site.
Rauwe bezoekersaantallen heb je maar weinig aan
Netjesquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gelijk in. Het is wel gelukt nu :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat is ook irritant heb ik geen invloed op dat doet Google....quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:22 schreef JortK het volgende:
En dan dit soort ads hebben op je pagina:
[ afbeelding ]
Die eerste site is echt bullshit. Ze geven maar 3 antwoorden, bovendien nog eens fout. Iedereen weet waarom bananen krom zijn... en zij zeggen: ja omdat ze niet recht zijnquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:31 schreef JDx het volgende:
Dat is Google Trivia:
http://www.google.nl/sear(...)s1&aql=&oq=&gs_rfai=
Holla
Leuk maar het levert geen flikker opquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:31 schreef JDx het volgende:
Dat is Google Trivia:
http://www.google.nl/sear(...)s1&aql=&oq=&gs_rfai=
Holla
Naar de zon toe, iddquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:37 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Die eerste site is echt bullshit. Ze geven maar 3 antwoorden, bovendien nog eens fout. Iedereen weet waarom bananen krom zijn... en zij zeggen: ja omdat ze niet recht zijnja dag.
Ze zijn krom door de zwaartekracht die de bloemtros naar beneden gaat hangen, maar de vruchten naar boven blijven groeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |