quote:
Heeft een hoop bezocht, weet niet precies wat, nog niet gesproken, zag alleen dat hij deze week terug is gekomen en een paar posts geplaatst heeft. Azië dacht ikquote:
Hier pas sinds vanochtend flink aan het sneeuwen weerquote:
Moet je nog veel de deur uit dan?quote:
Ik zou naar een vriend gaan vanmiddag.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet je nog veel de deur uit dan?
homoquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zou naar een vriend gaan vanmiddag.
Maar ik betwijfel het
OV of op de fiets?quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zou naar een vriend gaan vanmiddag.
Maar ik betwijfel het
Gelukkigquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:45 schreef omearos het volgende:
hoi
ritje door de sneeuw overleefdnu lekker binnenblijven
Niet te veel morsen he!quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:00 schreef omearos het volgende:
lekker onder een warme deken met een kop warme choco en Drizzt
Geen idee, hij zal wel weer gezopen hebben.quote:
Ik heb ook dorst maar 2 katten op schootquote:
Melk er eentjequote:Op zaterdag 4 december 2010 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb ook dorst maar 2 katten op schoot
Het zijn katersquote:
quote:
Whut?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beetje openminded zijn hé. Je doet zeker ook nooit aan slimming?
Ik wilde serieus antwoorden maar laat maarquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien geeft het wel een geweldige sensatie als je het tijdens je menstruatie doet, heb je meteen een Bloody Mary gemaakt
We horen het vast binnen 4 weken van jequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wilde serieus antwoorden maar laat maar
Fok zegt meteen dat er een code is opgetreden met code 0quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien geeft het wel een geweldige sensatie als je het tijdens je menstruatie doet, heb je meteen een Bloody Mary gemaakt
En wat nou als je aan de race bent?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We horen het vast binnen 4 weken van je
Das een ander gatquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
En wat nou als je aan de race bent?
Kijk vanavond nog eens bij je vrouw zou ik zeggenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
En wat nou als je aan de race bent?
Ik moet ook niet teruglezenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
Tampons in de wodka (of andere sterke drank) dopen en dan vaginaal/anaal inbrengen. Schijnt een hit geweest te zijn in de VS een paar jaar terug. Dan wordt de alcohol niet afgebroken door je lever en komt het direct in je bloed
quote:Op zondag 5 december 2010 00:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgende meet gewoon proberen joh
Ik zag je posten in nachtbagger dat het daar rustig was dus ik ging je roepenquote:Op zondag 5 december 2010 00:37 schreef iBenny het volgende:
Dat klopt... maar hoezo werd ik geroepen?
quote:
Moggehquote:
Laatstequote:Op zondag 5 december 2010 11:44 schreef pgrferrari het volgende:
Doen je surprises Pisces?
Of cadeaus?
Oh dat is ook heel gezellig op Sinterklaasavondquote:Op zondag 5 december 2010 13:19 schreef omearos het volgende:
Hier ook geen sinterklaas, maar wel lekker uit eten
en heel romantischquote:Op zondag 5 december 2010 13:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat is ook heel gezellig op Sinterklaasavond
Tofquote:
Jep.quote:Op maandag 6 december 2010 10:53 schreef -Miauw- het volgende:
Wat, zijn jullie gewoon al een topic verder
Dankjewel Piscesquote:Op maandag 6 december 2010 12:14 schreef Pisces29 het volgende:
Gefeliciteerd met je mooie 3e plek Pgr
Goed hoorquote:Op maandag 6 december 2010 12:15 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe is het hier
PGR gefeliciteerd! Krijg jij nou ook zo'n spel?
Leukquote:Op maandag 6 december 2010 12:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
Ja, de 1e 5 krijgen een spel.
Sorry late reactiequote:
HMH?quote:Op maandag 6 december 2010 16:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry late reactie
Ja goed hoor! Morgen naar HMH.... X Factor
Voor de rest erg moeBen al weer toe aan het weekend
Heineken Music Hallquote:Op maandag 6 december 2010 18:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
HMH?![]()
Leuk
Hoe kom het dat je zo moe bent?
Welterusten.quote:
Is dat zo?quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
SpannendEnne personeelskorting
Ik moest me aan de muren vasthouden toen ik het stuk van de tram naar mijn werk liepquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
Ik net bijnaMaar verder nog geen winterse stunten
Ja ik hoorde op de radio dat het sowieso in 020 erg wasquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moest me aan de muren vasthouden toen ik het stuk van de tram naar mijn werk liep
In Amsterdam jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik hoorde op de radio dat het sowieso in 020 erg was
echt??? Shit daar moet ik vanmiddag heenquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klopt... Het stond helemaal vastquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt??? Shit daar moet ik vanmiddag heen
Op de radio zeiden ze dat je op ring maar 50 mocht en er was ook een weg boven 020 afgeslotenquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
JaMaar volgens mij valt het op de grote wegen wel mee!
Zolang je op de stoep enzo maar voorzichtig bent
5 minuten over een stukje waar ik normaal 30 seconden over doe, rotstoepjesquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
JaMaar volgens mij valt het op de grote wegen wel mee!
Zolang je op de stoep enzo maar voorzichtig bent
Oh, welke weg in Amsterdam?quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op de radio zeiden ze dat je op ring maar 50 mocht en er was ook een weg boven 020 afgesloten
Ja, grrr. Zo irritant! Ik ben er nu al klaar mee maar de winter moet nog beginnenquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
5 minuten over een stukje waar ik normaal 30 seconden over doe, rotstoepjes
De ringweg?quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, welke weg in Amsterdam?
[..]
Ja, grrr. Zo irritant! Ik ben er nu al klaar mee maar de winter moet nog beginnen
Ik moet naar de HMHquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op de radio zeiden ze dat je op ring maar 50 mocht en er was ook een weg boven 020 afgesloten
Oja, richting Zaandam geloof ik!quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De ringweg?![]()
En ergens boven in Noord-holland, A7 ofzoiets?
Vroeg vertrekkenquote:
Ik werk tot half 3.... 3 uur bij Siepie. En dan half 4 (of als we klaar zijn) richting HMH. Normaal 49 minuten.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, richting Zaandam geloof ik!
[..]
Vroeg vertrekken
Nou vandaag minder rustig dan normaal eigenlijkquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja
Ik verveel me in de andere SC's daarom kwam ik hier even buurten
Rustig hier, dat wel
Oh dat zal toch welquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik werk tot half 3.... 3 uur bij Siepie. En dan half 4 (of als we klaar zijn) richting HMH. Normaal 49 minuten.
Het begint half 7, dus ik hoop dat we op tijd zijn
I do not have skillz.quote:
Hmm oke..quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou vandaag minder rustig dan normaal eigenlijk
Maat, jij bent écht overalquote:
Nee, hoor.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
WutIedereen noemt je overal te pas en onpas zo
Je kent haar al.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
Dank je wel PGR en LL85
Ik ga nu de pc afsluiten en richting Kally....
Zenuwachtig
Dat kun je alleen weten als je er ook bent.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kun je alleen weten als je er ook bent.
Je gaat zingen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee zenuwachtig voor X Factor
Je leest dit niet meer, maar ik hoop dat het heel leuk wordt C_Aquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
Dank je wel PGR en LL85
Ik ga nu de pc afsluiten en richting Kally....
Zenuwachtig
Wohin, wohinquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:48 schreef -Miauw- het volgende:
Gezellige boel weer hieroooooNiet zo lichtgeraakt pgr
![]()
Zo, ik ga vanavond mijn vakanties uitpluizen. In 2011 gaat -Miauw- lekker veel reizen
Lekkerquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:48 schreef -Miauw- het volgende:
Gezellige boel weer hieroooooNiet zo lichtgeraakt pgr
![]()
Zo, ik ga vanavond mijn vakanties uitpluizen. In 2011 gaat -Miauw- lekker veel reizen
quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:48 schreef -Miauw- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Change of heart, ken gebeurenquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
WutIedereen noemt je overal te pas en onpas zo
Oh ja hoor, maar half FOK! kent z'n naam al, dus ik snap het hele gedoe er om niet zo... En internet never forgets... dus hij had er ook eerst ff over na kunnen denkenquote:
Ik eindig dit jaar en begin het volgende jaar goed: in Parijsquote:
Nicequote:Op dinsdag 7 december 2010 16:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik eindig dit jaar en begin het volgende jaar goed: in Parijs![]()
Dan wil ik zo rond april naar Marokko en in het najaar 2 maanden reizen door Azie. Ik zit te denken aan Thailand, Maleisie en Indonesie. Ik ga het vanavond een allemaal uitzoeken
quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker Miauw
Hahaha jáá jij krijgt hele mooie, van gebouwen of mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Het was wel een grapje hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha jáá jij krijgt hele mooie, van gebouwen of mensen
Wilde plannenquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan wil ik zo rond april naar Marokko en in het najaar 2 maanden reizen door Azie. Ik zit te denken aan Thailand, Maleisie en Indonesie. Ik ga het vanavond een allemaal uitzoeken
Hahaha zonder lutsers dit keerquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NiceRomantisch ook zeg, Parijs
Met een luvvah of gewoon alleen / met vriendinnen. Wel coole plannen zeg
Gaat ook allemaal lukken met werk/studie? Of is het vooral nog een beetje in de 'droomfase'?
Gaaf zegquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het was wel een grapje hoor, maar ik zou het wel tof vinden, een Miauw original
Heeeeeel gaafquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha zonder lutsers dit keerParijs is met vrienden. En de rest met een vriendin of alleen.
Studie(komt goed), werk ga ik volgende week regelen en ik wil ook deze maand boeken. Dan kom ik er niet meer onderuit
Toedeltjesquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heeeeeel gaafAlvast veel voorpret gewenst met uitzoeken en boeken e.d.
Ja, ik ben ook blijquote:
We zijn nu met veelquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
LL, weet jij dit toevallig veel over Haaifs? Ik heb een vraagje
Kan ik ook een profiel aanmaken waarbij de mensen in een vriendenlijst elkaar niet kunnen zien? Nee hè?quote:
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan ik ook een profiel aanmaken waarbij de mensen in een vriendenlijst elkaar niet kunnen zien? Nee hè?
Klinkt ook niet logisch, maar het was zo mooi geweestquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Volgens mij niet
"The secret life of Pisces"![]()
Ik ben wel zó benieuwd naar jou
Of je moet twee profielen aanmaken. De ene waarop mensen je mogen vinden en de andere voor de intimici. Volgens mij kun je wel bepaalde dingen afschermen d.m.v groepen die je kunt aanmaken. Geen idee hoe het werkt. Ik ga mijn Hyves een spuitje geven binnenkort.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klinkt ook niet logisch, maar het was zo mooi geweest![]()
Ik wil al geen Haaifs, maar er zijn mensen die graag contact willen houden op die manier en ik heb geen zin in werk/prive gedoetjes
Ja dat wist ik alquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:49 schreef pgrferrari het volgende:
Je kan instellen of iedereen je profiel wil zien of vrienden van vrienden of alleen vrienden.
Tis puur om berichten te sturen (voor een paar knurften die alleen op die manier graag contact houdenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Of je moet twee profielen aanmaken. De ene waarop mensen je mogen vinden en de andere voor de intimici. Volgens mij kun je wel bepaalde dingen afschermen d.m.v groepen die je kunt aanmaken. Geen idee hoe het werkt. Ik ga mijn Hyves een spuitje geven binnenkort.
Goede vraag.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat wist ik alMaar ik bedoel dus dat niemand mijn vriendenlijst kan bekijken, ook niet de vrienden ín de lijst.
Ik denk het ook niet neequote:Op dinsdag 7 december 2010 18:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Goede vraag.
Volgens mij kan dat niet.
*rent naar topic*quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:18 schreef pgrferrari het volgende:
Oeh ik heb trouwens weer een kaart gehad
Neuh niet zoveel, tijdje terug gedelete. Ik weet wél dat je bij Facebook je profiel zo kan instellen dat niet-vrienden echt totaal niks zien, geen profiel foto, niet wie je vrienden zijn etc, alleen je naam.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
LL, weet jij dit toevallig veel over Haaifs? Ik heb een vraagje
Ja gezien wordenquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
das de halve essentie (en voortbestaansrecht) van zo'n sociale netwerksite
Mjah het staat altijd vrij een alias te gebruiken en geen foto's te uploaden natuurlijk, maar volgens kom je er nergens onder uit dat je vrienden kunnen zien wie al je andere vrienden zijnquote:
Nee, hyves is juist opgericht om te kijken of iedereen elkaar "kent" via dat 5-personen ideequote:
Precies, en zo krijg je weer al die 'mensen die je misschien kent...' voorstellen e.d.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, hyves is juist opgericht om te kijken of iedereen elkaar "kent" via dat 5-personen ideeDus het is wel een essentieel deel
Ja net als op Twitter.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, en zo krijg je weer al die 'mensen die je misschien kent...' voorstellen e.d.
Wat is de toegevoegde waarde dan van de oud-klasgenoten en kennisjes van hier en daar die je na 1 keer toevoegen op Haaifs nooit meer spreekt?quote:
Ik had alleen een onderschrift.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen UI meer, geen ondertitel en sig meer
*geeft Ll een bril aan.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen UI meer, geen ondertitel en sig meer
ja de standaard UI voor als je géén UI hebt. Waarom ga je ineens anoniem Marsel?quote:Op woensdag 8 december 2010 09:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik had alleen een onderschrift.
En ui heb ik nog steeds
*Geeft LL nog een bril aan.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja de standaard UI voor als je géén UI hebt. Waarom ga je ineens anoniem?
Het sneeuwt iin zijn ava gek!quote:Op woensdag 8 december 2010 09:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja de standaard UI voor als je géén UI hebt. Waarom ga je ineens anoniem Marsel?
Oh ik dacht dat Danny weer bezig was met een van z'n Prio 1 klusjes en naast sneeuw in de header, en ijskristallen op de achtergrond nu ook sneeuw in iedereens ava had geklustquote:
Dat heeft ook prio!quote:Op woensdag 8 december 2010 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Danny weer bezig was met een van z'n Prio 1 klusjes en naast sneeuw in de header, en ijskristallen op de achtergrond nu ook sneeuw in iedereens ava had geklust
zelf in elkaar gezet, nou ja, de esneeuw is gegenereerdquote:
Die vind ik saai..quote:
Ik vind 'm tofquote:Op woensdag 8 december 2010 09:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
zelf in elkaar gezet, nou ja, de esneeuw is gegenereerd
Hij is mooiquote:Op woensdag 8 december 2010 09:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
zelf in elkaar gezet, nou ja, de esneeuw is gegenereerd
Ja, hèquote:Op woensdag 8 december 2010 09:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die vind ik saai..
[..]
Ik vind 'm tof
Dit is nog niets prrrroaaawquote:Op woensdag 8 december 2010 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oeh I like it when you're angry
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ik hoor dat je gaat reizen!quote:
Jahaaaquote:
Hoe is het? Waar zit jij normaal eigenlijk? Ik kan wel in je PoHi kijken maar daar ben ik te lui voorquote:
Goed goed, druk op werkquote:Op woensdag 8 december 2010 11:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe is het? Waar zit jij normaal eigenlijk? Ik kan wel in je PoHi kijken maar daar ben ik te lui voor
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goed goed, druk op werk
Eeeuuuhm, ONZ voornamelijk, KLB loer ik nog wel eens, GRTDOJW-sc in GC, GAM-sc in GAM, verder wat losse interesse topics (wat muziekdingen, games, ADHD topic).
Een beknopte omschrijvingben eigenlijk overal wel een beetje, maar ONZ, GC en GAM zijn mijn thuishavens
Ik werk bij Vitens, klantenservicequote:Op woensdag 8 december 2010 12:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
nou leuk dat je er bent
![]()
Wat voor werk doe je?
Ik moest het even opzoeken maar ok...veel zeikerds aan de lijn?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik werk bij Vitens, klantenservice
En u?
Neu, valt mee.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moest het even opzoeken maar ok...veel zeikerds aan de lijn?
Ik werk bij de gemeente Amsterdam, yeuy...
Oh, dat lijkt mij een dramaquote:Op woensdag 8 december 2010 12:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Neu, valt mee.
Het is heel anders dan de standaardklantenservices (denk telefoonproviders, internetproviders e.d.)
Ik krijg mensen aan de lijn die afgesloten zijn enzo, huilende moeders, noem het maar op.
Jeeeej Gemeente AmsterdamWat doe je daar?
communicatiedoosquote:Op woensdag 8 december 2010 12:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt mij een dramaik heb één dag bij een klantenservice gewerkt van de Dexia bank, toen werd ik ook depri.
Ik ben nu een communicatiedoos, ik beoordeel communicatieplannen en schrijf de hele dag teksten
Misschien is het dan beter!quote:
Morgen, wordt alles andersquote:
5 SC's is idd niet niks neequote:Op donderdag 9 december 2010 11:24 schreef Pheno het volgende:
Dat mag ook wel. Beetje heel druk met van alles.
Oh, nee, dat is een liedjequote:
En dan nog die sc's achter de schermen...quote:
Vind je hem leuk?quote:
quote:
Nog eventjes bikkelen manquote:Op donderdag 9 december 2010 11:48 schreef Pheno het volgende:
Zo dagdeel 1 zit er op. Knop om en volgende functie uit gaan oefenen. Joy.
Ach, VPN omleggen en weer een andere computer overnemen. Je moet watquote:
ICT-er?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, VPN omleggen en weer een andere computer overnemen. Je moet wat
Brandweermanquote:
Welke folders?quote:Op donderdag 9 december 2010 16:45 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb vandaag de folders binnen gehad![]()
OMG ik ben zooo ongelooflijk happy![]()
Deze week kan niet meer stuk![]()
Yayquote:Op donderdag 9 december 2010 16:45 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb vandaag de folders binnen gehad![]()
OMG ik ben zooo ongelooflijk happy![]()
Deze week kan niet meer stuk![]()
Jaquote:Op donderdag 9 december 2010 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yay, eindelijk, en is het toch nog alles waard geweest
![]()
Welke folders?quote:Op donderdag 9 december 2010 16:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
En als het goed is krijgen we ons geld terug, want ze hebben niet voor woensdag 12.00 uur geleverd![]()
En hij is echt mooi geworden
quote:
Bietje drukquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Loveless![]()
Waar ben je nou de hele tijd?
Sinds begin van de week, werk, colleges, project voor studie en één herkansing, omdat ik 2 weken op vakantie was. En tjah, ik weet hetquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sinds wanneer, waarmee, waarom? Nou en!
Ohw, ja dat gaat voorquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sinds begin van de week, werk, colleges, project voor studie en één herkansing, omdat ik 2 weken op vakantie was. En tjah, ik weet het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |