quote:
Heeft een hoop bezocht, weet niet precies wat, nog niet gesproken, zag alleen dat hij deze week terug is gekomen en een paar posts geplaatst heeft. Azië dacht ikquote:
Hier pas sinds vanochtend flink aan het sneeuwen weerquote:
Moet je nog veel de deur uit dan?quote:
Ik zou naar een vriend gaan vanmiddag.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet je nog veel de deur uit dan?
homoquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zou naar een vriend gaan vanmiddag.
Maar ik betwijfel het
OV of op de fiets?quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zou naar een vriend gaan vanmiddag.
Maar ik betwijfel het
Gelukkigquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:45 schreef omearos het volgende:
hoi
ritje door de sneeuw overleefdnu lekker binnenblijven
Niet te veel morsen he!quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:00 schreef omearos het volgende:
lekker onder een warme deken met een kop warme choco en Drizzt
Geen idee, hij zal wel weer gezopen hebben.quote:
Ik heb ook dorst maar 2 katten op schootquote:
Melk er eentjequote:Op zaterdag 4 december 2010 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb ook dorst maar 2 katten op schoot
Het zijn katersquote:
quote:
Whut?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beetje openminded zijn hé. Je doet zeker ook nooit aan slimming?
Ik wilde serieus antwoorden maar laat maarquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien geeft het wel een geweldige sensatie als je het tijdens je menstruatie doet, heb je meteen een Bloody Mary gemaakt
We horen het vast binnen 4 weken van jequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wilde serieus antwoorden maar laat maar
Fok zegt meteen dat er een code is opgetreden met code 0quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien geeft het wel een geweldige sensatie als je het tijdens je menstruatie doet, heb je meteen een Bloody Mary gemaakt
En wat nou als je aan de race bent?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We horen het vast binnen 4 weken van je
Das een ander gatquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
En wat nou als je aan de race bent?
Kijk vanavond nog eens bij je vrouw zou ik zeggenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
En wat nou als je aan de race bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |