mag deze weer sticky?quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:51 schreef Vonkenboer het volgende:
U vraagt wij draaien; mag ik u presenteren ? Vonkie's hok
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even wat privacy gerelateerde zaken weggepaint
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn hobby; mijn aquarium
Het is net zoiets als het bouwbesluit, niet verplicht maar men dient zich er wel minimaal aan te houden; het zijn algemeen bindende afspraken binnen een branche.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:58 schreef DJMO het volgende:
dan vind ik het helemaal te duur .. investeren in iets wat niet eens wettelijk is
lol, ik denk eerder dat jij mij verkeerd begrijpt .. of het moet een randstedelijk grapje zijn dat als mensen klagen dat iets veel geld kost etc, ze maar een (echte) baan hadden moeten zoeken ipv degene die ze op dat moment beoefenen ..quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:40 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik denk dat je mijn post verkeerd begrijpt; mijn hobby is namelijk mijn aquarium niet de NEN1010 en aanverwante boeken.
Het aanschaffen van de NEN1010 was een noodzakelijk iets voor mijn huidige opleiding.
Ben er ook niet rijk van geworden,maar heb het vak altijd met plezier uitgevoerd en geniet nu van een leuk pensioenquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:18 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik had er in ieder geval nog nooit van gehoord![]()
Mijn oude vbo elektrotechniekleraar zei na de introductie week op school al dat als je veel geld wilt verdienen niet in de elektrotechniek aan het werk moest gaan..
En toch eigenwijs in de elektro blijven werken
ik dacht jij een jong persoon wasquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:06 schreef exlurker het volgende:
[..]
Ben er ook niet rijk van geworden,maar heb het vak altijd met plezier uitgevoerd en geniet nu van een leuk pensioen
Je kan het dus gerust omdraaienquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik dacht jij een jong persoon wasen in het begin dacht ik ook dat vonkenboer een ouwe lul was
Als je gewoon monteur in de (seriematige) woningbouw werkzaam bent dan; dan is er amper droog brood te verdienen; maar als je laat zien dat je twee rechterhanden en verstand van zaken hebt en weet van aanpakken dan kunnen er inderdaad heel veel deuren voor je open gaan.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:11 schreef Ml-etje het volgende:
Een elektricien verdiend inderdaad niet heel veel maar zodra je ook wat PLC ervaring hebt en / of wat werktuigbouwkundige plus twee rechterhanden wordt het een heel andere verhaal.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:06 schreef exlurker het volgende:
[..]
Ben er ook niet rijk van geworden,maar heb het vak altijd met plezier uitgevoerd en geniet nu van een leuk pensioen
Inderdaad,ben 45 jaar actief geweest en begeleid nu al een paar jaar enkele avonduren in de week leerlingmonteurs bij hun praktijkopleidingquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:37 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Als je gewoon monteur in de (seriematige) woningbouw werkzaam bent dan; dan is er amper droog brood te verdienen; maar als je laat zien dat je twee rechterhanden en verstand van zaken hebt en weet van aanpakken dan kunnen er inderdaad heel veel deuren voor je open gaan.
[..]
, ik dacht ook altijd dat je nog actief werkzaam was in de elektro maar dat is dus al wel wat jaartjes geleden; ik mag dus echt spreken van een mede vakidioot ?
Dank jequote:Op zaterdag 4 december 2010 19:29 schreef DJMO het volgende:
jullie zijn iig alleibei lief![]()
![]()
valt m'n geslijm om 't goed te maken op![]()
![]()
Is daar dan nog zoveel toeloop qua monteurs dan ? Toen ik met mijn opleiding voor monteur begon bestond de klas nog uit 20 man; een jaar na start van de opleiding waren het er nog 10 en volgens mij hebben we uiteindelijk met een man of 8 de opleiding succesvol afgesloten.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:48 schreef exlurker het volgende:
[..]
Inderdaad,ben 45 jaar actief geweest en begeleid nu al een paar jaar enkele avonduren in de week leerlingmonteurs bij hun praktijkopleiding
Heel weinig,het bedrijf moet er veel voor doen om elk jaar een paar leerlingen binnen te krijgenquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:59 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Is daar dan nog zoveel toeloop qua monteurs dan ? Toen ik met mijn opleiding voor monteur begon bestond de klas nog uit 20 man; een jaar na start van de opleiding waren het er nog 10 en volgens mij hebben we uiteindelijk met een man of 8 de opleiding succesvol afgesloten.
Dit was bij het Roc van Twente, in de dagschool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |