Zo te lezen wel eentje die een lolletje wil makenquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Ben ik weer!
Godnondeju, wat is het koud buiten
Geeft ie de mok terug, loop ik weer richting de deur, krijg ik een sneeuwbal tegen m'n rug
15 sneeuwballen later moest ie toch echt weg, want hij had nog een sinterklaasfeest te vieren.
Postbodes
Dat had je je dan moeten bedenken voor je het erger maaktequote:Op zaterdag 4 december 2010 12:20 schreef Trevland het volgende:
Ben toch liever lief
* Trevland geeft veelen
en
Omdat dat niet een algemeen aanvaarde zegswijze is.quote:Hoezo niet?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat had je je dan moeten bedenken voor je het erger maakte
[..]
Omdat dat niet een algemeen aanvaarde zegswijze is.
En als dat inmiddels wel zo is, is mijn dag zojuist nog een beetje minder leuk geworden
whahaha toffe postbodequote:Op zaterdag 4 december 2010 12:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Ben ik weer!
Godnondeju, wat is het koud buiten
Geeft ie de mok terug, loop ik weer richting de deur, krijg ik een sneeuwbal tegen m'n rug
15 sneeuwballen later moest ie toch echt weg, want hij had nog een sinterklaasfeest te vieren.
Postbodes
Waarom zou ik?quote:
Sorry hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat had je je dan moeten bedenken voor je het erger maakte
Ik bedoel de bezuinigings plannen die ze bij TNT-post hebbenquote:[..]
Omdat dat niet een algemeen aanvaarde zegswijze is.
En als dat inmiddels wel zo is, is mijn dag zojuist nog een beetje minder leuk geworden
ik zou van het tweede uitgaanquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:24 schreef suikertaartje het volgende:
Ik las net ergens: binnen no time je HBO diploma halen.
Zou het dan toch echt zo zijn? Of is dat gewoon een heel slechte school?
Bis Later STquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:25 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, ik geloof dat we nu toch echt een poging gaan wagen.
Dag snoetjes![]()
Maak er wat moois vanquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga een sneeuwpop maken het is gestopt met sneeuwen![]()
Klik ff op wat rare mailtjes, heb je er zo 6quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:24 schreef suikertaartje het volgende:
Ik las net ergens: binnen no time je HBO diploma halen.
Zou het dan toch echt zo zijn? Of is dat gewoon een heel slechte school?
Joh, echt?quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:25 schreef Trevland het volgende:
Ik bedoel de bezuinigings plannen die ze bij TNT-post hebben
Woah, zullen we dat samen doen en dan zwemmen in de Rolexen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klik ff op wat rare mailtjes, heb je er zo 6En achttien verblijfsvergunningen voor de States, 67 nep rolexen en drie mud erectiepillen
Man man wat een pakjesavond wordt me dat![]()
De stoepranden en bermen zijn hier onzichtbaar.quote:
Zo te lezen tijd voor een offroaderquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De stoepranden en bermen zijn hier onzichtbaar.
Er ligt echt een giga pak sneeuw
Stel je niet aan man, Nederlanderquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hier ligt 1cmquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gaaf hequote:Op zaterdag 4 december 2010 12:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |